-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz honda23 #31942 üzenetére
Gratula, szép darab. Motor?
DeathAdder
H döntöttél, váltasz Sustina-ról? 1000km múlva én is elérem a 10.000-et. Gondolkodtam, h öntsek bele mást. 10.000 alatt kb. 5 dl-t kellett rátöltenem, sokan azt mondták h az semmi.
mod.
Egyébként ez a Toyo brand hol helyezkedik el a gumik piacán, melyik kategóriákban képviseltetik magukat jobbára? Nem láttam eddig egy tesztben sem őket.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #31949 üzenetére
Köszi mindenkinek, k20a6, a gyári csövezést majd lemérem kíváncsiságból, megvan hozzá a gyári kipufogó is, most egy kétoldalas rendszer van alatta. K24-ért nem láttam értelmét, sokkal többet fogyaszt, annyival nem megy jobban, ráadásul csak 6000 fordulattól van vtecen. Ez az ültetett sportfutómű alatta nagyon jó. Jövőhéten eredetiségvizsga, majd okmányiroda.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz szőröscica #31950 üzenetére
Köszi
A volt ctr-em fehér felnijei mennének fel, nagyon jól fog neki állni.
Jelenleg a Toyo és Yokohama gumiknál nincs jobb a piacon, még a Bridgestone-t venném egy kalap alá velük, volt Michelinem, Pirellim, Continentálom, Barumom, Kleberem stb, de a Toyo mind nedves, mind száraz úton körberöhögi mindegyik felsorolt márkát. Tehát ez már az elmúlt 10 év tapasztalata.
Most viszont a téli garnitúra Michelin, amivel vettem az Accordot, még nyúzom egy kicsit, mert kíváncsi vagyok, milyen tapadása van.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31950 üzenetére
A sportos felhasználásra szánt (Toyo Proxes, Yokohama Advan) gumiik szerintem határozottan jók, nekem is ez van az IS-en. Téligumiból én is inkább az európaiakra szavazok.
Same rules apply!
-
demars
addikt
válasz EQMontoya #31954 üzenetére
Normál használatra ( nem pályára, gyorsulás nélkül) melyik gumi ajánlott nyárra? 205/55/r16 méretben.
Most michelin energy saver van rajt, ezzel vettem. Gondolkodok, hogy olyat vennék ami esőben is jól teljesít. Ha jól tudom vannak kimondottan esőre tervezett gumik.
Még ezt a szezont kihúzom a mostanival, de szívem szerint már ledobnám őket.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz demars #31955 üzenetére
Lejárt az időm...
Néztem a toyo márkát. T1R Proxes ennek elég jó a mintázata, V alakban rendezett, ezek jól kivezetik a vizet a tapadási felület alól.
Itt többen is használtok ilyen toyo gumikat, esőben is jó?
Amúgy árban jóval olcsóbb, mint egy michelin.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
Megvettem életem első alufelniszettjét:
kép
kép2Viszont a súlyok ragasztó gumicsíkjait mivel szoktátok eltakarítani? Én féktisztító, lakkbenzin, köröm, rongy, rézkefe kombóval nyomultam, 2 felni lett kész, de 1óra volt kb... Igaz, takarítottam közben máshol is őket...
Köv. kérdésem pedig a gumi lenne. A felni 15" x 6"-os. a gyári lemez 14", amin 175/65-ös gumik vannak gyárilag.
15"-ban ezek a váltóméretei (kékek):
gumikVagy használjak más méretet? Mit? Elsősorban a gyakorlati tapasztalataitok jönne jól! Mi az, ami nem ront hatalmasat a komfort érzeten (és nem is méregdrága a mérete).
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #31958 üzenetére
Zajszintje milyen? Kifejezetten halk gumikat szeretnék venni.
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #31951 üzenetére
Igen váltok, ugyan semmi bajom a Sustinával de régóta kiakarom már próbálni a híres 300v-t, továbbá mint korábban is írtam sustinát mindegyik csipegeti (legalábbis ep3 userek szerint), és állításuk szerint motullal nincs ez a jelenség, hát majd rálesek és mindenképp beszámolok, mert hát nagyon nem volt olcsó a sima olajakhoz képest.
Tegnap hoztam el őket, jövő hó elején kerül a motorba10 ezer alatt az 5dl tényleg semmi
____
más:nem értem ezt a toyo proxes mizériát, h miért divat fikázni, még hatásos ellenérvet nem hallottam róla csak fikázást, egy biztos kurva jól tapad utcán, és hideg közegben is meglepően jó, továbbá esőben is frenetikus. Az ára meg nevetségesen jó. Oké 1.4-re én sem vennék ilyen sportosat, csak amivel szeretném csapatni.
Nekem volt vti-n és CTR-en is, vti-n hihetetlen jó volt, ha megint lenne vtim biztos olyat vennék rá. CTR-en 205 méretben nem volt vele tapadásom, de a mostani 215-ös AD08R-el sincs igazán elsőm, meg néha másodikom sem, és hármasban is megcsikkantja még nyáron is.
T1R hátránya egyedül amit gyűlöltem hogy szerette gyűjtögetni a kavicsokat.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz szőröscica #31959 üzenetére
Szerintem kifejezetten halk, főleg a téli Michelin Alpin után.
Itt 67-69 dB-t írnak, de nem néztem utána, hogy a konkurensek mit tudnak ez ügyben.
Leginkább ezért esett erre a választásom. Nagyon kiegyensúlyozottan végzett elöl a teszteken, miközben az ára messze alacsonyabb volt, mint azt a tudása indokolná.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #31955 üzenetére
Ha, ár/érték arányt veszed alapul, akkor szerintem most a Vredestein Sportrac 5 az egyik legjobb vétel, főleg a visszajelzések alapján, én ilyet vettem mindkettőre, abszolút csalódásmentes.
>>>W!nman*
Erre pár héttel korábban én is kíváncsi lettem volna. Nagyjából 4 órát qrtam el mire lepucoltam teljesen 4 felnit.
Első körben a kátránypöttyökkel kezdtem, amolyan házipraktika ha nincs oldószer, h étolajjal be kell kenni. Pár óra múlva valóban könnyebben feljöttek. 01. De egyesével kellett percekig pucolni az összes küllőt, küllőközt h tiszták legyenek, végül nyertem.A centírsúlyok ragasztóival kínlódtam én is a legtöbbet. Benzines rongy plusz körömmel vakarás kombó jött be, de beletelt pár órába mire lejött mind.
Nem muszáj gőgösen ragaszkodni a gyári váltómérethez, guminál persze kevébé számít az esztétkium, de pl. enyémre is 225-ös gumit ír a könyv 17-es felnihez, de annak olyan hasa, oldalfala van, h egyszerűen nem tetszik, így lett inkább egy feszesebb oldalfalú, 205/50R17-es méret.
DeathAdder
Ez lesz a 300V ugye? Autoteka-nál teljesen korrekt az ára, Sustina-nál így már csak 4000ft-tal drágább.
Hm, gondolkodom rajta én is. Csak kérdés, h ha gyárilag ilyen ez a motor (mindenhol írják HR-V kapcsán az olajfogyasztást), akkor vajon van-e értelme egy ilyen prémium olajat kipróbálnom, illetve ha így van megtervezve, nem ártok-e vele, ha egy olyan olajat öntetek bele, amit mondjuk nem fog enni.
Több olajjal kapcsolatos cikkben olvastam már, h ha egy motor eszi konstans csipegeti az olajat, az nem azt jelenti, h rossz, felújításra szorul, hanem így van megtervezve. Teljes higgadtsággal lehet használni ugyanazzal a legalább 5W40 viszkozitású olajjal, csak értelemszerűen figyelni kell a szintet.
Mindenesetre kíváncsi leszek a tapasztaltaidra, talán 1-1,5 hónapon belül már tudsz jelezni h eszi-e."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #31963 üzenetére
Igen tudok, és mindenképpen megírom Az eddigi 2 decis fogyasztásomhoz képest csak jobb lehet, olvasva a fórumokat akik szintén ezt tapasztalták, szóval ez már az első 1000 km-ben ki fog derülni
Szerintem a 10 ezres csereperiódus lehet picit sok egy ilyen olajnak, ezeket max ilyen 5-6 ezren cserélni szokták, legalábbis így tudom, de majd lesznek okosabban akik megmondják
Nem tudom, hogy ez-e amit linkeltél, mivel 4 literes kiszerelésben nem lehet venni, csak kétliteres fémdobozban, ez lenne az.
Nevét úgy ismerem hogy 300v power 5w40 (a chrono a 10w40, az 5w30 a power racing etc.. )spidy-nél 8.900 a 2 liter [link]
-
>>>W!nman*
tag
válasz runner 125 #31963 üzenetére
Köszi!
Nekem is vannak kátránypöttyeim, de még nem tudom, h fogom leszedni... Volt, ahol már most lejött, de zömében makacsul ragaszkodnak... Lehet megfújom majd kicsit hőlégfúvóval és utána gyorsan valami oldószeres ronggyal áttörlöm... Az a kis pötty hamar felhevülhet... Esélye nincs a felninek bajának esnie, ha jól csinálom -hangosan gondolkodom...Váltóméret: ez igaz, de nem akarom, h csaljon sokat a km óra mutatója...
185/55-ös vonalon ezeket néztem ki:
185/55R15 FALKEN ZE914 nyárigumi H82 17 530 Ft C B 72
185/55R15 TOYO NANOENERGY 2 nyárigumi V82 18 090 Ft A C 70
185/55R15 HANKOOK K425 KINERGY nyárigumi H82 18 990 Ft C B 70
185/55R15 CONTINENTAL ECOCONTACT 5 nyárigumi H82 22 690 Ft B B 70
185/55R15 TOYO CF2 PROXES nyárigumi H82 18 402 Ft C B 70A 2 Toyo a legszimpibb eddig.
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31965 üzenetére
A 195/50 lényegesen olcsóbb lenne és a legtöbben azt használják 6gen Civic-re. Én biztos azt venném. Példának okáért egy Toyo Proxes T1-R kb. 14k/db lenne.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31964 üzenetére
5-6 ezer?
Versenyolajat max 1000 km után sürgősen le kell cserélni. Illetve lehetőleg minden verseny után....Aláírás (nem kötelező megadni)
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #31966 üzenetére
Köszi!
Amik D(E) feletti osztályozásúak fogyi ráhatás és esős tapadás tekintetében, azok ezek lennének:
195/50R15 GOODYEAR EFFICIENTGRIP nyárigumi H82 16 105 Ft C A 67
195/50R15 HANKOOK K425 KINERGY nyárigumi H82 14 690 Ft C B 69
195/50R15 HANKOOK K115 VENTUS PRIME 2 nyárigumi H82 14 520 Ft C B 70
195/50R15 CONTINENTAL ECOCONTACT 5 nyárigumi V82 18 130 Ft B B 71
195/50R15 TOYO CF2 PROXES nyárigumi H82 14 439 Ft C B 70
195/50R15 HANKOOK K115 VENTUS PRIME 2 nyárigumi V82 16 952 Ft C B 70
195/50R15 DUNLOP BLURESPONSE nyárigumi V82 17 694 Ft C A 67
195/50R15 BRIDGESTONE EP150 ECOPIA nyárigumi H82 18 002 Ft C C 69
195/50R15 YOKOHAMA BLUEARTH AE01 nyárigumi T82 18 515 Ft C B 70
195/50R15 YOKOHAMA BLUEARTH AE01 nyárigumi V82 18 651 Ft C B 70
195/50R15 CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 2 nyárigumi T82 19 089 Ft E B 71
195/50R15 PIRELLI P1 CINTURATO VERDE nyárigumi V82 19 247 Ft C B 69
195/50R15 NOKIAN WR A3 téligumi H86 19 630 Ft C C 72
195/50R15 MICHELIN ENERGY SAVER + nyárigumi T82 20 084 Ft C A 70
195/50R15 DUNLOP BLURESPONSE nyárigumi H82 22 254 Ft C A 67Valakinek valami favorit, amit szívesen ajánl esetleg?
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31968 üzenetére
Tőlem egy szavazat a Dunlop Sport Bluresponsra. Jöhetnek a többiek!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
sunny84
senior tag
család új tagja .. 1.6 vti mellett
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31972 üzenetére
Akkor meg minek a versenyolaj? Ahhoz már 105-ös benzin is illene..
Egyébként fingom nincs mitől verseny ez az olaj, mikor grammra hozza a szokásos 5W40-es olajok adatait, hacsak azért nem, mert hiányzik belőle minden adalék ami a hosszútávú öregedést, nyírást csökkenti... Ergo valóban nagyon hamar cserélni kell, függetlenül attól, hogy nem versenykörülmények vannak. Az öregedésgátló csak egy adalék, a nyírással szembeni egy másik. Nem véletlenül írnak adott időperiódusokat is olajcserére, nemcsak km-t. Ha nincs öregedésgátló, akor azt használattól függetlenül cserélni kell jó sűrűn. Különben simán lehet, hogy 10000 km vagy 1 év után már majdnem vízszerű lötty lötyög a teknőben.
Szóval akinek van pénze ilyen olajra, cserélgesse bátran, sűrűn, nehogy a csapágyak megköszönjék az adalékhiányt.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz sunny84 #31971 üzenetére
Hejj de fasza grat! Nekem is ilyen van csak feherben Hogy-hogy faceliftes lampa van rajta? (En is le akarom cserelni egyebkent) Honda felirat jobb hatulrol hianyzik, csattantak vele?
Mikori a verda? Milyen motor? Mi az alvazszamod eleje? (jhmes??)
Tolsz fel az elejerol is kepeket?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31973 üzenetére
Minek 105-ös benzin egy olyan motorba aminek még 98-ashoz való gyújtásprogramja sincsen?
Önthetnék bele texacot is ezzel az erővel, ugyanúgy el fog menni a következő csereperiódusig, és semmi különbséget nem fogok érezni.
Sokan tankolják erősebb járművekbe, akik a legjobbat szeretnék a motorjuknak, és gyakran forgatják őket a halálba. De egyáltalán nem létszükséglet, mint mondtam teljesen elégedett voltam a sustinaval is, miért is ne lettem volna?
innen Integra is 300v chronoval tankolta az ITR-t, ráadásul 8-10 ezren cserélte, mégsem volt vele gondja.
Duplaészteres, minden normát túlteljesít, egyértelműen a legjobb olaj, és ez jót tesz pici lelkünknek hogy megadjuk a motornak. Egyértelmű h használat közben semmi különös érzést nem vált ki.
Gondolom ha vízszerű löttyé válna akkor is ilyen nagy tekintélynek örvendne. Szerintem zárjuk le, mindent meglehet magyarázniKenyéren és tejen is vígan el lehet élni, ahogyan kaviáron is.
-
EQMontoya
veterán
válasz >>>W!nman* #31968 üzenetére
Jogyerej, dontsd Mar el, hogy baszni akarsz, vagy szuz maradni. Ha fogyasztas, akkor energy saver, ha tapadas, akkor t1r vagy advan. 😊
Same rules apply!
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #31964 üzenetére
Mármint h a Sustina-t 10.000-ig nem cseréltetem le?
A flakonján elég jól ki van emelve emlékeim szerint h a teljesítménye akár hosszabb csereperiódust is lehetővé tesz, a 10.000-rel még csak nem maxolom ki.. , főleg h rövid távokon, pár perces járással nem fut.A Motul-t h fogod cserélni?
>>>W!nman*
Az étolaj működik. Beecseteled, vársz 3-4 órát, addig szépen felszívja az olajat majd benzines ronggyal át kell törölni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31975 üzenetére
Eneos
SAE viscosity grade 5W-40
Density (20°C), g/cm3 0.850
Kinematic viscosity (40°C), mm2/s 85.2
(100°C), mm2/s 14.0
Viscosity index 170Motul 300V
Viscosity grade SAE 5W-40
Density at 20°C (68°F) 0.860
Viscosity at 40°C (104°F) 81.8 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) 13.6 mm²/s
Viscosity Index 174Mobil 1 0W-40
Viscosity, cSt (ASTM D445)
@ 40º C 75
@ 100º C 13.5
Viscosity Index 185Akkor most melyik a legjobb a 3 közül?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #31970 üzenetére
Eddig gyúrtam a témát...
Már elszántam magam ész érvekkel, h ha tényleg egy kritikus helyzetben jobban teljesít ez az amúgy idei ADAC teszten 4. helyezett gumi, akkor megéri a kinézett gumik közül a ~ +19ezret... Már majdnem meg is rendeltem amikor elkezdtem webshopok között túrni. Találtam egy helyet ahol már olcsóbb volt az előző helyhez képest ~7,5K-val, de a sikereken felbuzdulva továbbkerestem és egy még ~3K-val olcsóbb lett a vége, így gyakorlatilag "csak" ~+9.000Ft a Toyo Proxes T1R-hez képest... (persze azt már nem néztem meg a többi helyen...)Aztán remélem nem roller gumiabroncsot küldenek...
Köszi a tippet újfent!
(#31977) runner 125:
Köszi Neked is a tippet! Ki fogom próbálni![ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Nézegettem az ADAC teszteket, és a TC-s teszteket is... mocskosul tetszik a Continental!
Télre is itt ajánlotta egy fórumtársunk a Continental Contiwinter Contact TS850 gumit, amit végül meg is vettem! Nagyon jó! Ezek után... és persze a tesztek alapján ( nem hajtok, nem pályázok, esős, vizes úton jobban csúszik a gép, ezért is fontos számomra, hogy ilyenkor helyt álljon a gumi is...) szerintem a nyári szett is Continental lesz...!
Első nekifutásra Toyo tetszett, EQMontoya győzött meg, hogy még sem az kell nekem... ( vizes úton ugye nem volt vele teljesen elégedett)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #31981 üzenetére
Én a gyári Bridgestone Potenza-t két éve Continental PremiumContact 5-re cseréltem. Nagyon jó, csak irgalmatlanul kopik. Kollégám is mondta, miután megvettem, hogy ők ugyan BMW 530d-re, de szintén PC5-öt vettek, és feleannyi idő alatt lekopott róla, mint utána a következő, asszem Dunlop lett nekik. Akkor már mindegy volt mert megvettem. Kb. egy nyári szezon alatt elkopott annyit, mint a Bridgestone 3 alatt... Tényleg nagyon jól teljesít, de 3-4 év alatt kuka, pedig nem driftelek vele, és évi 12-15k km-t megyek
veleösszesen, vagyis a nyárival kb. 7-8000-t. És ráadásul a válla kopik el, vagyis a futófelület külső oldala, ahol kanyarban a terhelés éri.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #31982 üzenetére
huh... ez számomra azt jelenti, hogy gyakorlatilag akkor nyárra +1000/DB árat kifizetve PL a Michelin már bőven megéri... Én úgy vettem észre, hogy sok esetben azért hozzák ki győztesnek a teszteken a Michelin gumikat mert iszonyatosan kopásállók... így viszont valóban megéri az árát...
Most Michelin Energy Saver van az alu szetten, most is jól fognak, de már elég idősek és inkább nem rizikózok...
Bridgestone-ból a Turanza T001-et látom most... Potenza-t sehol... elírtad, vagy én vagyok láma??[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz Snoop-y #31984 üzenetére
K20a6-nál igen(ott már elég alacsony fordulaton nyit), viszont type-s-nél nem, ha jól tudom.
Nekem ennyi most bőven elég, őszintén az ep3 után meglepődtem, milyen jól megy 155le-hez képest.
Wikin fent vannak a nyitási fordulatszámok.
Ep3 nagy hibája volt a rettenet rövid egyes, azt bevallom, nem nagyon szerettem.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #31983 üzenetére
Bocs, Civicen Turanza ER300 volt gyárilag, a Cityn van Potenza RE030
Nekem téliben a GoodYear UltraGrip 7+ van, az nekem nagyon jól teljesített, és 6. évét húzza, még mindig jó, de már felkeményedett, búgós lett. Kopása teljesen jó. Jövőre már lehet hogy csere. Váltanék TS850-re, de a PC5 nagyon elvette a kedvem a Contitól.
A nyári Bridgestone is jó volt, csak 4 év után az is kemény, és búgós lett. Azt hittem csapágyas a hátulja, de gumicsere és csend lett
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #31988 üzenetére
Igen, ats-nél 6000-nél nyit, és 7300-nál van vége a dalnak, na most mindenki reflesh ecut rak a typs-s be, azt küldik 7800-ig kb, csak az a baj, hogy az a hajtókar nagyon gyenge ehhez, mint ahogy az enyém is az lenne nagyobb fordulathoz. 8000 körüli fordulatot vagy akár 9-10-et csak a k20a2 bírja hosszabb távon.
k24 blokk, k20 hajtókarral és hengerfejjel, na azt már kínoznám pályán is tízezres fordulattal, bírja is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Snoop-y #31991 üzenetére
Kb 5000-től beállítva utazó sebességen is jó lesz, de feljebb én sem állítanék.
Én ma viszem eredetiségvizsgára a sportot, egyenlőre meglepődtem, milyen jól megy a sima sport 2.0.Nyomaték ugyanakkora, mint az ep3 civicen, csak kevesebb power, plusz alul is jól megy a civicekhez képest.
Hosszabb váltó most nem gond, kicsit már untam a nagyon rövid egyest.
Ha pályázok majd este, megírom, milyen 5.-ben az utazó, ugye ez csak 5 sebességes, de német piacos, tempomatos, eibach sportfutóműves, leteszteltem körforgalomban, kb tudja ugyanazt a sebességet, mint az ep3 civicem tudta.Kuplungot nézd majd meg, mert az accordokban 160-200 között meghalnak, nagyon felül fognak(pedálút háromnegyedénél enged ki).
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #31987 üzenetére
Én is így vagyok vele... Amit linkeltem michelin jó áron van ...
Ha lesz még a jövő hónapban sztem berendelek egy ggarnitúrát.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Snoop-y #31984 üzenetére
Az attól függ, mert K-nál is más, mint pl. R-nél, de elvileg mindkettő i-VTEC.
K-nál lent van a normál üzem, és bizonyos feltételek teljesülése(és magasabb rpm) esetén plusz teljesítményt ad.
R-nél általában normál üzem van, de bizonyos feltételek teljesülésekor(és jellemzően 1500-3000 rpm között) extra takarékos módra vált.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
wierra
senior tag
válasz honda23 #31952 üzenetére
Milyen futó van alatta?
Gratula és üdv a klubban![ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
Van itt esetleg valakinek eibach sportline a gép alatt?
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #31990 üzenetére
Azért nem hiszem hogy a következő év az accord topikban arról fog szólni h motor generál, mert hülyére hajtották. Ésszel fogják azt használni, azt hogy 1-2x le lesz forgatva még nem hiszem hogy bajt okozna. Ellenben én nem vagyok képben a hajtókar milyenségéről, így aztán majd elválik hogy mi lesz a jövő.
Life is too short to stay stock!
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
A linkben szereplő civic type-r-t nézte már valaki? Leírás alapján okésnak tűnik, de nagyon régóta fent van...
-
wierra
senior tag
válasz honda23 #31998 üzenetére
Na és hogy tetszik az autó? A kényelem, menetdinamika, fogyasztás stb:? Nem bántad meg, hogy maradtál a márkánál?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest