Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #143299 üzenetére
Tegnap gyalog mentem kocsmába, ha asszony nem hív fel akkor még megyek egy keveset. Még villamoshoz/villamostól rohangáltam kicsit, jövőben ha lesz időm ilyen kisebb-nagyobb kerülőket beiktatok, bár nem ettől leszek ironman, az valószínű.
Csiganyálat nem csináltam, másnap dolgozóban megvitattuk a bicajosokkal, hogy hol mi a szopószorzó és mennyi hülye gyalogos meg kretén bicajos van. -
veterán
kockáspléd rovatunkban a világ dicsőségének elmúlása:
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #143305 üzenetére
Pár éve egy irodaházat sikerült "építgetni" (felügyeltem a kivitelezést), gyengeáramú területen. Na, ott nekem naponta volt 30K feletti a lépésszám... Azt nem szerettem, amikor ~10:00 (délelőtt) csipogott a MiBand 3, hogy gratulálok, a 8000 lépés megvan. 'nyád... gondoltam, mert még volt hátra ~10 óra meló. És sajna nem íróasztal melletti volt.
Mondjuk akkor a számlaegyenlegem rendbejöttEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #143293 üzenetére
Erős kezdés, de majd meglátjuk. Amit kifizettél írd táblázatba és 2 év múlva összesítünk. 180ezernél ott nem lesz vezérlés csere?
Nekem most egyszerű volt fejben tartani, mert január év eleje, aztán mellé feltorlódott mindenféle más. Eddig a gyári periódus tartható volt, meg csipogcsörög a műszerfal is, most lehet kicsit átütemeződik. Megnézem mennyivel és valamelyik irányba kerekítek, hogy jobban lehessen követni.
Előző vezérlést azt kb. kétszer fizettem ki, mert kipróbáltam egy ajánlott szerelőt. Többet nem próbálkozom Aktuális szettben van kb. 50ezer kilométer, az már határeset. Következő hetekben mennem kell mindenfelé és akkor megnyugtathatom magam, hogy közelebb került a 90ezres periódushoz, ami forint/km-re vetítve kisebb költség
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #143315 üzenetére
Ja, akkor mittomén. Marad 15nél olaj, 3x szűrő. Gondolom gyertya akad, abban kb. 90ezer a periódus (nálam 45). Fékpofa szinte soha, folyadék 30ezres. Nagyfesz akku hűtését viszont ki kell porolni. Az tippre 50-60ezer km. vagy 5 év. De lehet csak 3 év. Akkor majd fogy a 12v akku, a nagyfeszesről meg ne fessük ördögöt a falra. Hondában vagy miben mutattam múltkor az 1+ milliós akkut? Meg is kérdezem haversrácot mi lett a vége.
Szervóolaj még tuti van. Meg a soha el nem rohadó gumiharangok ?
Annó néztem a Toyota garis feltételeit meg kiterjesztett szervízt, de abban is ugyanazok a homályos pontok voltak, hogy ellenőriztetem és ha nincs baja, akkor nincs baja. De a reklámanyag nem tért ki arra, hogy mi van ha amortizálódik, szigeteléssel van bajom, vagy bármi hibát dob.
Seatnál ugye a 4. hónapban 30+ezer kilomérnél ment el borért az egyik hátsó kerékcsapágy és ott is volt vakarózás, hogy nahát ez nem garis, de meg kell javíttatni és ha kifizetem, akkor marad a garancia az egész autón. Így könnyű.
-
hobizoli
nagyúr
-
veterán
válasz Jahno #143316 üzenetére
a gyári kisakksi 8-10 éves korban szokott elfáradni, de akkor legalább drága. a nagyakksi 10-15 évnél kezd, vagy később, de akkor legalább kurvadrága, viszont utána sokáig megint jó.
valami levek vannak benne, és a gumiharangok is gumiból vannakistálló? gazemberség? hupákolás?
-
Phülöp
addikt
válasz zetor2000 #143309 üzenetére
Azosztigen.
Nekem egy átlagos munkanap 5k lépés, de ezt egy kb. 20m átmérőjű körben talpalom le. Nem tudom, hogy ez a totyorgás GPS alapon mennyire mérhető, az óra ennyit mutat a kezemen.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #143320 üzenetére
Cégnél a saját (belsős) rendezvényeink egyik technikusa (is) vagyok. Egy ~25x40 méteres terem az, amiben minden esemény szokott lezajlani, ennek egyik végében van egy "stúdió", amibe minden kiszolgáló apparát be van telepítve. Amikor ilyen ültetett konferenciára kell berendezni a termet, akkor pár100 lépés elmegy csak azzal, hogy körbenyomkodom a konferencia szettet. Sajnos ezt kell, mert olyan. Ha nem megy valami, akkor innen ki, stúdió, cucc lekapcs, csere, visszakapcs. és ez is jópár lépés.
Szerencsére az, ami régebben volt, az mára messze elmúlt, most megint van rajtam pár kiló extra...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Sipi- #143321 üzenetére
Manapság nincs rajtam ilyen lépésszámoló izé, mert a MiBand 3-at elajándékoztam, a 4es meg kipukkadt.
Ajfónba nem tudom, lehet e ilyet csinálni, ha igen, majd állítok be valamit, azt akkor kiderül, mennyi az annyi. De tippre 6-7000 lépés lehet az átlagos napom mostanában.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
-
npera
újonc
Az anime rajongóktól elnézést kérek, de ezen sírtam....
Sejtem én, hogy a subtitles picit meg van mókolva, de iszonyatosan jó az egész.... -
-szabi-
őstag
válasz eattila #143335 üzenetére
Doki már elmondta a magáét, ő adott receptet amivel kiváltottam az antibiotikumot. Mást nem mondott.
Enterol duo-t nem ismertem rákeresek, köszi.#143336 Sipi-
Egy hét múlva lesz csak elkezdtem összeszedni ami kelleni fog.
Végül ajánlatodra vettem hűtőgélt nem kell fagyos borsó. -
Jahno
őstag
Aztazannyát, ma milyen időutazást nyomtam és még a fröccs is rendben volt. Kimérték a bort kancsóval, vannak kaják és falatkák, palackban a bizserevíz:
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #143338 üzenetére
Fasza belógatós decis-kétdecis mérőpoharakkal?
Ilyen vagy 35-40 éve láttam nagyanyám amikor átküldött ebédhez borért... akkor még adtak 18 év alattiaknak bármit is.
Azóta voltam borozóban, de ott vagy olyasmi volt, mint az ital automata (nyomod a gombot, jön az ital), vagy üvegből töltögették, vagy hoztak valahonnan kancsóba. Esetleg hátravittek a hordóhoz, és lopóval felszívtak bőféllitert, azt igyuk. Néha én is használhattam a lopót, de rá kellett jönni a technikára, mert kezdetben csak félliter-hétdeci levegő jött, és azt nem lehet meginni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #143342 üzenetére
Tegnap sütött a nap, holott egész hétre szar időt mondtak. Ma kocsival jöttem, meló után kinéznék Budára a hegyekhez egy újabb terepet keresni ha következő években lenne valami sarki fény idehaza, akkor ne ezzel pöcsöljünk, közel is legyen, megközelíthető is, legyünk kicsit felkészülve valamerre tájra rálátással.
Erre ma reggelre elég vacak az idő (5-6 fok). Pár napja itt-ott havazott is, jött egy 20 fokos tavasz, most meg lehet felétek jobb idő lesz:
Rakpart felé is állt a sor, pesti oldalon torlódás, már szarul kezdődött az egész. Eddig egész jó lehetett haladni, de elég két kereszteződésben valami és gyűrűzik tovább, Lágymányosi híd alatt a MÁV épít nagy erőkkel mindenfélét, ott sem egyszerű átvergődni a Dunán, maradt az, hogy Petőfiig megyek és netovább, pedig ilyenkor a Szabadság még működni szokott, úgy látszik arrafelé is van valami...
-
Grillo
senior tag
válasz Jahno #143343 üzenetére
Én reggel 7kor felmentem a Gellérthegyre, nem volt vészes a forgalom, meg a turisztok is aludtak még. Bár fény nem nagyon volt, azért kódorogtam egy órát.
Még gondolkodom délután egy visegrádban, mert lenne dolog kollégákkal, de holnap is menni kell. Majd még nézegetem a fényviszonyokat, esőt holnapig nem nagyon mond. -
eattila
csendes tag
válasz Phülöp #143342 üzenetére
Az időjárás itt is tré. Kedden pont akkor esett, mikor temetőben kellett lassan haladni. Meg mellé 10 fokkal van hidegebb a múlt hetinél.
Hétvége is rotty lesz, ilyen időben a leánnyal nem megyek tekerni...e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-NoVa-
addikt
Akvarista nemjóképes funkcionális illusztrálós:
Emlegettem, hogy akad pár igazán jól sikerült és érdekes guppi variációm, csak izgágák és fotózhatatlanok. Na ez sem maradt nyugton, de legalább kevésbé elmosott:
Ez meg még mindig nem döglött, csak így szeret aludni. Meg háton. Meg néha függőlegesen a farkán állva. Hülye egy hal:
-
npera
újonc
Ma volt group activity, vezettünk és ettünk Falkenbergen túl egy eszetlen durva pizzát.
- Fisker Ocean
- Model Y performance
- EX30 AWD
- Audi E-tron GT
- Porsche Taycan Turbo
- Xpeng G9
- Mercedes EQS 580
- BYD SealAzt kell mondjam, hogy a Model Y hasonló élményt adott, mint az XC40, ugyanis ebben is beáll az achileszem kábé negyed óra után. Elképesztően kényelmetlenül ülök benne, ami egy komoly fegyvertény, mert a kocsi maga akkora, mint egy székesegyház. Minden irányban elképesztően sok tér van benne.
Az összes kínai kocsihoz hasonlóan az Xpeng a "death by warnings" üzemmódban lebontja az agyadat. Minden IS pittyeg és bimbammol.
A legjobb a Seal. Azt simán be tudod zárni úgy, hogy gyújtás rajta, fényszóró ég, fűt/hűt és "működik". A kocsi szoftvere nem fogja fel, hogy kiszálltál és becsuktad az ajtót és talán le lehetne kapcsolni. Ha nem nyomod meg a stop/start gombot (!!!), akkor egész éjjel be van kapcsolva és álltában merül. Reggel így találtam meg a kocsit 82%-al, mert az előző fittipaldi lerakta a parkolóban, becsukta és ment a dolgára, hogy majd lekapcsol. Ez is pittyeg mindenre is.
A fenti blamát leszámítva a Seal egy picit kezelhetőbb Model 3 is lehetne. Hasonló méret, de a beltér minősége egy másik galaxis. Meg vannak gombok tükröt állítani.
Fisker Ocean nem kapott túl jó sajtót és most mennek tönkre. De a kocsi tök poén. Olyan, mint egy jobban sikerült Range Rover Evoque. Van benne hely, kényelmesen ülök, jó a kormány fogása. A különféle módok számítanak, ocean módban nagyon lazán siklik, a harmadik dinamikus módban megy ugye már faroltam vele jégen pár órát tavaly. Elképesztő hely van hátul is, teljesen lapos a padló, van fotokromatikus tetőablak, ami napelem is. Minden (!) ablak lehúzható, még a C-oszlop mögötti kis ficak is, vagy a csomagtérajtón levő üveg is.
Azt kell mondjam, hogy az Audi navigációja megint leszerepelt. Menet közben utas sem tudja menedzselni, mert letilt. És tök hülye a rendszer, de legalább lassú.
Taycan Turbo még mindig etalon vezetési élményre. A launch bár nem Plaid időt ad, de élményre még mindig üt.
EQS580 elképesztően jó utazóautó. Ha suhanni kell, akkor ez eléggé ott van. De!!! Egy 2 millió koronás kocsiban miért csálék a panelek? Miért hallom az invertert? Miért nincs frunk a kábelnek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest