Hirdetés
Aktív témák
-
DaveNo1
veterán
Nem álmodok...meglesz ez. Fogadni merek rá hogy Renaultban most kb 2-3 akár 4 körrel is kevesebb benzin van. Remélem hallottad Schumi kijelentését. Fizikella sok vizet nem fog zavarni, azt hozza mint tavaly. Egy győzelem semmi más. Ha Schumin mulik győzelem. Ferrari No.1
You are not prepared.
-
Tibicsoki82
aktív tag
A forgatókönyv Ferrari részről adott: az első kerékcserénél Fisi-t kell megfogni, a másodiknál meg Alfonzt , mert lerajtolni esélytelen a Renaultokat. De legalább így egy újabb izgalmas futam vár ránk!
Kóstold meg, megéri!
-
#70869248
törölt tag
válasz DaveNo1 #3401 üzenetére
Az mellett hogy hajlok én is a Ferrari győzelemre holnap, ez még nagyon nem biztos, nehéz biztosra saccolni, nem is ezért írok, hanem Fisicho védelmében.
bár csak elgondolás, de lehet hogy most jó autót kapott, hogy ahol lehet elkezdjen bevédekezni, azaz védje Alonso pontelőnyét...mivel a Ferrari nagyon kezd jönni.
egyébként meg a franc egye hogy a McLaren-nek nem igazán megy...éppen összeállna már egy jó élmezőny ahol nagy jó csaták lennének, erre most megint gyengélkedik az egyik tagja -
DaveNo1
veterán
válasz #70869248 #3403 üzenetére
Saccolást, számolást hagyjuk a R. Brawn - J. Todt párosra, mondjon v.ki ennél jobb párost a jelenlegi F1-ben. Schumi pedig hozza amit ők kiszámolnak. Szerintem lehet Schumi megprobálja lenyomni a pályán Fisichot, azért hogy megmutassa a Ferrari az No.1. Al0ns0t viszont tényleg boxban probálják megfogni. Szerintem második kiállásra befog jönni a taktika, bár kiváncsi vagyok arra, hogy az extra lágy keverékű gumit mit bír. Massa talán még esélyes egy 3-ra lehet látunk Fisicho-Massa párharcot. McLaren amilyen jó volt tavaly annyira...idén. És mi lesz velük jövőre? Ott hagyta őket idén az összes meghatározo techikusuk. Mi lesz így Al0ns0val? Elkapkodta. Kimi megtalán Ferrariban megtalálja a méltó helyét
You are not prepared.
-
(Kolombusz)
veterán
Jó kis időmérő edzés volt, az biztos.
Szoros lesz, bár kétlem, hogy ezek az extralágy gumik fogják birni a terhelést hosszú távon.
Mindenesetre jó, hogy Fisi bejött Schumi elé, mert van aki feltartsa, amig Alonso elhúz. -
DaveNo1
veterán
válasz (Kolombusz) #3408 üzenetére
''Fisi bejött Schumi elé, mert van aki feltartsa''...a mostani Ferrarit nehéz lesz feltartani. extralágy gumik tényleg necces, 3 kiállás viszont kétséges a v.színűsíthető több benzin miatt. Persze az is lehetség, hogy első etap nagyon hosszu lesz itt megprobálják majd két rönót megfogni aztán két rövidebb gyors etap jön könnyű kocsikkal.
You are not prepared.
-
joergie
őstag
válasz Bernardo20 #3390 üzenetére
Reagált.
Érdeckes lesz a holnapi verseny. Azért itt jóval többet tesztelt a Renault idén, szerintem masszívabb ez a vezetés mint a Nürburgringen, annak ellenére hogy a különbség ugyanakkora.
Most azért szorosabb lesz, mint múlt héten, véleményem szerint.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Motion_Blur
félisten
Mért sebességek (km/h):
1. Massa - 319.7
2. M. Schumi - 314.1
3. Fisichella - 311.2
.
.
.
9. Alonso - 304.8
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
torrente74
tag
Nehéz verseny lesz holnap. Nagyon gyorsak a kanyarok, a leghosszabb a célegyenes az összes pálya küzül. A gumikra kiváncsi leszek mit birnak. Szegény Kimit nagyon sajnálom, alá rakhatnának már egy rendes gépet, amin meg tudná mutatni mit is tud valójában!!!
Leszbikusok nem léteznek, csak nők akik nem találkoztak még Chuck Noris-szal!
-
Petya25
őstag
válasz Motion_Blur #3412 üzenetére
Gibernau ma ment 340-et is.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DaveNo1
veterán
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #3415 üzenetére
Tavaly már ezzel csináltam a shanghai-i pályabemutatót
Van saját életem...
-
Pá
addikt
Úgy tudom Barcelonában a leghosszabb a célegyenes.
Szerintetek ha a Schumi kb 10km/h-val gyorsabb tud lenni az egyenesben, az elég lehet arra, hogy az egyenesben izomból lehagyja Fizikót, vagy ez kevés?
Főleg a szimulátorosokat kérdezem.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
+ szélárnyék! simán elég
Mondjuk 1. kör végén, a Michelinek úgyis később érik el az üzemi hőmérsékletet.
Csak nehéz szélárnyékba kerülni, mert a célegyenes előtt van 2 ''elnyúlós'' majdnem teligázos jobbos.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #3421 üzenetére
Azért az szép lenne, ha állva hagyná Fizikót. Végül is nem lehetetlen, előző versenyen Montoya is megelőzte az olaszt. Csak a célegyenes előtt támadási pozicióba kell kerülni, gondolom ez a nehezebbik része.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #3423 üzenetére
Hmm, éreztem, hogy túl egyszerű...
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
aesir
veterán
Elég lehet, ha az utolsó előtti kanyarban jó tud lenni, annak az ideális íve ugyanis a kerékvetőn keresztül vezet, és ez meghatározza az utolsó kanyar tempóját is. A kifékezés a célegyenes végén pedig azért rizikós, mert egyrészről ott nagyon koszos a pálya, másrészről elég szűk a hely az ív mellett, aztán kicsi teknő is van, ami kigyorson megpördülős lehet nagygáznál.
Van saját életem...
-
Pá
addikt
Nem kifékezésre gondoltam. Azt valahol hallottam is, hogy itt az nem is nagyon működne, mert egy gyors kanyar jön a célegyenes után.
Én úgy képzeltem el, hogy a célegyenes vége fele, mondjuk a 3/4-énél kimegy Fizikó mellé, elhúz mellette és még a féktáv előtt visszaáll elé. Kb mint egy lekörözés.
Erre elég lehet a Ferrari végsebesség előnye, ha jól kapja el a kigyorsítást?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #3423 üzenetére
Azért nem egészen Mindkettő kigyorsos kanyar, és elég nagyívű ehhez, viszont annyira nem gyorsak, így nem a tapadásvesztés a probléma, hanem a helyes ív. Váltástól függően az utolsó előtti kanyarnak lehet több íve, váltóbeállítástól is függ. Ez határozza meg az utolsó kanyart is, van aki visszakapcsol előtte, van aki csak egy kicsit elveszi.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Meglehet, ha a ''púpon'' mellette van. Ha a ''púpon'' még mögötte van, akkor csak a kifékezés mehet. Egyébként nem olyan gyors az a kanyar.
Eurosport közvetíti a GP2-őt is, ÉS a Porsche szuperkupát is, mivel ezek Challenge jellegűek, több csodát lehet látni a különböző megoldásokraVan saját életem...
-
Motion_Blur
félisten
Én visszakapcsolok, mert túl sokat esik a fordulatszám + nagyob furdulaton nem is sordódik annyira az eleje
Az biztos, hogy ha valaki mögött megyek abban a 2 kanyarban, akkor megpróbálok szűkebben menni a bejárati íven, hogy utána le ne sodródjak.
Schumiék biztosan jobban tudják
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''mondjuk a 3/4-énél kimegy Fizikó mellé, elhúz mellette és még a féktáv előtt visszaáll elé. Kb mint egy lekörözés.''
Ehh, az kemény lenne max. bemegy mellé, és akkor ő van jobb helyzetben + Fizikó úgyis ''félős'', nem meri ráhúzniStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
pálya nagyjából: [link]
micsoda egy pálya...nem vagyok nagy formula autós, de most ránéztem a rFactor/Spet féle 2005-ös F1 moddal, hát...nem egy egyszerű.., én a GTR Barcelona-n mentem az állítólag GPS adatok alapján fél méteren belül van a pontossága.
Elég gecó részek vannak benne ilyenek mint a Würth áttevős részén van egy kis dobás, pont annyi hogy ha túl szüken fordulok akkor megindul az autó hátulja, majd rögtön a Campsa fordítója előtt van egy kis rázás, ami a frászt tudja rám hozni ilyen tempónál...és az egésznek a ritmusa is egy halál sztem
meg eszi is a gumit...szal nem tom, kasztnis autóval teljesen jól élvezhető, de ennél a tempónál valami nagyon odafigyelős pálya sztem.
előzni.., sztem időigényes..ha nem sikerül az egyenes szakaszon, akkor akik sokat csatáznak azok tuti hogy nagyon lerontják a köridőt.
Be lehet rakni az autót, de mivel nagyon ívhelyesen kell menni, ezért sztem csak egy beerőszakolt autóval lehet előzni. -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #3431 üzenetére
A La Caixa kanyar már nem így néz ki, mint a képen.
Nekem a Banc de Sabadell kanyar a legnehezebb, végig belül kell tartani, és elég nehéz full pontosan kijönni belőle. Nekem legalábbis
A Campsa kanyar teljesen fullos, de láttam a versenyzőknek még V8-as sem az. Ez valszeg a progi hibája Az én beállításom végsebessége 323-325 km/h.
Az elmúl 4-5 napban letoltam 200-220 kört, szal azért a kicsúszás veszélye már nem fenyeget
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
LOL
az igazság: '''Elromlott az autóm. A hármas nem egy bonyolult kanyar, még padlógázzal sem, és épp levezető körön voltam, ezért nem nyomtam nagyon a gázt. Valami meghibásodott az autó hátuljában, aztán kivágódtam'' - DC
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #3433 üzenetére
sztem is progi.
Ha a pálya konvert jól van megcsinálva, akkor csak a prog.
nagyon sok mindentől függ, eleve én azért is megyek minden vezetési segítség kikapcsolva mivel nem vagyok meggyőzve hogy a valós F1-ben használt segítségek megfelelnek a játékban használtakhoz.
pláne hogy évenkénti szabályváltozások..ehh a fene se tudja már lekövetni ezeket
Ha 200kört beletekertél akkor már rendben vagy ívválasztás tekintetében, és az a lényeg, a többit nem nagyon érdemes komolyan összevetni. -
-Mike-
addikt
Valakinek esetleg videón megvan a Fizikó vs Vilnöv incidens? Ha úgy van ahogy mondták, az azért elég dúrva. Szerintem Trulli is hasonlóan gondolta a törlesztést MS esetében de neki helyén van az esze és csak hirtelen felindulásból mondta.
-
Motion_Blur
félisten
Az utolsó etapban Schumi első gyorskörén feltartotta Őt Trulli a Campsa kanyarban. Nem veszített sokat Schumi, de szerintem véletlenül(?) egyet visszaváltott és a motor valami eszméletenül nagyot ordított. Azt hittem, hogy ott a vége a mocinak. Akkor kellett volna nézni a fordulatszámot. Utána rögtön le is váltott...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #3439 üzenetére
Ja azt hallottam/láttam én is. Trullit ma mindenki kerülgette, szerintem nem volt szándékos, én nem feltételezem róla. MS mondta arról a körről, hogy nem lett volna nagy bumm, sz'al nem is hőbörög emiatt.
Az azért kemény volt, ahogy JPM izomból lekapta a célegyenesben a tükröt(szabadedzésen), RTL-en mutatták. -
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #3442 üzenetére
Húzhatnak rá még egy vonalat...
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #3442 üzenetére
Gratula! Azért a 200 már jelent valamit. Remélem nyer még futamot az idén.
/ Jópofa megoldás. -
Chili7
őstag
Ha kell valakinek Kimi 2007-re, szerintem ma délután fél négy körül tegyen elé egy szerződést, meg egy tollat! Bár Ő lehet, hogy csak 4-re ér be, ha nem esik ki!
Most akciós! Pár € -ért vihető!
Szerintem én meg a mai nappal nézek valami másik csapatot a Meki helyett, akinek drukkolhatok! -
shev7
veterán
válasz Motion_Blur #3446 üzenetére
TE? NEm is tudom kinek voltak olyan beszolasai, hogy ''en mar nem nem is nezem'', ''ez sem a Ferrari eve lesz'' es hasonlok
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
DaveNo1
veterán
válasz Motion_Blur #3446 üzenetére
Briatore sok mindent nem ért, kicsit elszámolták magukat öreg playboytol mit várjunk, bár tény ami tény jó menedzser.
You are not prepared.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest