Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • itldj

    aktív tag

    Na így egy nap távlatából, frissen és kipihenten a reggeli kv után.

    A druiddal kellett valamit kezdeni ez nem kérdés, viszont a Silver Hand Knight az basic lap, és 5 maáért 4/4 + 2/2 a FON meg a nerf után, ööööö szóval hagyjuk.

    A Lore így egy szar és drága Azure Drake lett, legalább 6 vagy 8 heal lenne rajta akkor, azt mondom, hogy játszahtó maradt.

    A Keeper az fogjuk rá, hogy elmegy, mert drágítani akarják a silencet, ezzel kb együtt lehet élni.
    Leprás, Pakoly, BGH kb rendben van, bár az utóbbinál a koncepciót jobb lett volna variálni, de jobb ötletem nekem sincs, így akár egyet is tudok érteni a dologgal.

    Jugglert eddig is a teste miatt játszotta 99%ban mindenki, szóval érthető, hogy ahhoz nyúltak hozzá (NEM!). Szerintem ez így túl kevés változtatás ahhoz, hogy ne legyen továbbra is nagy befolyással a random az early gamere, amin kb elmehet a meccs. Viszont nem tradel le a clericcel, mana kukaccal, aspiranttal szóval még akár lehet is a dologból valami.

    Hunter's Mark eddig sem zavart sok vizet, de ha lesz más hunter mint az SMorc, akkor ki tudja.

    Moltent szerintem kicsit túltolták, ahogy többen is írták 22/23 lett volna reális, mert a handlock miatt nem maradhatott volna úgy mint eddig. Én még vártam volna egy Mountain Giant +2 mana nerfet is, de meglássuk, így mire megy a pakli.

    Disguise az koncepciós per öööö izé nerf volt, érthető, hogy a permanens stealth elég broken kombókat tudna létrehozni.

    Arcane golem szintén nem maradhatott, de így instant kuka kártya lett. Ha már ennyire betegesen félünk miden charge miniontól, akkor a horserider meg a wolfrider??

    A Blade flurrynél tegnap is ledobta az agyam az ékszíjat, továbbra sem találok rá szavakat. Eddig is imba kombó volt a poisoned bladdel, érthető, hogy ez nem maradhatott a játékban. :U :U :W :W
    Viszont így nulla koncepciót érzek az egész kasztban, mert a jelenleg játszható rugó paklikban (abban az 1%ban, amivel én is szeretek játszani) ez volt kb az egyetlen win condition, és így is voltak rendkívül szar matchupok, lásd warrior... Így marad a teljes kilátástalanság. Nembaj, Edwin OP lesz 4 körig, majd hard mulliganelni kell rá. :DDD :DDD

    BTW Nem értem, hogy miért kell ilyen faék egyszerűségű nerfekkel élni...
    Illetve amit nagyon vártam volna a változásoktól (is) az valamilyen válasz a faceaggro deckekre, különös tekintettel a shamanra, (Doomhammer nerf, jó early taunt, heal, etc.) amiből semmit nem láttunk. Biztos nagyon jó az a rengeteg lategame lap ami jön a kiegészítővel, már csak az a kérdés, hogy mitől élnénk túl mondjuk a 10. körig? Jelenleg gőzöm sincs, de ha minden így marad akkor olyan faceaggro meta lesz, hogy öröm lesz nézni, már aki marad, mert én sűrű anyázások közt keresek másik játékot. :O :O :( :(

Új hozzászólás Aktív témák