- Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
- Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Attix82 #10275 üzenetére
Mondjuk, azért egy picit ha megfordítanánk a történetet, akkor mit szólnál?
Eladsz egy terméket hivatalos úton.
A terméket javítattjuk x. szervizben aki baxik javítani. Hozzád visszahozzák, és követelik az árát. A forgalmazó nem értesül erről a kifogásról, Őt nem kellene erről tájékoztatni? (Az más kérdés, hogy a Nokián elméletben le lehetne verni a bebukott terméket, mert az Ő általa szerződtetett tetű szerviz nem képes lépni, persze érdekes, hogy a gyakorlatban ez hogyan nézne ki...)
Konkrétan kiváncsi lennék Te mint reagálnál?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Attix82 #10284 üzenetére
Nem, itt azon ment a lovaglás, hogy a kereskedőnek kell kártalanítani punktum. Ezzel nincs hiba, de harmadjára írom le, hogy a kereskedő nem tud a történetről (hiszen NEM OTT adta le az üf a termékét), akkor hogy törekedjen?
Az, hogy a szerviz miért nem küldte tovább, azt csak Ők tudják, de a kereskedő NEM TUDJA, hiszen nem Ő vette át a terméket!
Retro
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10284 üzenetére
Ha jol vettem ki -rohanok, nem lapozok vissza- nem a szolgaltatonal lett leadva, hanem nokia szervizpontban. Igy a nokia szervizpont kuldte fel a nokia kozponti szervizbe. A szolgaltato nem tudott az egeszrol semmit, amig emberunk rajuk nem telefonalt, hogy hello, szivok a szervizetekkel, de akkor is csak elhajtottak.
Ha beneztem valamit, akkor sorry vagyok. -
St3ven
addikt
válasz Attix82 #10316 üzenetére
Nem tudom, pár hete még volt, direkt megnéztem, hogyér' adják. Drágábban.
De a jótállás pont arra vonatkozik, nem, hogy megjavítják, vagy ha nem tudják, cserélik? Szóval ahhoz, hogy nekik milyen beszerzési forrásból származik, meg jelenleg mennyiért adják, ilyen szempontból nincsen közöm. Vagy rosszul látom?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
szlovibuki
tag
válasz Attix82 #10325 üzenetére
Nem vagyok ellenőr, ha az lennék, akkor tudnám mit kell most tennem.
Azt szeretném, hogy mivel nem ez volt az első eset, hogy ebben a boltban nem kaptam nyugtát üsse már meg a bokáját a boltos, mert elég flegma, bunkó stílusban szolgált ki valamint abban is biztos vagyok, hogy nem én vagyok az egyetlen vásárló, akinek sorozatosan nem ad nyugtát. De mivel írták fentebb, hogy névvel meg mindennel lehet csak bejelenteni, így most még nem fogom megtenni, de ha legközelebb arra kerül a sor, hogy ott fogok valamit vásárolni előtte igenis be fogok menni a NAV-hoz és akkor hátha megüti végre a bokáját. -
lafaty80
őstag
válasz Attix82 #10353 üzenetére
Csak mert én is ezt mondtam neki.
Visszavitték tegnap este a laptopot, az üzletben nem akarták elfogadni a 8 munkapos elállást. Aztán állítólag "belementek", de csak 8 nap (nem munkanap). Ekkor felhívott a ismerősöm, hogy mit mondtak. Megmondtam neki a rendelet számát és paragrafusát, hogy ezt dörgölje az orruk alá. Nem beszéltünk ma reggelig, de annyit mondott, hogy átvették a laptopot, de csak 2-3 nap múlva tudnak választ adni. Kérdezem én hogy mire is?Most itt tartanak.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
-
-
Csövy
tag
válasz Attix82 #10385 üzenetére
a garanciajegyen azt írják, hogy garancia 36hónap, a papír alján viszont van egy olyan pont miszerint: a 12 hónapot meghaladóan vállalt garanciaidő alatt a termékethelyettesítő termék híján csak az általunk meghatározott aktuális piaci értékben tudjuk beszámítani.
???Privátokra illik válaszolni...
-
Csövy
tag
válasz Attix82 #10390 üzenetére
most egy műszaki dolgokkal kapcsolatos cikkben azt olvasom, hogy ha a termék biztosan gyártási hibás és nem lehet sem cserélni sem megjavítani akkor vételár visszafizetés van.
a fentebb leírtakon kívül az is szerepel a papíron, hogy a garanciajegyen szereplő termékekre a vásárlás napjától számított 12 jótállást vállalunk, mely telephelyünkön érvényesíthető --> akkor mi a 36 hónap???
[ Szerkesztve ]
Privátokra illik válaszolni...
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #10390 üzenetére
A "garancia", mint jogi fogalom nem létezik és semmiképp sem szavatosságot jelöl...
Ha a garijegyen a "garancia" szó szerepel, de nincsenek konkretizálva a jótállási és szavatossági feltételek akkor az a vásárló megtévesztése és jótállást kell érteni alatta.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10419 üzenetére
De elállhatsz akkor is. Az más kérdés, hogy akkor a bolt simán bizonyïtani tudja, hogy te okoztad a hibát.
Azért azt érdemes megjegyezni, hogy ha valaki el akar állni egy vásárlástól, akkor miért tenné szándékosan tönkre a terméket, ha a jogszabály szerint 8napon belül amúgy is visszavennék...Persze a véletlen baleset már más tészta.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
kannnna
újonc
válasz Attix82 #10410 üzenetére
A tálca gyári csomagolásban lett feladva, természetesen rajta a törékeny jelzéssel, ezt a gyártó nyomja rá a gyárilag a dobozra.
A terméket mi úgy vesszük át minden beszállító cégtől, hogy megnézzük, ha sérült át sem vesszük, és visszamegy automatikusan. Tehát tuti biztososan tudom, hogy vagy a futár vagy az ügyfél törte össze.
Én úgy gondolom nem vagyok köteles visszafizetni az árát, csak ha sérülésmentesen kapom vissza, akkor igen. De mivel használhatatlan lett a termék, szó szerint ketté tört a mosogató, amire mondhatnám, azt is, hogy nem rendeltetésszerű használatból, (akár le is ejthette a vásárló, vagy a futár) eredő hiba nem vagyok köteles kicserélni, vagy visszafizetni.
Itt nem a 8 napos elállás esetéről van szó, hanem az ügyfél szerint hibás teljesítésről.
Én viszont azt adtam fel amit rendelt, abban a színben és méretben, épségben.
A másik, hogy olyan futárcéggel állunk szerződésben, akik megengedik, és megvárják a csomag megtekintését. Ritka az ilyen cég, ezt elismerem, de akad. -
sasa311
veterán
válasz Attix82 #10447 üzenetére
Olyan, hogy garancia nincs, nem jogi fogalom. Jótállás van és szavatosság.
Ha pedig megtévesztő a megjelölés (például a bolt 3 év GARANCIÁT tüntet fel a jótállási jegyen) akkor 3 év a jótállás, ha tetszik ha nem az üzletnek.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
-
-
cekkk
veterán
válasz Attix82 #10490 üzenetére
És erről van valami törvény? Mert nem találtam róla semmit.
(#10491) asdf_
Természetesen blokk/nyugta ott volt, anélkül nem is mentünk volna oda, és igazad van vásárlók könyve sem volt.
Mindegy fogyasztóvédelemnek ellett küldve az eset a cipő le lett fényképezve a blokk is, a bolt is, és leírtunk mindent. Remélem kapnak egy jó kis büntetést a kis sárgák. -
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10536 üzenetére
Neked logikus, mert a nagykerből szerzed be és felé kell elszámolnod, mint vállalkozó, de ez nem érinti/érintheti a fogyasztói jogokat!
Ilyen nincs, hogy a bolt azt mondja (feltételezve, hogy 3 munkanapon belül jelezte az illető a csereigényt), hogy: "sorry de erre már nem vonatkozik, mivel ő se tudja a nagykerrel megoldani a cseregaranciát."!
Nagyon figyelj erre, mint vállalkozó.
Aláírásod-ban szereplő webáruházban, ha elfogadsz egy javaslatot, azonnal vedd ki a "3 munkanapos cseregaranciára vonatkozó szabályzat!"-ot, úgy ahogy van egy fogyasztóvédelmi ellenőrzés során nyakadba kapsz eljárást. Ezt nem hogy nem írhatod, de még meg is téveszted a vásárlót![ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10538 üzenetére
Az Ászf-ed rendben van.
Ez nem is abban van...
Mutasd meg nekik az oldaladon a teljes "Vásárlói információk" oldalt, ha arra is rábólintanak, akkor minden cégnek javaslom, hogy költözzön Szegedre és azt csinál amit akar.(#10539) fricz19: Így van ezért írtam, hogy igen fura hogy nem is jelezte és sokára küldte vissza, azonban jogszabályt nem találtam ami a visszaküldés határidejét szabályozná.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10542 üzenetére
Na akkor én is pár vállalkozást és webáruházat odatelepítek hozzátok
Innentől nincs miről beszélni ezzel kapcsolatban.
Azért jobb ha tudod, attól, hogy dilettánsok foglalkoznak nálatok fogyasztóvédelemmel (már ha tényleg átnézték), attól még ha egy vevőddel ez miatt bíróságra kerül az ügy, úgy veszted el mint a huszonegy.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #10546 üzenetére
Azért azt leszögezem, hogy nem nekem van problémám, engem a legkevésbé sem érdekel, azonban ha szóba került, ahogy a többi hozzászólásnál is, csupán segíteni szeretnék..
Pl:.
Nem mondhatsz ilyent:
"Átvételt követő naptól számított 3 munkanapon belül kell jelenteni,és a terméket visszaszolgáltatni."
Mert csak jelezni kell 3 munkanapon belül, semmi nem mondja, hogy vissza is kell ennyi időn belül küldeni.
Javaslatom, fogalmazd át és már jó is.Látom közben kiszerkesztetted és priviben küldted, de simán lehet, hogy okulás más webáruházasnak is, de ha gondolod írhatom privátban is.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
laca500
aktív tag
válasz Attix82 #10620 üzenetére
Nem a 6 hónap garival van a bajom, hanem, hogy nem megfelelő akkukat adott a e-biciklihez. Ma már tudom, hogy ami bele való annak ciklikus akkuknak kellett volna lennie, ezek meg nem azok. Ezek robogók önindításához, illetve szünetmentes tápokhoz valók. Ezek állítólag nem bírják a többszöri kisütést.
Egyébként 6-DZM-10 12V 10Ah volt az eredeti akku.Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
Új hozzászólás Aktív témák
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen