Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
-
Nosam
aktív tag
Tuti benne lesz a béta3-ban, viszont nem tudni, hogy lesz e megint full reset. Bár annyi pénzem úgy sincs, hogy egy IC-t vegyek, szerintem horror ára lesz. Igazából a rendszer bővítésnek is, hogy B3-ban már vagy 2500 naprendszer lesz, nincs sok jelentősége. Kíváncsi vagyok még mik lesznek, mert nyilván nem férne bele minden egy hírlevélbe.
Rakamaz: Ez az interdiction dolog nem világos így hirtelen számomra, hogy mi akar ez lenni, mik azok a kék meg piros valamik.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Az interdiction amikor kirántanak SC-ből. A linkelt képnek az az érdekessége, hogy ezt egy játékos hajó szemszögéből mutatják be. Ergo bekerül a játékba az interdiction lehetősége számunkra is A képen épp egy Sidewinder van betargetelve. Az a piros jelölés középen. Kétoldalt pedig a folyamatcsík látszik szerintem. Ez is olyan lesz mint a scannelés. Rajta kell tartani a célon, amíg le nem fut a teljes folyamat. Most látom, hogy egy Imperial Courier a befogó gép!!! Radar mellett látszik a körvonala.
[ Szerkesztve ]
-
Rakamaz
tag
Találgatás: úgy nézz ki egy mini játék lesz, hogy adott pozícióban tartsd az ellent sikeres a kirántáshoz. Hasonlóan mint a Kill Warrant Scanner. Akkor is megpróbálnak elmenekülni az NPC-k. Kíváncsi leszek, hogy ilyen esetben nekiszáguldanak-e egy napnak vagy bolygónak?
A newsletter végén a 33 másodperces dokkolásnál érdekes exploit-ra jött rá a fickó. Manuálisan kikapcsolt thrusterekkel nem lassul le a hajó a Boost speed felvétele után. Fenomenális!
link[ Szerkesztve ]
-
_Kondor_
tag
Ezek szerint nem lesz full reset, az én értelmezésemben a lényeg: az ingóságaid(hajó, felszerelés) ellenértékét megkapod béta 3ban, kredit formájában.
-
_Kondor_
tag
válasz Rakamaz #2759 üzenetére
Igen, próbáltam én is, miután láttam a videót, egy trükkje azért van: a gázt teljesen el kell venni, különben az assist off és a kikapcsolt thruster ellenére is lassul a hajó. Ebből is látszik, hogy beteg ez a rendszer, kérjük vissza a béta 1 repülési modelljét! Az sokkal jobb volt.
-
_Kondor_
tag
Jut eszembe, elkezdtük feltöltögetni az elkészült hírlevél fordításokat. Elvileg lesz mindegyikről max 1-2 napos csúszással.
-
-
Nosam
aktív tag
Tudjátok min gondolkodok már egy ideje, főleg az interstellart látva, hogy vajon a fekete lyukba bele lehet majd szállni? Menő lenne ha igen, és valahol random dobna ki az galaxis bármely pontján.
-
Nosam
aktív tag
válasz Terrorista #2768 üzenetére
Lesznek üstökösök... Minden olyan jelenség benne lesz, ami a naprendszerben előfordul... Pl itt az orrery view-on látszik is az aszteroida mező... Ezt a nézeted várom már nagyon de sajnos ahogy olvastam csak a véglegesben teszik elérhetővé, katt a képre:
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Mire a beta2-es csillagok / útvonalaik java bekerül az EDInfo-ba, megint bővül a bubi..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
válasz Diopapa #2771 üzenetére
Ráadásul az ötszörösére És ez még így is csak egy porszem a véglegeshez képest. Persze minél többen visszük fel az adatokat, annál hamarabb készül el az adatbázis. Ez mindenkinek jól jönne. Útvonal tervezés, új hajók beszerzése, piacok árukészletei és aktuális árai, profit kalkulátor...
-
Terrorista
senior tag
Legyünk realisták.
Véleményem szerint ezt egy kis közösség nem tudja megoldani. Annyira nagy a játékbeli űr, hogy képtelenség minden adatot naprakészen nyilvántartani. Az útvonalat még csak-csak, de akkor abból állna a játék, hogy az ember adatokat rögzítene, folyamatosan...
Ha egy fix méretű bubi lenne a játéktér, akkor működhetne a dolog. De ebben a formában, amikor 2-3 napig utazol és még mindig abban a spirálban vagy amiben kezdünk, semmi értelme. Gondolom senki nem akar egy buborékban játszani.
Minden tiszteletem Diopapáé és azoké akik foglalkoztak a programmal ( ), de szerintem szélmalomharcot vívtok. Az útvonalterv jó ötlet, de szerintem ezt megcsinálják Brabenék is.
-
Diopapa
addikt
válasz Terrorista #2773 üzenetére
Kb 5 percet vesz el max pl az útvonal rögzítése egy rendszerben és baromi hasznos tud lenni, főleg az elején, amikor kicsi az ugrótávod. No és persze csak 1x kell megcsinálni. A piac adatokban meg igazad is lehetne, de pl ha pl grindelni akarod a creditet kereskedelemből, és egy 15ly-es körzetben van csak rögzítve, akkor is nagyon nagy segítség. Egyébként pedig meggyőződésem, hogy nem fog így maradni a kereskedelem, az árak nem fognak ennyire ugrálni, akkor pedig egy több hetes ár is nagy segítség lehet, arról nem beszélve, hogy pár kattintással meg tudod keresni, hogy hol lehet az általad vágyott hajót venni. A kezdő Sidewinderrel amúgy sem nagyon lehet elmenni a kezdőhely környékéről, mert túl nagyok a távok a csillagok között. Ennél gyorsabban meg sosem találod meg az optimális útvonalat:
btw jelenleg 467 naprendszerhez 3050 távolság van rögzítve
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Terrorista
senior tag
válasz Diopapa #2774 üzenetére
Kb 5 percet vesz el max pl az útvonal rögzítése egy rendszerben és baromi hasznos tud lenni, főleg az elején, amikor kicsi az ugrótávod. No és persze csak 1x kell megcsinálni.
Ez igaz, de pár óra játékkal (csak bounty és némi kis mennyiségű szállítással) összejön egy Cobra normális hajtóművel, úgy hogy Eranin és 1-2 jumpos környékén ingázol, vagy egy nav beaconnél rattingolsz.
Az árak lehet nem fognak ugrálni, de a készlet biztos. Kíváncsi leszek ki fog majd olyan rendszerekbe szállítani aminek a mérete több százezer vagy akár 1 millió LS. Lutrira senki.
5 perc 1 rendszerre. Amint kilépsz a jelenlegi bubiból exponenciálisan nőnek a bejárható rendszerek. Sok 5 perc lesz az mire mondjuk az első 100 jumpos túrádat rögzíted.
Statikus marad az egész, mert azt nem tudod megoldani, hogy egy nagyobb ugrótávolságú hajónak olyan útvonalat tervezzen ami pl. megoldható 10 jump-ból az ajánlott 15 helyett. Ez időben és üzemanyagban sem mindegy. Ahhoz újra be kellene járni a gráfot azzal a hajóval is és az újabb megjelenő rendszereket is rögzíteni.
A legjobb az lenne, hogy ezek mind benne lennének a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz Terrorista #2775 üzenetére
Pedig pontosan így működik. Ahány fényéves ugrótávot állítasz be, ahhoz tervezi az útvonalat. Egyébként sem útvonalakat rögzít az ember, hanem a szomszédos rendszerek távolságát.
Az előző példánál maradva, ha nem 12 hanem 15,5 LY-et állítok be:
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
-
duvi
nagyúr
válasz Terrorista #2778 üzenetére
Az adott rendszerek egymáshoz viszonyított távolságait rögzítjük. Az A-ból B-be való utazást Diopapa programja számolja ki ezek alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz Terrorista #2778 üzenetére
"Statikus marad az egész, mert azt nem tudod megoldani, hogy egy nagyobb ugrótávolságú hajónak olyan útvonalat tervezzen ami pl. megoldható 10 jump-ból az ajánlott 15 helyett."
Ezt írtad. Pedig de, megtudja. Persze, attól függ, hány távot rögzítesz. Úgy működik, beugrasz egy rendszerbe. Ezt a rendszert megnyitod a programban, kilistázza, innen hány szomszédos rendszer van rögzítve. utána már csak meg kell nézni Elite-ben milyen szomszédos rendszerek vannak és milyen távolságra, ezt pedig csak beírod ad EDInfo-ba. Elég gyorsan megy amúgy. Ha nem veszel fel pl 30ly-es távokat, akkor nyilván azzal nem tud számolni, de egész jól működik amúgy.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Terrorista
senior tag
válasz Diopapa #2780 üzenetére
Ha nem veszel fel pl 30ly-es távokat, akkor nyilván azzal nem tud számolni, de egész jól működik amúgy.
Na erről beszéltem. Tehát vagy újra be kell járni a rendszereket és az új kapcsolatokat rögzíteni (nincs az az isten, hogy ezt valaki újra megcsinálja), vagy marad az amivel először arra járt valaki és rögzítette. Elméletben megoldható de gyakorlatban...
Ha lesz olyan aki egy mondjuk 10LY-es cobrával elmegy 100 jumpot és feltölti, az az útvonal használhatatlan lesz egy Type-9-nek. A játékban az utazási idő nem a távolságtól hanem az ugrások számától függ. 100-at ugrani egy Type 9-el, hát kösz nem.Éppen ezért tartom esélytelennek a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz Terrorista #2781 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy először rögzítem a hatótávban levő rendszereket, majd a galaxy mapról a környezőket is. Ha meg elmegyek majd felfedezni az "ismeretlenbe" akkor is jó, ha van egy "köldökzsinór" ha valamiért vissza akarnék menni a kezdő rendszerekbe. (pl bandázni a többiekkel)
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
eCorsair
csendes tag
Aki ismeri a "titkot" árulja már el legyen szíves, hogy:
egy hajón mit kell bővíteni, ha a jobb oldali panelen a "MODULES" menűpontban:
OUTPUT: 100%
USAGE: 117%Így mindig van valamim, ami nem működik, ha minden be van kapcsolava.
-
eCorsair
csendes tag
válasz Terrorista #2784 üzenetére
Köszi.
Az izzókat cserélem..A Power Distributor mire való?
-
eCorsair
csendes tag
Köszönöm szépen a válaszokat!
Mégy egy kérdés:
A WANTED státuszomat hogyan tudom megszüntetni?
-
Nosam
aktív tag
Itt is van a konkrét komment.
-
Rakamaz
tag
válasz Terrorista #2776 üzenetére
Imperial Courier lesz az. Csak egy pici elírás. link
Valszeg jóval nagyobb lesz az mint a Cobra, valahol az ASP és az Anaconda között sejthető a mérete.Egyébként ez a cockpit nem hiszem, hogy Imperial Courieré. A sziluett valami más lesz.
Vagy hunter,
vagy Empire Fighter.
-
duvi
nagyúr
Egy kis segítséget kérnénk az EDInfo fejlesztéséhez! Azt kéne kideríteni, hogy jelenleg mekkora a maximum ugrótávolság a fejlesztett ugróhajtóművekkel? Csak a legnagyobb érték kéne és a hozzá tartozó hajótípus. Már az is segítene, ha beírnátok, hogy nektek milyen hajóval, mekkora ugrótávolságot sikerült elérni? Előre is köszi a segítséget
-
Viper26
nagyúr
Nehéz nem foglalkoznom a játékkal (gondolatban), de a nullázás gondolata mindig lenyugtat.
Idén jön a full, addig már csak kibírom...mondjuk nem tudom, hogyan gondolják, ahogy hallom az open play játszhatatlanul instabiliPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
_Kondor_
tag
Jó lenne megtalálni az összefüggést az ugróhajtóművek teljesítménye és a hajó tömege között is. A type 6 pl. 25 körül ugrik üresen E-s fsd-vel, viszont csak 15-öt full rakománnyal.
Ha beta 3 ban megoldják a modul eladási bugot, akkor könnyebb lesz vizsgálódni.
[ Szerkesztve ]
-
_Kondor_
tag
válasz Diopapa #2700 üzenetére
Fórumokat böngészve type 9-el 400-450k profitos körökről írnak. type 6-al kb. a negyede. Én még csak most kezdtem próbálgatni béta 2-ben, olyan 70-80k-t tudtam csinálni type 6-al. Eddig csak pár kört mentem. Persze segédletet használtam.
Szerk: most nézem csak, hogy jó régi üzenetre válaszoltam, de mindegy
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest