-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsild
újonc
válasz kovacsild #20462 üzenetére
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Nincs valakinek tapasztalata az alábbi témában, hogyan, mire hivatkozva tudom a bolltal szemben érvényesíteni a jogaimat?
Magyarországon vásárolt XBox One készülékem 9 hónap után meghibásodott, a garanciajegyen feltüntetettek szerint elküldtem a gyártóhoz (Microsoft) javításra. Visszakaptam egy másik refurbished (felújított) készüléket, amire van 3 hónap maradék garanciám.
Ez az eljárás totálisan nem felel meg a magyar jogszabályoknak, mert 1) nem a saját készülékemet kaptam vissza megjavítva, 2) nem új készüléket kaptam csereként, és 3) a szavatossági idő nem indult újra a javítás/csere után. Reklamáltam a Microsoftnál, de mondhatni lepattantam.
A magyar bolttal szemben szeretném érvényesíteni a jogaimat, ezt hogyan tehetem meg? Problémám, hogy a vásárolt, de meghibásodott készülékem már nincs meg - hiszen a Microsoft megtartotta, viszont van egy működő, de használt készülékem, ami nem az, amit a bolttól vettem. Ezt mire hivatkozva vihetem vissza, hogyan követelhetem a bolttól a készülékcserét - hiszen a javítást már nem tudom követelni... ??
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen