-
GAMEPOD.hu
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rocket #52654 üzenetére
Én játszottam Naxx környékén kb. 2 hónapot, most márciustól tolom folyamatosan. Ebből unlockoltam full Naxx-ot, full LoE-t, BRM első 2 szárnyát, és ebben a hónapban már gond nélkül össze tudtam rakni 3 db t1-2-es decket a meglévő lapokból + dustból (pedig arénázgattam is, szóval ennél még több lapom is lehetne). De valószínűleg én csinálok valamit rosszul
-
Cathfaern
nagyúr
válasz férfiállat #52716 üzenetére
fierce monkey 3 mana, sylvanas 6 mana. Fierce monkey arra van, hogy az elején megfogja az aggro deckeket. Ha helyette a kezedben egy Sylvanas van, akkor kikapsz mire ki tudnád rakni
-
Cathfaern
nagyúr
válasz mhmpista #52746 üzenetére
Pont fordítva, a kezedben lehet 1-nél többször ugyanaz lap, de a paklidban nem. Ugyancsak nem számít, ha a boardon van ugyanaz a lap többször. Szóval csak az számít, hogy a paklidban ne szerepeljen duplikált lap (tipikusan ehhez olyan paklit kell összerakni, amiben csak 1-2 lapból van duplikált, vagy mindegyik egyedi). Amúgy ha aktiválódhat a battlecry-ja, akkor a kezedben sárga körvonallal fog világítani a lap.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz netpeti98 #52753 üzenetére
Ha nem vagy profi HSes, akkor:
1. Mage
2. Paladin
3. Rogue
4. Barmi ami nem hunter vagy priest
5. Hunter es priestProfiknak (vagy ha nagyon sokat jatszottal rogue-l, pl lettel mar vele rank5) a paladin es rogue cserelodik, amugy ugyanaz. Ennek az oka, hogy bar a rogue erosebb papiron, mint a paladin, sokkal nehezebb vele jatszani.
-
Cathfaern
nagyúr
Fel tudna venni valaki aki US-en (is) tolja? Kaptam ott is Watch & Learnt Noamuth 1643
-
Cathfaern
nagyúr
Redditről
What is a hunter's favorite app?
FaceTimeBár manapság shamannal relevánsabb lenne
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz BoneDragon #52828 üzenetére
Ha játszol wild-ben, akkor megéri, mert jó lapok vannak ott. De ha csak standardozol, akkor még véletlenül se vedd meg.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #75376384 #52854 üzenetére
"Ezért nem is értem miért nincs inkább egy "core" szett a mostani helyett. Igy azt érik el, hogy mindig lesz 1-2 nagyon szar és 1-2 kiugróan jó kaszt."
Mert a Blizzardnak ez a jó. Kijött egy új kieg és tök OP lett a warrior meg a shaman? Vegyünk csomó paklit, meg törjünk be pár priest meg rogue lapot, azok úgyis gyengék, rakjunk össze warrior meg shaman paklit. Következő kieg, warrior meg shaman t4, de priest meg rogue t1? Vegyünk csomó paklit és ha már nincs több pénz, akkor törjünk be pár warrior meg shaman lapot, mert azok úgyis gyengék... stb.
Az ne befolyásoljon, hogy a topicba nagyon sok ember van, aki kevés paklivásárlással és meglévő golddal / dusttal össze tud rakni bármilyen paklit, a játékosbázis 99%-ánál ez nem így van. -
Cathfaern
nagyúr
válasz ThySoul #52991 üzenetére
"Régen célom volt, hogy elérjem a rank5-öt(akkor tudás miatt 10 is alig ment) mostmár elég a rank15.
Unalmas az egész. Izgultam a miracle miatt, mostmár kedvem sincs hozzá. Deckekkel amúgy egést jól állok: Zoo, Aggro shaman, midhubter, Patron, miracle meg freeze mage"
A ranking alapvetően grindolás. Válassz ki egy nem teljesen életképtelen decket és játsz addig ugyanazzal folyamatosan amíg el nem éred az adott rangot. Win streak-ek miatt mindenképp el fogod érni, ha a meccsek legalább 45%-át megnyered. Nyilván ezt a fajta monotonitást sokan nem szeretik, innentől lehet váltogatni, hogy mit csinál az ember. Nem foglalkozol a rankinggel, hanem mindig olyan deckel játszol (és raksz össze) amihez van kedved. Vagy arra mész rá, hogy nem netdeckelsz, hanem 0-ról magad próbálsz összerakni minél érdekesebb (vagy életképesebb) decket. Vagy hagyod a constructedet és csak arénázol. Vagy nem foglalkozol annyit a HS-el, csak ha épp van szabadidőd, vagy pont hogy nincs túl sok szabadidőd csak 1-2 meccsre, akkor letolod a questeket, stb... ha semmi lehetőség nem szimpatikus, akkor igazából nem is akarsz HS-ezni, csak megszokás -
Cathfaern
nagyúr
válasz rocket #53034 üzenetére
Nem, olyan kezében 60% aki ért hozzá
Plusz korábban írtad:
"Csak nem 20000+ dustos paklik ellen nyertek."
Ahhoz, hogy valaki legend legyen, megközelítőleg 450-500 meccset kell játszani (annak aki jól játszik), ennek a fele (kb. 250-300 meccs) rank 5 fölött. Szerinted ez alatt sose nyert "20000+ dustos"-os deck ellen?"Egyebkent a jatekban a sorsolas kereken van csomo opcio, akkor valami elkepzelese volt a Blizzardnak, csak vegul elakadtak a megvalositasban."
Kérlek mondd, hogy ezt poénnak szántad, csak lemaradt a smiley -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #53096 üzenetére
Nah akkor miután megállapítottuk, hogy Yogg-saron rák lap, tegyünk egy kis időutazást a kieg előttre
"Yogg meg fun lap, senki sem fog egy ennyire irányíthatatlan random fossal játszani komolyabban." [link]
"Arról nem is beszélve, hogy miért játszana bárki ilyen random baromságokkal, amikor ott van 15 másik KONZISZTENS deck, amivel szintén jó játszani, cserébe nem azon múlik a win, hogy Yogg 3 Fireballt tol-e el vagy egy jó DOOM!-ott a fullos asztalodra. Illetve lehet ilyennel nyomulni, ezek a Tier 4 dekkek." [link]
"Újabb shitty card. ez gyakorlatilag már megint micsoda ? 5. körben kitolod, aztán vagy tolsz 1 fireballt az ellenfeledre, vagy minionjára.
Vagy megöli saját magát / más minionod. Ezt nem tudom, hogy hogy gondolták már megint. Yogg sem fog competetive play-t játszani, de azért csináljuk még ilyen sz.r abilty-vel minionokat....
Nincs az az isten, hogy bárki ezt a fost játszaná Conjurer vagy Drake helyett." [link]Igen, voltak akik már akkor megmondták, hogy a Yogg használható lap lesz, de az kevésbé poén
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #53151 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy augusztus 30-án jön a Legion. Még ha a HS kieg is Legion témájú lesz, akkor se hiszem, hogy azzal egyidőben jönne. Úgyhogy vagy ki kéne jönnie augusztus elején (amit kétlek), vagy inkább szeptember vége, vagy akár később is. Másik verzió, hogy ők látják, hogy a HS kieg nem okoz kiesést a WoW előfizetésekben, és ezért kiadják augusztus 30-al azt is
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #53314 üzenetére
Vagy lehet pont a másik oldal, hogy eddig tele volt gányolással, most újraírták rendesen, csak ugye olyankor aztán tudnak jönni a bugok ezerrel első körben De passz igazából, tényleg nem értem miért kellett ezt ennyire kapkodva kiadni, semmi nem kötötte őket most (látszólag).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz whitezo88 #53423 üzenetére
Persze az oké, ugye 3 fő meta csoport van:
- Rank 20 alatt (szinte csak basic deckek)
- Rank 20-tól Legend-ig (rank 20: teljesen random és ahogy közelít a rank 5-hoz úgy lesz egyre inkább a tempostorm által meghatározott meta, rank 5 felett lényegében 100%-ig igaz)
- Legend-től felfeleNa most ebből az embereket a Rank 20 és Rank 1 közötti meta szokta érdekelni, mert 25 alatt tök mindegy úgyis eléred a 20-at, Legendary fölött meg mindegy, mert nem számít már a win streak. Ha top 10-ért hajtasz, akkor meg a világ playereinek 0,00001%-a vagy, azt most hagyjuk.
Tehát rank 20 és rank 1 közötti rész nagyjából egységes. Ahogy írtam 20 felé több a "random" deck, 5 fölött meg szinte csak meta deckek vannak. Lokális meta alatt azt szokták érteni, hogy "rank 15-ön vagyok és sok controll jön szemben, tehát rank 15-ön a lokális meta controll, szóval anti-controll deckkel kell menni". Na ez ami bullshit. Mivel a játékosokat teljesen random sorsolja össze egy rankon belül, és mivel adott időpontban (még késő éjjel is) nagyon sok játékos játszik (ugye nem csak EU-sok tolják US meg Asia-ban, hanem fordítva is), ezért hiába jön szembe látszólag ugyanaz a decktípus sokszor, ez teljesen a véletlen műve. Ha ilyenkor decket váltasz, akkor utána vagy ugyanolyan típus jön, mint eddig, vagy pont az új deck anti-deckje, ez is teljesen a véletlen műve. Nincs mitől és hogyan kialakuljon egy akár csak rövid ideig állandó lokális meta. Rank 20 és rank 1 között is kizárólag azért létezik meta, mert a tempostorm kiadja a meta snapshotot (wildon nagyon jól megfigyelhető ennek ellenkezője).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #53448 üzenetére
Igazából a Hearthstone pont attól lett ennyire jó, mert ilyen "hozzá nem értő emberek" dolgoztak, dolgoznak rajta. Megmagyarázom A HS úgy indult, hogy pár Blizzard alkalmazott kitalálta, hogy mekkora poén lenne egy ilyen játék. Nem a legjobb programozók, nem a Blizzard felsővezetése találta ki az új irányvonalat és öntöttek bele egy csomó pénzt, hanem pár ember engedélyt kapott, hogy foglalkozzanak a saját ötletükkel. Ők elkezdtek dolgozni ezen úgy, hogy benne volt a pakliban, hogy lefújják az egészet felülről. De láthatólag belső tesztek alapján sikeres lett a játék, de itt még nem lehetett tudni, hogy anyagilag mennyit fog hozni, ezért továbbra is egy kis csapat vitte, inkább lelkesedésből, mint kötelességből (és ezen van a hangsúly). Aztán kijött az éles verzió, a jelek szerint van is benne profit (bár ugye azt nem tudjuk, hogy mennyi, mert mindig csak a regisztrált userek számával jön a Blizz, ami semmit se jelent ebben a műfajban), de eddigra már ott volt egy program ami úgy lett összerakva, hogy bármikor elkaszálhatják (és könnyen lehet, hogy nem is napi 8 órában ezzel foglalkoztak). Ennek most meg van a hozadéka, tényleg elég gáz ez a legutolsó patch is, de szerintem ezerszer inkább ez, mint ami a HotS-al történt: ott láthatólag felülről eldöntötték, hogy muszáj MOBA-t csinálni, beleöntöttek csomó pénzt, "jól kitalálták", de érezhetően sokkal kevesebb lelkesedés van az egészben, mint a HS-ben. Meg is van az eredménye, nem rossz játék, de igazán nem kattantak rá az emberek (Overwatch vitte el végül a LoL mezőnyét, nem a HotS). Szóval inkább legyen kicsit bugos a HS, mint hogy profizmusból csinálják, de lelkesedés nélkül (persze én annyiból könnyen beszélek, hogy pontosan 0 Ft-ot raktam bele az egészbe).
tl;dr: a Blizz nem egy egységes cég, több kis csapat van. HS csapata nagyon fiatal, részben Blizzes berkekben is. Viszont nagyon lelkesek, de tény, hogy a profizmus még hiányzik belőlük. De szerintem inkább ez, mint hogy a lelkesedés meg az ötlet hiányozzon a játékből (lásd HotS).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rocket #53610 üzenetére
Figy, játszottál a Super Mario-val? Végigtolod az egészet, menteni se tudsz közben és még csak nem is kapsz semmit a végén, csak egy gratulációt! Milyen pénzéhes már a Nintendo!
Nem is beszélve a Magicról, csak veszed a boostereket, ingyen nem is tudsz szerezni, lejátszhatsz ezer meccset és csak arany színű se lesz a fejedNem lehet, hogy teljesen véletlen azért kéne játszani egy játékkal, mert szeretsz vele játszani és nem azért, mert kapsz cserébe valamit?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rocket #53627 üzenetére
Nem igazán értem mire akarsz kilyukadni.
Én F2P játszok, igen. Ha nem lehetne F2P játszani, akkor nem játszanék a HS-el. De nem azért játszok a HS-el, hogy kapjam a goldot. Tegnap pl. tavern brawloztam olyan kaszttal amihez nem volt questem, csak azért mert szerintem fun volt a mostani brawl, illetve azzal a kaszttal még nem toltam.
Másik oldalról ha fele ennyi rewardot adnának a questek, akkor is ugyanígy játszanék, és ugyanígy F2P-ben.
Szóval én nem azért játszok, hogy kapjak valamit, hanem azért játszok, mert bejön maga a játék. Bejött akkor is, amikor még standard előtt basic + naxx-al toltam. Akkor az volt a nagy szám, hogy ha felmentem rank 18-ra, de attól még élveztem, mert maga a játék tetszik. Illetve érdekes volt, hogy ilyen lapokból milyen paklikat lehet összehozni.
Nyilván ha kapok valamit azt felhasználom, de nem azért játszok, hogy kapjak valamit Ha automatikusan megkapna mindenki minden lapot, és semmilyen reward nem lenne onnantól azért, hogy játszol, akkor is tolnám. -
Cathfaern
nagyúr
válasz KaraDani #53676 üzenetére
UI kérdése De valószínűleg igazad van, mobilon/tableten nem lenne egy nagy élmény. De nem is ez volt a lényeg, hanem hogy alap UI-ba csak akkor fog bekerülni bármi, ha az bekerül mobilra is. Illetve a fordítottja is, jelenleg PC-n játszók előnyben vannak a mobilos/tabletes verzióhoz képest (kíváncsi lennék sorsolásnál figyel-e arra, hogy ugyanolyan eszközzel játszóval próbáljon összesorsolni).
-
Cathfaern
nagyúr
Igazából lehet igaza van. WoW-ban is ha egy kaszt elméletben 2%-al rosszabbul teljesít, mint a többi, akkor senki se fog játszani vele aki ért hozzá, ezért logokba csak olyanok kerülnek bele akik nem értenek hozzá és így nem 2%-al, hanem 15%-al teljesítenek rosszabbul. És akkor az elméletben tökéletes balance helyett azt látni, hogy 15%-al rosszabb, és máris lehet fújolni.
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz KaraDani #53827 üzenetére
"Ez nem IRL TCG, hanem online CCG, szóval a cserélgetésről nem is értem miért esik szó, többi online kártyajátéknál sem lehet, egyik kiadó sem lesz olyan hülye."
Szerintem ezerszer jobb a craftolós rendszer, mint a trading, nem is értem az embereket. Ugye nyitsz 4 commont, 1 raret az esetek jó részében. Figyelembe véve a common és rare lapok gyakoriságát, ezekkel a lapokkal egy dolgot tudnál csinálni: delete. Senkinek se kellene, nem 5 dustot érne, hanem pontosan 0-t. Ráadásul akkor kéne valami piactér, ott kéne nézegetni, hogy van-e épp ami kell vagy várni arra, hogy valaki elcserélje olyanra amid neked van. Ehhez képest ezerszer jobb, ha kell valami lap, legyártom, és minden lap ér valamit, bármilyen picit is. -
Cathfaern
nagyúr
válasz whitemetal33 #53830 üzenetére
Ez előjött már más online játék témakörben is. Ahol valamibe időt / energiát fektetsz, hogy megszerezd (CCG) vagy felfejleszd (MMO) akkor a gyakori változtatások sokkal rosszabb hatást fejtenek ki még akkor is ha balance-t elősegítik. Ennek egyik oka, hogy aki ritkán játszik, annak zavaró lehet, hogy bármikor belép mindig változott valami. Másik oka, hogy ha van 2 lapod, az egyiket annyira nerfelik, mint amennyire erősítik a másikat, akkor az emberi psziché miatt fél év múlva arra fogsz emlékezni, hogy nah annó (is) lenerfelték a lapodat. Hosszú távon csak az fog megmaradni, hogy "bármit megszerzek a Blizzard lenerfeli".
Szóval nem, egyáltalán nem lenne jó ha gyakran belenyúlnának a lapokba. Ideális az lenne, ha sose nyúlnának bele. De néha ugye muszáj, mert ha a meta 90%-a ugyanaz a deck, az sose fun. De azért nem szabad belenyúlni, mert az egyik lap / class picit erősebb, mint a másik.
Ha valamiben fejlődniük kell az az előzetes tesztelés, de ilyen téren meg érezhetően fejlődnek. -
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #53844 üzenetére
"A másik 70 lapot akkor direkt tervezték szemétnek?"
Fordítsuk meg: szerinted annyira hülyék, hogy a lapok feléről azt gondolták, hogy teljesen jó lap és tévedtek? -
Cathfaern
nagyúr
válasz Chronos85 #53950 üzenetére
Gyakorlatilag biztos, hogy Karazhan lesz [link]
Amúgy attól, hogy annó nem voltak wingek még megoldható adventure-nek, minden 4 boss egy wing és problem solved Plusz ha tényleg lesz legionos Karazhan és azt emelik át, akkor bármi lehet (bár tudtommal Legion-nel még nem jön Karazhan, max későbbi patchben, akkor pedig nem hiszem, hogy előre lelőnék HS-ben). -
Cathfaern
nagyúr
válasz DaveNo1 #53955 üzenetére
Aki játszott BC-ben, esetleg WotLK elején az 100% hogy tudja mi Karazhan. Aki meg WotLK vége fele, vagy utána kapcsolódott be annak meg Naxx-ról sincs túl sok fogalma (valami raid). BRM meg nem is raid WoW-ban Csak van ott 3 raid meg 4 dungeon, de egyik sem a HS-es leképezése.
-
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz micafighter #54121 üzenetére
Plusz ugye onnantól kezdve 1 hősnyivel több lapot kell kiadni minden kiegben.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz KaraDani #54147 üzenetére
Igazából ez tök jó kezdő playeres lap. Basic decken bármilyen legend csak javítani tud Igen, konzisztenciát rontja, de egy kezdő deckben ha nem netdeckel olyan úgysincs, illetve van egy kis élmény, hogy "hűű de OP legendarym van". És ugye kezdőknek általában (főleg standard óta) úgyis az a tanács, hogy a legfrissebb kieget vegyék, szóval esélyesen meg lesz nekik a lap lévén ez egy adventure, szóval fixen kapják (ha meg az első szárnyban lesz amit megkap mindenki ingyen, akkor főleg).
Szóval szerintem ez egy nagyon jó lap, csak nem a constructed / tournament a fő célközönség (plusz még arénában is lehet érdemes beválasztani, mert esélyesen ott is csak rosszabb lapjaid vannak az 5 legendnél)[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Control meta esetén sincs értelme játszani. Control meta esetén anti-controll deckel érdemes menni, ami viszont nem fog eljutni fatigue-ig. Ennek egyedül control vs. control esetén van értelme, akkor is csak akkor ha a másik nem teszi be. Szóval ehhez az kéne, hogy kb. az összes tier1-2 deck control legyen és még akkor is csak tech lap. Egy-egy tournamentet még akár meg is nyerhet a meglepetés ereje miatt, de amúgy nem fog túl sok "meta play"-t látni, abban egyetértek KaraDanival.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...