-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
dareal
tag
válasz dareal #14990 üzenetére
kiegészítésként, magán a scenery-n ketten dolgozunk, nhadrian és én (igaz, ekre néven
ellenben sok segítséget kapunk a hazai sketchup közösségtől (3d modellek), azoktól, akik rendszeresen frissítik, kiegészítik az OSM térképet (erre mindjárt visszatérek!), illetve az X-Plane közösségtől és fejlesztőktől (konkrétan Alpilotx, azaz Fábián András is sokat segít , pl már a HD Mesh V4 is úgy készült, hogy Andris szólt előre, hogy mikor szeretné kiadni a v4 mesht, így volt idő (balu és nhadrian készítette) gateway szinten elkészíteni az összes hazai repteret (azaz hivatalos frissítéssel már az összes hazai reptér elérhető, kiegészítők nélkül!), illetve gyári/V4 mesh használata esetén a hazai repterek szintezése tökéletes, nincs itt-ott bukkanó stb, x-plane pilóták biztos ismerik a jelenségetOSM térképek. antwob zseniális w2xp alkalmazásával lehetőség van az OSM térképek adataiból overlay scenery-t gyártani, jelenleg az alábbiakra használjuk:
- OSM térképen megrajzolt épület alaprajzok és magassági adatok alapján alakzat- és méret azonos (ha az adatok pontosak) épületet generál és helyez el a szimulátorban (Bp felett repülve maximális object grafikai beállítással ezért kell hozzá erős gép, hihetetlen sok épületet rajzol ki, LOD-al lehet játszani, de akkor meg értelmét veszti, szerintem, de kinek hogy
-különböző szűrők alapján object elhelyezések, jelenleg ahol a térképen a "benzinkút" jelölés van és adott dimenziókon belül van a benzinkút mérete, oda a szimulátorban egy MOL kutat helyez el. jelenleg 1 méretet figyel és 1 fajta MOL kút van, később több méret lesz és az összes hazai benzinkút hely pontosan lesz elhelyezve, ahol Shell, vagy OMW van ott olyan kút lesz. Ez természetesen nem csak benzinkutakra igaz, ahol temető van, arra a területre ritkábban elhelyezett fákat, ill random sírköveket pakol, játszóterekre játszóteret, multireklám táblákra hazai reklámplakátok (pl autópályák mentén sok van) gyárkéményeket, mobiltornyokat, stb stb, nem sorolom
az egészben a legjobb, hogy mivel az OSM adatok könnyen és sokak által frissíthető, látványosan szépül vele a scenery. sőt, ha mondjuk hiányolnátok a környéketeken az épületeket, vagy pontatlanok lennének, esetleg nincs erdő, egyszerűen OSM térképen ezt megrajzoljátok (magyarul van, iszonyat könnyen kezelhető böngészőből) és a később hetente frissülő overlay csomagban már láthatjátok is a munkátokat - vagy mivel a séma fájlunkat is meg fogom osztani, Ti is frissíthetitek, az azt jelenti, hogy amit rajzoltok, az 24 óra múlva már generálható scenery-be )
HungaryVFR library csomag nagyon fontos még, nem csak a többi scenerynkben használt objecteket tartalmazza, hanem kicserél jó pár járművet az utakon, mint pl hazai mentőautók, rendőrautók, Bp területén BKK és Volánbuszok, Bp-n kívül Volánbuszok közlekednek, hazai taxik, kamionok ésatöbbi
még egy megemlítendő dolog, hamarosan ki is próbálhatjátok valós szimulátorokon, jelenleg 2 valós helikopter szimulátor gépre fogjuk telepíteni (február, remélem, mert a késéseim miatt csúsztunk decemberről), illetve ha minden jól megy, érkezni fog valami igazán nagy, heavy, de erről később
ill végül egy link egy galériához, Google 3D nézetével vetettem össze a scenery-t, nem csak Bp, hanem Székesfehérvár, Szeged, Debrecen is látható
[ Szerkesztve ]
HTC Desire Amoled: rooted/AlphaRev 1.8 S-OFF HBOOT 0.93.001 - MIUI-Ekre (based on MIUI_Au) | Galaxy Tab: rooted stock 2.2 rom | iPhone4 / iPad2: JB 4.3.3 | Xperia x1i: own custom rom | Several WinCE systems
-
Korcsii
őstag
válasz dareal #14991 üzenetére
Ja hogy a HD Mesh v4 magyar? Mindig tanul újakat az ember.
Van amúgy bármilyen (élő) magyar scenery fórum? Csak mert a Baja környéki reptereknek majdnem nekiestem tavaly gateway-en, csak láttam, hogy nhadrian épp ontja magából a VFR reptereket, így inkább nem nyúltam hozzá.
(Üdv: CptCharlesG)
[ Szerkesztve ]
-
sqpp
őstag
válasz dareal #15022 üzenetére
Úhh ez nagyon adja, lehet valahogy támogatni a textúrákat? Ha kell bemegyek busszal azt lefényképezem a fél város jobb részeit hozzá
Egyébként nem tudom mennyire látszik, de ott a benya kút után van egy kisebb hangár meg egy földiutas felszállópálya is, kisebb sétarepcsiknek.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz dareal #15169 üzenetére
Felkapott lett most a téma (azért egy szerzőre kíváncsi lettem volna, kicsit origós utóíze van).
A héten 2 ismerősnek segítettem X-Plane-t telepíteni + teleszórni kiegészítőkkel. Egyikőjüket idézném tavaly ilyenkorról, amikor említettem, hogy amúgy most épp X-Plane-nel repülök melletted: "Jézusom"
Más: felbasztam magam, hogy vagy szinte lapos a 31L vagy a terminál esik szét akkora huplik vannak, így nekiálltam kicsit foltozgatni a domborzatot... asszem még gyakorolni kell ezt
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz dareal #15171 üzenetére
Igen, JOSM patch ortho4xp-re.
Csak azt nem értem, hogy ami működik az egyik helyen, az miért nem működik a másik helyen. Ugyan úgy high-ból low-ra húzom a négyzeteket, és mégis valami összeakad, és értelmetlen magasságokat vesz fel.
Na mindegy, T2 kilapítva, a többi ráér.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz dareal #15239 üzenetére
Akkor azért ilyen gyorsak a járművek, mert egyszerűen összevárja a frame-ket, ergo 20fps-ből lesz 60fps, de közben 3 sec-ből 1 sec videó? Ez amúgy videózásra tök jó ötlet, csak mintha még amikor bétában próbáltam, akkor gyenge minőségű/felbontású lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz dareal #15237 üzenetére
Ez gyönyörű, nem kis meló lehet benne , igazán foglalkozhatnál egy kicsit P3D-vel is...
Más: Megjelent az első ORBX True Earth kieg (Hollandia): [link]
Egyetlen sort kiemelnék az újdonságok közül:
We haven't stopped there - the entire country has accurate placements of autogen vegetation from three datasets (and some hand-placed vegetation too).[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz dareal #15312 üzenetére
Nem vágom annyira a témát: muszáj minden scenery-ben pluginnak lennie, nem lehet valahogy közösíteni a plubins mappába a nagy részét? Vagy a reptérspecifikus elemek miatt mindenképp kell 1 plugin / scenery?
De ha nem dll, akkor nem lehet, hogy X-Plane limitáció és nem Windows?
Dobj egy bug reportot szerintem, hátha.
-
Korcsii
őstag
válasz dareal #15504 üzenetére
Megint betegszabi volt, jött az ihlet, kapaszkodjatok...
Na jó, annyi előrelépés már sose lesz, mint amikor elgurult a gyógyszer...Viszont ez a móló most már kezd idegesíteni... nem is azért, mert nincs fél évesnél újabb műholdkép, se chart, hanem hogy már egy párszor átadták, de az új utasmólók mintha nem akarnának hadrendbe állni.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz dareal #15522 üzenetére
Pazar, viszont az ablaktörlő és a törölt víz mozgatása mintha nem lenne teljesen összhangban...
Ezt a PMDG sokkal jobban megcsinálta a Rainmakerrel.Apropó PMDG, ezt látáttok már? Zseniális: [PMDG összeomlás]
Végezetül [ezzel a videóval] szeretnék reagálni arra az XP11 cunamira, ami mostanában elárasztja a topikot. (Aminek egyébként örülök, mert végre van itt egy kis élet.)
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz dareal #15535 üzenetére
"hogy van mivel repülni, van választási lehetőségünk!
egy ismerősöm mondta mindig - igaz, mobil operációs rendszerekre - , hogy mindegyik szar, csak mindegyik máshogy"Így van, én a magam részéről a katonai szimeseket is behoznám ide, de ők valahogy nem akarnak keveredni.
Más: XP-sek ismerek [EZT] a gépet? Egyetlen szóval: BÁMULATOS!!!
Egyszerűen nem találok kivetni valót benne.A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen