-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigrob
őstag
válasz walakyb #30559 üzenetére
Ezekkel az 50%-os kuponokkal én is szívtam, mert flash sale-s cuccokat is kiraknak ezekhez a kuponokhoz én meg kb 1 órát vakartam a fejem, hogy minek adjak hozzá még 4 dollárt amikor már majdnem 40 dollárnál tartok...
Ilyenekre nem szoktam ticketezni, telefonos appban Contact us/ Live chat (SZIGORÚAN NEM A MESSENGERES), oda behányom a kérdésem és kb 1 órán belül jön a válasz, ha mázlim van pár percen belül és lehet folytatni az eszmecserét.
Long storyk: Amúgy csomagjaim 90%-val nincs gond, néha jön 1-1 törött pohár, küldöm a képet és küldik az újat, tabhoz nem kaptam hálózati adaptert (több yt vidiben is mondták, hiába van a csomagoláson belül megjelölve a helye), gondoltam írok egy ticketet, hátha mázlim lesz. Először mondták, hogy sajnos nincs a csomagban, de jó arcok és jóváírnak a walletemen 3 dollárt meg extra pontokat, mondom oké köszi, akkor kérlek küldjetek egy termék linket ami kompatibilis a tabbal, erre jött a válasz az eredeti gyári adapter linkjével, majd megkérdezte még egyszer a címemet, erre válaszoltam és kaptam a választ, hogy akkor nem kapok walletre dellát, hanem elküldik az adaptert amint lesz készleten, ami kb 1-2 hét, ezután jött a mail a tracking számmal. (jobban is jártam így, mert valami 4,65 dollár lett volna.. )
Wish-el csak rossz tapasztalatom van, Aliexpressel Dispute-ban mindent megoldottak eddig, csak idő.. Dhgate eddig 1x volt fogyi eladó, de dispute megoldott mindent.
(#30560) benfolds
Azt, hogy lehet fele annyiba kerül.. Bár ez nincs kőbe vésve...
Ha bármi baj lenne ott a support, megoldják.
Lassan 2 éve nyúzok egy Xiaomit és köszöni szépen nagyon jól van! (55 Mátyásos teljesen átlagos telefon, semmi hiperszuper)
Ha jól emlékszem egy 10-essel volt így olcsóbb.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
vegyszer
addikt
válasz walakyb #30715 üzenetére
Igen.
Az antelife nagyon nem értette, hogy mi a bajom. Miért akarok olyanért fizetni, amit megkaptam. Hagytam a fenébe. Ha már egyszer nekik nem hiányzott.
Pedig rendeltem előtte is, utána is onnan több telót."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
kokii
tag
válasz walakyb #30716 üzenetére
Elhiszem, hogy az empátia jó, meg úgy érzed, hogy ha kiállsz mellettük az büszkeséggel tölt el, de úgy látom neked még eddig nem volt rossz tapasztalatod (kínai) rendeléssel, úgyhogy kérlek ne vagdalkozz egyik fórumozóval se, köszi.
(rossz tapasztalatként nem feltétlen az itt említettre gondolok az én részemről..)
[ Szerkesztve ]
-
peterk
senior tag
válasz walakyb #30723 üzenetére
Szerintem ezt a dolgot túl tolod. Tudom, tudjuk, hogy miről írsz, sajnos van olyan jelenség amiről beszélsz.
Ugyanakkor nem ismered a másik felet, ne feltételezz olyant, ami lehet, hogy nincs is. Markáns különbség van aközött, ha valaki átveri az eladót és teljesen más, ha pl. félrement a kommunikáció, megkavarodott a rendelés, és emiatt esetleg a kereskedő kétszer küld ki valamit. Kisebb értékű termékeknél (ilyen távolságban a pár tízezres, de még az ötven ezres is kisebb érték) érthető, ha a vásárló nem töri szét magát, hogy valamit vissza juttasson a világ túlsó felére, nincs kedve papírozni, sorban állni, stb. emiatt. Ezt egy kereskedő, aki vállalja, hogy a világ minden tájára szállít, be tudja, be kell tudnia a napi működési költségekbe. Amit ezen elveszít, megnyeri azzal, hogy nem kell azt a garanciális feltételrendszert biztosítania, amit egy magyarországi eladónak kell. (forgalmazási engedélyről, stb. nem is beszélve).
Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
-
x64
aktív tag
válasz walakyb #30729 üzenetére
Az esettől függetlenül (szerintem is a GB-t kellene kontaktálnia, hogy mit tegyen) azt azért tisztázzuk, hogy a nemzetközi vásárlás viszonylatában az eladót terheli a felelősség azért, hogy a csomag rendben megérkezzen a vevőhöz. Ha a posta útközben ellopja, az az eladó kára, nem a vevőé (Paypal, Amazon, Aliexpress, Ebay stb.). Ha gyakran ellopják útközben, akkor kiveszik az adott országot a lehetséges célországok közül (pl. Ebay-en ez viszonylag gyakori).
Egyedül a GB gondolja azt, hogy erre külön biztosítást kellene kötnie a vevőnek. Ami ellentmond a Paypal szabályozásának, ezért van az, hogy vitás esetekben csak az összeg felét (vagy még annyit se) akarnak visszatéríteni, egész addig amíg a Paypal dispute szóba nem kerül...
[ Szerkesztve ]
-
Janos250
őstag
válasz walakyb #30723 üzenetére
"Egyébként meg pont hogy az ilyen hozzáállás miatt ilyen fasza a magyar vevők respektje mindenhol"
Ebay-en többször találkoztam olyannal, hogy nem szállít Magyarországra.
Írtam nekik, megnézték a "múltamat", és általában hajlandók voltak szállítani.
Aki meg gyakran kér refundot, annak én se küldenék.
Most éppen egy ellenpéldával találkoztam, ahol Angliából nem hajlandók Magyarországra postázni.
Volt ahol azt kellett csinálnom, hogy címnek Germany/Budapestet írtam (ott, akkor elfogadta a rendszer), és megjött. Gondolom a német postás hülyének nézett, de az az ő dolga.Az amerikaiak $ milliókért fejlesztettek golyóstollat űrbéli használatra. Az oroszok ceruzát használnak. Én meg arduinot.
-
peterk
senior tag
válasz walakyb #30729 üzenetére
Ne vicceljünk már, ez nem lopás, és még csak nem is talált tárgy. Ez hibás teljesítés. Én vagyok a vásárló és a kereskedő a kereskedő. Ez egy viszony. Ismered, a "vevőnek mindent szabad" mondást. Természetesen nem szabad mindent, de a kereskedelem úgy működik, hogy a kereskedő szolgálja ki a vásárló igényeit és nem fordítva. De még csak nem is kölcsönösen. Jómagam kereskedő is vagyok egyben, nem csak vásárló. (Egy lovas felszerelést forgalmazó vállalkozásom van). Mi is főleg netes rendelésből dolgozunk ma már, és nálunk is vannak hibák. Minden ilyen alkalommal - teljesen mindegy, hogy ki "jár jól" a hibával és ki "jár rosszul" - az az alap, hogy én károlom el a dolgot kereskedőként. ÉN KÉREK elnézést a vásárlótól a történtek miatt, akkor is, ha a javára tévedtem. Ha netán többet küldtem, mint amennyit rendelt, és visszaküldi, akkor földig hajlok és megköszönöm. De ha nem, akkor is elnézést kérek, és kívánom neki, hogy használja a plusz kiküldött darabot egészséggel.
Vásárlóként ugyanez a hozzáállásom. Én kereskedői hiba miatt nem levelezgetek a kereskedővel, ha nincs reklamálni valóm. Kereskedőként sem várom el senkitől, hogy a drága idejét az én hibám korrigálására csessze el, vásárlóként se várja el ezt tőlem egy kereskedő sem. Úgyhogy ha nem kell csinálni semmit, csak egyszerűen nem átvenni, akkor persze mehet vissza a csomag. Nem nyerészkedni akarok természetesen. De ha "matatni kell vele", ha több idő elintézni, hogy ne érkezzen meg, mint simán átvenni, akkor biza átveszem, és csókolom. Legközelebb dolgozzon pontosabban a kereskedő.
Megjegyzem, ha már "magyarozunk", akkor ugye nem csak vásárlói mentalitás létezik, hanem kereskedői mentalitás is. A kettő összefügg, hat egymásra. Ha a magyar kereskedők szinvonalasabban szolgálnak ki, kevésbé csóróznak a vásárlóval, nem húzzák le, a hibáikat elismerik és a vevő számára mindig kedvezően intézik, akkor a vásárló is jobban fog hozzájuk állni. És fordítva, ha a vevő tisztességes, akkor a kereskedő is az lesz. De ez egy társadalmi probléma, ami túl általános ahhoz, hogy egy szerencsétlen kínai dzsunkarendelésből nagy ívben átkössük rá.
Más. A ferihegyi vámon mennyit szokott ücsörögni manapság a csomag? (Egyáltalán, látni azt a trackingban, hogy vámolás alatt van-e, vagy csak ott ücsörög valamelyik reptéri raktárban? Két napja ferihegyen van a csomagom, de nem mozdul semmi...)
Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
-
bizmark6
tag
válasz walakyb #30881 üzenetére
Nekem ugyan ez a felállás,07.31.én indult belgiumból unregistered,és még ma sem kaptam meg.(2 csomag)
Szerintem a magyar posta a ludas.Kínából kb 1 hét alatt a belgáknál volt,következő nap indították,délután megérkezett kishazánkba,aztán valahogy átlépett egy másik dimenzióba.redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
imis
senior tag
válasz walakyb #31019 üzenetére
Ezt a 60 napos dolgot sehol nem találom, honnan vetted?
de ezt pl. megtaláltam: If your tracking status has not been updated for over 1 week, please contact us through our Customer Service Center immediately and we will offer you further assistance.
( https://support.gearbest.com/faq/faq/detail?id=3530 ) -
ubyegon2
nagyúr
válasz walakyb #31428 üzenetére
Most volt sürgős rendelni pár telóhoz kellő dolgot és nem is magamnak külföldre. Itthon megoldom magamnak, ha valami gyorsan kell.
Amúgy magamnak mindig kínai raktárról rendeltem eddig, 20+ nap alatt jöttek a dolgok átlagban.
Semmi gondom nem volt eddig, csak most rá akartam keresni az EU-s raktárakban fellelhető árukra..... -
viktorhu
veterán
válasz walakyb #31525 üzenetére
Pontosan erről van szó, nem éri meg utánajárniuk, ezt mondta is kereskedő, hogy inkább újraküldi, mert az a pár dollár, ami a papíron szerepel, az nem tétel a veszteséghez képest.
De ettől függetlenül ha tömeges ügyfél-elégedetlenséghez vezet a dolog, akkor tenniük kellene valamit, meg ők is sokat ráfizetnek így - ezért gondolom, hogy mivel eléggé szürke zónában mozog ez a vámkezelési módszerük, és nem is gearbestként adják át a DHL-nek a cuccot, hanem a freight forwarderük nyomja át a csomagokat, és nyilván nem akarják magukra vonni a figyelmet egy nagyobb botrány kirobbantásával, mert bukna az egész eu express történet.
-
demike93
tag
válasz walakyb #31646 üzenetére
Értem én ezeket, elég sok filléres biz-bazt rendeltem már kínából, csak egy tabletnél azért rosszul érintene ha nem érkezik meg (még akkor is ha nem vág anyagilag földhöz).
Az még tetszett a dologban, hogy 10-18 nap volt kiírva ami nekem egész gyorsnak tűnt (az aliexpresses 45-60 naphoz képest), de ez a 60 napos dolog amit írtál az megint nem túl szimpi.
Gondoltam reggel, hogy estére eldöntöm, hogy mi legyen de most csak még jobban gondolkodok a dolgon[ Szerkesztve ]
So Long, and Thanks for All the Fish
-
havri1
félisten
válasz walakyb #32297 üzenetére
Szerintem ez az átalakító életveszélyes. Én 2-t próbáltam. A kínai csatlakozó 2 lapja kicsit kicsúszik, simán ujjal hozzá lehet érni. Nem is értem hogy lehet ilyen módon ezt forgalomba hozni. Én inkább úgy tudnám ezt elképzelni, hogy maga az egész átalakító süllyesztve lenne, tehát lenne egy váll, ami megakadályozza az érintkezőkhöz véletlen érintést. Láttam egy videót ezzel, valami fószer pont ezt tesztelte, kajak megvágta a 230
havri
-
őstag
válasz walakyb #32351 üzenetére
Plusz 11 dolcsi de végül tréfa mentessel vettem .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz walakyb #32361 üzenetére
Akkor ennyi a sztori mert ennyit nem fogok várni az tuti akkor rá fizetek hetvenet és veszem a 6 t .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz walakyb #32363 üzenetére
Hol tudom meg találni azt a storet alin keresem.
Legolcsóbb ár is 410euro amit találtam és nem találom hogy lehet tréfe mentesen rendelni alit nem ismerem.[ Szerkesztve ]
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz walakyb #32368 üzenetére
Meg találtam a HK goldwayt. De ilyen árban nem találtam mint te írod meg ott van az áfa is meg. Azt nem láttam hogy kerülik el.
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
-
KamuMazsola
őstag
-
-
őstag
válasz walakyb #32391 üzenetére
Akkor valamit tényleg el nézek oké köszi az infót majd figyelni fogom ezután. Oneplustól már meg rendeltem a telot.
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
Beni2360
félisten
válasz walakyb #32596 üzenetére
Köszönöm a részletes felvilágosítást, de majd 10 éve rendelek Kínából és tudom mi a dörgés.
Az az 500 Ft nem vág földhöz egy értékesebb terméknél és nem kell kikínlódnom az angol gépi fordításokkal.
De mindenki úgy intézi a vásárlásait ahogyan akarja.
Ui: Na eddig amit vissza igényeltem azok közül egy sem jött meg. Én kivárom a 60 napot és még tovább ha kérik.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz walakyb #32598 üzenetére
Itt a forumon is talalsz nehany zsenialis HSZ-t, amikor azt taglalta az arc, hogy milyen jol jart.. - na azon én fel szoktam háborodni. Írhat bármi hosszú szállítási időt, ha valóban feladta akkor amikor, tovább nem az ő sara hol mi akad el. Nem veszik tudomásul a feljegyzett idő az egy saccolt-átlag idő.
Azért az a 3% nem olyan sok szvsz.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Tortug@
csendes tag
-
agroman
senior tag
válasz walakyb #32704 üzenetére
"Azt azert megkerdeznem, hogy ahhoz a GB-nek mi koze van, hogy az adott szallito ceg menyi ido alatt szallitja le a csomagot?"
o szerzodott a ceggel?
o irja ki a szallitas varhato idotartamat?te a gerbworst-el szerzodtel..egy rendes ceg ilyenkor vallaja a felelosseget es majd o tovabb haritja a szallitmanyozora.
------
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen