-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz Napfénysüti #30049 üzenetére
Nem mintha csinalna ott barmit is egy gyari motor de az erzes jo volt nekem is
Neha azert hianyzik a VTEC darazshang. Egyszer tuti lesz meg hondam a hatsokerekes fajtabol[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
-
>>>W!nman*
tag
válasz demars #30044 üzenetére
Csak megjegyzésként: szerintem zsírspray is megteszi, ha valaki nekiállna!
(A WD40-el ellentétben nem szárad/folyik ki, a zsírral ellentétben, sokkal viszkózusabb és hasonlóan a folyadékokhoz bekúszik/felületen marad sokáig. (Pl.: öreg, megszakítós gyújtással rendelkező autómon pl a megszakító bütykét emelgető tengelyt is ezzel kentem be. Motorüzemben itt van 70-90fok szintén de mai napig tapintásra zsíros, pedig több ezer km-t futott azóta...)) -
>>>W!nman*
tag
válasz Snoop-y #30047 üzenetére
...és állapota és viszkozitása és a rendszer nyomása
Amúgy hallottam ezt, h nagyon jól sikerült motorok, tág fordulatszám tartományban használhatóak, de felül élnek főleg. Illetve hasonlóan a korabeli Corollákhoz a motorok minősége/tartóssága nagyon jó. Épp ezért akarok ilyet.
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #30051 üzenetére
ezért leszek bajban a következő vásárlásakor, bár szerencsére még beférünk: katt
a) ctr (és ha kell egy tetőbox)
b) ats ... 7gen sedan vagy 8gen kombi (akár)
~2016-ban talán10év korkülönbség, nameg méretbeli
holnap irány Prabichl, a havas hegyek, egy jó síelés ... meglátjuk mit tud a sperr (természetesen nem állatkodni fogok)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30056 üzenetére
Hat az enyem eleg sokaig birta pedig kapta az ivet rendesen. Ha gyari maradt volna talan sosem esik szet.
Most mar marhara mashogy epitenem meg az tutiAbbol a penzbol ami ra lett locsolva erre a "sima" B16A2-re bele lehetett volna pattintani egy megkimelt DC2 motort. Es akkor nem kellett volna Toda leomlo Brian Crower tengely Blox szivosor meg a tobbi nyalanksag.
200 loval egy VT akkora flash mint az allat. Most arulnak nalunk egy pirosat £6.5K-ert. Ahhoz kepest hogy az enyemet 8 kiloert alig lehetett eladni pffffff...[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #30037 üzenetére
Ha téged nem zavar hogy forgatni kell, akkor az autót sem fogja
Be kell tartani a két nagy szabályt (csak üzemi hőfokon húzatni, és rendszeres olajcsere), akkor úgy forgathatod ahogy akarod semmi gond nem lesz vele az ég világon, és ez az 1.5 ils-re hatványozottan igaz
Én is mindig ellövöm 8 ezer fölé, és szereti. Utána valahogy még szebben jár a motor, szinte könyörög hogy ne váltsak el 6 ezernél, és semmi furcsa szag nem árad ki belőle mint a legtöbb autóból...
Hétvégén egy golf V gti-t hajkurásztunk, te az utána úgy bűzlött utána mint a kurvaélet Volt ott kuplung, égett olaj, meg minden...és a motor is elég furcsa hangot hallatott, pedig csak addig lett húzva ameddig gyárilag megengedett(#30038) tboy93 - Az még hagyján, de ez figyeld-e: Haverom g astrája könyv szerint is 2008-as, de tudtommal csak 2004-ig gyártották
Amúgy ezek a tákolt gázok valóban kiszámíthatatlanok, és igaz h magasabb hőfokon ég el.
Láttam már 320as béemvét szelepfedél nélkül amiben gáz volt szerelve, a színe is teljesen más volt a veztengelyeknek és túlzottan száraz is volt.. -
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
8gen Type-R Civickről mi a véleményetek? Jelenleg 1.6-os 7gen Civicem van, és gondolkodom egy 8genre váltásra, erősebb motorral. Tetszik az 1.8-as motor is, csak gondoltam egyszer én is álmodhatok nagyot, így elkezdtem nézni a Type-R verziókat is: árban nincs köztük annyira nagy különbség... Viszont az 1.8-as közel 200kg-al könnyebb a Type-R-nél, így már nincs is akkora előnye. Persze tudom, hogy nemcsak a motor számít: Fékek, futómű, motor is pörgősebb, stb...
Type-Rnek 2 hátrányát látok jelenleg: 18-as felnin van, és tesztek szerint nagyon pattog, úthibákat nem nagyon viseli. Pedig szoktam menni a Hungárián is... Ill. a másik, hogy csak 3 ajtós kivitelben létezik, de ezen túl tudnék lenni!Ti mit javasoltok? Régi álom egy új (2009 utáni Accord) is, de a keretbe (~3M) sajna nem nagyon fér bele...
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #30059 üzenetére
Classic néven tovább is gyártották a G-ket párhuzamosan a H-val.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30051 üzenetére
Amúgy ez tuti h nincs értelme egy ilyen gyári szívót közel tiltás előttig elhúzni?
Régebben sokat méregettem VTi-vel, és mindig akkor mértem a legjobbakat amikor 8 fölé behúztam, éppen csak addig hogy ne érje el a tiltást, illetve dragon is úgy csinálják ha jól tudom
Így ment egy srác 14.4-et ep3 -al úgy, hogy gyári limitiren engedte ki a kuplungot 5800 körül (na az azért durva lehetett, én nem szívesen csinálnám )Miket lehet menni egyébként egy gyári DC2 swap-os 5 vagy 6 gen civic-kel?
!Overdose! - ez megmagyarázza
[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
Kalkulálgattam anyagilag és belebotlottam egy oldalon a felszereltségi szintekbe, uh. kigyűjtöttem, ÍME.
Szerintetek helyénvaló adatok ezek?Viszont 1.4@90LE és 1.5@114LE adói így néznének ki:
1.4-es:
- átírási költségek: 59.150- teljesítményadó: 9.380
- éves kötelező biztosítás: 41.804 (első: 55.333)
Éves adó összesen: 51.1841.5-ös:
- átírási költségek: 76.700- teljesítményadó: 11.760
- éves kötelező biztosítás: 42.858 (első: 56.859)
Éves adó összesen: 54.618A felszereltségi szintekre elmondható, h 1.5 általánosságban véve is jobban felszerelt, illetve éves szinten +ezer többletadót lehet visszahozza a fogyasztáson megspórolt pénz...
-
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #30063 üzenetére
Szerintem már most kezdesz elveszni a részletekben.
Így nagyon nehéz lesz autót venni.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
>>>W!nman*
tag
Tudom, h valszeg kompromisszumot kell majd kötnöm, de jó ezekkel tisztában lenni, h a legjobbat válasszam ki magamnak, illetve alkuhoz se feltétlen rossz tudni ezeket.
Illetve vannak dolgok, amik tényleg kellenek, ilyen pl a légkondi, elektromos ablakok, de ABS és az a 2 légzsák se ártana... -
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30065 üzenetére
Szerintem abs + 2 legzsak talan az osszesben van, legkondi 30k + munkadij, elektromos ablakok is konnyen beszerezhetoek. Inkabb egy jo allapotu fapad, kesobb felextrazva mint egy fullos verda lerottyant kasztnival es fustolo motorral. Legalabbis en igy gondolom, bar en szeretem barkacsolni is
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30062 üzenetére
14 alja - kozepe korul. Es itt rendes kocsirol beszelek nem a muanyag ajtos meg kipakolt szardezsakrol amikbe ha jo helyen rugsz bele felborul az egesz
Az az ep3 nem gyari volt akkor
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
xcbiker
addikt
válasz >>>W!nman* #30065 üzenetére
Szerintem felesleges ennyire kihegyezni... Venni kell egy jó állapotú 1.5iLS-t. Élvezni, hogy megy is és a fogyasztása is baráti. Amiket meg leírtál legyenek benne. Esetleg még a tetőablak, ami szempont lehet (nálam).
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
>>>W!nman*
tag
válasz tboy93 #30066 üzenetére
Egy hobbiautóm már van, még 1 nem fér bele. Sőt igazából az elsőre sincs időm már...
Egy igazi igás ló kell, gyári megoldásokkal, hisz úgy marad értékálló, ha esetleg mennie kellene, illetve az biztos működni fog úgy, ahogy kitalálták. Max kis törődéssel... Az anyagiakról nem is beszélve.Ettől függetlenül a motor/váltó/karosszéria állapota lesz a legfőképp mérvadó. Futóművel és az alapabb dolgokkal talán magam is megbírkózom, de ha más nem, autószerelővel is olcsón megúszom. De ha motorba kellene belenyúlni, vagy komoly lakatolás lenne az igénye....
Utólagos klíma: összevissza kábelezés, vagy ha meg gyári jellegűre akarod, bontózgatás, szervizkönyv/képek bogarászása, h mi hogy volt, stb-stb... Nem fér bele. Én pedig szeretem, ah rend van!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz !Overdose! #30071 üzenetére
akkor csak keves alap honda van, meg nem is lattam olyan 6gent amiben nem volt abs
vagy csak szimplan engem kerultek el eddig
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30067 üzenetére
Fáj a fogam valami ilyesmire
Gyári fl. ,slickel és lsd-vel mente zsinórban a 14.4-es időket (Drag topik, az idei évadnyitó dátuma körül ki van témázva), a hringes ideje is kiemelkedő (2.13 vége), nagyon mehet az ő ep3-asa
Bár azt mondják a 16 alatti fn2 is elég ritka (nem értek hozzá), én meg a gyári vti-vel stabilan be tudtam 16 alá menni sima rajttal és váltással t1r gumikkal -
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30073 üzenetére
15,4 koruliket mentem a VT-vel 2 szemely melylada stb mikor olyan 160 lo korul volt.
200 loval soha nem mertem le mert addigra vagy szetesett vegy meg nem allt ossze
De utcan amit a VT tudott 200 loval. Hat brutal volt. Jugo programozta o azt mondta, hogy egy S2000-el volt pariban. Ami nem rossz egy 20 eves autotol amit csak ugy "osszetakoltunk"En vennek bele a helyedben egy DC2 mocit +sper + Integra fek plusz osszes futomu merevites ami VTI-hez kaphato aztan ereszd el a hajam
Xc-nek is mindig mondogattam ne tengelyezzen meg mittudomen mi. EK9 vagy dc2 mocit bele. Orok elet +1 nap mire szetesik. Epitett autokkal mindig csak baj van. Az igazsag az hogy a magyarorszagi muhelyek kb szarnak ra es nem vegeznek szep munkat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30075 üzenetére
Én is pont ilyet mentem gyári 6gen VTi-vel, illetve 15.3 valamennyit
Elhiszem, hogy s2000-el volt pariban, egy integra vagy ctr se lehet téma egy olyannak, vagy egy DC2 swaposnak semLehet egyszer belevágok abba a perverzióba, hogy 5gen civicbe dc2 motor+sperr, és persze a fék/futómű
Azt hiszem gyűjteném jó pár nagy arcú skalpjait főleg úgy hogy nem nézni ki belőle semmi eget rengetőt
A többi gyárilag erősebb Hondán azért aki kicsit és ért a témához le tudja szűrni mi a helyzet, ha ránéz (új CTR-nél meg már túl is estek a ló másik oldalára )[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30077 üzenetére
A mostani helyzetrol fogalmam sincs sajnos. Mikor nekem csinaltuk akkor mar csak a motorkodot neztek a szamat nem.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30078 üzenetére
Mindegy is, mert egyelőre úgy se nincs tervben, ráér majd akkor kivesézni
Amúgy meg soha többet szép autót, elegem van hogy mindig arra törekszem, hogy minden eleme tökéletes legyen, vigyázok rá, hatszor meggondolom hova parkolok, erre akaratomon kívül jönnek a barmok és szétbasszák. Az elmúlt hónapban kettő is, utóbbi éppen ma, egy geci audis belém tolatott, még szerencse hogy észrevettem és beletenyereltem a dudába így csak hozzámért, de a nyoma így is látszik az ajtómon, ilyen hidegben nem is tudom neki mehetek-e polírral, remélem eltüntethető lesz.
Vennék az autóm árából egy hrv-t meg egy 5gen civic b18 swap-ot és fájna a micsodám mindenre
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30080 üzenetére
Motort majd ebay-rol megrendelheted akar hozzam is kinti cimre amikor aktualis lesz. Fillerekbol hazajut
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Stehe
aktív tag
válasz DeathAdder #30077 üzenetére
Én a nyáron cseréltem motort. Ha a motorkód egyezik, akkor "egyszerű", bár nem tudták megmondani mi a teendő.
Összefoglalva annyi, hogy motorcsere után el kell menni az NKH-ba szemlére. Ez 1700 Ft, és lefotózzák a kocsit. Utána ezzel a nyomtatvánnyal, a motor számlájával el kell menni az okmányirodába, ahol megcsinálják az új forgalmit és törzskönyvet. Nekem ez a folyamat tartott 2 hónapig, és vagy 4x voltam az okmányirodában is. Az okmányirodás nő egyszer az eredetiségvizsgálóhoz küldött, egyszer műszakiztatni. De én nem mentem... Szóval mikor meglettek a fentiek, elírták a típusát (Civic helyett Civis ES-t írt be), ezt nem fogadta el a rendszer, miszerint az adott alvázszámhoz cilyen típus nem létezik. A KEKKH-ból kellett engedélyt kérni a módosított típusra... :S Majd újra okmányiroda
Árban pedig 1.700+12.000-ből kijön (Új forgalmi+törzskönyv). Meg persze a szerelés és a motor ára...
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #30081 üzenetére
Köszi
Hol élsz egyébként?Egy ilyen kombó nem volna rossz egyszer
Csak ebayről ki tudja milyen motort kapok, nem érné meg jobban idehaza vadászni?Stehe - Így már világos a procedúra menete, és nem mindig megy zökkenőmentesen ahogy látom sajnos
És mi van mondjuk ha a motor több mint 100 lóval erősebb, mint ami gyárilag volt benne? Mert gondolom a motor számláján ilyesmi fel kell legyen tüntetve. Amúgy milyen számla jár vele, mi az?
A forgalmiban is az új motor teljesítménye lesz megadva, ami után fizeted a nagyobb teljesítményadót?Ez a téma mindig is érdekelt, hogy hogyan oldják meg
-
Stehe
aktív tag
válasz DeathAdder #30083 üzenetére
Ha másik, erősebb motor kerül bele, akkor a motorszám már nem egyezik meg. Pl. nekem D16W7 volt. (Ez a motorkód első számjegyeiből kiderül). Ha más motorkódú motor megy bele, akkor bonyolultabb a folyamat, és tuti műszakiztatni is kell. Pontosan annak nem jártam utána, örültem hogy az enyémet sikerült átiratni...
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #30083 üzenetére
Anglia, Weybridge
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
Próbáld ki, megéri [link]
Hátránya a szar lovaskocsi futómű (ezért rohadt kemény, és ezért pattog), a gyári fékek se valamik, a motor viszont nagyon jó, és a 7gen-hez viszonyított többletsúllyal is nagyon jól megy
Volt hozzá élményem, nem volt rossz, de nem cserélném el a 7gent erre, elsősorban a gyenge futómű és ennek köszönhető alulkormányzottsága miatt, valamint mert nincs meg benne az a nyersesség ami a régebbiekben
-
DeathAdder
veterán
Nem a 18" miatt sokkal inkább a csatolt felfüggesztésnek köszönhető ez a nagyon nagy keménység.
Nekem is /45 van, de vezettem már /40-est is (nem az enyémet), és nagyon sokkal keményebb annál is az FN2. Enyém /45 gyárilag, de egyáltalán nem érzem keménynek, viszont amikor beleültem az újabba, már sima útszakaszon is éreztem, hogy mennyivel keményebb.Amúgy meg nem eszik olyan forrón, én simán tudnék vele élni, inkább zavarna a túlzott alulkormányzottsága, de ez is inkább csak extrám esetekben érezhető.
Szerintem próbáld ki és vagy nem fog tetszeni, vagy egyből beleszeretsz Én mondjuk megmondom őszintén az olvasottak és hallottak után, kellemeset csalódtam benne
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #29983 üzenetére
Köszi!
CB
Neked is.
Igen, szerintem is egyedi kis vas.Tegnap megvolt az első havas móka is. Iszonyú jó a 4WD hajtása, fülig ért a szám a parkolóban.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Stehe
aktív tag
válasz DeathAdder #30091 üzenetére
Köszi! Valószínű az lesz, amint lesz rá időm fogom magam és kipróbálok egyet. Vagy szerelem lesz első látásra, vagy pedig meg tudom nyugtatni magam, hogy legalább megpróbáltam...
Tudom nem egy kategória, de cél akkor is az új Accord, ill. Type-R. Valahogy vagy a nagyobb limuzinok, vagy a sportosabb kocsik tetszenek. Hátha kihozzák az új Type-R bevezető áron, féláron, és akkor el is van döntve a kérdés. Ha nem, akkor marad a spórolás!
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
Megvettem a Civicemet! ))))
Sajna a papírmunka még zajlik (német), de jövő héten már érdemben is vezethetem.Viszont már most van kérdésem:
- gyári kulcsból 1fekete és 1 piros van, másik feketének rendelési módja mi?
- tankolásnál nagyon szűk a betöltőnyílás, így a pisztoly kb csak 5cm-t merült el... De úgy meg egyből visszakattant kb... Utána kitükröztük, h épp h belenyomva -de nem koppig- tudtunk bele tankolni csak... Ennek ez a módja? -
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30094 üzenetére
tolts fel sok sok kepet grat!
-
CB
senior tag
válasz runner 125 #30092 üzenetére
Nekem 4. gen. CR-V -m van. Én is várom már, hogy legyen méretes hó, hogy ki tudjam próbálni.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
-
Stehe
aktív tag
válasz DeathAdder #30097 üzenetére
Az sajna ritka mint a fehér holló...
-
runner 125
nagyúr
4 ebay-es STI matrica a Subaru-n, csak h mindenki tudja, az 1.5-ös 105 lovas AWD hajtással mindennél ütősebb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- E-roller topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest