-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brd
nagyúr
Elég sokat csempészgettem mostanában, és leírnám a tapasztalataimat, hátha segít valakinek:
A Silent Running, úgy tűnik, semmit nem ér NPC ellen, sem a levélbedobó környékén, sem miután kiszed SC-ből. Nem is használom már ilyenkor, simán becélzom a bejáratot 8+ km távolságból, majd a sebességet úgy 200 fölött kell tartani (nem pontos érték, de nem is a konkrét érték az érdekes, hanem az, hogy meddig van a hajó az állomás körül kóválygó NPC-k scan-elési hatókörén belül), ameddig be nem érek az állomásra, így sokszor még a scan sem indul el, de ha el is indul, nem fejeződik be. Sem chaff, sem heat sink használatára nincsen szükség, csak gyorsnak kell lenni.
A játék kegyetlenül csal. Bár ez nem meglepő, normális AI leprogramozása helyett ez nyilván egyszerűbb megoldás. Ha igen forró cuccok' vannak az embernél, 3-4 ugrásonként (24LY+-os ugrásokkal) még a sivatag közepén, ahol egy oázis sem nő, és még a kaktusz is kiszárad, gyakran rögtön már az ugrás után (sokszor még a Fuel Scoop-ot sem tudja R2D2 beindítani) jön egy SAV és megpróbálsavaznikiszedni SC-ből, és ez igen sokszor elkerülhetetlen is lesz, egyrészt az ID elindulásának elkerülésére sincs sokszor semmi esély, másrészt még egy csoffadt Eagle, vagy Viper Mkvalamennyi is kiszed simán egy nagyobb hajót. Itt az a megoldás működik, hogy amikor kiestünk a normál űrbe, seggre vesszük (persze azért zárva tarjuk előtte, csak semmi buzulás) a SAV-ot, négy pip az engine-re, folyamatos boost, majd amikor elkezd scan-elni, elővesszük a fegyvereket (pontosabban nem is kell fegyvernek lennie, lehet az az FSD vibrátor is, csak hardpoint-on legyen), persze a boost-olást folytatjuk. Így nem fejezi be a scan-elést, és ha gyors (mondjuk 380+ boost képességű) hajóval vagyunk, több scan-t már nem is tud(/akar) indítani, utolérni nem tud(/akar) és simán tudunk ugrani, amikor lehűlt az FSD. Azt is próbáltam, hogy amikor látom, mögém érne még SC-ben, és indítaná az ID-t, nyomok egy emergency drop-ot és megpróbálok elhúzni a kidobási ponttól. De bármennyi idő is teljen el (mondjuk amennyi alatt 5-6 km-re kerülnék a ponttól), kijön az NPC is SC-ből, és teljesen véletlenül mindig a nagy arcom elé/mellé sikerül neki kilépnie SC-ből.Érdekességek:
A legtöbb játékos nem igazán fért oda a kondérhoz az észosztásnál, és sokszor az az egyetlen előnyük, hogy előbb kezdték a játékot, így több zsetonjuk van. Egyszer pl. kiszedett SC-ből egy FAS (kiejtve is értendő), majd nagy mellénnyel tolta a SPAM-et a chat-be, hogy kapcsoljam ki az engine-t, mert hogy ő csak chat-elni akar, és ha nem teszem, kilövi a thrustereket. Miután megtettem a szükséges intézkedést, leírtam neki, hogy testvérem, figyuzzál mán': először is, te egy lassú hajóval vagy, én meg egy gyorssal, másrészt annyira hülyének nézel, hogy ezzel fenyegetőzöl úgy, hogy elvileg csak csak chat-elni akarsz? Harmadrészt, igazából már ki van kapcsolva (FAOFF). Aztán eljöttem.
Ha nincsen 700+-os hullunk, és 300+-os shieldünk, vagy ezek helyett 10A-s Beam Laser-ünk/Rapid Cannon-unk, ne nagyon álljunk le ELITE NPC-vel problémát megbeszélni, mert majdnem teljesen mindegy, milyen hajóval van, ha Rail Gun, vagy Plasma Accelerator van nála (és mikor nem?), szinte biztos, hogy mi húzzuk a rövidebbet. Nincs az az Isten, hogy egyszer is mellélőjön.
A Python NPC scriptjével valami komoly gond van, mert egy jobb manőverezőképességű, de jóval gyengébb (pl. egy max. 2 Medium HP-s) hajóval simogatva könnyedén antianyaggá válik úgy, hogy meg sem tud piszkálni a valamijével.
Az Orca egy igen keresett esküvői limuzin lehet, mert mindenki abban utazik az esküvőről, ill. erős hiány lehet esküvői szervezőből, mert ugyanazt a szövegkönyvet kapja mindenki.Valaki nálam tapasztaltabb kérem árulja már el, hogyan lehet egy ASP Explorerrel elcsattintani egy Anacondát! Mert a training mission-ok között van ilyen próbatétel (Incursion, sokadik wave), és csak azt találtam megoldásnak, hogy 3km körül tartjuk a távolságot, és folyamatosan lőjük a lézerrel, mert innen mi még éppen el tudjuk találni, de ő minket jóval kevésbé. Viszont ez baromi hosszú küzdelem, mert igen kemény a pajzsa a gyenge lézerek számára, a rakéta meg semmit nem ér a pajzsa ellen, így elég lassan megy le a hull-ja, de megoldható, csak még nem volt idegem végigvinni. Van rövidebb megoldás?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Gilthanas #20090 üzenetére
A büntivel ne foglalkozz, csak izgalmasabb lesz tőle a játék, rajtam annyi bünti' van, hogy görgetnem kell, ha a claimst akarom megnézni, de nem érdekel. Gondolom bug.
Amúgy 200 Cr miatt csak akkor leszel WANTED, ha nem fizeted be 7 napig. Ha nem ez a helyzet, akkor valami mást is csináltál.A másikra: a fegyverek között sajnos nem lehet prioritizálni a powert, ezért pl. ha nálad a beam már csak úgy tud lőni, hogy kicsit feltöltődik, lő, majd töltődik megint, akkor a multira már csak ennyi power jut közben. Holott lehetne úgy is, hogy a multi kapja meg a powert, a beam pedig csak azt, amit a multi nem fogyasztott el. Ezt lehetne bugnak is hívni, én annak gondolnám, de valószínűleg feature-nek neveznék Frontierék. Vagy az van, hogy éppen újratöltenek (Reloading).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Phobion #20116 üzenetére
Semmit nem ér NPC ellen a silent running. Semmi extrát nem kell tenni, egyszerűen ne menj közelebb az állomáshoz (pontosabban a körülötte kőröző SAV-okhoz), mint ~7-8 km, ameddig be nem célzod a bejáratot, hogy minél kevésbé kelljen korrigálni. Majd minél gyorsabban be kell jutni a belsejébe, mert ott már nem scan-el az NPC, mivel nem lát oda. Ha már elindult a scan, de még a vége előtt bejutsz, az is jó. Ha több állomásra is van árud, akkor kifelé is javasolt sietni, miután elhagytad a bejáratot, mert ugyanúgy scan-elhetnek.
Esetleg lehetne már frissíteni az összefoglalót ilyesmi javaslatokkal.[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #20145 üzenetére
Nem kell, hogy lehagyja. Ha elindul a scan, deploy-olni kell a hardpointokat, erre abbahagyja, közben lehet töltetni az FSD-t. Ha megint indul scan, retract hardpoints, majd megint deploy. Egyébként egy közepesen gyors hajóval is, folyamatosan boost-olva le lehet hagyni őket, mert nem használja ki a Viper képességeit az NPC.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ahogy azt Móricka elképzeli, tehát pár másodpercre deployolni a hardpointokat (mert ha kint vannak, akkor ugye nem lehet FSD-t tölteni), majd behúzni, és FSD-t töltetni. Ha megint jön scan, megint ki pár másodpercre a hardpointok, majd vissza és FSD töltés. Ha közben eljutunk elég messze az NPC-től, akkor teljesen fel tud töltődni az FSD és lehet ugrani. Érdemes egyébként csak sima SC-be visszaugrani elsőre, mert ahhoz rövidebb ideig töltődik az FSD, és SC-ből tovább másik rendszerbe (nekem emiatt külön gomb van a sima SC-re beállítva).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Szerintem sehol nincsen leírva, hogy 1 db 1 tonna, eleve az árunak is az a neve, hogy rabszolgák. Tehát 1 tonnányiról van szó, nem egy darabról. Persze az is érdekes kérdés lehet, hogyan válogatják össze őket úgy, hogy mindig pont 1 tonna legyen az össztömeg.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz ricinus13 #20235 üzenetére
Általában valóban nincsen gond ilyen téren, de van néhány majom, aki itt éli ki a sivár élete keserűségét, és minden indok és magyarázat nélkül megtámad játékosokat. Nem tudom, mi az összefüggés, de eddig kizárólag olyannal találkoztam, hogy FAS-t vezetett az illető (nem ugyanaz volt), főleg kies vidéken érdemes figyelni, mert ha relatív gyenge a hajónk, 3-4, megfelelően erős plasma, vagy railgun lövéstől is elpukkanhat.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz ricinus13 #20251 üzenetére
Mondom, értelem nélkül csinálják (talán a beteg fejében van valami számára értelmes indok.) Dokkolnék az üres hajómmal Robigon, erre elkezd lőni, de úgy, hogy még scan sem jött előtte, és egy betűt nem írt. Egyébként nem gondolnám, hogy bárkit is a cargo mozgatna egy ilyen akcióban, elég bonyolult és hosszadalmas így pénzre szert tenni.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz rtitusz #20262 üzenetére
Én azért belenyomtam az arcát kicsit a kakikba, Soloban bedokkoltam, felvettem a küldetéseket, majd Openben dokkoltam ki. Nem írtam neki semmit, de biztosan látott a radaron.
Visszaszorítsák a csempészeket? Hogyan gondolják, hogy ezzel visszaszorítják, hiszen ott a Solo mód. Tényleg majmok gyülekezete.
Urby66: Az a lehetőség szerintem inkább arra van, hogy pl. a káromkodó, gyűlölködő játékosokat kiszűrjék. Ez egy sima harc a játékon belül, miért ne lehetne akárkit megtámadni?The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Urby66 #20268 üzenetére
Szerintem az nem lenne jó, ha egyáltalán nem lenne Solo mód. Ha én nem akarok másokkal játszani, csak gép ellen, akkor miért legyek rákényszerítve? Inkább valami olyasmit lehetne, hogy ne lehessen tetszés szerint váltogatni, mondjuk teljen el egy kis idő, vagy hogy bizonyos, Solo-ban tett dolgok ne legyenek hatással az Open játékra (undermine miatt), esetleg valamilyen szint elérése után már ne lehessen Solo-ban játszani, így elindulni el lehetne, és nem venné el a kezdők kedvét az a néhány kellemetlen játékos. Mondjuk engem nem zavarnak, legalább szórakoztatóbb a játék, úgyis igazából kicsit unalmas tud lenni, a sok mászkálással, ill. a gép egy szint után már nem ellenfél.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
+ ötlet, ha olyat bánt valaki, aki még nem, esetleg már régen nem tartozik frakcióhoz, és nem Wanted, annak a lelövése jóval nagyobb bounty-t eredményezzen (milliók), és ez ne legyen soha Dormant, hajó elpukkantással se változzon.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz .csuti. #20285 üzenetére
Ez már egy egész korrekt darab. Mivel nem írtad, hogy mit csinálnál, ez mindenre egy kicsit jó (a Fuel Scoop és Cargo Hatch prioritását feljebb kell állítani, hogy amikor előkapod a fegyvereket azokat kapcsolja ki). Ha még egy tízest gyűjtesz hozzá, akkor mindenből mehet az A-s. Ha kereskednél, akkor picit olcsóbbat kell összerakni, hogy vásárolni is tudjál árut, pl. az Advanced Discovery Scanner ugorhat, ha A->B->A tradet tolsz (ilyenkor nincs mit felfedezni, de amúgy egy 200-300 LY-es út alatt párszázezer CR összejön, ha minden ugrás után scan-elsz egyet).
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz LacStein #20316 üzenetére
A PD (Power Distribution) legyen a legjobb, ami kihozható. Az FSD helyett inkább a Cargo Hatch-et told kettesre, az csak akkor kell, ha Scoopolni akarsz, az FSD-nek viszont van egy bekapcsolódási ideje, ami menekülésnél kritikus lehet. Jól olvasom, hogy SW-vel tolod még? Azzal szerintem ne akarj harcolni (bár nem lehetetlen, de pár nap harci tapasztalat kell hozzá, és akkor is max. Viperig próbálkozz, vagy olyan hajó ellen, ami a SW-nél rosszabb manőverezésben - így mögötte tudsz maradni -, és nincsen rajta Turret), főleg ne, ha van nálad Cargo, mert ha vesztesz, akkor a Cargo nettó veszteség lesz. Inkább a menekülésre helyezd a hangsúlyt: jó thursterek, jó PD, ill. pajzs.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #20322 üzenetére
Nem állítom, hogy az nem úgy történt, de csodálkozom, hogyan sikerült összehozni. Én, még az ASP-men tizedszázalékra kihasználtam a harc közben kikapcsolható modulokat, közte a Cargo Hatch-et, és sosem esett ki semmi. Biztos nem a Del gombot nyomtad meg a nagy izgulás közben?
VitoSagi: Teljesen kikapcsolni csak akkor van értelme, ha az az egyetlen modul, amit ki kell, és zavar az üzenet, amikor elő kell kapni a fegyvereket.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ez még azóta is működik? Akkor megint tolok pár kört, köszi'!
Ill. kérdés a nagyérdeműhöz, ill. aki méregetett ilyesmit: Ha sokszor kell folyamatosan lőni (úgy, hogy elfogy az energia, és 4 pöttyel feltöltődik, lő egyet, feltöltődik stb.), akkor a lézerek közül még mindig a Beam a legjobb? Nem jobb esetleg egy Pulse, vagy Burst? Mert a Vulture-ön még pont elfér a 2 Beam, de ha jobb ilyen fajta lövésre másik, akkor a maradék energia mehet még Shield Boosterre.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #20327 üzenetére
Nekem is, amúgy sem volt még szükségem cargo kidobásra (de azt is inkább a jobb panelről intézném). Mondjuk egyébként sem használom a billentyűzetet, minden elfér a T.flight HOTAS-on, csak rendszer nevére keresve kell a billentyűzet.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz pilóta #20338 üzenetére
Erre a játékra egy kicsit fordítani kell. Időt, figyelmet, és viszonylag sok pénzt is. Ha ezek nincsenek, inkább játssz mással.
A cargo hatch, ahogyan pár hozzászólással előbb írták, a raktérajtó. A jobboldali menüből tudod kapcsolni az állapotát. De nem azt, hogy nyitva, vagy csukva van-e, hanem, hogy lehet-e mozgatni (mondjuk ez sem teljesen igaz, mert ha nyitva a Scoop és kikapcsolod a modult, bezáródik a Scoop...), tehát ha ki van kapcsolva, akkor nem tudsz Cargo Scoopolni (összeszedni az űrből konténert, vagy bányászatnál a darabokat - mondjuk collectortokat nem használtam még, ahhoz valószínűleg nem kell), ill. kidobni árut. A piac az egy érdekes állatfajta ebből a szempontból, mert ott teleportációval működik az áru mozgatása (nem kell hozzá az ajtó).The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz LacStein #20341 üzenetére
Ha már gyakorlott vagy kicsit, akkor így egész jól el lehet lenni, de vigyázz, mert forróbb cuccnál majd pl. egy Clipper fog kiszedni, ott kapkodni kell majd rendesen SW-rel, még a meneküléshez is. Ja és a hajó típusánál szerintem sokkal fontosabb az elején, hogy milyen harci rangja van, mert egy durvábbnál Rail Gun, vagy Plasma Accelerator lesz, ezekkel pár lövés egy SW.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz LacStein #20365 üzenetére
Balkéz felől a 2 alsó gombot kineveztem egy-egy váltógombnak, az egyikkel+POV-val (lenyomom a váltógombot, lenyomva tartom és így mozgatom a POV-ot, az ED beállításaiban is így lehet megadni) hívom elő a paneleket (utána váltógomb elenged), a paneleken a tabokat az oldalsó thursterek gombjával váltom, mászkálni rajtuk a POV-val lehet, a kiválasztás a tűzgomb. Galaxy/System Map-et a navigációs fülről indítom, de ezek mindegy is, mert bill/egér nélkül úgysem tudom semmire érdemben használni őket (vagy esetleg lehet valahogyan a célként kijelölhető objektumok között ciklikusan lépkedni?). Bevallom, én a docking request-et a panelről indítom (Contacts fül, állomás, második menüpont), még nem zavart annyira ez a megoldás, hogy a makrózásnak utánanézzek (de valaki esetleg irányba tudnak állítani ezzel kapcsolatban egy linkkel, vagy valamivel? köszi' ). A Voice Attack, Sylc videói alapján inkább szenvedés, mint hasznos, úgy lenne értelme, ha saját hangmintákat tudnék megadni az egyes funkciókhoz (pl. a saját érces hangommal mondom, hogy dokkolj k'csög), de ezt, ha jól látom, nem tudja, így totál használhatatlannak minősítettem.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Valamit nem értek. Van az a Conflict Zone a HIP 103787 rendszerben (SSL terjeszkedés). Nekem abban a rendszerben minden Unexplored, és hiába fedezek fel ott bármit, arra az egy Instance-ra okés lesz, de ha utána visszamegyek, megint minden Unexplored. Ez miért van?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz pilóta #20396 üzenetére
Leginkább SC-ben, vagy esetleg USS-nél, az adott időben keresgéld a célpontot (FEYLAME), tőle kell elszedni a HOSTAGE canistert. Ha SC-ben leltél rá, akkor FSD Interdictor is kell, hogy kirángasd onnan. Ajánlott hatch braker limpet controller, mert kilőni azért nem egyszerű a cargo hatch-et, és ne felejts el limpetet is vásárolni hozzá - legalább 10 db-ot javaslok, de tölts be akár nyugodtan 30-at is, ha van elég cargo-d, inkább több legyen nálad, utána eladható ugyanannyiért, de amúgy sem drága, a RESTOCK menüben tudsz venni. Nekem csak úgy működött a hatch braker limpet, hogy a pajzsát már leszedtem a célnak. Egy apró észrevétel még: előfordulhat, hogy amikor megtalálod a célpontot, nem WANTED, ilyenkor, ha megtámadod (már az Interdiction is az), kapsz némi fine-t is. Ezt el lehet kerülni úgy, hogy normál módba lépsz, majd megint SC-be, és olyankor nekem sokszor ugyanaz a csóka már általában WANTED állapotban jelent meg. Sőt, néha nem is ugyanabban a hajóban ült a célpont. Ha sikerül meghekkelnie a limpetnek a cargo hatch-et, akkor kiesik a cargo-ja. Innentől vagy kézzel összeszeded, vagy előtte raksz a hajódra collector limpetet is. Aztán elviszed a célállomásra a canistert. Egyébként szerintem hagyd az ilyen küldetéseket, túl sok macera van vele, max. egyszer próbáld ki.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Lehet, félreérthetően írtam, nem úgy gondoltam, hogy ne vegye fel, hanem, hogy sok a macera vele, az ő helyzetében (valószínűleg nem régen kezdte, pénze sem túl sok, és a kezdő hajók egyikével van) szerintem nem éri meg a tökölődést, de egyszer azért próbálja ki, hátha megtetszik neki.
---
Most miért lőtted le a poént? Pont az ilyen apróságok a jók egy játékban, hogy az ember ezeket magának fedezi fel (mint én pl. hogy hogyan egyszerű csempészni - bár így már kicsit unalmas is lett, ha nem rontom el a dokkolást, szinte semmi kihívás nincsen benne; még az lehetne érdekes, ha több player lenne, mert elvileg az ő scan-elésük esetén is bukta van, de még nem sikerült úgy összefutom velük, hogy scan-t is indítsanak), így is féltem, hogy túl részletes voltam az előbb.
Btw. kösz' a GAVPI -t![ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #20444 üzenetére
Bugosnak bugos, nekem pl. 2 hostage-et kellet az egyiknél összeszedni, a valóságban viszont 4-et kellett, úgy, hogy többször kellet az adott nevű fickót megkeresnem, mert abból kettőt nem számolt, így viszont le is tudtam adni.
Aki egyébként unatkozik a játékban, az próbáljon meg mindig FAOFF-ban közlekedni, garantálom, hogy pár napig lesz elég izgalom a játékban. Pl. amíg 2-3 perc alá tudja szorítani a dokkolás idejét, úgy, hogy nem veri szét a pajzsát, vagy 100+ sebességgel tud már kifelé haladni a mailslot-on.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Van most valami SSL-érdekeltségű fight valahol? Ha már harcolok, másnak is legyen jó belőle, ne csak nekem.
Sylc: Rögzíted is a videoidat, vagy csak stream lesz belőle mindig? Milyen program végzi a tömörítést, és az mennyire fogja meg a CPU-t/esetleg GPU-t?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz .csuti. #20489 üzenetére
A Vulture-on az mindenhez kevés energiát ad. Ezt javaslom 20 millából. A FSD-t, Cargo Hatch-et, FSDI-t ki kell kapcsolni (pontosabban ezeket javasolt, minden más kell, vagy legalábbis javasolt a hosszútávú harchoz - mert éppen a Life Supportot is ki lehet kapcsoltatni, csak akkor rövidebb lesz a harc ), ha elő kell venni a fegyvereket (állítsd feljebb a prioritásukat a jobboldali panelen). Ha még nem érzed magad olyan jól a harcban, akkor esetleg cserélhetsz gyengébb fegyverre, és mehet több Shield Boosterre, ill. az FSDI helyére is mehet más, ha azt nem használnád, tovább a Scannerből is vehetsz nagyobbat, de én még nem láttam hátrányát a D-snek egy Vulture-ön. Ha még 2 milliót gyűjtesz hozzá, akkor mehet az A-s Thursters is, de akkor még egy picit kisebb Shield Booster lesz (vagy másból kell levenned, sakkozd ki magadnak). Esetleg még a páncélt is cserélheted erősebbre (20 millába belefér), de szerintem nem éri meg az árát, ha már a Hullodat darabolják, és a vége felé járnak, akkor általában már úgyis bajban vagy hosszútávon, és egy Vulture-al ha ilyenkor nem tudsz elmenekülni, akkor meg van b'szva az egész, nem az a kis + Hull fog megmenteni, viszont kisebbet ugrik vele a hajó.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Gabesz87 #20511 üzenetére
Erre gondolsz? Az a SHIFT funkciónak a neve, az adott gombot a SHIFT - váltó - funkciónak kinevezett gombbal együtt lenyomva beállított funkciót értik alatta. Tehát pl. az 5-ös gombot, ha a 3-as gombbal együtt nyomod le (előbb a 3-ast kell lenyomni), akkor nem a Powert állítja át, hanem a fényeket kapcsolja. Ha nem találod a listában, arra csak nyugtatót/türelmet tudok ajánlani, mert magától sajnos nem fog beállítódni. Szerintem egyébként ritka kesze-kusza ez a kiosztás, sokkal egyszerűbb, ha a helyváltoztató thursterek használata egy kézben, a saját tengely körüli forgatás a másik kézben összpontosul, így nem keveredik a kettő.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Gabesz87 #20514 üzenetére
A normális az az lesz, ami neked kényelmes. De tényleg. A vége úgyis az lesz, hogy ezt-azt átállítasz benne, mert nem esik annyira kézre. Egyébként ha van értelme, beszúrhatom az én beállításaimat, csak az egy kis idő, mert nincsen leírva sehová. No' meg ez is csak egy lenne a neten számtalan példányban fellelhetőből, és másnak lehet, hogy ez lesz éppen kesze-kusza... mindenesetre én billentyűzet nélkül teljeskörűen tudom kezelni a játékot, csak adott rendszer nevére keresve kell billentyűzet (meg a bugos System Map miatt amikor elkap az ideg, akkor ott a cél kiválasztásához egér.)
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz pilóta #20574 üzenetére
Játsszál tovább, de ne menj túl messze a küldetésfelvételi helytől (azért, mert a cél is arrafelé lesz, amúgy mindegy, hol leszel), 5-10 perc múlva majd kapsz egy üzenetet, hogy Mission Updated, akkor látni fogod a felvett küldetések paneljén, hogy hová kell menni. A cél rendszerben a csókát (PADDYMAN) kell majd megtalálni (SC-ben többnyire), aki írja majd, hogy kövesd őt (SC-ben hagy majd egy Wake-et, ott kell neked is kiugranod), ott még írogat neked, megint Mission Updated, és az adott rendszerben a nevezett állomáshoz kell majd elvinni a cargo-t.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz LacStein #20576 üzenetére
Amikor too close-szal dob ki SC-ből, akkor azt kell csinálni, hogy nagyjából seggre veszed az objektumot, a hajó haladási irányára is figyelsz, felgyorsítasz, és ha legalább a teljes (nem boost) sebességgel halad a hajó az objektumtól elfelé, akkor ugrasz, de csak SC-be, mert ehhez rövidebb ideig töltődik a FSD. Ez azért fontos, mert a töltődéstől melegszik túl ilyenkor a játék logikája szerint a hajó. Az irányt azért javasolt előre beállítani, mert ameddig forgolódsz, és a haladási irányt beállítod (meg kell ugye keresni az escape vectort) az ugrás előtt, addig is melegszik a hajó. Aztán már csak gyorsítani kell, ameddig le nem hűl a hajó, a kezelhető szintre. Ha mindent jól csinálsz, akkor a modulokat szerintem felesleges kapcsolgatni, sokat nem számítanak. Azt, hogy ne dobjon ki too close-szal, úgy lehet elkerülni, hogy nem mész beljebb az objektum körül vonallal jelölt (ha az orbit lines be van kapcsolva) résznél.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Elvileg leszállásra alkalmas égitestek felszínén találhatóak olyan anyagok, amelyekből lehet készíteni FSD Boost-ot (lásd csillagtérképen a beállítás), ezzel nagyobbat tudsz ugrani. De igen, rendszerről-rendszerre, odafigyelés, és Fuel Scoop, vagy elég nagy tank javasolt. Ha fogyóban a nafta, és nem tudsz tankolni az utolsó helyen, terveztesd újra economy módban az utat, így ha szerencséd van, akkor ezen az útvonalon lesz olyan csillag, amelyből tudsz tankolni. Ilyenkor a lehető legkisebbet ugrik a hajó, ez azért jó, mert ezekhez az ugrásokhoz nagyon kevés kell a tankból.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz #14955008 #20676 üzenetére
Szinte minden állomáson kapható scanner, ahol van Outfitting, inkább az szokott gond lenni Outfitting-nél, hogy A-s, vagy max. Class-os nincs (nem discovery scannerből, mert csak háromféle van, hanem más moduloknál). Ha mégsem találod a topictárs által betett néven, akkor pl. itt tudsz keresgélni.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz VitoSagi #20853 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy jó ötlet valami idegen dolgot csak úgy lövöldözni, de végülis nagyon emberi vonás.
A játék mechanikája miatt mást nem nagyon tudsz velük tenni. Ha már az emberi jellemzőknél tartunk, ez:
Amúgy úgy hallom bizonyos játékosok odaparkoltak orbitális pályára és lövik a felfedező és ásványrabló kollégákat az égből.
inkább emberi vonás. Sajnos.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Kronus #20901 üzenetére
Nekem másik játékos sem kell hozzá, 2-3 óránként van egy ilyen fagyás, hogy RES-ben, vagy CZ-ben lövök éppen (NPC-t, és közel van, párszáz méterre de az előbbi szerintem nem lényeg, az utóbbira inkább gyanakodnék), megáll a kép, másfél magot eszik az exe-t, majd pár másodperc múlva Crash reportot akar küldeni.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #20931 üzenetére
A videón sajnos nem látszik, hogy a képmegjelenítés akad, vagy a fejmozgatás? Előbbi esetben valahogyan futtatni kellene valamilyen taskmanagert, hogy kiderüljön, eleszi-e valami az ED elől a CPU-t (milyen CPU-d van?).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #20934 üzenetére
Igen, valószínűleg ott nem kap elég gyorsan jelet. Akár az is lehet, hogy a telefon software-ével van a gond, pl. ilyen időszakos tevékenység a WiFi hálózatok keresése. Nem biztos, hogy ez a baj, csak egy példa.
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lords of the Fallen
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Ingatlanos topic!
- Autós topik
- PH! aranyköpések
- Vivaldi (böngésző)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen