Új hozzászólás Aktív témák
-
BobaHWSW
újonc
Google maps timelineban hogy lehetne nem egyesevel vegignezni a napokat?
[ Szerkesztve ]
-
BobaHWSW
újonc
Na megneztem, 13 nap alatt 2975 kilometer.
-
Phülöp
addikt
válasz ncc1701 #15558 üzenetére
Hóesés utáni lefagyott úton nekem a 60 pont elég.
Igaz, útközben 80 a max. megengedett, de ahogy látom, a többi autós se suhamér, ésszel tolják. Az első pár napban láttam összesen 2 autót az árokban, azóta leszoktak róla.
Nekem fontosabb, hogy odaérjek, mint hogy hamarabb érjek oda. Azon a pár percen nem múlik semmi, ellenben eléggé el tudja rontani az ember napját, ha hajnalban az autómentő telefonszámát kell kiguglizni.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
eattila
csendes tag
Ma reggeli lekéstem a havazést, a ködöt fotó. Inkább a városban lőttem egyet.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-
npera
újonc
3 akksit repültem ki ma, kegyetlen jó volt. Egyszer lezuhant a gép, elkezdett körkörösen fibrillálni, aztán leesett. Ezt néha csinálja. Az új PID-vel teljesen jól lehet irányítani. Még a tök üres játszótéren is jól működött, tudtam bújkálni a csúszda alatt.
Ebből kiindulva a Tarot mikro váza F4-es FC-vel nagyon sakál lesz majd.
[ Szerkesztve ]
-
zetor2000
senior tag
Nem rossz ez a drón, de a felvételen elég sokat kitakarnak a rotorok. De gondolom ez a cucc sajátsága, nem lehet átszerelni a kamera pozíciót, hogy ne legyenek benne a kép harmadában a fehér-narancs propellerek.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
FőDudu
addikt
válasz ncc1701 #15558 üzenetére
Kulsoben kamionok mentek, en meg juszt sem megyek be kozejuk a szakado hoesesben amikor mar nyomvalyus az ut a hotol, fekezesnel siman osszecsuknak. Erre paraszt (Octavia kombival) megelozott jobbrol (az ugyanis jobbrol elozes, ha mogulem savot valt majd elhalad jobbrol es visszajon elem), mert volt pofam a szakado hoesesben a hatvanas tablanal nyolcvannal menni az Annahegyi lejton. Kurvaanyjat az ilyennek. Aztan fektavon belul bejon elem, direkt nyomtam egy kis feket, semmi lassulas.
BMW 540i. Teligumi, negykerek meghajtas. Vadiuj auto, 5e Km sincs benne.Akkor mit tud ott egy 15 eves auto kevesbe jo teli gumikkal? Tenyleg csak a szerencsen mulik - amint egy sofor hibazik a tobbi siman belemegy. Eselytelen, nem lehet megallni azon a lejton ilyen hoesesben ilyen sebessegrol. Kb fekero nelkul mennenek bele. lyen volt mar Postojnanal is, akkor 30 auto meg tobb kamion ment ossze. Ugyanez a helyzet. Nagy lejto aljan baleset, lejtorol mindenki belejuk rongyolt a fekezes eselye nelkul.
Nem tartottam fel senkit, csak ez az egy hulye volt aki rohant. Aztan szerintem rajott, hogy igazam van, gyorsan kihuzodott elolem, mert neki is fekeznie kellett es tutira erezte amit en (csak meg sokkal jobban).
Aztan a sik szakaszon mar mindenki szazzal ment, mintha nem lenne holnap....
Az emberek nem veszik figyelembe a fizikat. En direkt probalgattam az autoval a fekezest, tudjam merre is van a hatar a hatasos es tulzott fekero adagolasnal.Visszafele csaladdal mas volt, delben indultunk, fel hetre ertunk ide ugy, hogy megalltunk ebedelni.
Semmi gaz nem volt, se ho, se kod, se vizes uttest. Idealis ido volt.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
Azert en eleg messze vagyok a kalapos tatter vezetoktol
Csak probaltam az utviszonyokhoz megfeleloen vezetni.
Szo nincs feltartasrol - olyankor amikor a hotol (vagy latyaktol) mar nyomvalyus az ut, megengedett plusz 20KM/h nem lehet feltartasDe a sok roman rohanot ez kevesbe erdekelte.
Kezdem erteni miert vannak a durva balesetek az m0-n.FőDudu
-
FőDudu
addikt
Nem a sebesseg a gond, hanem a kovetesi tavolsag.
BMW-ben ugye van az adaptiv tempomat - az olyan kovetesi tavolsagot tart ami biztonsagos az adott sebesseghez. Rohano parasztnak az mar tul nagy.
Inkabb megeloz jobbrol, mert szerinte tul nagy kovetesi tavolsagot tartottam es az neki feltartas.Mindezt ugy, hogy a forgalommal egyutt haladtam, csak az auto tartotta a biztonsagos kovetesi tavolsagot.
Tehat szo nincs utanam vonatozasrol es elottem ures kilometerekrol. Nem vagyok paraszt, hogy azt csinaljam.A gond az, hogy fektavon belul bejonnek.
Eselytelen megallni, ha megcsuszik a savvaltasnal.
Es ugye en mentem bele, hiaba o volt a paraszt.
Annyira nyomvalyus volt az ut, hogy a savvaltas megdobta az autot.
Foleg 80-100-as temponal. Lejton. Kamionok koze bevagva es ott elozve.Na mindegy, visszaertunk, leszarom. Most fel evig ugysem megyek csak ha baj van.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
npera
újonc
Ma sütöttem még egy beiglit, mert maradt dió. Aztán este még jutott egy óra a bringával küzdeni. Múltkor elakadtam a váltó beállításával, mert úgy tudtam, hogy az ősrégi Alivio váltókaron nincsen bowdenállítási lehetőség. Ma előkészültem, hogy leszerelem és megy fel helyette a Deore XT. Aztán rájöttem, hogy nem ismerem a részben belső vezetésű bowden útját. Megpróbáltam cérnával keresztülhúzni a régi bowdent, hogy az újat be tudjam húzni helyette.
Mielőtt tényleg szétrobbantottam volna az egész váltást még egyszer jól átnéztem a dolgokat. Szétszedtem az Alivio váltókart, lekaptam a tetejét. És akkor kiderült, hogy ebben még volt bowdenállítás! Csak húzni kell a tekerőt és akkor tekeredik benne a menetes csap és feszíti a bowdent. Jáj. Letekertem a legmélyebb pozícióba és úgy kezdtem el beállítani az első átdobót. Harmadikra már elég jó lett. Akkor derült ki, hogy túl magasan van, kábé 3 mm-re volt a nagy lánckeréktől.
Akkor újabb iteráció. Lejjebb. Persze ezzel elmegy a bowden feszessége is, lehet állítani. Aztán persze nem lett elég jó a szöge, mert elfordult. Akkor újabb iteráció. Aztán lazításkor túltekertem a csavart és kiugrott a bowden teljesen a helyéről, nem csak kilazult. Király. Újabb iteráció.
Most majdnem az egész középső lánckerék használható, az első fokozatban már ciripel a lánc picit az átdobón. És a nagy lánckeréken az utolsó 3 kis lánckeréken újra ciripel. De az már kábé mindegy, mert túl hosszúak azok a fokozatok normál esetben.
Most akkor annyira jó lett, hogy szerdán tudok vele tekerni. Hétfőn zárva az ovi, akkor nem megyek be. Kedden irány a motorgyár Skövdében, akkor azért nincs bringa. De szerdán lehet tekerni. Addig áll a lánc zsírtalanítóban.
Fogok venni az IKEA-ban tálakat (tepsit talán) vagy lezárható ételhordót és abban fogom áztatni majd a lánckereket és kazettát. Meg tankolok dízelt is. Abban majd jól lehet mosni. Kell majd pár tölcsér és töltögető üveg. Tudok majd pacsálni. Lehet szerválok egy poroltót is, hogy ha felgyújtom a sufnit, akkor legyen illúziója annak, hogy el tudok valami oltani.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #15570 üzenetére
Ez egy ilyen kis nyüzüge kis mikro cucc. Csoda, hogy van kép. Valami 50 gramm az egész talán.
Ha 4K felvétel kell, akkor szerintem 3" alatt nehéz megoldani. A mikró cuccokra van olyan FPV-kamera, ami egyből FullHD cucc is (tehát megy analóg stream rádiós linken le, a másik oldalon pedig memóriakártyára menti le a FullHD anyagot).
Ha majd egyszer feltörök, akkor veszek valami FullHD kamerát, aztán ráaggatom az 5" drónra. Az már röhögve elbírja, de az 5"-os annyira fosatós a 4S akksival, hogy még erősen csókolommal köszönök neki. A 3" a 3S akksival is elég agilis, de ott valahogy nem érzem a térdremegős félelmet, pedig az is csontig tudna vágni a húson át, ha jól pofán csűrném magamat vele. Szóval eléggé komoly tisztelettel viseltetek a propellerek iránt.
Most tanulok szépen apránként a pici drónokkal, hogy felvértezzem magam az 5"-ra.
Ez egy 6S, ami már agyhalott, nekem csak 4S van. Az nem hipertérugrás, csak top fuel dragster...
-
npera
újonc
Nova és Phülöp,
Ha a váltóbowden részben rejtett és valami trükkös módon kijön alul egy lapos résen át, akkor célszerű valami bowden húzó szerszámot venni? Példa 1, példa 2.
Vagy csak próbáljak meg egy cérnát rátekerni alaposan a bowden végére és érzéssel húzzam át?
A bowdencsöveket sosem kentem és mostam át eddig. Viszont vannak friss csöveim most. A belső csövet nem merem kihúzni, de a hátsó rövidet a váltónál lecserélem, ha tanácsoljátok.
A friss bowdent célszerű bekenni valami zsírral?
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #15552 üzenetére
Durván túlhajtotta az indexet. Lehet, hogy a BMW újabban már a felhasználói szokásokra alapozva tervezi az index élettartamát. Tehát legalább 100 tripla (3 pittyenés) indexelés 15 év és 350k km alatt a követelmény. Ez 101-et indexelt és ki is égett az index.
Avultatják a mérnökök jól....
-
BobaHWSW
újonc
Parommal isuzu autokrol beszeltunk tegnap. Ma gmailben isuzu reklam fogad. Hmmmm.....
-
BobaHWSW
újonc
Ertem en, hogy mindent a userert de azert ez mar creepy...
Nomeg az, hogy a magyar beszelgetesbol kiveszi a keywordoket.
-
BobaHWSW
újonc
Azon lepodtem meg leginkabb, hogy magyar beszelgetesbol is kiveszi az angol kulcs szavakat.
-
Jahno
őstag
válasz BobaHWSW #15591 üzenetére
Haversrác is feláldozta a fél éves Nikonját. Mondjuk vicces, hogy sorban rontom meg a népeket és lassan már csak nekem nem lesz fényképezőm :-D Esküvőknél gondolkoztam, hogy ha mozgolódni fog akkor veszek egy stabis Panát. Így néha hiányzik, de mindig úgy vagyok vele, hogy ennyit nem ér (nyár közepén 200ezer alattiárfekvés) mert akkor legyen 300ezresért olyan, amit NTSC/PAL közt lehet kapcsolni, jobb manuális mód, ésatöbbi ha folyton valami Olyssal kell együtt melózni. Esküvő nincs, kuss van, max aprólékok és seftes dolgok jönnek. 240ezer az A7-IIes, az már egyre közelebb kerül az elképzelésemhez, elvégre sokszorosáról indultunk és lehet nem is kellene annyira obival etetni, mint azt gondoltam. Valami 24-105 és a meglévő művészcuccokkal el lehetne lenni, ha mégis olyanba nyúlok akkor fényt tudok magammal vinni.
-
zetor2000
senior tag
válasz BobaHWSW #15583 üzenetére
Valahol a google beállításoknál el lehet merülni az ilyesmikben.
Pl. hogy ne dobáljon releváns reklámokat, és akkor nem biztos, hogy neked valókat fog feldobni.
Az ilyen szóban elhangzó dolgokból jövő reklámok ellen bőrtok, teljesen zárt, zsebben, vagy tőletek jó messze, esetleg kikapcsolva...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
válasz BobaHWSW #15583 üzenetére
The Circle Pont az imént néztük meg. Nem rossz film, de mintha pár perc még hiányozna a végéről....
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...