-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zolynet
addikt
válasz yodamester10 #51454 üzenetére
Mansell kanyar nem adta ki augusztusban.
Héja sérült,de maga a váz nem. Se motor, se váltó, se futómű baja nem lett.
Az ominózus napra kapott új kuplungot, könnyített lendkereket, meg amit még idén belepattintottam.
Kész autó volt, tulajdonképp elemcsere és fényezés történt.Kösz srácok, vigyázok, rá, igyekszek!
Majd még lövök pár képet , csak ne essen az eső.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Feedoo
csendes tag
Üdv mindenkinek! Egy nagy kérdésem lenne a Honda jazz tulajdonosokhoz! Hogyan lehet megszüntetni a csomagtér beázását? Nem jöttem rá hol folyik be a víz..
-
Kobe
veterán
Az esőszenzor ellenorzesere van valami tuti modszer?
Lehet en hulyultem meg de nekem ugy remlik a lapatok kapcsoltak maguktol amikor elkezdett esni az eso, ablaktorlo kallantyu allasstol fuggetlenul, mostanaban viszont erosebb veretes kozben sem indul be
Erzekelni erzekel valamit, mert auto allapotban hagyva valtozo idokozonkent torol amikor eleg viz osszegyulik, de ugy tunik a bekapcsolas nem megy vmiert -
Kobe
veterán
válasz Horel77 #51468 üzenetére
Nalam az accordban ugy van, hogy tudod kapcsolgatni a kallantyut fel, illetve 2 fokozatban le+ kallantyun van egy csavarokapcsolo, azon van az intenzitas szabalyozas. Az auto mod az ezen a korkapcsolon van, viszont ha a kallantyut nem kapcsolom egyet le akkor hiaba szakad az eso akkor srm kapcdol be magatol
Nincs elottem a manual hogy ez igy normalis e de nekem ugy remlik esore kene a szenzornak is kapcsolni
-
SKoresz
csendes tag
válasz BlacKSouL #31927 üzenetére
Szervusz/Szuasztok!
Gyakorlati kérdésem lenne:
Ergo milyen viszkozitasu olaj lenne a legmegfelelobb? Vmi 0w-s?
Az automban Honda civic 7gen 1.6 247.000 km van, ebbol 6000et én raktam bele 10w40es olajjal. (Elottte nem tudom milyen volt benne) nem fogy semmi belőle.
Utólag derült csak ki h az előző gazdája felújította a motort, ami viszont szerelőm velemenye szerint jól sikerült.
Munkám miatt hamar fel kell menjek a pályára, és csak kb. 10 kmt megyek a melóhelyemig.
Milyen olajat ajánlanál? Én esetleg .Motul 0w40-esre gondoltam.
Válaszodat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
"Van a trón mögött valami, ami a királynál is hatalmasabb." - Sir William Pitt
-
Bibby
addikt
válasz yodamester10 #51473 üzenetére
Dehát ez így logikus is szerintem, nem lenne túl jó ha nem létezne egy teljesen off mód...
Az egy le kattintással már eleve auto mód, és ahogy írják az érzékenységet állítod a körkapcsolón. (Intenzitást az érzékelő nélküli változaton lehet)[ Szerkesztve ]
Ελευθερια η θανατος
-
TaylorPro
addikt
válasz yodamester10 #51475 üzenetére
Nekem kellene Jazz multikormányra. Van egy cég aki újra krómozza.
Pixel 8 Hazel
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #51473 üzenetére
Lehet en emlekszem nagyon rosszul de volt hogy autopalyan mentem, pont semmilyen pozicioba nem kattintott kallantyuval es amikor izombol elkapott egy nyari zapor akkor ugyis elkezdte maganak torolni.
De majd atnyalazom a manualt en is -
TaylorPro
addikt
-
-
xigris
őstag
Sziasztok! Jazzbe(2006) hogy lehet rendszámtábla világítást cserélni?
-
TaylorPro
addikt
Jazz 2006. A hűtőfolyadékot akarom cserélni. Még soha nem volt. Megvettem hozzá a gyárit. Ha csak le engedem a régit, kimosom a kiegyenlítőt, majd feltöltöm ennyi elég? Gondolkodtam deszt víz, ioncserélt vízzel átmosni a hűtőt. De olvastam hogy ezzel vigyázni kell mert járatni kell és újra leengedni hogy tuti kijöjjön a deszt víz. Meg az ioncserélt víz ugyan úgy jó mint a desztillált víz?
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap az Allee mélygarázsból jöttem kifelé, és a forgalmi helyzet miatt a kihajtó rámpán kellett megállnom.
Először nyomtam a féket, aztán mondom behúzom a kéziféket, hogy majd jobb lesz úgy elindulni.
Ekkor jött a meglepetés, hogy a kézifék nem tudta megfogni az autót, gurult hátra.
Persze benyomtam a féket, és pár másodperc múlva így kellett elindulnom. Mivel elég meredek volt a rámpa, szerintem kapott a kuplung is elinduláskor, mert utána éreztem valami büdös szagot.
A kézifékkel mit lehet kezdeni, mire szamítsak? Szerelőhöz vinném el, én nem értek hozzá.
Valamint a kuplung miatt kell aggódnom az eset után?Szerk.
Accord 7. genről van szó (2006-os).[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz nandow #51492 üzenetére
Elarulom neked ugyanott, alleenal az aluljaro kihajton szivtam meg anno en is kezifekessel, annyival tetezve h en sotetbe haromba kapcsoltam balfax modon es ugy probaltam lejton felfele a vadiuj kuplunggal elindulni
Irdatlan ferodol szag, fust, de amugy semmi baja, a tarcsanak 2-3 hasonlo leegest siman birnia kellA kezifekkel nem nagyon tudsz mit csinalni (nekem is ilyen, nem fogja lejton a kocsit), max rafesziteni a bovdenre - lehet mar megnyult az evek alatt, es azert nem fogja, vagy ki van vallasodva a hato fektarcsad es nem a teljes feluleten fogja pl a betet, emiatt is csokkenhet a fekhatas hatul valamelyest
Nezesd meg mindkettot, en emiatt nem rohannek hatra betetet meg tarcsat cserelni, egy bovden csere, feszites meg beleferhet[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz nandow #51492 üzenetére
Milyen autó?Ja már közben látom.
Vannak típusok amelyek automatikusan állítják be a kéziféket, ha minden jól működik, de van aminél kézzel utána kell állítani ahogy fogy a betét. Ma már ez ritkább. Érdemes lenne valakivel megnézetni, hogy elég vastag-e a betét, rendesen felfekszik-e teljes felületen, nincs-e nagyon beragadva a betét a vezető sínekben, esetleg a kézifék mechanikája és a rugó környéke nem nagyon rozsdás-e. Ezeket egy alapos drótkefézés és kézzel megmozgatás meg szokta oldani. Ha esetleg kissé szorul, akkor a vezetősín kitisztítása, hőálló zsírral óvatosan történő kenése sokat segít. Néha nem árt megmozgatni a dugattyút is hogy elforog-e a helyén. Mindazonáltal nagyon nagyon meredek lejtőn nem minden kézifék tudja megtartani a kocsit, végülis olyankor a hátsó betétpárból mechanikus hagyományos kéziféknél csak a belső fog elvileg. Vagyis a 4 kerék 8 betétjéből csak 2.A kuplungnak elvileg ennyitől nem kéne nagy baja legyen, ilyen masszív csúsztatásnál kissé meg szokott üvegesedni (megégni) a felülete, és utána pártíz kilométerig hajlamos csúsztatáskor megremegni és berázni a kocsit, de idővel lekopik ez a réteg, és normális lesz. Több nagy sebességű, magas fokozatú váltás vagyis országúti, városközi üzem jót tesz, a városi üzem, lámpától indulgatások, dugózás meg kifejezettten rosszat. Ha nem nagyon kopott öreg még a kuplung akkor ennyit ki kell bírnia. Szaga az valóban a megégéstől lesz, amíg nem kopik vissza, néha lehet majd érezni.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #51495 üzenetére
Amúgy ennek kapcsán újból előbukkant bennem, hogy mennyire érdekes, hogy az emberek nyomják a nagyobb teljesítményt, hogy autópályán kevés a motor, hogy előzni nehezen lehet, hogy kell a nyomaték meg pörögjön ha lehet 8000-ig, meg sportlégszűrő, meg négykettőegy leömlő, meg csiptuning meg mindenmás, és eközben a fékekkel valahogy nagyon mostohán bánnak. A gyári elég, én úgysem pályázok, meg utcára az is jóvan. Szóval hogy menés, a haladás a száguldás tuningolva van, de a megállás már nincs. Pedig ritkább, hogy amiatt történik baleset, mert egy autó nem tud elég gyorsan menni, vagy nem tud eléggé gyorsulni, mint abból, hogy nem tud megállni.
És itt magamat is beleértem, hogy nem fordítunk kellő figyelmet a fékekre. Nem is kell tuningra, elég a karbantartásra gondolni. Nálam is elő tudott fordulni, hogy berohadt, nem jól fogott, vibrált, és széthullott a betét. Magamat nem vonom ki alóla, viszont nem tartom jónak, hogy azért nem figyeltem jobban, mert bármelyik szerelőt kérdeztem (márkaszervizest is és maszekot is) mindenki nyugtatgatott, hogy minden OK. 7 éven át senki egy kesztyűs kisujjal nem nyúlt a fékrendszerhez, mintha arról lett volna szó, hogy a blokkot kell 1 nap alatt szétfűzni és összerakni. Persze utóbbit se szívesen csinálják, mert hosszú, bonyolult, és sok a hibalehetőség, na de az életet mentő, fő biztonsági elem vagyis a fék piszkálását se szeretik. Ehhez képest egy alapos pucolást, egy betétcserét, de még egy tárcsacserét is otthon, házilag, minimális típustapasztalattal tudtunk megcsinálni, és jól. Ok, ingyen dolgoztunk, hárman és ráértünk, de akkoris. Én féltem tőle, de egy barátom biztosabb kézzel nyúlt hozzá, és nem volt gond. Azóta kitűnő a fék. Egyedül a fékfolyadékot cseréltettem a szerelőkkel, azt úgy sikerült megoldaniuk, hogy 3 csavart tudtak biztonsággal kicsavarni, a 4.-et nem merték nehogy eltörjön. Valahol azt is megértem, mert én se szerettem volna komplett fékhengert cserélni ha eltörik a csonk, de talán lassan összekeveredik és letisztul az az egy ág is.
Azóta figyelem a látható fékeket az autókon, és néha borzalmas félrekopást, szorulást látni. A magamét meg igyekszem rendben tartani.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TaylorPro #51487 üzenetére
Ha nem zavaros a folyadék és nem üledékes a tartály hanem szép tiszta akkor nem mosnám át az egész rendszert - de nyilván az lenne a legjobb ha átmosnád.
Elvileg jó bele az ioncserélt is de én inkább desztvizet használnék az a tuti, abban garantáltan nincs semmi ami nem oda való.
#nincsbennetarcsi
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...