-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29340 üzenetére
Kíváncsiságból mennyi km van a gépedben?
Első autómat visszatekerve vettem 68e km-rel, 100e km-t tekertek vissza.
200e km-rel adtam el, elől, hátul tökéletes lengéscsillapítókkal, gyárival, 6gen d16y7 sedan.Második egy 6gen vti sedan volt, 244e km-rel adtam el, tökéletes lengéscsillapítókkal.
Most van egy ep3 type-r civicem, gariban cserélték 2011-ben 92e km-nél az első lengéscsillapítókat, és én cseréltem most tavasszal 103e km-nél a hátsókat gyárira. Sport ennyit bír ezen a xar úton.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz honda23 #29351 üzenetére
147k van benne, vegig markaszerviz, szamlakkal igazolva. Pesti orvos hazaspar hasznalta, gondolom a hungaria koruton rott km-ek igencsak megviseltek szegenyt amugy erdekes, vegigneztem a szerviztortenetet, egyszer mar volt elso lengescsillapito csere, egyeb dolgot nem csereltek a futomuvon. Fekbetet csere, klimakompresszor volt meg cserelve, ja meg egyszer csattant, lokosok is ujak. Kuplung is gyari meg, valtohoz sem kellett hozzanyulni (valto olaj cseren kivul).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #29353 üzenetére
nem dohányzott (legalábbis az autóban), nőgyógyász papper volt (törzskönyvön is Dr. XY ), egyetlen negatívum hogy kutyát szállított vele
egyébként valami új 2.0 mazda3-ra cserélte az öreg
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #29351 üzenetére
Vagy csak simán a 6gen óta minden sokkal szarabb?
Haverom Prelude-jében több mint fél millió van, a gátlói elöl hátul gyáriak és 93% -osak.
2004 óta a hét napból ötön minden egyes nap megtesz a munkájába 80 km -t, általában 150 körüli tempóval egy olyan útszakaszon, ahol én az enyémmel 70-től gyorsabban nem merek menni.. -
nagyúr
válasz DeathAdder #29356 üzenetére
ha 150-el akkor feltételezem hogy autópályán. Na mutass nekem olyan szar minőségű autópálya szakaszt mint a hungária körűt
-
nagyúr
válasz Integra #29358 üzenetére
akkor faszok voltak az előző tulajok viccet félre téve valószínüleg tényleg azok voltak, más magyarázatot nem találok arra, hogy a bal első gátlóm úgy néz ki mintha új lenne (mert az is, 2 éves) a jobb elsőből meg folyik az olaj. Egyértelmű, hogy odab@szták valahol, kapott egy nagy maflást
vagy csak szimplán szar a tervezés
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #29357 üzenetére
Messze van az az autópályától
Réges régen egysávos út volt, amit lovaskocsik jártak, de az is tele van kátyúval. Azóta kitoldották picit jobbról, picit balról (!!! ) de az egész úgy meg van süllyedve, hogy szerintem ha én a szélén mennék (vagyis az én sávomban), és nem az út közepét fognám, akkor tuti bánná az első lökösöm, meg talán az autó alja is
Na ilyenen úton hajt ő mint az eszetlen, talán keveset is mondtam sebességre..Egyébként keresztapámék autósiskolások, és az egyik oktatója miatt, aki 150 kilós legalább, évente kell cserélnie a jobb oldali csillapítókat a tanulóautóban
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #29350 üzenetére
Megvolt nézve, az a legjobb, ha fennvan a felni, akkor semmi lötyögés, de ha levesszük, akkor érezhetően lötyög...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29352 üzenetére
Az k érdekes, mert ezeknek a civiceknek simán el kellene mennie 300-400e km-t gyári gátlókkal.
Accordok is simán elmennek, meg az én előző autóim is simán el fognak még, nemrég beszéltem az első autóm mostani tulajával, szó szerint semmi gond sincs a verdával, és Pesten használja nap mint nap, tanárként suliba
5-6 gen is elmegy, 7 genek is, csak az ep3-at kell cserélni hivatalosan 100e km-enként, ez meg is történt, szerintem egy darabig nem lesz vele gondom nekem.EP3-amat németből hozták be 2006 márciusában, ott csak autópályáztak vele, majd egy főséf vette meg pesten, aki közben kiment hajózni és otthagyta 2013 február végén a haverjánál Budakalászon autókereskedésben. Az autó 2009 és 2012 között sokat állt, nem ment bele 1-2 e km-nél több, mert a gyerek nem is használta, fűtött garázsban állt, honda élesnél az Imi szervizelte, mindent elmondott róla, igen törték, ráfutásos baleset, és mivel ő is azt mondta, ez egy jó vétel, így elégedett vagyok a döntésemmel.
Van pár gyerekbetegsége, de ezeket mind kijavítom egy éven belül, ahogy anyagi dolgaim engedik.Magyarországon a hondák 90%-a törött minimum elől, a maradék 10%-ot meg nem adják el a tulajok, csak nagyon ritka esetben.
Több tucat autót néztem meg 10 év alatt és az összes törött volt, minimum elől.A külföldről behozott autók is nagy lutrik ilyen tekintetben, németben még olajat sem cserélnek, 3-4 évente eldobják a kocsikat és újat vesznek helyette.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz honda23 #29363 üzenetére
Enyem is torott volt elol hatul, szerviztortenetben latom is mit csereltek de be is valllotta a tulaj hogy volt torve, de megmondom oszinten annyira nem erdekel, ugy helyre lett allitva hogy ranezesre nem tudtam megmondani. Azert egy 14 eves autotol elvarni hogy toresmentes legyen...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #29363 üzenetére
Akkor én a szerencsés 10%-hoz tartozom. Egyébként 200k km-nél cseréltettem az első gátlókat. Bár bőven volt még bennük tartalék, de ég és föld a különbség az új gátlókkal. Valószínűleg még a régiek is tennék a dolgukat, de nem bántam meg a cserét.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
Viszont most hogy majd kicserelem ujra mond a 4 gatlot es en fogom hasznalni vegig, nagyon kivancsi leszek mit fognak birni. Remelhetoleg a kovetkezo gatlokat mar nem nekem kell vennem
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29364 üzenetére
Sajnos sokan olyan álomvilágban élnek, igen, a családban, rokonoknál több, mint 20 autó van, és mindegyik volt törve, új autó, régi autó.
Amúgy jó kis autó ez az ep3 a vti után, kormánymű, váltó, futómű, motor, mind imádom, ha kell családi autó, ha kell egy kiéhezett vadállat. És nagyon kényelmes elől, hátul.Olvastam, hogy tuningolni akarod a 7gened, nem érdemes erre költened, ez nem 5-6 gen, ezek már sokkal kevésbé tuningolható motorok, k20-as motorokat lehet igencsak megpiszkálni, nekem kb 500-600-ba fájna egy 250 lovas ep3. Na, az mindent vinne.
Kompletten ez a motorbelső 300 lóra van tervezve megbontás nélkül. Váltó és kuplung is simán bírja.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #29365 üzenetére
Akkor gratula a 10 %-hoz. Tényleg nem sok ilyen van, sajnos.
A lengéscsillapítók halála nem csak abból áll, hogy pattogsz az úton, folyik belőle az olaj.
Pl szélben imbolyog a kocsid jobbra balra, sokat kell ellenkormányoznod, ha elmész egy kamion mellett, akkor a hirtelen megszűnő légáramlat miatt elmegy a kocsid a kamion felé kegyetlenül.
Igazából az új gátlókkal tényleg más lett nekem is a hátulja, síneken pl egyáltalán nem pattogok el a sportfutómű ellenére sem, előtte ott elpattogott a hátulja.Sokkal stabilabb lesz az egyenes futásod is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #29368 üzenetére
Leginkább autópályatempónál és satuféknél érzek hatalmas különbséget. Mondjuk valamennyit nyilván számít az is, hogy keményített Koni gátlókat vettem egy későbbi ültetés lehetősége miatt, de közben felnőttem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #29367 üzenetére
Lenne az 1 milla is, és akkor is csak 230 ló lenne
Nekem is megfordult a fejemben, elméletben bele is másztam elég rendesen, de inkább letettem róla amikor megtudtam mennyibe kerülne, és mennyivel lenne erősebb
Inkább abból a pénzből kitoldom, és veszek egy másik autót ami gyárilag tud ennél sokkal többet, és legalább nem első keréken hajtCsak a kpro meg egy normális szívósor lenne 4-500 ezer, és még nincs se leömlő, se cai, se catback, se szélessávú lambda, se programozás utcán illetve dynon (az is rohadt drága), se járulékos költségek (ecut venni és kiküldeni, immobilisert áthangolni, üzemanyagköltségek, futárköltségek, és akkor már a motortartókat, futóművet se ártana megerősíteni etc.. mert úgy el fog pattogni minta fene)
Egyik crxforumos cartárs akivel szoktam tárgyalni több mint 1.2 millát locsolt már bele kizárólag a szívó tuningba (úgy hogy kedvezményesen tud vásárolni), kapott +30le -t, és még vezérműtengelyeket sem cserélt.
Lehet bütyköket cserélni, ez által a mociba is belenyúlni, akkor talán meglenne a 235-240 ló (bár mosernek is csak úgy lett 240, hogy azon a híresen átlagon felülmérő padon mérette)
Persze sufnikból is össze lehet rakni valamivel olcsóbban, de ha csináljuk, akkor csináljuk rendesen
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #29365 üzenetére
Miben más az új mint a régi?
-
!Overdose!
őstag
válasz szőröscica #29373 üzenetére
Sokkal jobb lett az autó egyenesfutása nagy sebességnél és stabilabb erős fékezés közben. Most olyan, mint amilyennek lennie kell. Előtte sem volt rossz, de érződött, hogy valami már nem az igazi, így elmentem Kárászy-ékhoz egy lengéscsillapító-mérésre és beigazolódott a gyanúm, hogy bár még nem csere érettek az első gátlók, de már messze elmaradnak a gyári értékektől.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
Ehh láncot kell cserélni K20 -ban?
Valaki azt mondja nagyon is kell, valaki meg, hogy a lánc örök életű -főleg egy Hondában-
Most akkor ez hogy is van?Illetve vannak olyan alkatrészek a vezérműláncon kívül, hogy:
-Vezérműlánc vezető, bal
-Vezérműlánc vezető, jobb
-Vezérműlánc felső vezető
-LáncfeszítőOlajpumpánál meg:
-Olajpumpa lánc
-Olajpumpa lánc vezető
-Olajpumpa lánc feszítőEzek felsoroltak összesen ~150 ezer lenne, de mi a káromat kell itt cserélni, ha kell valamit egyáltalán?
A gyári vezérműláncom szemre úgy néz ki mint a tiszta új, viszont valami picit klattyog amikor üzemi hőmérsékletű a motor..
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #29375 üzenetére
A szervizkönyv mit ír elő? Személy szerint valami nagyobb szerviz alkalmával, mondjuk 200k km környékén cserélném az összes kiegészítőjével együtt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #29376 üzenetére
Nem tudom
Netről le lehet tölteni? Mindjárt keresem, mert most nincs nálam a szervizkönyv.200k km nem lesz az enyémbe még vagy 6 évig szerintem, de azért kíváncsi volnék mit ír elő a szervizkönyv, illetve szerintem valami vezető, vagy feszítő hangját hallhatom üzemmeleg motornál.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #29375 üzenetére
találtam neked egy ilyet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #29378 üzenetére
Ott a manual is mellékelve, hogy mit hogyan
Kérdés, hogy kell-e ezeket cserélni, és ha igen akkor mit
Mondjuk, hogy mi kerül egy szaros láncvezetőben 25 ezerbe az már egy másik kérdés, és h azokat is kell-e cserélni, vagy csak a láncot meg a feszítőt. Majdnem annyi mint a lánc.
Mondjuk én hozzá nem mernék fogni, de ezt tuti kinyomtatva viszem el a mesteremhez
-
xcbiker
addikt
Úgy néz ki hétfőn elviszik az Ufot.
De marad egy kis pénzem és a VTi is.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
nagyúr
-
xcbiker
addikt
válasz Napfénysüti #29381 üzenetére
igen, már lefoglalózták.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz tboy93 #29383 üzenetére
Megfogott, de olyan árat kapok érte amiért megérte eladni, nem mellesleg a két autó közt őrlődtem hogy melyik... Mivel mindkettő tetszett valamiért.
Feltettem tehát mind a kettőt és "győzzön a jobbik"
A sors eldönti a választást.Meglátom hogy alakul az életem... lehet 1-2 év és egy Fehér FN2-t vagy egy 9gen Sportot veszek, mert a kényelemről azért nem mondtam le, az ufo typerben meg még az erő is ott lakozik.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
2016-tól megjelenik a continental által fejlesztett 48 volton működő vitorlázó hibrid rendszere két európai gyártású típusban, nagyon jónak tűnik, wow, kéne
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsoltee10
addikt
Sziasztok!
Csatlakoznék a klubhoz egy CR-V leendő tulajdonosaként. Eddig is volt Hondám, csak nem autó, hanem egy Varadero.
Erre alkudtam meg 2.9-ért, ennél alább nem adta. Olyan kocsit kerestem, amiben elfér a család, asszony is szívesen vezeti (tehát automata), meg szükség esetén nem ijed meg földúttól, ha ki akarok menni megnézni a földeket, vagy 2-3 emberrel ki kell menni az erdőre fát vágni. Végül kikötötem a CR-V-nél, abból is a 2. generációnál, mert az új abszolút nem alkalmas minimális terepezésre sem. Tehát 2. generációból kerestem a lehető legszebbet, legfiatalabbat, legkevesebbet futottat.
Van még valakinek ilyen CR-V-je a topicban?
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #29375 üzenetére
Meg fogod érezni, mikor kell láncot cserélni.
Vezetőt és feszítőt is kell cserélni.Alapjáraton elkezd becsörögni a motor a laza lánctól, meg kell nézni, hogy a feszítő maxon van-e, lehet rajta állítani.
Vagy 5800-nál nem vált a vtec, nem húz a motor, ahogy kell magas fordulaton, akkor is a laza lánc az oka.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
attrax
aktív tag
Hát jó szomjas ez a civic 1.4.Hülyeség ez az automata szivató.Majd 2000-ről cammog lefelé.A rövöd távú kocsikázás hátránya
Unterschreiben
-
Integra
titán
válasz tboy93 #29393 üzenetére
a dc5 abszolút nem érdekel, közelébe nem ér szerintem a dc2 vadságának és nyersességének, az s2000 meg alibi, ha az ember nsx-et tűzött ki célnak. a motorozás miatt nekem az autózás teljesen értelmét vesztette már sok éve, ezért is hajtok inkább suvot, amikor csak lehet, nagy kényelmes, nyugodt, nem anyázok minden kátyúnál (annyit). egyszer motorozik az ember, mindig motorozni fog, örök a szerelem. autózás... az nyűg lesz úgyis. az nsx meg álom, cél, amit elfogok úgyis érni, mert kell, birtokolni akarom és néha használni, emlékezni rá, hogy ilyen autó is létezik, nem csak a tucat kommersz szarok. de kb ennyi. más autó semennyire sem fog meg érzelmileg, egyszerűen nem érdekelnek, hiába gyorsabbak, modernebbek etc. nem kellenek. inkább bérlek mindig egyet-egyet hétvégékre hajtani, kipróbálni. üzleti faszság azoknak az autóknak a megvétele.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
Kolléga (vagyis már exkolléga, de barátok vagyunk) megpendítette, hogy milyen Hondát ajánlanék neki, szaladgálós autónak, amire nem kell betegesen sokat költeni de mégse jó sosem, oda lehet neki taposni néha de nem hülyegyerekautó(volt valakinél), és azért lehet használni néhány hónapig anélkül, hogy egy életre megutálná. Felcsillant a szemem, mindenféle vti-k, meg új 1.8-ak tűntek fel előttem, de közölte, hogy úgy 5 gen környékén keresne olyan 2-300k HUF környékén
Mondtam neki, hogy majd megkérdezem itt, mert talán akad aki olyat hajt, és mit ajánl, de magamban azért picit elkenődtem.Van valami ötlet, javaslat egyáltalán miket nézegessen?
(Sajnos nekem az 5 gen már túl régmúlt, és a használtautókkal is úgy vagyok, hogy talán eddig 1 ha volt amit megvetettem volna ismerőssel, az szintén exkollégáé volt, viszont IV Golf, és tudtam mennyire vigyázott rá és szerette kényeztetni.)
Talán érdekes lehet még, hogy szerintem a nemrég vett Marutit akarná lecserélni a munkába járó autóként, ami sajnos olyan amilyen, de nem sok eredeti lemezanyaga van már. Ellenben a családi Thaliájukat nagyon szép állapotban tartja.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik