Új hozzászólás Aktív témák

  • kovacsild

    újonc

    Sziasztok!

    Magyar kereskedőtől vásárolt XBox One X 9 hónapos készülékem elromlott, a garanciajegyen feltüntetteknek megfelelően kiküldtem Németo-ba a Microsoft Support Service-be javításra. Kb. 10 nap múlva visszakaptam egy refurbished, hasonló készüléket cserekészülék címen, maradék 3 hónapos garanciával.
    Panaszt tettem a Microsoft Customer Support-nál, hogy ez a magyar jogszabályok szerint nem ok, én a saját megjavított készülékemet szeretném vissza, a javított alkatrészre újrainduló jótállási idővel, ha ez nem lehetséges, akkor új készüléket, szintén újrainduló jótállással - hiszen a magyar jogszabályok szerint erre van jogom. Néhány kör levelezés után gyakorlatilag lepattantam róluk, szerintük ők mindenben a szabályaik szerint jártak el, azok pedig megfelelnek a jogszabályoknak.

    Találkozott már valaki ilyen problémával? Mit tudok tenni, hová fordulni? Kivel szemben kellene tudnom a törvényben meghatározott jogaimat érvényesíteni? A bolttal (ahol vettem az XBox-ot), vagy a Microsoft-tal szemben? Ha Microsoft, akkor Microsoft Magyarország, vagy Microsoft Corp. USA?

Új hozzászólás Aktív témák