Hirdetés
Aktív témák
-
lacafaca
őstag
válasz c.zsolti #2248 üzenetére
persze...de annyi km teszt után egy vérbeli sofőrnek illik már érezni az újat is. de aki erre nm képes az már elgondolkodtató ezen a szinten.
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
lacafaca
őstag
válasz Calogero #2245 üzenetére
Barika teljesítményét elnézve komolyan elgondolkodtam azon hogy tényleg létezik-e az az úgynevezett Barichello-üzemmód.....már nem vagyok benne olyan biztos.
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
#70869248
törölt tag
Integra:
[link] -
cslala
csendes tag
A Barichello elég gyenge a Button gyerek agyba főbe veri.
Nagyon össze kell szednie magát. -
lacafaca
őstag
válasz Motion_Blur #2258 üzenetére
annyit sem érdemel.....a honda jobban járna ha seggberúgnák.
[Szerkesztve]Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
lacafaca
őstag
válasz Motion_Blur #2260 üzenetére
pedig hogy nem fog az 100....szerintem kiégett Sumák mellett.
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
AMD!4ever
őstag
válasz Motion_Blur #2260 üzenetére
ott volt futamgyőztes is asszem 2 vagy 3 éve? Akkor Sumákot is lenyomta és mindenki mást...nemgyengén
nem értem mi van mostanába báránykávalHiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek Magyarország feltámadásában!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #2263 üzenetére
Ha idén is megcsinálja akkor felfüggeszted egy hétre az ocsárlásását?
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #2264 üzenetére
Akár kettőre is
Ha már itt tartunk, akkor Schuminak még hány vb címet kell összeszednie, hogy egyesek ne ocsárolják? a kérdés persze költői...
Barika nagyott bukott idén, de meg is érdemli a negatív kritikát, ahogyan a Ferrariról nyilatkozott tavaly év végén, az is gyönyörű volt.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ross Brawn a tavalyi bukásról:
„Öt évvel ezelőtt mérföldekkel a versenytársaink előtt jártunk aerodinamikában. Azonban a konkurencia elvitte Nicholas Tombazist, James Allisont és Antonia Terzit.” – mondta Brawn – „Ők természetesen úgy távoztak, hogy magukkal vittek egy-két titkot a bőröndjeikben. A riválisaink csak akkor vették észre milyen szintre fejlődtünk és milyen helyen kezeljük az aerodinamika kérdését. Ez mozgásba hozta az ellenfeleinket és szükségszerűen hozzájárult ahhoz, hogy elvesztettük az előnyünket.”
„Szinte senki sincs tudatában annak, hogy milyen nehézségeink voltak 1999 és 2004 között. Ezekben az években összesen 11 világbajnoki címet nyertünk. Ha minden olajozottan megy, akkor mindenki azt hiszi, hogy egyszerű ilyen szintre jutni, de ez nem így van. Ezekben az években sikerült mindent tökéletesen kombinálnunk. Idén még nem sikerült a teljes potenciálunkat megmutatni.”Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2266 üzenetére
Ennek mi köze a bukáshoz? Az h elhagyja egy v több szakember a gárdát, új kihívás elé néz még nem magyarázza meg miért kentek mindent a gumikra. Mclraentől is elment a nagy ász, majd kiderül ők is visszaesnek-e és nyilatkoznak ilyeteneket... szerintem nem. Reanultól is megvettek pár szakembert, most meg hol vannak, ez nagyon unszimpatikus nyilatkozat. Minden csapatnak vannak magának köszönhető eredményei, amelyek aztán megjelennek más autókon, de pl hasonlítsuk össze mclarent reanult ferrarit, ég és föld mind3 autó. (reanult felfüggesztés teljesen más, mclarennek maga az autó újszerű ferrari meg 2 éve majdnem ugyanúgy néz ki )
Savanyú a szőlő Brawn, egyre unszimpatikusabb ez a csávó, sosem viszik el a felelőséget, MSCH bezzeg elmondta min 1x hogy az autó se okés, akkor Brawn mér keres kibúvókat? Na meg az aerodinamika nemhinném hogy elég ide, a felfüggesztéssel is volt/van baj náluk ha a gumik oldaláról nézzük a dolgokat.
Mclarenek mennyit szívtak ott is volt melléduma de közben tették a dolgukat ezerrel(valljuk be kívülről úgy tűnt h tavaly Ferrari ült a fenekén és várta a csodagumit jóideig..), hát ezért vagyok én Mclarenes, valahogy mindig szimpatikusabbak voltak pedig nálunk is történnek fura dolgok, de a gárda tagjai vagy 1-2 kiemelkedő ember/pilóta mindig felrázza a csapatot. MSCH után mi lesz a Ferrarival? Ha kimi nem oda megy szerintem vége jó ideig az ágaskodó paripának. Igaz ez elfogult vélemény de szerintem nem írok hülyeséget ha ferrari még a tavalyi évet se heverte ki(msch kivételével) és nyalogatja a sebeit. -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2268 üzenetére
Szerintem azért mert nem végeztek jó munkát. Szerinte azért mert megevették 3 emberüket. Mind1 mind2-en elfogultak vagyunk a csapatunk iránt, marad a közös renault utálat
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
Egyre több a fájdalmas kanyar az F1-ben: [link]
Silverstone-ban tényleg érdekes lesz az első pár kanyar (azok V10-el is majdnem fullosak voltak) Suzuka dettoStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
csongi
veterán
válasz Motion_Blur #2271 üzenetére
A V8-as motorok bevezetésével a leszorító erő is csökkent, ami miatt a versenyzőknek jóval nagyobb erőhatásokat kell elviselniük, különösen a kanyarokban.
Hogy? Ha a leszorító erő csökken akkor a kanyarodási sebesség is csökken szerintem. Ezt elnézték szvsz. Inkább a gumik miatt lett nagyobb a tapadás mert lehet csrélni és lágyabb keverékkel futnak az autók. de lehet rosszúl gondolom. -
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #2273 üzenetére
Kerékcsere --> lágyabb gumi
V8 kisebb --> szűkebb hátsó rész, jobb aerodinamika
V8 könnyebb --> jobban tudnak játszani a ballasszttal, előnyösebb súlypont''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Fisha
őstag
Felmerult bennem egy kerdes:
A pösti utcakon eleg gyakran latni csodaszep ''peres'' gumikat. Mondjuk en mulatok rajtuk, nemtom miert eri meg nekik a dizajn miatt cserelni a felnit, a gumit, meg a futomuvet felevente a budapesti utak nagyszeru allapotanak koszonhetoen. Node hol itt a kerdes?
Szoval aszondjak az okosok, hogy azert jok az ilyen gumik a magasakkal szemben, mert sokkal jobb az uttartasuk kanyarban. Belegondolva a dologba logikusnak tunik, mivel hat kevesbe deformalodnak a nagysebessegu kanyarodas kozben. Node akkor a forma1-es gumik miert olyan magasak? -
Pukii
senior tag
válasz Motion_Blur #2280 üzenetére
Ha hulyeseget montam akkor szolj
''A DDR az a winchester?'' by Ziiip
-
neduddki
nagyúr
HI!
Mert a szabajjzat eszt irja elo... ha ohjjan oreg lenenl mint en akkro melekezetnel hogy jo nhenay evvel ezelott a hatcso kerek szleseget gyakorlatilag megfeleztek....
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#70869248
törölt tag
Sztem elég egyszerű, legalábbis kapásból belegondolva..
A felniméret az előírt, és peresebb gumival csökkenne a kerékátmérő ami jó gyorsuláshoz (de ez ezeknél az autóknál a 'de minek' kategória..így is TC van)
Na de szal ezzel egyidejűleg csökkenne a végsebesség.
kisebb kerékátmérő->jobb gyorsulás, kisebb végsebesség.
nagyobb kerékátmérő-> rosszabb gyorsulás, nagyobb végsebesség.
A kerék össztömege nagyon fontos kérdés, pörgetyűs hatás miatt is...azaz kevésbé fordulékony az autó a nagy sebességű irányváltáson, és persze a kihajtás végén jelentkező súlytöbblet nagyon káros a teljesítménykifejtésre.
A végsebesség itt most nem csak a sebesség végét jelenti, hanem egy fokozatosan jelentkező hatás a sebesség növekedésére, mert egy Ladára hiába teszel mittomén 10es felnit peres gumival hiába lesz 100 a végsebessége, már 60-80-nál nem fog annyival jobban gyorsulni, mint a kezdeti különbség az eredeti kerékátmérőhöz képest.
(ezt sikerült jó bonyolultan írni, de csak összerakja aki akarja )
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
Laza csávóStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Fisha
őstag
Ja ertem mar, te azt mondod, hogy maga a kerek proghetne fol gyorsabban, de a tapadas hianya miatt ugyis mindegy. Ok.
Node mi van a jobb uttartassal? Nem deformalodnak a nagy gumik a kanyarban nagyon. Ugyebar ez a legfobb indok a peres gumik mellett. Vagy tevednek?
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
A Ferrari bizakodva, optimális csomaggal várja Imolát: [link]
''Ez azt jelenti, hogy Imolának maximális sebességgel vághatunk neki, míg Melbourne-ben 400 fordulat/perccel vissza kellett fognunk a motorunk fordulatszámát a biztonságos működés érdekében''
''A Bridgestone ugyancsak új abroncscsaládot tesztelt - a trend a lágyabb gumikeverékek irányába mutat -, és mi is sokat változtattunk az autón. Új aerodinamikai csomaggal és módosított hátsó felfüggesztéssel vérteztük fel magunkat. Egyszóval: alaposan felkészültünk.''
Ha itt nem tudunk nyerni, akkor sehol!
FORZA FERRARI!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
A gumik deformálódnak, ezt Indianapolis-ban nagyon lehetett látni, de valszeg igen jó gumik.
Az hogy csökkentsék az oldalmagaságot, de megmaradjon a kerékátmérő, ahoz nagyobb felni kellene, az viszont több tömeg.
Végül is ezek 600kg-os iszonyat tapadófelülettel rendelkező középontos súlyelrendezésű autók, szal más közelítéssel kell rájuk nézni mint egy kasztnis sportkocsira.
valszeg így járnak jobban. -
Fisha
őstag
válasz Motion_Blur #2289 üzenetére
Ha a peres gumival valoban nagyobb a kanyarsebesseg, akkor nem kene kimenni vele a razokore.
b-type: azt rogton gondoltam, hogy nem fognak most a fejukhoz kapni, hogy ez a fisha mekkora otlettel allt elo. Csak erdekelt, hogy mi a kulonbseg.
[Szerkesztve] -
szeva000
addikt
válasz Motion_Blur #2290 üzenetére
Én is így gondolom,ha itt nem megy nekik,akkor annyi
-
Pá
addikt
Asszem teszek egy kis pénzt Schumira, úgy izgibb a verseny.
Kimi meg Alonso pedig harcolhatnak a második helyért, remélem Kimi meg tudja fogni Lonzit, bár erre sajnos kevés esélyt látok.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Calogero
addikt
-
Sub-S
senior tag
válasz Motion_Blur #2214 üzenetére
Ne csak ezt mutogasd hanem a segítségeket is, illetve, hogy a corner checkingen átmentél-e.
Imolában milyen időt futsz?
[Szerkesztve]
Aktív témák
- Parfüm topik
- AliExpress tapasztalatok
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- LEGO klub
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házi hangfal építés
- További aktív témák...
- T16 Gen1 27% 16" FHD+ IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI
- Western Digital Gold 10TB - 256MB, 7200rpm, SATA3 - Új, bontatlan, 2 év garancia - Eladó! 75.000.-
- TP-Link Deco M4 AC1200 3 pack Számla+Garancia
- Huawei P Smart 2021 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- AMD PC , FX 8300 , R7 370 , 24GB RAM , 120GB SSD
- Eladó Vizhutes Bequiet 360 loop
- HP GAMER Laptop! 16" QHD 240Hz / Ryzen 7840HS / RTX 4070 / 32GB DDR5 / 1TB NVMe! BeszámítOK
- GoPro Hero 5 Black + 128GB + Akku + Tartozékok
- Mozizz Ingyen! X96 MAX+ ULTRA 4GB 64GB Amlogic S905X4 Android 11 tv okosító box usb médialejátszó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen