-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
válasz lafaty80 #7796 üzenetére
Akkor még az előző gondolatmenetet folytatva:
Most hívtam fel a Samsungot és a következőt mondták.
Garanciáztatáshoz a következő dokumentumok kellenek:
- Garancialevél
- Számla
- opcionálisan a +2 hónapos meghosszabbítást igazoló papír.Na szóval.
Az a bajom, hogy akárhány telefont nézek, mindegyikhez, amihez adnak hivatalos, gyártó ilyen Samsung garancialevelet, ahhoz nem adnak számlát.
Most akkor ez hogy van? Valaki elmondaná? Kell e számla hozzá vagy sem?
Meg miért nem adnak hozzá számlát? Ennyire hanyagok lennének az emberek, hogy elhagyják vagy mindenki lopja a telefont? -
HUN]Repa
aktív tag
válasz lafaty80 #7882 üzenetére
Kézhezvételtől számítva 3munkanapon belül le kell jelentenie a hibás alkatrészt, ha nem tudja mi az van lehetőség, hogy kiszűrjük mi továbbá arra is, hogy az egész gépét összerakjuk így egybe küldheti vissza 3munka napon belül. Aki nem komplett gépet vesz annak alkatrész garancia van, ha kitudja szűrni a hibát akkor küldje vissza azt a terméket, ha nem tudja akkor pedig várja meg amíg mi szűrjük ki.
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó iPhone 15 Pro 256GB - Blue (kék) Titanium
- Dell XPS 13 9360 13.3" FHD IPS i7-7500U 8GB RAM, 256GB NVMe SSD gar
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1tb, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Keresek, csere érdekelne.
- Remek áron eladó dobozos új 13. gen ACER NITRO 5 /I5-13420H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz