Hirdetés
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Ez inkább a vicc kategória Schumi & Raikkonen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Valszeg így fog kinézni 1 év múlva az imolai versenypálya:
(a zöld rész az új )Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz LittleG #2850 üzenetére
Montezemolo mondta a hétvégén egy sajtótájékoztatón, gondolom amikor megunta a sok Kimis és Schumis kérdést, hogy Schumi jövőre új csapatot alakít, Massa átmegy a Renaulthoz ahol egyedüli pilóta lesz a pénzügyi megszorítások miatt, a Ferrari pedig Niki Lauda, Gerhard Berger felállással indul jövőre.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Teszteredmények – Silverstone – Szerda:
01. - Alonso - Renault (M) 1:18.640 - 94 kör
02. - Fisichella - Renault (M) 1:18.975 - 116 kör
03. - Button - Honda (M) 1:19.383 - 137 kör
04. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:19.395 - 72 kör
05. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:19.558 - 37 kör
06. - Barrichello - Honda (M) 1:19.695 - 108 kör
07. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:20.123 - 105 kör
08. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:20.191 - 72 kör
09. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:20.556 - 53 kör
10. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:20.641 - 72 kör
11. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:20.667 - 75 kör
12. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:20.962 - 25 kör
13. - Liuzzi - Red Bull-Ferrari (M) 1:21.058 - 43 kör
14. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:21.870 - 32 kör
15. - Monteiro - MF1-Toyota (B) 1:22.083 - 84 kör
Te jó ég micsoda idők a Renault-októl!
Geoff Willis, a Honda technikai igazgatója az FIA-nak írt levelében azt állítja, hogy videofelvétellel is igazolni tudja: a Ferrari továbbra is hajlékony hátsó szárnyat használ, amire Michael Schumacher kirívóan magas imolai végsebessége is utal.Levélben tettek panaszt az FIA-nak: [link]
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #2857 üzenetére
Tudnám mit sír a Hondások szája. A FIA összeült az ausztrál nagydíj előtt és azt a határozatot hozták, hogy idén már nem változtatnak a hajlékony szárnyakra vonatkozó előírásokon, az meg eddig sem volt kérdéses, hogy a Ferrari szárnya a szabály szövegének eleget tesz.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
C^^
őstag
válasz Motion_Blur #2857 üzenetére
Mostis papírforma alakulgat....
2 rönyi -> nitro
2 meki -> változatlan
A szárnyhoz annyit, hogy láttuk hogy az egyenesekben tényleg rohadt gyors a ferka, de van annyi eszük hogy nem csinálják magunak a balhét SZVSZ. -
Motion_Blur
félisten
Az új Ferrai motor szerintem rohadt erős és sokkal nyomatékosabb is, mint az előző verzió (lazán otthagyta a gyorsítási szakaszokon Alonso-t).
Egyre jobban kezdem azt hinni, hogy Schumi szopatta Alonso-t, mert képtelenség, hogy 1:28-as körök után hirtelen kivágjon egy 1:25-öt! Elképzelhetetlen, hogy egy kör alatt ennyit javuljon egy autó állapota!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
Fiarinoban a mai teszten Massa ment egy 57''307-at, ez az új rekord a 2006-os kocsival.
Holnap folytatja a körözést + Schumi váltja Badoert Paul Ricard-ban.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Paul Ricard:
1. R. Zonta Toyota Bridgestone 00:58.262 91 laps
2. J. Trulli Toyota Bridgestone 00:58.630 63 laps
3. L. Badoer Ferrari Bridgestone 00:58.676 150 laps
szerk: #2861: ''Fiarino''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #2854 üzenetére
Ez a nyomvonal volt régebben is. A sikánt építették bele utólag.
Van saját életem...
-
szicsu
őstag
válasz Motion_Blur #2857 üzenetére
a piros kocsik nem mentek?
''Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.''
-
Pá
addikt
BAdoer Paul Ricardban 150 kör gumiteszt, Massa Fiarinoban 85 kör, új elektronikai rendszer teszt mellesleg új körrekord is(2006-os kocsival).
Holnap Massa folytatja Fiarinoban, Schumi pedig Badoert váltja Paul Ricardban.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2857 üzenetére
''Érdekesség, hogy a gyengébb V8-as motoroknak köszönhetően a kilences kanyarig néhány versenyző nem is használta a fékjeit. Ez viszont ahhoz vezetett, hogy a fékek nem tudták elérni az üzemi hőfokot, s ez sok kis hibát okozott a lassításoknál.''
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #2868 üzenetére
Azért ez picit nehezen hihető, megnéztem a pályarajozot.
Már az első kanyar is gyanús, a 7-es is, meg a 4-5-6 kombináció, fék nélkül, hááát.
Szimulátorosok mit mondanak? Ez lehetséges?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Csepy
őstag
Egyszer azért, a Hangar bejáratánál (Chapel), mindenképpen kellett használni őket, de az 1,2,3-as kanyar (Cops, Magotts, Becketts) az tök OK fék nélkül, még V10-el is. A Hangar után pedig még a 7,8-as (Stowe, Vale) is ehető fék nélkül, de a 9-es (Club) már padlófékes.
Regards: CsepyRegards: Csepy
-
#70869248
törölt tag
lehetségesnek lehetséges.....megfelelően lassú tempó mellett
A tempókülönbségeket nézve sztem kell a fék.
- [link]
Én nem igazán szeretem a Silverstone-i pályát, a 16-os kanyartól a hajam feláll, még belemenni nem is rossz, de összeségében az egy olyan kanyar amit nagyon nem szeretek.
egyébként meg én úgy emlékszem hogy az 1-es kanyarnál is mellényomtam a féket, sőt így visszagondolva vagy a 3. kivezető szakaszán vagy a 4. kivezető szakaszán is mellényomtam, attól függ hogy sikerült az ív...mivel nagyon lendületesen autózható ez a rész. A 7. kanyarban nem kell sok fék beállítástól függően, a képen vészesebbnek néz ki.
De a 8.-ra már mindenképpen kell fék, a 8as kanyar egy enyhe ív után egy lejtős féktáv, ami után elkezdődik a 9-es kanyar.
Szal ha nagyon felveszem a szárnyakat, akkor szvsz talán a 8.ig meg lehet úszni, de akkor a köridő nem jó...ezen a pályán azért van 3 döngetéses rész.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #2871 üzenetére
Na megnéztem azért, sajnos licenc-es játékunk nincs 2003 óta pc-re, ezért nehéz bármit is állítani a mostani állapotra.
Csepy-vel mi egy kanyarra gondolunk csak én a linkelt kép szerinti számra hivatkoztam.
Szal meg lehet csinálni viszonylag tempóban a 8as kanyar kivételével az összeset motorfékkel, de lassabb vagyok mintha a gáz mellé nyomnám a féket, az 1-es, a gyors kombinációban ahogy írtam, a Stowe kanyart is gyorsabban veszem ha azért mellényomom a féket, és a 8-as az kőkemény fékes.
utána gázos részek jönnek, nincs fék egészen a 11-es bemeneteléig, majd megint gázos illetve gázelvételes kanyarok jönnek a 15-ös kanyarig, ott van fék, majd jön a 16-os kanyar ami elvileg egy trükkös kanyar lenne, és a bemenetele az is (könnyű leesni az ívről), de sztem inkább unalmasra sikerült, mindenesetre könnyű elrontani.
De egyébként majd a közvetítésen kiderül hogy hogyan mennek, remélem lesz megint gáz és fék kijelzéses kamera.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Szvsz megoszlanak a vélemények.
- Az F1Challenge 99-03 az utolsó hivatalos FIA adatok alapján elkészített F1-es szim.
Ez már elég régen volt, viszont nagyon jól módosítható a játék, ezért készítenek hozzá az adott évre aktualizált változatot, pl. a CDTP vagy a Ralph Hummerich indította RH03-04-05, itt is megoszlanak a vélemények, mivel még senki nem vezetett F1-es autót éltempóban ezért mindenki mást hisz 'reálisabbnak'.
Az F1C-nek kicsit érdekes a gumifizikája, legtöbb esetben ezen megy a vita.
- Létezik még az F1C motorjának egy jóval a frissebb változata az rFactor (egyenlőre csak online vásárolható illetve aktíválható), ez grafikailag nagyon szép, dinamikusan változnak a napszakok, így az árnyékok is, és fejlettebb a gumifizikája, viszont mint F1-es játék kevés hangulati körítéssel bír.
- létezik még a GP4, ami ..háát, szal nekem nem jöt be mert érzésem szerint nem igazán én vezetem az autót, szintén régi mint az F1C, de frissítik folyamatosan, vannak előnyei, sokan szereteik, én nem, de tény hogy elég korrekt pályák vannak hozzá.
- Ezen kivűl ami most aktuális, az a Live For Speed 2(nem keverendő a Need for Speed-l )
aminek a mostani patch-ben egy BMW Sauber hivatalos autó van. [link]
Sokak szerint az LFS2 a legjobb fizikával rendelkező játék, és én is ezt mondom, viszont nincsenek hozzá meg az F1 valós sorozat pályái.
nem igazán moddolható, de a fizika mellett neki van a legjobb netkódja is...online versenyeken nagyon fontos.
szal:
A legolcsóbb megoldás az F1C 99-03 beszerzése és egy megfelelő CDTP vagy RH mód feltelepítése...az összes pálya megvan hozzá, és rengeteg mod létezik rá, kasztnis autók-formula autók sok-sok évet átkarolva.
Az rFactor sokkal szebb, és ehez is már van, illetve készül folyamatosan sok pálya és kasztnis mod.
Az LFS viszont a legjobb fizikával rendelkező játék
F1C mod ismertető: [link]
rFactor mod ismertető: [link]
nem egyszerű a helyzet
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
[link]
1-es kanyar teligázos, 2-3-4-es gázelévétel, 5-ösben eddíg kicsit kell fékezni. 7-es kanyar kicsi fék, inkább ''visszaváltós'' kanyar, nagyon lendületes. 8-asnál tényleg nagyot kell fékezni, 9-10 (ez egy kanyar) teligázos, 11-es is nagyfék, 12, 13 full gáz. 14-esnél kicsit kell fékezni, 15-nél már nagyobbat. 16-os kanyar a leggázabb, nagyon lassú és hosszú, én itt szinte mindíg hibázok (tartani kell a gázt és nehéz eldönteni, hogy mikor lehet neki padlót nyomni). 17-es már csak a célegyenesre ráfordító ív, természetesen fullos.
Ez V10-es autóval.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pompi
MODERÁTOR
''Most ez megint valami hiszti Montoya-nál, vagy csak ''most szokik rá a lopásra''?''
A cikk címe: Honda: Szabálytalan a Ferrari hátsó szárnya
Azon túl, hogy a Ferkák után övé volt a 3. legjobb végsebesség egy árva szó sincs róla, szóval hogy jön ide Montoya és az ő állítólag os hisztije? Azért mert nézegeti a képen a Ferrari hátsó szárnyát? BTW ezt a képet mintha meg már láttam volna az imolai verseny előtt is, szóval az sem tuti, hogy ez friss kép.
Szerk: Szóval a Montoya méregeti a Ferrari hátsó szárnyait c. kép nem mostani, hanem még a Maláj nagydíj pénteki szabadedzésén született... szóval ez alapján ne keverjük őt bele a mostani balhéba [link]
[Szerkesztve]Feel Good Inc.
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #2875 üzenetére
Akkor én vagyok a fekete bárány (meg jó néhány barátom):
Alapjáték (F1 Challenge 99-02) + RH2004 MOD + SRM 2005 MOD [link] (sokkal ''szimulátorosabb'' és teljeskörűbb, mint az RH pack-ok)
Pár kép a fizikáról:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Chili7
őstag
válasz #70869248 #2875 üzenetére
Köszi az infókat!
F1 autóvezetési tudásomat nem akarom a tökélyre fejleszteni, csak időnként tolni szeretnék néhány kört egy McLaren Mercivel - csak így billentyűzeten.
Mivel túl nagy autóversenyzői múltam nincsen, egyenlőre azt sem bánnám, ha nem nekem kéne váltanom, vagy fékeznem.
Nem tudom nem-e túl professzionális nekem ez az F1C, de nem baj kipróbáljuk!
Mégegyszer: Köszi! -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #2879 üzenetére
nem vagy fekete bárány, ez állandó vitatéma a szimesek körébenm ezért is használtam a 'sokak szerint' kifejezést
-
Sub-S
senior tag
válasz Motion_Blur #2879 üzenetére
Képek alapján a fizikáról semmit sem lehet megmondani...
-
Chili7
őstag
Az általad is idézett megjegyzés kizárólag a linkelt képre utalt, mindamellet viccnek szántam!
A linkelt cikket nem kommentáltam!
A régebbi kép cikkbe illesztése szerencsétlen, tényleg úgy tűnik mintha ő is benne lenne.
Én sem akartam bele keverni, de lehet, hogy sikerült.
Kösz, hogy helyre tetted a dolgokat! -
Chili7
őstag
válasz Motion_Blur #2879 üzenetére
Besz@rok, a régebbi féknyom, és a gumi szemcsésedése is halál élethű.
Na jó, egy kis jóindulattal! -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #2879 üzenetére
Felraktam neked Alex drift kisvideóját: [link] (jobb klikk save as..)
érdemes megnézni 6.5mb, jól jellemzi az rFactor fejlettebb gumiját.
egy valós uilyen videó lemodellezése, és az rFactor gumifizikájának tesztelése volt a cél.
[Szerkesztve] -
Pá
addikt
Köszi mindenkinek a Silverstone-i elemzését.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Tudtok gyorsan olyan linkeket adni, ahol több éves futamokról tudok képeket nézni?
Vagy esetleg olyan is jó ahol megnézhetem mi volt az időmérő edzés eredménye mondjuk 4-5 éve bizonyos pályán stb.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pompi
MODERÁTOR
''Tudtok gyorsan olyan linkeket adni, ahol több éves futamokról tudok képeket nézni?''
Itt 2002-ig visszamenőleg lehet képeket nézegetni: [link]
''Vagy esetleg olyan is jó ahol megnézhetem mi volt az időmérő edzés eredménye mondjuk 4-5 éve bizonyos pályán stb.''
Erre pedig az egyik legjobb a formula1.com [link]
Bár ahogy nézem időmérő eredmények itt csak 2003-tól vannak...
[Szerkesztve]Feel Good Inc.
-
LittleG
tag
A szárnyakra meg: menjenek már a pics@ba én meg videóval tudom bizonyítani, hogy a renault és meki szárnya is hajlik. Nagyon unalmas amit művelnek.
-
Motion_Blur
félisten
A5 Szubjektív - Imolai Görbe Tükör: [link]
''Ez az a pont, ahol Symondsék tévedtek, s ahol megmutatkozott Schumacher és a Ferrari zsenialitása. A német ugyanis ahelyett, hogy leragadt volna az addigi szinten, váratlanul levágott egy 1:25.734-es sprintet, és egy körrel Alonso után beszáguldott a boxba. Bár 7.1 másodpercet töltött a szerelőinél, míg vetélytársa csak 6.3-at, a boxba be- és onnan kivezető két kört összesen 0.251 másodperccel rövidebb idő alatt teljesítette, mint Alonso. Ezzel a küzdelem lényegében el is dőlt, mert a harmadik etapban már nem volt olyan lassú, mint előzőleg (habár a kezdeti formáját sem nyerte vissza többé), s mivel a kigyorsításoknál a Ferrari egyértelműen fölényben volt a Renault-hoz képest, esélyt sem hagyott Alonsónak az előzésre.''
''De az az aranykör, amely San Marinóban végleg bebiztosította számára a győzelmet, egyetlen pillanatba sűrítve megmutatta, hogy Schumacher - akinek kifinomult érzékeit immár felbecsülhetetlen értékű tapasztalatai is segítik a döntések során - 37 évesen aranykorát éli.''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Teszteredmények – Silverstone – Csütörtök:
01. - Fisichella - Renault (M) 1:18.506 – 121 kör
02. - Barrichello - Honda (M) 1:18.664 - 71 kör
03. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:18.664 - 96 kör
04. - Kovalainen - Renault (M) 1:19.094 - 102 kör
05. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:19.550 - 42 kör
06. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:19.674 - 40 kör
07. - Davidson - Honda (M) 1:19.701 - 143 kör
08. - Liuzzi - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:19.998 - 83 kör
09. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:20.047 - 81 kör
10. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:20.422 - 80 kör
11. - Kubica - BMW-Sauber (M) 1:20.925 - 99 kör
12. - Albers - MF1-Toyota (B) 1:20.978 - 47 kör
13. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:21.190 - 107 kör
14. - Paffett - McLaren-Mercedes (M) 1:21.888 - 7 kör
15. - Sutil - MF1-Toyota (B) 1:25.403 - 11 körStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #2899 üzenetére
Közben Massa Fiarinoban megint pályacsúcsot autózott, 57''134 az új idő. Ez már a 2005-ös csúcsnál is gyorsabb. Sajnos csak 61 kört tudott menni a délutáni eső miatt, úgy tűnik mostanában nem ússzuk meg a teszteket eső nélkül. Főleg, hogy Schuminak is esett Froban, de azért ment 125 kört.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
- Apple iPhone 11 Pro 512GB, Akku: 93%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- GAINWARD RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6 GHOST Eladó! 57.000.-
- Romoss PMT60 /100 watt usb-c / LiFePo4 / 60000mAh /192 Wh/ lámpa/ powerbank
- 6 gen i5 ös GAMER pc
- Samsung 32" 4K S8 Viewfinity HDR10 monitor eladó S32A800NMP
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen