-
GAMEPOD.hu
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #61581 üzenetére
Ha tényleg így is működnek ahogy írod, igazából saját magukat akkor is lábon lövik a classic setbe átemeléssel. Pontosan a sokat emlegetett "restrict design space" dolog miatt, illetve ha valamit picit benéznek, és utólag jönnek rá, hogy nem kellett volna átemelni classicba, és lenerfelik utólag, abból nagy sírás lenne. Szóval igazából szerintem nincs játékdesign oldalról se olyan szempont, ami a classicba átemelést támogatná. Játék balance megteremtésére, illetve a játék változatosságának növelésére (ami szvsz hosszú távon a legfontosabb) sokkal alkalmasabb a reprint.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz pachito #61591 üzenetére
A reno deckek lényege, hogy a konzisztenciát feláldozza egy hatalmas pluszért. Nem feltétlen kell ehhez a life gain, vagy nem feltétlen ebben a formában. Jöhet pl. reno helyett olyan lap ami kicseréli a hősödet (lásd Jaraxxus), csak mondjuk 30 HP-sra (vagy 15 HP 15 armorosra). Vagy jöhet olyan is, ami nem 30 HP-t ad, hanem 30 armort. De hogy teljesen más mechanikát mondjak, jöhet olyan is ami elpusztítja az ellenfeled összes manakristályát (valszeg ez túl OP lenne így, de érted).
Amúgy szvsz Loathebnek több esélye van, hogy classicba kerüljön, mivel a kombó deckek nagy ellenfele, amiket meg láthatóan tűzzel-vassal írtanak.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz NyxNyxNyx #61594 üzenetére
Wild-on előbb-utóbb minden nagyon beteg lesz. Előbb-utóbb lesz olyan warrior deck amiben minden lap ad armort. Vagy olyan facedeck ami turn 3-ra nyer jó kézzel. Lehetne még sorolni. A Wild pontosan azért létezik, hogy behozhassanak olyan mechanikákat is, amik a teljes lapkészlettel túl OP-k lennének.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz föccer #61634 üzenetére
Jelenleg casualban egy kb. random paklival is ki lehet hozni az 50%-os winrate-et.
Szerintem ha az ember nem akar rögtön legend lenni, hanem megelégszik azzal, hogy gyűlik a lapkészlet, meg letolja a napi questeket (esetleg néha arénázgat egyet), akkor nagyon f2p kezdőbarát jelenleg a játék. -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #61939 üzenetére
Tempostormosban nincs is.
Amúgy azért spellek dmg-ét eléggé meg tudja tolni, főleg ha valahogy van a boardon egy spell dmg-es totem is. Illetve ha van spirit claws, akkor az azure drake egy stabil lehetőség az aktiválására (mert totemet vagy kipörgeted vagy nem).
Szóval szerintem azért játszák, mert stabil lap, illetve biztos csinál valamit. 4 mana 7/7 tök jó, csak tuti meg rá removal ha van. 4/4-et meg lehet kihagyják, és akkor ha nem is tudtál mellé mást kijátszani, következő körben spell dmg tud csúnya dolgokat tenni. De ha csak leteszed + laphúzás + spirit claw-al 3 sebzés, szerintem már kakor megérte.
Bár az is tény, hogy én inkább mid-rangezek, mint aggrozok, azért lehet más szemmel nézem -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #61982 üzenetére
+1
Kezdésnek az a fontos, hogy legyen egy stabil classic lapkészlet. Általában jók az adventure-ös (meg lap kieges) kártyák, de felépítésükből adódóan az esetek jó részében csak rájuk nem lehet egy paklit felépíteni. És a basic deck "csicsázásával" nem sokra megy az ember.
Igazából ez az ellenérvem arénával szemben is, mert onnan is kieges lapok jönnének. Amúgy nem lenne vele gond, utóbbi időben nekem 2-3 wines arénákra is adott 40-50g-t, szóval majdnem 0-ra jön ki booster vásárlással szemben (vagy csak nekem volt mákom). -
Cathfaern
nagyúr
válasz grizlisandor #62016 üzenetére
Ezért nem szabad ész nélkül concede-elni Nekem tegnap volt olyan aréna meccsem, hogy gyakorlatilag nyerésre állt a másik, csak nekiálltam kipakolni (pár HP-n voltunk mindketten). Erre betolta a concede-et, pedig 90% hogy nyert volna
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Mister_X #62047 üzenetére
Nem mondom, hogy nem lehet vele nyerni, plusz nem kis fun lenne végignézni ahogy kirak 3 charge-os cardot, de túl inkonzisztens ladderhez Ettől még valószínűleg egy tök jó "johhny" decket lehet felépíteni az ötletre.
Mondjuk az már egy külön sztori, hogy sajnos HS-ben jó deck = jó ladder deck, pedig ennek nem kéne így lennie. Mondanám, hogy a playerek állnak hozzá, de igazából a Blizz hibája, hogy egyedül a ladder győzelemmel kapsz olyan rewardot, amit máshogy nem, így játékosok többsége jó részt ladderezni fog.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz fogtunder #62065 üzenetére
"meg ebben már annyi minden benne van és nem kell nulláról kezdeni az egészet"
"meg ebben már annyi minden benne van és nem kell nulláról kezdeni az egészet"
Igen, nekem is ez volt a bajom. Gwent mondjuk úgy általánosságban nem jött be. nem rossz játék, csak nem az én stílusom. Illetve nem vagyok benne biztos, hogy van benne elég ahhoz, hogy tényleg önálló játék legyen. Eternalt próbálgattam és bár tulajdonképpen tetszik, belegondoltam, hogy akkor minden lapot itt is megtanulni, összegyűjteni, az eltérő mechanizmusokhoz hozzászokni, alap stratrégiákat megtanulni stb... majd max. ha full készletem lesz HS-ben és legend leszek minden hónapban Szóval soha. Esélyes, hogy a HS is úgy fog járni, mint a WoW: nem azért marad népszerű, mert nem csinálnak nála jobbat, hanem mert az volt az első népszerű (ugye moba vonalon LoL ugyanez).
Amúgy Eternallal az a legnagyobb baj, hogy relatív jól implementálták az ellenfél körébe belenyúlást, de továbbra is nagyon nyögvenyelős a játékmenet a HS-hez képest. Különösen ha az ellenfél nekiáll rope-olni (vagy simán csak nem figyel). -
Cathfaern
nagyúr
válasz tomazin #62078 üzenetére
Nem igazán azzal van a baj, hogy mondjuk 5 óra megtanulni mindent vagy 100. Vagy hogy 1 hónap alatt van értelmes lapkészlet vagy 3. Az a baj, hogy:
a) HS tetszik
b) Eternal szimpatikus, de nem tudom mennyire tetszik
c) Kevesebb időm van HS-re, mint amennyi elég lenne a céljaimhoz (szóval nincs olyan, hogy oké, most már nem tudok mit csinálni HS-ben ma / ebben a szezonban / stb.)
Innentől kezdve ugye az a kérdés, hogy HS-el játszok, vagy Eternalt "tanulok". Akkor már inkább játszok HS-el"de abban nagyon igazad van, hogy sokan a beleölt idő/pénz/energia miatt nem hagyják el a HS-t, de szerencsére az újak számára már teljesen mindegy, hogy melyiket választják"
Ez tény, de nagyon sokan az alapján próbálnak ki valamit, hogy mennyien játszanak vele. Vagy azért, mert egy általuk ismert franchise része. És ebben megint a HS áll nyerésre. Gondolom te is azért próbáltad ki pont a HotS-ot, mert Blizz-es játék -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #62084 üzenetére
Persze, tudom hogy a moba műfaj őse a dota. Fogalmazok akkor inkább úgy, hogy a legelső olyan MOBA amiről olyan is hallhatott, aki azt se tudja mi az az rts / moba WoW is messze nem az első MMO volt, de az első ami bekerült a mainstream látókörbe.
Amúgy szerint a Blizz részéről azóta is csapkodják a fejüket a falba, ha eszükbe jut ez az eset Szerintem az volt a baj, hogy akkor még nagyon bele voltak nőve a WoW-ba, és csak azon belül gondolkoztak (mondjuk valahol érthető, ha jól számolom valahol az első kieg közepén lehetett ez a találkozó). Ott meg nem lehetett volna egy értelmes moba-t összerakni (ugye volt is róla szó, hogy lesz dota-szerű BG). Meg úgyfest senki se számított arra náluk, hogy rétegjátékból ki tudna törni a műfaj. -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #62144 üzenetére
Nem nagyon szoktam megnézni az ilyen videókat, mert el nem tudom képzelni, hogy 30 percen keresztül érdemi infó elhangzana. Erre kíváncsi voltam, szóval végignéztem. Összefoglalva:
1. Jó csapatuk van, és keményen dolgoznak, és nem csak hasból veszik a snapshotot
2. Az emberek hülyék és szőrszálhasogatnak
3. HS-nek szar a kódja
4. Dolgoznak valami, ami sokkal jobb lesz mint bárkié, ami igazából nem a mások hibája, hogy szar a programjuk, de szar a HS kódja, és ez nem a fejlesztők hibája, de szar a HS kódja, ja meg a WoWé is, de ez nem a fejlesztők hibája, ja és nagyon keményen dolgoznak, és nagyon jó lesz, de még nincs kész, ja és ő nem programozó, csak azt tudja amit a csapata mondott nekiÉééés ennyi volt az érdemi infó. Ebből az első nyilvánvaló volt ha valaki nem szemellenzős tempostorm hater (ha meg igen, akkor úgyse hatotta meg a videó), a második nyilvánvaló volt ha valaki pár évet eltöltött az interneten, a harmadik ebben a formában nyilván hülyeség és nagyon sok jól megalapozott oka van annak, hogy a HS-nek nincs egy full nyílt API-ja, de valahol meg persze igaza van, de ezt eddig is tudtuk. A 4. meg simán marketing + PR + belekeveredett saját magába.
Szóval ööö... ezután se fogok ilyen videókat nézni, max ha valaki összefoglalja pár mondatban azt elolvasom
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Skilly #62161 üzenetére
Kharazan ha nincs meg, akkor vedd azt. Az még nem rotál ki egy darabig.
Ha nincs meg nagyjából az összes common classicból, akkor nyugodtan vegyél classic paklit.
Ha az meg van, akkor vagy gyűjts a következő kiegre, vagy vegyél a legújabb pakliból.
Ha 700g a kérdés (szóval nem az hogy van 4-5000g-d, mire költsd), akkor tavasszal kirotáló kiegekre nem nagyon áldoznék már. Ebben az esetben reno amúgy se javasolt, mert egyik legdrágább pakli, ráadásul nem is nagyon tudod helyettesíteni a benne lévő lapokat mással.viktorhmv:
Amikor kijön a következő kieg (valamikor tavasszal), onnantól adventure-ökből csak Kharazant fogod tudni használni standard módban. Ha addig nem veszed meg Blackrockot, akkor már nem is fogod tudni később. Szóval ha nem annyira a lapok a lényegek, hanem szereted letolni az adventure-öket, akkor vedd meg mindenképp, mert később nem fogod tudni. Ha csak a lapok kellenének, akkor nem biztos van már értelme (de azért még 2-4 hónap mire jön a kieg, plusz wildban továbbra is használhatóak maradnak a lapok).[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz salaam #62168 üzenetére
"Ha az emberek a VS adatbázisát használnák, akkor nem kéne azt látnom itt a topicban, hogy XYZ legend lett vele, TS szerint t1 deck, aztán eddig 0-16 vagyok vele rank 25ön."
Ha valaki tempostorm által t1-nek nevezett decken 0-16 rank 25ön, az kivétel nélkül minden esetben a player tudás hiánya. Szvsz. Ha arról beszélünk, akkor tempostorm szerint t1, illető meg panaszkodik, hogy nem tud r2-3 fölé menni, akkor egyetértek azzal amit írsz. -
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #62200 üzenetére
De ez paradoxon, mert mint tudjuk a 100% winrate-es pakliban csak legendaryk vannak
-
Cathfaern
nagyúr
válasz voyager4.4 #62209 üzenetére
"Ha már itt tartunk, ezen logika mentén akkor borulni fog az a felállás, hogy legyen egy stabil classic sett-ed és utána jöhetnek a kiegek?"
Szerintem nem. Igazából jelenleg se azért kell a stabil classic set, mert annyira OP lapok vannak benne, hanem azért mert azok a lapok adják a deckek vázát. Ez ezután se fog változni, max. kevesebb auto-include lap lesz classicból. -
Cathfaern
nagyúr
válasz h3lios #62213 üzenetére
Opció még a power creep is. Extrém példa, hogy kijönnek egy rainbow drake-el: 5 mana 4/5 +1 spell dmg, bc: draw card. Onnantól kezdve senki se fogja berakni az azure drake-et. Ugye ugyanez volt Dr. Boom meg Piloted Shredder esetében is, egyszerűen erősebbek voltak, mint bármi más a 4 manás meg 7 manás sloton, ezért mindenki azokat használta.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz h3lios #62218 üzenetére
"Ilyet biztosan nem fognak csinálni. De ezt már nyilatkozták is, mert 1-2 kieg után olyan táp lapok lennének, hogy értelmetlen lenne tovább fejleszteni a játékot. "
Ez még akkor volt, amikor nem volt standard meg wild. Akkor igaz is lett volna ez, de innentől mindegy mennyire power creep lappal jönnek ki, 2 év múlva úgyis eltűnik a metából. Szóval most Rainbow drake, 2 év múlva meg 5/4-es Grey drake. És akkor van változatosság, mert nem mindig Azure drake van.
Jó wild miatt nem teljesen mindegy, de szvsz csak wild miatt nem fogják elvetni ezt a megoldás. -
Cathfaern
nagyúr
válasz KaraDani #62228 üzenetére
Szerintem nem azokat a kártyákat kéne nerfelni / kivenni classicból amik lehetőségeket nyitnak meg, mint innervate vagy auctioneer. Ezek érdekes mechanizmussal rendelkeznek, saját deck típusuk van, kivételükkel szegényedne a standard, nem gazdagodna. Szerintem sokkal unalmasabbak az olyan lapok, mint Azure drake vagy Ragnaros, amit a deckek jó részébe bedobhatsz anélkül, hogy bármi közük lenne a deckhez és jó eséllyel jól jársz velük. De ugyanez a kategória a mana wyrm vagy fireball is (vagy pl. shamanban a totem golem, de az ugye nem classic).
De ugye az is kérdés, hogy mitől lesz "unalmas" a HS. Attól, hogy ugyanazok a lapok jönnek szembe, vagy attól hogy ugyanazok a deck típusok jönnek szembe? Mert ami egyiken segít, az nem biztos segít a másikon (sőt). -
Cathfaern
nagyúr
t3 brann lehet valid play, hogy ha brann nem valami kombóhoz kell (board se gáz, 2/4 t3-ban jó eséllyel azt jelenti, hogy legalább 2 lényedet bele kell vágni, vagy spell + 1 lény). Igaz ezek tipikusan budget és nem t1-2-es deckek (és ezeknek nem is szabadna összekerülni t1 deckkel, de ugye ez már a ladder rendszer hibája).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #62250 üzenetére
Egyébként én személy szerint annak örülnék a legjobban, hogy ha nem lenne classic, meg talán basic se, hanem mindig minden cserélődne, DE annyival meggyorsítanák a gold szerzést, vagy levinnék a packok árát, vagy rng-t csökkentenék valahogy (pl. nem random 5 lapot kapsz, hanem discoverelsz 5 lapot, nyilván megfelelő ritkaságúból), hogy végeredményben nem telne sokkal több időbe / pénzbe épkézláb kollekciót létrehozni, mint jelenleg.
Mondjuk szerintem ez erősen win-win, mert hc playerek jól járnak az állandóan változó metával, casual playerek meg jól járnak, mert adott a felfedezés öröme (paklinyitás), illetve nem ugyanazokkal a lapokkal kell játszani (nagyrészt classic + pár új kieges lap). Ha már úgyis budget deckel játszik az ember, akkor legalább időnként új lapokból álljon Nyilván annyit kell balance-olni a dolgokon, hogy a hc playerek ne érezzék úgy, hogy nincs értelme boostert venni a kieg elején, mert úgyis hamar összejön a készlet. Ez megoldható pl. úgy hogy nem több goldot adnak a questek meg nem olcsóbb a booster, hanem pl. ha egy szezonban lejátszasz legalább 200 meccset (átlag napi 6, kvázi letolod a questeket), akkor kapsz 50 boostert (számokat nyilván hasaltam). HC playereket ez nem érinti, szezon végére úgyis megvan minden lényeges lapjuk, casual playereknek viszont szépen gyűlik a készlet idővel (max azt kell még megoldani, hogy a HC playereknél ne gyűljön fel túl sok dust, de ez pl. egy dustból fizetendő tournament móddal megoldható).
Ugye ez azt is jelentené, hogy egy kiegben több lap kell, hogy jöjjön (egész pontosan két éves átlagban nézve kiegenként "jelenlegi kieg lapszám" + ("classic készlet" / 6) ), aminek szerintem megint csak mindenki örülne. -
Cathfaern
nagyúr
"Ez a classic/basic onnan jött, hogy ahol ilyen nincs (pl Magic) ott van reprint, tehát időszakosan visszjönnek újra meg újra ugyanazok a lapok. Erre jó ötlet alapvetően amit Blizzard kitalált, csak túl nagy a merítés."
Persze, elsőre jó ötlet, csak igazából senkinek se jó Blizznek se jó, mert bele kell nyúlnia a régi lapokba, plusz kevesebb is a bevétel, a playereknek se jó, mert unalmas ugyanazokkal a lapokkal játszani (ha hc azért, ha casual azért), plusz ha van egy elcseszett kártyadesign, akkor egy nagy WoW-os nevet sose lát az ember (Ilidan pl.).
Nyilván kell egy basic set, mert a 9 class miatt egy kezdőhöz hiába vágsz hozzá 50 boostert, lehet egy épkézláb deck nem jön össze belőle, de ez is rotálódhat a kiegekkel együtt (ugye ahogy mtg-ben is vannak pre-made deckek kezdőknek). De a classicra szerintem nincs szükség. -
Cathfaern
nagyúr
Unta az illető a constructed metát, elment arénázni
[link] -
Cathfaern
nagyúr
válasz DopeBob #62453 üzenetére
"az összes ilyen hányinger random kártyát be kéne tiltani, én is nagyon utálom őket. Elég szar így is játszani mostanában."
Vicces amúgy a dolog, mert Eternal-ban nem nagyon vannak ilyen random kártyák, viszont ugye ott a mana is lapból jön, így meg ott azon megy a sírás, hogy gáz hogy random a mana és azon mennek el meccsek. Viszont ott a Gwent, ahol se random lapok, se random mana, viszont szvsz borzasztóan unalmasak a meccsek, kis túlzással ha tudod a matchupot, akkor tudod a végeredményt, legalábbis amennyire belemerültem nekem kb. ez jött le, de esetleg aki többet tolta vele az cáfoljon meg.
Szóval lehet, hogy ez a fajta random nem is olyan rossz, mint amennyire tűnik? -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #62458 üzenetére
Videókat most nem tudom megnézni, szóval ha ezekben erről szó van, akkor nem szóltam.
Annyit pontosítanék, hogy a coinflip se mindegy milyen coinflip. Ha van egy szoros meccs, és a végén topdeck (coinflip) győz, az nem gáz szerintem. De ha valaki vezet végig, majd jön egy coinflip és nyer a másik, na az probléma. És igen, ezért volt problémás Yogg (illetve még mindig az, mert hiába nem konzisztens már, attól még hozhat le meccseket).Amúgy nekem személy szerint nincs bajom Reynad-al, múltkori videóval se az volt a bajom, hogy Reynad, hanem hogy 5 percben is össze lehetett volna foglalni. Mondjuk ha Reynad mindig ezt csinálja, akkor van vele bajom csak nem tudok róla
-
Cathfaern
nagyúr
válasz whitezo88 #62463 üzenetére
Valójában ha létezne egy 0 manás neutral spell: "Draw a card", akkor nagyon sok deckbe bekerülne. Szóval önmagában ezért is jó Patches, hogy mellé ingyen 1 dmg meg szinergia a deck többi részével, az már csak hab a tortán (illetve az lehet sok dmg is, ha az ellenfélnek rossz az early game-je).
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Frogged #62585 üzenetére
Itt az az elv, hogy ne kelljen "reprintelni" az alap lapokat. Ugye lényegében minden kártyajátékban van egy "alap lapkészlet", csak ezek mindig bekerülnek a legújabb kiegbe reprintként. Szóval ha úgy nézzük ez pozitívum a játékosok szempontjából, mert nem kell ugyanazokat a lapokat minden kiegben kibontani. Ami lássuk be ésszerű engedmény a playerek felé nézve figyelembe véve, hogy digitális játék révén itt nem tudsz proxy lapokkal játszani (nem tudom mi, illetve van-e ennek magyar megfelelője, arra gondolok amikor magadnak gyártasz kártyát, hogy haverok között játszhass).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Kanczy #62594 üzenetére
Mert minden deck (típus) más játékstílust és gondolatmenetet igényel. Aggro után át kell állnia controllra az agyadnak. Az ember azt gondolja, hogy tudja hogy kell controllal játszania, akkor aggro után rögtön controllosan fog gondolkozni. De a gyakorlat nem ezt mutatja, kell 2-3-4 meccs ahhoz, hogy ugyanazt a win rate-et hozd, mint ha azzal játszanál már 10 meccs óta. De ekkor feltételeztem, hogy mindkét decket ugyanannyira ismered. Ha mondjuk az esetek 70%-ban aggroval játszol, akkor controllal akkor is rosszabb lesz a winrate-ed, ha már átállt rá az agyad.
Számokban kifejezve, bár nyilván ezek nem egzakt számok:
Adott két t1 deck, egyik aggro, másik controll, legyen mindkettőnek 60% winrate-je (100000 meccsre vetítve, ilyen 70-80% winrate-ek csak 1-1 mászásra jönnek ki, nem reálisak). Aggroval többet játszol, tehát jobban ismered.
1. Aggrot játszasz: 60%
2. Jön egy pech sorozat, tiltelsz: -5% -> 55%
3. Váltasz controllra, átállás miatt: -5% -> 50%, mivel nem ismered annyira: -5% -> 45%
4. Még jobban tiltelsz: -5% -> 40%
5. Visszaváltasz aggrora, átállás miatt az eredetihez képest -5% + dupla tilt -10% -> 45%Tehát a deckváltogatással elérted, hogy ugyanazzal a deckkel 15%-al kevesebb esélyed legyen nyerni
Ha úgy érzed, hogy tudod mi a "lokális meta" (úgyse), akkor válts tech lapokat, de ne válts decket.
Nyilván ha unod már az aggrot és észreveszed, hogy unalom miatt ösztönből játszol és ezért hibázol (és itt hangsúly van azon, hogy észreveszed, hogy hibázol), akkor lehet értelme a deckváltásnak, de akkor meg célszerű letolni pár meccset casualban (vagy még jobb ha csinálsz valamit mást HS helyett arra a 20-40 percre ami az a pár meccs lenne). -
Cathfaern
nagyúr
válasz Mister_X #62627 üzenetére
Már többször - amikor valami szokatlan lap / deck kombókkal jössz - le akartam írni, hogy oké hogy logikus, de nem hatékony és/vagy nem illik metába és/vagy valami más baj van vele. De aztán mindig eszembe jut, hogy tulajdonképpen te vagy egyike annak a kevésnek, aki igazából jól játsza a játékot: nem netdeck, meg winrate meg legend a lényeg, hanem hogy olyan lapokkal és deckkel játszon az ember amiket élvez és amiket érdekesnek tart, vagy amikben ötletet lát. Szóval:
Egyébként ez a baj ezzel a digitális formátummal, hogy a ranked könnyű elérhetősége, és főleg a reward rendszere miatt mindig olyan, mint ha az ember egy "bajnokságon" játszana. Ellenben amikor mtg-vel haverokkal játszottunk csak, akkor mindig arra ment az ember, hogy milyen érdekes kombót tudna összerakni, vagy mivel tudná megszivatni a másikat Lehet, hogy sokkal egészségesebb lenne a játék, ha nem lenne egy állandó ranked, inkább heti tournamentek, hasonlóan időbeosztással, mint a tavern brawl: csak heti pár napot lehetne játszani, többi nap pihi (akár pont váltva a tavernnel... ). Ott ki lehetne élni a versenyszellemet, többi nap meg questelni, tavernben vagy casualban funolni. Aki nagyon kompetitív, az meg próbálgathatna deckeket a következő heti tournamentre (akár lehetne erre egy külön training mód, ami a casual copyja lenne, annyi különbséggel, hogy csak olyan deckeket engedni, amik a következő tournamenten is validak)
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz AsakuraDave #62649 üzenetére
Egy szóval sem említettem a helyesírást.
-
Cathfaern
nagyúr
Nem mint ha túl nagy jelentősége lenne, de nem kéne kivetetni a topic címéből a "Heroes of Warcraft" részt?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Kanczy #62778 üzenetére
Épp meg akartam csinálni a deathlord-os fatigue trükköt, ment már legalább egy fél órája a meccs, már 4 lapja volt csak, nekem meg boardon kint 2 deathlord (vagy kíváncsi volt ő is mi lesz a vége, vagy komolyan azt hitte murlocokkal meg tudja verni az infinite freeze mage deckemet), erre dc
Most először vagyok salty HS-re[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz whitezo88 #62973 üzenetére
Wild-on ugye kicsit könnyebb a mászás, mert sokan funolni meg kísérletezni meg questelni járnak oda. Szóval emiatt sokan ha gyorsan hó végén fel akarnak mászni, akkor átmennek oda, de nincs kedvük átvariálni a decket. Vagy csak meg van a deck, de épp nagyon mászik standardon másikkal (amit jobban ismer), de akarja hogy questelés közben is gyűljön a golden hero, ezért átugrik wild-ra questelni, de nyilván ehhez nem fogja átvariálni a deckjét.
De ez csak szerintem (vagy mert standardhoz mindig van friss tempostorm és csak azt ismerik ) -
Cathfaern
nagyúr
válasz whitezo88 #62976 üzenetére
Arra lusták, hogy rákeressenek google-ben, hogy milyen lapokat cseréljenek ki, illetve ránézésre azt se tudják, hogy elég 2-5 lapot kicserélni és nem kell a fél paklit. Nagyon-nagyon kis százaléka az embereknek az akik maguktól össze tudnak rakni egy épkézláb paklit, és így tisztában legyenek külön utánajárás nélkül azzal, hogy mit érdemes cserélni.
-
Cathfaern
nagyúr
Nem igazán értem mi a probléma az eheti brawl-al. Szerintem rég volt ennyire ötletes brawl, tök poén, hogy bossokkal lehet tolni Nyilván ha valaki nem akar játszani, csak az ingyen 40 dust kell neki, akkor gáz ha valami rossz felállást kap, de szvsz aki ezen a szinten van azt meg nem a 40 dust fogja meghatni, szóval akár lehet skippelni is.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #81999360 #63164 üzenetére
Elkezdhetsz játszani 0 Ft befektetéssel is. Ez "csak" annyit jelent, hogy gyengébb paklikat tudsz összerakni. De eleinte (ha teljesen kezdő vagy tcg témában, akkor ez legalább 3-4 hónapot jelent) úgysem a paklik lesznek a korlátozó tényezők, hanem a játéktudásod. Ettől függetlenül tény, hogy 0-ról kezdve körülbelül 1 - 1,5 év játék után érsz el oda, hogy a "menő" paklikat össze tudd rakni. De ez játékbeli teljesítményben alapvetően nem korlátozó tényező, rank 5-ig feljutni idő kérdése csak, legendig eljutni rank 5-ről meg még több idő és játéktudás kérdése csak. Vannak olcsó legend képes paklik is, ezeket pár hónap játék után is össze lehet rakni (pénzbefektetés nélkül).
Ha azt akarod, hogy rögtön kezdésre meglegyen minden lap (aminek jelenleg annyira nincs is értelme, mert tavasszal elég sok lap ki fog kerülni a standardből), akkor pár százezer Ft-ot rá kéne költeni. De mégegyszer mondom, szerintem az elején ennek semmi értelme, mert a játéktudás miatt egy t1-es (szóval a mostani metában legerősebb) deckkel se jutna egy kezdő rank 15 fölé.
Szóval semmiképp se vágj bele úgy, hogy beleraksz egy csomó pénz. Először kezdj el játszani, aztán ha meg van minden hős lvl10-en, és úgy érzed folytatni szeretnéd, és tennél is bele pénz, akkor vedd meg a kezdőknek szánt bundle-t (10 booster + 1 legendary lap), illetve Kharazan kiegészítőt (ez még jó 1,5 évig nem fog kikerülni a standardből, illetve maguk az adventure-ök is jó szórakozás) pénzért. Minden más bőven ráér ezek után, és addigra már jobban tudni is fogod, hogy mire éri meg költeni.