-
GAMEPOD.hu
Üdvözlünk a Grim Dawn topikban!
Kérlek olvasd el az összefoglalót kérdezés előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3050 üzenetére
Ha választottál masteryt, nem lehet visszavonni.
Annyit megtehetsz, hogy ha az egyikben biztos vagy, azzal fejlődsz amíg bírsz, és később választod ki a másodikat. Meg átskillezed, ha szükséges. De visszavonni nem lehet.Retal Warlord például.
Viszont nem DoTos. A retal a retalra épül. Magas HP, 3200+ DA buffokkal.
Mondjuk ennél a buildnél másik sisakod lesz. Callagadra elég szemét.
Viszont a Totally Normal Shieldnek van lvl50-es változata is. Könnyen beszerezhető.Itt van sok kezdő build, és további linkek is vannak kezdő buildekhez.
Ha szeretnél támpontot az Oathkeeperes levelinghez.[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
Köszi, Callagadrás harcot pont néztem egy acid retal sentinellel - azt hiszem, inkább lemondok erről az élményről...
Buildet már többet is találtam, pont azért kérdeztem, játszott-e már valaki ilyennel. A dervishez ezt, a sentinelhez ezt, bár azt hiszem LNB PoE buildjeivel szerzett eddigi jó tapasztalataim alapján a dervishnél fogok maradni.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
Egyébként néztem még egy buildet, ami pont jónak tűnt az én játékstílusomra, ezt a Cabalist-ot, de ennek sajnos egyetlen cucca sincs meg, olyant meg nem akarok kezdeni, aminél azért kell grindelnem, hogy a grindhez való felszerelés összejöjjön.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3053 üzenetére
Tegnap este amikor válaszoltam neked majdnem beírtam mit szólnál alternatívának egy petes Conjurerhez, de hát az Oathkeeper volt a kikötés.
Mondjuk ez?
Az Occultist ággal foglalkozz, elsősorban Curse of Frailty, majd Hellhound és Familiar.
Ahogy láthatod nem csak levelinghez, később is maradnak ezek.Petesnél az a fontos, hogy szinte minden cuccon legyen petes bónusz. Persze amellett, hogy magadat is menedzseled.
Nagyon ajánlott Salazar kardja, már alacsonyabb szinten is van!Ez egy nagyon régi build, amikor HC-ztam ennek alapján mentem.
Nyilván lehetne upgradelni és vannak jobbak azóta.
De igen sok Grimtools link van, mikor kb. hogy kellene kinézned.
Gondolom a Compendiumban van petes kezdő.The Carnival - A Guide to Pets - a legnagyobb pet szakértőtől.
Szerettem a peteseket, gyorsan haladt, arra kellett figyelni, hogy ne legyek túl távol a harctól, és egyből idézzem le megint ha kimúlt.
A Curse of Frailty meg az egyik legjobb skill.[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
A Carnivalt pont tegnap este olvastam, éppen ennek a buildnek a kapcsán. Néztem ezt a buildet is, de csak az endgame verziót találtam meg a full legendary változattal, abba meg nem akartam belevágni. Viszont most látom, hogy van egy részletes leveling bontás a posztjában, így már érdekesebb lehet. A lvl80-as gear nagyjából meg is lehet, azt nem tudom, hogy azzal mennyire lehet elkezdeni kifarmolni a legendary cuccokat? Bár a lvl 90-es gearből is van egy pár, sőt a magasabb szintű... meglátjuk, legfeljebb majd jövök tanácsért.
A Salazar kardból vicces módon csak a lvl94-es változatok vannak meg, pedig többször is levertem alacsony szinten.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
reelc
Topikgazda
válasz Har_melin #3055 üzenetére
Ebben a posztomban ajánlom az enyém "ilyen" és "ez volt a cél" Grimtools linkeket.
Gondolom nem nagyon fogsz magas SR-rel foglalkozni, felviszed lvl100-ra a karit, farmolgatsz kicsit ultin, mész és majd jössz megint.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy sztori módban nem kell 100% követés cuccokkal. Ha stimmelnek a skillek, resistek fent vannak, és a cuccok is támogatják a támadásod (most ugye pet), skilljeidet, OA-DA, stb. rendben van, akkor a sztori módban lehet elsőre nem fognak sikerülni az endbossok, de menni fog a dolog. Meg majd a Nemesisek is.
A Celestialok más kérdés oda kell build.(#3056) Har_melin: Igen, az augmentek határozzák meg.
Nekros és Inquisitoros karinál van olyan, hogy az egyik alapból elutasít.[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
Végül is cabalist lett belőle, mert több használható cuccomvolt hozzá, pár lvl94-es legendary is. Ráadásul ahogy néztem, ennél több végső opció van, mint a conjurernél, ha mégsem esnének olyan cuccok, amilyent szeretnék. (Lehet inkább nekro és supportnak occultist, vagy fordítva.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
#75791360
törölt tag
Nem olyan rég feltettem újra a játékot, valamiért eszembe jutott, hogy ultimate-en is végig kéne vinni a sztorit, illetve mellékküldetéseket befejezni (legutóbb felhúzott, hogy mennyire meg van kötve a kezem build-ek terén). Miután beléptem, rájöttem, hogy egyik kieges boss-t se öltem le, úgyhogy nekiálltam. Van két 100-as karim, az egyiket teljesen átalakítottam egy egy-két gombos tankosra (éljenek a változatos buildek...), azzal lement mindkettő, de mégis rossz szájízzel vagyok a játék iránt. Úgy értem nagy kedvenc lenne, még a TQ-hoz képest taszító világot és grafikát is el tudnám nézni (tudom, hogy direkt ilyen), de ezek a bossfight-ok talán egész játékos pályafutásom legpocsékabb élményei. A legtöbbnél az embernek semmi mozgástere, az aoe-hegyektől meg néha szó szerint azt sem tudja, mi történik a képernyőn, és ez talán nem is annyira szubjektív probléma. Egyáltalán semmiféle sikerélmény nem volt legyőzni őket, inkább valami borzalmas, kínkeserves vergődés, ami mindennek tetejébe halálosan unalmas is. Mondjuk nem tudom mire számítottam, hiszen már anno évekkel ezelőtt, az alapjáték első végigjátszásánál szembesülnöm kellett ezzel a fertelmes dizájnnal, hogy bezárnak egy szűk helyre egy-két champion vagy boss társaságában, tetejébe a mobseregükkel plusz semmi mozgástérrel, nesze neked kihívás. Egyszer-kétszer elgondolkodtam egyébként a supporter pack-okon, de ez a kreatívnak éppen nem nevezhető hozzáállás nem érdemel extra lóvét. Mindegy, a sztori boss-okat levertem, ennyi talán elég is volt. Ugyan láttam, hogy van valami új skeleton key-es terület, de gondolom ugyanolyan élmény lenne, mint az eddigiek, egy sima, dögunalmas gear-check, ráadásul iszonyatosan elnyújtva, úgyhogy inkább kihagyom. Talán kiskarizok egy kicsit, bár még nem tuti... végig ott lebegne a fejem felett a kérdés, hogy ilyen endgame-hez minek húzzam őket? Inkább egy kis Titan Quest.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
Topikgazda
válasz #75791360 #3062 üzenetére
Mit értesz a meg van kötve a kezed alatt?
Egyik ARPG sem kivétel, bármilyen is a rendszere (egy szabott mastery, 2 mastery kombináció, blank kari, stb.), jó esetben sok buildet kínál.
Jó esetben elég sokáig, 1-2 fokozatig mehetsz a saját kútfőből buildeddel... de utána amikor azt érzed, hogy már kevés, akkor nézheted másét, vagy addig farmolsz, amíg meg nem lesznek a cuccok... azt akarom mondani, hogy még a PoE is változik patchenként, ami az egyikben jó volt, lehet 1-2 patch után már sokkal kevésbé használható, lesz sokkal jobb nála, és ha haladni akarsz, akkor váltanod kell. Hiába tűnik úgy, hogy azt csinálhatsz amit akarsz, csak nagyon kevés fog működni. Az összes ARPG-re igaz.
Ha minden skill egyforma erős lenne, és minden cuccnak ugyanolyanok lennének a statjai, akkor talán meglenne a "szabadság", mindegy mit csinálsz, de ennek nagy ára lenne, megölné a kreativítást, senki nem találna ki új buildeket, mert minek, ha ugyanolyan erős lenne, mint egy másik?Ha normálisan ki vannak építve a karik, nem szenvedősek a bossfightok, amik a sztoriban vannak. Ehhez ugye kellenek cuccok, farmolni kell, mint minden hasonló játékban.
Más játékról láttam videót, ami valóban olyan volt, hogy nagyon erős boss, rengeteg effektel, mobokkal, és nem volt meg 3 perc alatt - na az ilyenről elhiszem, hogy szenvedés.Nem tudom megvan-e neked, de endgamenek a Crucible DLC van (bár azalapján amit írtál nemigen tetszene), ill. a Forgotten Gods kiegészítőben a Shattered Realms.
Ezt csak nagyon OFFként jegyzem meg, mert más játék, és van topikja is.
Wolcen : Lords of Mayhem sztori módban 3 act van, vagyis actonként 1 boss.
Annak alapján amit kifogásolsz a Grim Dawnban, ne vedd meg azt a játékot.
Ennyire fantáziátlan bossfightokat...
Nagyon durva AoE támadásokkal, sok mobbal, gyors bossal, ráadásul az act 2-3-as bossoknál elég kicsit a mozgási tér. Az act 2-es Belial pályájára emlékeztetett a Diablo 3-ból.
Hidd el, a Grim Dawn sztori bossfightok sehol sincsenek ezekhez képest. Se nehézségben, se frusztráció terén.
Ha meg igazán szenvedni akarsz, ott a Chaosbane, van topikja, ott elhangzott elégszer, mi is a probléma vele.Nem foglak győzködni semmiről, hogy márpedig jó játék, stb. ezt mindenki magának érzi.
Csak azért válaszoltam, mert amiket írtál az kb. az egész műfajra igaz.[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
"senki nem találna ki új buildeket, mert minek, ha ugyanolyan erős lenne, mint egy másik?"
Ennek pont ott lenne jelentősége, ha a különböző skillekhez más-más játékstílus is tartozna. Ebben az esetben meglenne a célközönsége mindnek és lehetne mögötte támogatói közösség.
A GD ebben a tekintetben azért elég változatos szerencsére, amit a mastery-k kevergetése azért eléggé jól támogat
read-only mode on the forum
-
reelc
Topikgazda
Igen, a mai napig jönnek ki buildek.
Meg ott a monoclass is, ha valaki esetleg nem tud dönteni.
Volt már lvl90-es karim is ís, utána kapott másik Masteryt, ha jól rémlik Peace meg 100% Soldierrel nyomult korábban. Igaz mindketten az AoM végéig, akkor még nem volt FG.Valamelyik fejlesztő írta korábban, hogy jól fogyik az FG kieg is.
De nem terveznek új kieget, mert nagyon nehéz lenne új Masteryt berakniuk a játékba, a dual rendszer miatt. -
reelc
Topikgazda
Jó lesz.
Egy tanács, nem tudom mennyire figyelted a topikot, az FG újdonságait.
Ha Krieg meghalt, nyílik egy portál az FG területre. Pár alapfeladat után hozzáférsz mindhárom kult alap cuccaihoz, és mindegyiknek van mozgásos augmentációja már azon a szinten. A karidnak megfelelő az elég jó boost. -
reelc
Topikgazda
-
reelc
Topikgazda
Ezt régebben írtam:
"Akkor egy kis emlékeztető, miért jó az FG :
Új sztori, új terület.
Új mastery.
3 új baráti frakció. A választottad gyorsabban fog fejlődni, a másik kettő lassabban.
Mozgásos augmentációk!
Difficulty Meritek.
Szet konverzió (2 féle - ugyanabba a szetbe, vagy idegen szetbe).
Meg persze új ellenségek, frakciókkal, szívatós bossok, stb.
Új játékmód: a Shattered Realms. Többet kell mozogni benne, mint a Cruciblében, nem egy aréna. Változatosabb emiatt."Nem tudom mikor játszottál utoljára, tavaly is sok patch volt.
"Az Optionst nézd át, több új funkció jött.
Beállíthatod a Health Barokat, melyeket mutassa.
Auto-Loot (for Components, Consumables and Crafting Materials) érdemes bepipálni, a komponenseket, itókákat és pl. a Scrap Metalt magától fel fogja venni. Ez alapból kivan kapcsolva, de jobb, ha bevan. "
A lootfiltert is alaposan átdolgozták.Grim Misadventure #167 - A Look Back at 2019
Az FG új területe, skeleton keyes:
Grim Misadventure #165 - Bring them to DarknessÉs sok egyéb változás volt, az új patch a héten várható.
Egy kis infó róla.(Nem tudom mennyire nézegetted a topikot, minden infót linkeltem korábban. Ez csak egy rövid összefoglalás.)
[ Szerkesztve ]
-
reelc
Topikgazda
Egy kis nosztalgia, mekkora utat is járt be a játék a 2016-os 02.25-i megjelenésétől:
A 3-ik éves poszt.
A 2-ik éves poszt.
A első éves poszt.Visszatekintés 2019-re.
Visszatekintés 2018-ra.
Visszatekintés 2017-re.
Visszatekintés 2016-ra. -
reelc
Topikgazda
-
MrTwister
őstag
Tudom van Steamen patch notes, de esetleg röviden, tömören összefoglalod a lényeget, hogy mi az újdonság, mi változott?
Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966
-
reelc
Topikgazda
válasz MrTwister #3078 üzenetére
A patch notes az amit linkeltem, és kb. 40 perce tették fel.
Sokminden változott.
De 1-2-őt kiemelek akkor.
- Monster Totems - random spawnolnak, korábbi GM-es linken volt kép róluk.
Ha beindítod spawnol sok ellenség, a végén kapsz jutalmat! Szóval új loot forrás. Hasonló mechanika, mint a corrupted shrineok, csak nem adnak pontot, és nem fix a helyük.
- A lootfilterben a Only Show Double Rares loot filter helyett az Always Show Double Rares lett.
- Új cuccok (korábban linkeltem párról képet a devstreamből), rengeteg cuccnak változott a statja.
- SR és Crucible változásokMég úgy ezt emelném ki: "All partial Components have been removed from the game. Existing partial Components have turned into completed Components. No changes to drop rates have occurred alongside this change."
Ez szerintem egy igen fontos döntés. Ugye ez már a TQ-ban is darabokból állt össze.
Jó, hogy nem kell többet a darabkákkal foglalkozni, csak egyben lesznek.[ Szerkesztve ]
-
-
reelc
Topikgazda
válasz MrTwister #3080 üzenetére
Igazán nincs mit!
Én sem látom át, nagyon sok a változás, ismét kitettek magukért!
A komponens dolgon akadt meg a szemem azok közül ami nem voltak kiemelve.
Meg nyilván nem említek konkrét skill/mastery stb. dolgot, mert ki mivel játszik.
A lényeg, hogy tartalmas, van benne új dolog is (Monster Totems, új tárgyak).
Szokás szerint majd frissül valamikor a Grimtools is, ahogy szokott.Ami a jövőt illeti:
Egy korábbi GM-ben utaltak egy hídépítésre, talán a következő patch hoz egy kis új területet.Ebben a posztban van pár új tárgy, a legutóbbi devstreamből szedték a képeket, most linkelem újra.
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
addikt
válasz Shadowguard #3086 üzenetére
"normálon találtam egyet, a szörnyek a régió max szintjén voltak, de a shrine a szintemhez igazított lootot adott."
overlevelled karakter rulez?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
savior
őstag
Helló.
Szerintetek egy soldier nekrónak van értelme? Summonokat használnék és kétkezes fegyverrel ütnék is mellette valami skillel. Csak nem tudom, hogy magas szinten ez így életképes e, vagy inkább fókuszáljak az egyikre (melyikre?)?https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
Har_melin
addikt
A mosnter totemekről azt mondták egy videóban, hogy a konkrét helyük random, de a felbukkanási "körzetük" előre meghatározott. Nem 100%-ban, de mondjuk ha Cronley Hideoutban egyszer már beadott egy totemet, akkor elvileg ott szinte mindig meg kell jelenjen egy, valahol. (Gondolom nehézségi fokozattól függően ez változhat, ahogy a shrine-ok sem mind aktívak mindegyiken.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
addikt
-
Peace
nagyúr
Müxik szépen controllerrel. Annyi szépséghibája, hogy PS-nek is xbox kiosztása van, de szerencsére azt is vágom fejből.
-
djherby
tag
Húúú ez a totem dolog nagyon tetszik! Mondjuk a Shrine-ból is harcolós a kedvencem.