Új hozzászólás Aktív témák

  • peterk

    senior tag

    válasz walakyb #30723 üzenetére

    Szerintem ezt a dolgot túl tolod. Tudom, tudjuk, hogy miről írsz, sajnos van olyan jelenség amiről beszélsz.

    Ugyanakkor nem ismered a másik felet, ne feltételezz olyant, ami lehet, hogy nincs is. Markáns különbség van aközött, ha valaki átveri az eladót és teljesen más, ha pl. félrement a kommunikáció, megkavarodott a rendelés, és emiatt esetleg a kereskedő kétszer küld ki valamit. Kisebb értékű termékeknél (ilyen távolságban a pár tízezres, de még az ötven ezres is kisebb érték) érthető, ha a vásárló nem töri szét magát, hogy valamit vissza juttasson a világ túlsó felére, nincs kedve papírozni, sorban állni, stb. emiatt. Ezt egy kereskedő, aki vállalja, hogy a világ minden tájára szállít, be tudja, be kell tudnia a napi működési költségekbe. Amit ezen elveszít, megnyeri azzal, hogy nem kell azt a garanciális feltételrendszert biztosítania, amit egy magyarországi eladónak kell. (forgalmazási engedélyről, stb. nem is beszélve).

    Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

Új hozzászólás Aktív témák