Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz Brave_86 #16272 üzenetére

    A Duratec HE 1.8/2.0 - nak is megvannak a maguk bajai: szívósorban lévő csappantyúkat megeheti a motor ha nincs időben diagnosztizálva - ez általában gtk. Ennek egyszerű és gazdaságos megoldása a csappantyúsor kiszerelése,a maradék nyílások légmentes zárása. Drágább megoldás a felújítás, de nincs érdemi előnye.

    Ha korábban nem időben vagy nem jó olajjal volt cserélve hajlamosak olajfogyasztásra is. (enyém speciel aránylag jó (1.8), de ez nem törvényszerű). Kicsit mázli kérdése, de vigasztaljon hogy állítólag az eredeti Mazda még rosszabb - legalábbis találkoztam ilyen külföldi fórummal.

    Viszont láncos motor, még a régivágású, strapabíróbb fajta,de azt nem tudom, hogy focusba is raktak-e pl DMF-et, ahogy a Mondeoba is.

    1.6 - ról kicsit kevesebbet tudok, a vezérlésmódosító kerekek néha cserére szorulnak, közepesen fájdalmas áron. Szíjas, megvásárlás után ajánlott cserélni - kivéve ha garantálva van a cseréje.

Új hozzászólás Aktív témák