Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
ont ugyanannyi a fenntartási, mint akármelyik ilyen kategóriájú, ilyen idős autónak. talán egy kicsit kevesebb, ha jót fogsz ki első autónak jó, csak tényleg keress egy jobbat, és számolj egy +200k-t tartalékba, az esetleges javításokra. legfeljebb örülsz, hogy spóroltál.
A vér nem válik VAZZE!™
-
olbeteam
tag
válasz Integra #15093 üzenetére
hehe, ezt figyeld:
ugye a víz levert, hogy szedhetem szét a krva hidegben, víz leenged........
Melóból megyek haza, malacka beindít és láss csodát felment a víz üzemi hőfokra, remélem, hogy a -11C nem tetszett neki vagy koszos volt és azért nem zárt, remélem, hogy nem kell mókolnom vele.
Gyári termosztát, tömítéssel együtt 10500 HUF.
Télen bicikli nem egészséges...
I can resist everything but temptation.
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #15093 üzenetére
Besza, behu nekem is tönkre ment mára reggelre a termosztátom..........kb 10-15km-re érte el az üzemi hőfokot a jelző és végig egy másik kocsi seggébe mentem 50-es tempót.
Ezzel a tempóval tegnap még 5km alatt elérte az üzemi szintet......
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
olbeteam
tag
hehe
Mondjam még mi rossz?
I can resist everything but temptation.
-
wierra
senior tag
Na, megjött a CTR pohártartó kemény 1 USD-ért (+ 59 volt a szállítás) . Bár az egyik tartófül le van törve, remélem így is szükségesen és elégségesen rögzíthető lesz .
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz olbeteam #15102 üzenetére
nekem is valami 37 eurot mondtak, plusz a tömítés.
a taxim többe kerül a 2 napra.
nálam a hűtővíz nem lehet gond, gyári újra van cserélve, nagyszervízkor mindent cseréltem rajta. tuti termosztát bajom van.
természetesen amilyen gyorsan jött a bicaj ötlet, olyan gyorsan el is ment[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
Én nem vagyok vájtfülű autó hi-fi guru, de múltkor a MMarktban fogdostam MNC fejegységeket...yes, you are right, captain valami félelmetesen gagyinak tűnt a felhasznált anyagok minősége...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Snoop-y
veterán
válasz olbeteam #15110 üzenetére
És mekkora jó lehet az 1.4-es szörnyeteggel a lámpánál mikor rádpróbálnak egy swift Sporttal. ( merthogy úgy néz ki mint egy VTI ) Ezek után lehet olvasgatni a népítéletben, hogy a sport swift üti a VTI-t
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
wierra
senior tag
Az imént finoman fogalmaztam, tulképpen, igazából fű vagyok az autóhifihez, pedig lassan informálódnom kéne best practice-ekről, ökölszabályokról, mert előbb-utóbb eljön az ideje a 10 év(?) körüli Pio fej és cd changer nyugdíjazásának.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
Még jó, hogy a pályára, nagyobb igénybevételhez van inkább kitalálva, több sűrűn nagyobb fékezésnél van rá igény és nem lámpátóllámpáig a tárcsafékre.
Bár, amennyit te vezeted azt a vasat, neked hátra nem is tettem volna féket........
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
BlacKSouL
addikt
A pirostólpirosig engem sem. De az azért megnyugtató és vicces, hogy állunk a lámpánál legelöl 2 sávban, a bal a következő (200 m) lámpánál balrakanyarodó és az egyenes a várost elkerülő szakaszra (90 km/h), a jobb meg a lekanyarodó a Tecsóhoz és a régi főút felé a város déli részén keresztül (50 km/h). Ekkor a jobb oldalamon látom hogy valami hintáztat kuplunggal, mert az jó, és már pergeti a motort. Várom a sárgát, gyalogosjelző pirosra vált, teszem az 1-est, sárgánál pici gázt adok, csúsztatom, örülök hogy előttem senki nem megy balra, szépen elindulok 1/6 gázzal, látom mellettem a valami 4000-et peregve visít, és nyomul hogy majd beugrik elém az elkerülős sávba, bár egy lámpa ott még van mégegyszer szétosztani a forgalmat, de ott már szeretne előttem lenni biztonságban a sávban.
Na én ekkor már látom hogy valami wagonR vagy mi is a másik ilyen izé? Na szóval hogy az küzd, és lelki szemeim előtt látom, hogy majd a következő lámpánál immár előttem zöldre csak felnéz, benyomja a kuplungot, beteszi 1-be, elkezdi finoman csúsztatni, felpörgeti 2000-ig, közben már sárga, majd vált, és 1200-as fordulattal gyorsít 500m-en, beáll elém 65-70-el 90 helyett, szórja rám fel a salakot, tartja a sort, égeti a retinám a ködlámpájával, fröcsköli a szélvédőm az ablakmosójával. Ezeket általában egyszerre szokták. Tehát megelőző szerelés.
Ugye hatod gázzal indultam, ő padlóval, van egy fél kocsihossz előnye, de valahogy nem nagyon nő. És akkor én picit megnyomom, és 2800 helyett(általában nem sietek) kivételesen engedem 4000, 4500, 5000-ig, és gondolom odaát van csodálkozás, hogy az előnyből mögémsunnyogó hátrány születik, feltéve ha mögöttem a cartárs nem reagált elég gyorsan, vagy kanyarodik balra. Nem igazán tudott még senki beugrani elém, pedig látva a kocsi vonalvezetését majdnem mindenki bepróbálkozik. Jó, igazán durva ellenfél erre kevés van, azok meg valahogy sosem ugrálnak, de olyankor én is csak kellő lendülettel, de nem izomból indulok. Ha látom hogy nem pályázik elém bevágni, akkor teljesen normálisan indulok.
Kövi lámpánál aztán szépen megindulok, nem tartom fel a sort, nem szüttyögetek 60-al, felhúzom, beállok 95-re, és szépen becsorgok a városba. Legtöbbször 300-400 m előnnyel és különbséggel.
Szóval már rég nem állok le gyorsulgatni, de lámpánál kihasználom hogy dinamikus a kocsi. Régen 1300-as kockazsigával is játszottam ezt, annak azért nem voltak ilyen fényes sikereiAláírás (nem kötelező megadni)
-
orbano
félisten
válasz BlacKSouL #15127 üzenetére
pestimre felé az M5ös lejárat után van egy piros lámpa két sávval, a bal oldali megy tovább, a jobb oldali egy autóbuszöbölbe torkollik. no ott szokott a sok pupák balról előzni, és én is előszeretettel mutatom meg nekik közelebbről a szalagkorlátot a végén. valahogy mindig meglepődnek, hogy bár az első pár méter lomha, de az utána következő részre a japánok kitaláltak valamit mondjuk fordítva is szokott lenni, én vagyok a jobboldali sávban, no akor meg az olyna arogáns köcsögök csodálkoznak, mint én, hogy hoppá, hiába a kövér gáz, ez bizony befér. de itt is érdekes, hogy akinek erős kocsija van, az leszarja és beenged.
A vér nem válik VAZZE!™
-
neduddki
nagyúr
HI!
bof cimboram dolgozott kint az edag-nal ingolstatben es reszr vett az a4 kiadott fejleszteseben /tobbek koztt/ hetente volt miting, amin minidg ment az aktualis alas korbeszelese, elmeletieg a audi reszero mernokok is vettek reszt, de aszonta a hajukat teptek, mert egyfojjtaban elocibaltak a mar elvetettt es bozonyitottan hujje dolgokat meg akalapbol ujabb baromsagokat husztak elo, komojjan mondom kecsegbe volt esve, hogy ha ez a nemet ipar egyik premiummarkajaban igy megy akkormi lehet egy "tomeg"gyartonal? kerdezem hogy szerinted barmejjk gyartonal is mas a hejjzet aszonta a hosszu utat bejart kollegak szeritn nincs ez maskepp mashol sem
udv
neduddki
p.s. aki nem erti meg hogy mirol formedvenykedtem az aszt sem fogja megrteni hogy mije ide irtam es nem a ket szaktotyikba
na ivancisn varom ki lesz az elso:- )))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
jeeeee, újra van autóm
viszont ami furcsa, hogy miért volt kevés a hűtőfolyadék, mikor leeresztették, hogy kicseréljék a termosztátot... most újra fullra van töltve új folyadékkal, de ezt akkor sem értem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz neduddki #15135 üzenetére
jól látja...
mendzseri kérdések, döntések, mindent a költségek befolyásolnak etc..tegnap megint leszakadt a hó és mivel még nem volt autóm taxiztam.
bjútiful új e klasse. aztán itt vége volt a történetnek, csörgött zörgött, karattyolt, a sárga háromszög szinte beleégett a műszerfalba annyit világított. elindulás, felejtsd el. döbbenet hogy mondott csődöt. ennyit ér az elektronika egy 10 millás autóban.
mellettünk meg a kis azubi csaj a szakadt ford ka-ban úgy nyargalt el mint annak a rendje.de a képhez a kedvenc történetem, ami eszembe jut:
bp-en az angol főnököm a 3ik kerületben lakik az eurocenter felett valahol a hegyen.
ott ilyen időben csak awd, meg frontos megy fel.
jöttek a nagyarcú bmw meg mergák. egyik se ment fel. volt akit 3x láttuk (vártuk a buszt), a csávó -nem viccelek- megpróbálta tolatva is...
jött a kis popi a sportkupé mergával, nem értette mi van, de az istennek se akart felmenni. jött a forester, jobbról-balról körbe..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
zoli:
fórumra linkelt 1.6 sport [link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
ezt nem tudtam.
kész az ótóm, majd kiderül, hogy rendben van e. azt mondta a szerelő, hogy mikor leengedék a vizet nagyon kevés jött ki. most persze új folyadékkal teljesen feltöltötték.
minden esetre ma reggel azonnal volt normálisan fűtésem ahogy melegedett a motor, az automata szivató is lekapcsolt hamar, beállt 800rpm-re.
ami a hőfok kijelzőm illeti, majdnem felénél állt, egy osztással balra. lehet, hogy magamnak beszélem be és ez az ideális és így is kell állnia, de eddig nem nagyon néztem. most meg állandóan fixírozom, hogy megy e fel vagy se.
bejöttem irodába, 7km, megnéztem a kiegyenlítő tartályt, volt benne, min és max között, de inkább a min felé közelítve. most megnézem majd este is mielőtt indulok hogy mennyi van benne, aztán otthon melegen újra.
remélem, hogy nem szivárog valahol a hűtővizem.
csak az a furcsa, hogy ugye 95500 környékén még mo-n megcsináltuk rajta a 100ezres teljes nagyszervízt. és akkor a hűtőfolyadékot is cseréltük meg minden más folyadékot.
most 98500 körül járok és nem volt hűtővizem. nem lett volna akkoriban rendesen feltöltve?
és így eszembe is jut, hogy anno a tüv-nél mondta is a faszi, hogy a hűtőfolyadékom ellenőrizzem mert kevés van benne. de akkor fel se tűnt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #15144 üzenetére
Ne izgulj.
Nekem is ezt csinálta a vti most mikor kész lett.
Csak nekem 500km alatt "evett" meg 1 litert.
Boti-hoz visszamentem, ráhúzott egy bilincsre oszt csók.Ha nem hagyja abba magától, (mert elő fordul, hogy csak könnyezik és idővel abba hagyja) akkor nézd meg a bilincseket.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz tibi666 #15145 üzenetére
ah sooo, nein..
rendesen összerakottnak tűnik, ez a karattyolás, kerregés a hó miatt van ahogy darál az egész futómű meg elektronika.
amúgy szépen suhan. nekem picit túl német, túl gőgös az e-klasse. de jónak tűnik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
Tegnap megvolt az első 7,5-8e-ig eltolás a vason......hmmm
Nem érezni a vtec váltást mi!! Jah. Besza-behu, hogy milyet tol rajta hirtelen.......naon finom.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest