-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kannnna
újonc
válasz Attix82 #10410 üzenetére
A tálca gyári csomagolásban lett feladva, természetesen rajta a törékeny jelzéssel, ezt a gyártó nyomja rá a gyárilag a dobozra.
A terméket mi úgy vesszük át minden beszállító cégtől, hogy megnézzük, ha sérült át sem vesszük, és visszamegy automatikusan. Tehát tuti biztososan tudom, hogy vagy a futár vagy az ügyfél törte össze.
Én úgy gondolom nem vagyok köteles visszafizetni az árát, csak ha sérülésmentesen kapom vissza, akkor igen. De mivel használhatatlan lett a termék, szó szerint ketté tört a mosogató, amire mondhatnám, azt is, hogy nem rendeltetésszerű használatból, (akár le is ejthette a vásárló, vagy a futár) eredő hiba nem vagyok köteles kicserélni, vagy visszafizetni.
Itt nem a 8 napos elállás esetéről van szó, hanem az ügyfél szerint hibás teljesítésről.
Én viszont azt adtam fel amit rendelt, abban a színben és méretben, épségben.
A másik, hogy olyan futárcéggel állunk szerződésben, akik megengedik, és megvárják a csomag megtekintését. Ritka az ilyen cég, ezt elismerem, de akad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 45mm f1.8 portré MFT m4/3 objektív ezüst
- HIBÁS ASRock A620M-HDV/M.2 alaplap
- Tokina 11-16mm F2.8 AT-X 116 Pro DX II Canon
- Acer Nitro 5 AN515-55 i7 10750H 16GB RAM 512GB+240GB SSD RTX 3050 Ti 4GB Garanciás
- Apple MacBook Pro Ci7! Touch Bar! 15" Szép! Retina/2K/Radeon Pro 560 4 GB/2017-2018