Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tortug@

    csendes tag

    válasz havri1 #32451 üzenetére

    Nekem van egy EU Priority Line-os GB rendelésem, amivel gondom akadt. 43 napja 2018 október 11-én megvolt a shipping label és 26-án hajnalban már Feucht, Germany volt a helyzete.
    Ahogy a képen is látszik 28 napja nem mozdult egy tapodtat sem. Nyitottam ticket-et november 6-án és azóta csak copy/paste válaszokat kaptam, mindenféle kifogással és minden esetben türelemre intettek. Következő lépésként 14-én nyitottam egy dispute-ot a PayPal-on. Ott ugyan ez folytatódott. Kértem őket, hogy kerestessék a csomagot a Deutsche Post-tal és megnyugtattak, hogy még aznap fel is vették a kapcsolatot a szállítmányozó céggel. Azóta csak egy dolog történt, az is a mai napon. Nyitottak egy új ticket-et és a következőt ajánlották:

    We can refund you 20USD as a compensation for the delay./20 USD fájdalomdíj a késés miatt.

    We will refund you the rest of 280.47USD to your pay pal if you stil can not receive the order after Dec 12,2018./ A fennmaradó 280.47USD összeget visszatérítik a PayPal számlámra, ha december 12-ig nem érkezik meg a csomag.

    We can arrange resehipment if you do not want refund if you still can not receive the order after Dec 12,2018./Ha december 12-ig nem érkezik meg a csomag és visszatérítést sem szeretnék, akkor újra tudják küldeni.

    Ez mind jól hangzik, de sajnos nem gondolom, hogy Feucht-ban csak pihen a Mi8SE telefon és hamarosan jön tovább. A PayPal-on december 3-ig tudom jelenteni, hogy nem sikerült megállapodni. Minden kommunikációról, rendelés részleteiről, termék oldalról vannak PDF file-ok. Esetleg van valami tanácsod/ajánlásod számomra? Előre is köszi!

  • Tortug@

    csendes tag

    válasz Lazika #32487 üzenetére

    Remélem neked zökkenőmentesebb lesz a történeted, mint nekem. Igaz, valakinek kevesebb, mint 24 óra alatt jött meg Feucht-ból. Mivel ezt a konkrét TR számot itt találtam, feltételezem nem gond ha bemásolom referenciának -> CF511630332DE. ha mégis, akkor szóljatok és javítom.

    @Akinek van véleménye/tapasztalata: PayPal dispute eszkalálás 54 nap után? Utána való napon jár le a lehetőség az eszkalációra.

    [ Szerkesztve ]

  • Tortug@

    csendes tag

    @walakyb és havri: Köszi szépen a gyors válaszokat! Igen, a folyamatos kérdezgetés PP-n keresztül meglesz és az is, hogy dec. 3-ig várok az eszkalációval. Arra PP-nál rákérdezek, hogy ha felkínálják az ajánlatukat a PP felületén és elfogadom, hogy ha esetleg nem tartják be, akkor mi a helyzet vajon a PP foglalkozik-e vele. Majd jelentkezem a fejleményekkel.

  • Tortug@

    csendes tag

    válasz havri1 #32489 üzenetére

    Megkérdeztem a PP-t, hogy ha elfogadom az ajánlatát a GB-nek és miután bezárom a dispute-ot, akkor vajon közbe fog-e lépni a PP, ha a GB nem teljesíti az ígéretét. Azt a választ kaptam, hogy a saját érdekemben ne fogadjam el a 20USD visszatérítést, mert akkor a vita záródik és a jövőben nem is lehet új vitát indítani a tranzakcióra. Ez azt jelenti, hogy vagy a pénzemnél maradnék vagy sem és az egész nem rajtam, hanem a GB-en múlna.

    Fejlemény: Még ugyan aznap udvariasan megírtam a GB ticket-ekben (1-et én; 1-et pedig ők nyitottak maguktól), hogy a csomagom több mint valószínű elveszett. Az általam referenciaként megadott tracking szám mutatta, hogy Feucht-ból 1-2 nap alatt itthon szoktak lenni a csomagok. Megemlítettem továbbá, hogy több ilyen eltűnésről is olvastam nemzetközi és hazai fórumokon is. Az üzenet végére pedig leírtam, hogy maradok az eredeti szándékomnál és 100% PP visszatérítésre számítok.
    Következő reggelre mind a két ticket-et frissítették. Riley és Hella azt írták, hogy intézik a 100% PP visszatérítést, aminek 48 órán belül meg kell jelennie. Érdekes módon a harmadik személy Zoniya, aki a PP vitán keresztül képviseli a GB-et, egy betűt sem írt a 100% visszatérítésről. Ha megoldódott a dolog/új fejlemény van, akkor jelentkezem.

  • Tortug@

    csendes tag

    válasz walakyb #32600 üzenetére

    Ha elfogadtam volna a 20 USD refund-ot mint fájdalomdíj/előleg akkor a PP vita záródott volna. Gondolom erre gyúrt a GB. Ha a vita záródott, de a GB nem teljesít akkor a PP nem lép közbe. Hiszen ha egy vita záródott, a PP úgy gondolja neki más semmi dolga.

  • Tortug@

    csendes tag

    válasz Tortug@ #32599 üzenetére

    A mai nappal záródott is a PP esetem. A GB 100%-os visszatérítést indított és így automatikusan záródott is az eset. Annak természetesen örülök, hogy vissza kapom a pénzem, de annak nem, hogy majd 2 hónapot vártam a semmire és közben csak üres semmit mondó válaszokat kaptam a GB ügyfélszolgálatától. Mivel nem mozdult a dolog, így még a PP-t is be kellett vonni, hogy ne bukjak. Szerintem hamarabb fogok tudni vízen járni, de ha mégis megtörténik a csoda és megérkezik a csomag benne a Mi8 SE 6/64, akkor azt jelzem a GB felé.

Új hozzászólás Aktív témák