Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Jaffa75 #44321 üzenetére

    Sajnos még mindig nem tiszta mi hogy volt, verseny volt, valaki előrébb volt, az biztos hogy a piros volt a belsőben, abs nélkül, de túl rövid a fékcsík. Az kapta el a busz orrát, majdnem tökéletes félátfedéses ncap, csak nagyobb tempóval. A fekete meg a külső sávból értelemszerűen a tökéletesen keresztben álló busz bal hátsó felét kapta el, és kifordította 90 fokkal...a 15 tonnás Credot... 130 méteres fékút után...
    Namost az a baj, hogy jobbra nem tudsz menni, mert kanyarodósáv ugyan van, de attól jobbra kurvanagy árok, oszlop, híd, vagyis ott tempónál biztos hogy szilánkokra hullik a kocsi. A kanyarodósáv és a külső sáv között a végén táblasziget, aminek a túloldalán a betorkollás mögött megintcsak kurvanagy árok, oda nem lehet befűzni... De ezt a busz részben még eltakarta keresztben, tehát ott nem nyílt szabad út. Az egyetlen lehetőség az lett volna, ha balról megkerülik a buszt, de mindketten nem fértek volna be, meg nem is az a reflex, hogy átellenes oldalra áthúzza az ember, ráadásul ott meg ott a két sávnyi szembeforgalom, ahol vagy szerencsés az ember, vagy nem. De még mindig ott vagyunk, hogy ezt kitudja milyen tempóról kellett volna megoldani, ha meg kidobja a farát, már megint rulett.
    És mindezt úgy, hogy állítólag ők rutinosak voltak, és hozzá voltak szokva a sebességhez...Hát elég rutinosnak kell lenni ahhoz, hogy ne száguldozzunk 200-al, de ha már igen, akkor ne kizárólag a nyílegyenes kormány+satufék kombinációval játsszanak.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák