Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rexsimus
aktív tag
Az új hajót próbálta már valaki?
[ Szerkesztve ]
-
Zsooodammit
csendes tag
Modul upgrade-ekkel vigyázzatok. Vettem egy Eagle-t, mert miért ne. Lecseréltem mindent amit lehetett cargora (scannert is), aztán később jól jött volna a scanner megint, de sehol nem tudtam újra megvenni. Ez még nem lett volna akkora gond, viszont ahogy variáltam, eladtam az egyik cargo modult és onnantól semelyik szállítós küldit se tudtam elfogadni amihez raktér is kell. Új hajót kellett vennem, sehogy se lehetett megoldani.
Battlelog: Zsooodammit Xbox360/Elite: Zsooo
-
Viper26
nagyúr
válasz Zsooodammit #2353 üzenetére
Nagyon bejön ez a játék, de azt hiszem várnom kell a véglegesre, hogy ne szivassam magam feleslegesen.
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
rexsimus
aktív tag
Mennyi is a biztosítási érték?
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #2362 üzenetére
Meg is veheted a térképeket és fel is fedezheted az ismeretlen területeket. Elvileg a véglegesben úgy lesz, hogy amit már felfedezett valaki, azt más már nem fedezheti fel újra. Viszont akkor akik 1-2 ... év múlva csatlakoznak a játékhoz, akkor ők hátrányban lesznek a felfedezésekkel. A kezdőhelyen és környékén esélyük se lesz a felfedezésre (tudom, baromi nagy az univerzum, de akkor is). Nemsokára ez is kiderül. Hamar itt lesz az év vége ...
-
Malachi
addikt
ha lesz időd meg kedved, légyszi nézz majd szét a ROSS 837 rendszerben. elvileg kettőscsillag, a 387 A megvan, de a B-t egyszerűen nem találtam, pedig nem túlzok 20 percet repkedtem a rendszerben a szememet meresztve meg szkennelgetve. követtem a csillag ellipszis pályáját, aminek a másik végén ott kellene legyen a B, de semmi... mondjuk készülj fel rá, hogy hatalmas távolságot kell bejárni, az ellipszis túlsó vége majdnem 100 ezer egységnyire van.
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #2362 üzenetére
Szerintem ezzel a felfedezéssel az a gond, hogy pl a központi csillagok és úgy általában véve a csillagokat már ismernünk kéne, és a rendszerben az exo és egyéb bolygókat kéne felfedezni. Mert ugye a csillagokat akár a földről is lehet teleszkóppal látni, a bolygókat már nem olyan könnyű észrevenni.
-
-
veterán
Úgy néz ki a Totemnek sem nagyon akarózik sikerülnie.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #2370 üzenetére
Sajnos, pedig jónak tűnik ez a cucc.
Rengetegen gyűjtöttek 500 ezer és másfél millió között hasonló projektekre, még a kínaiaknak is sikerült a kickstarteres indulás , szerintem az van, hogy későn jöttek fel kickstarterre... És a vr fanok nagy része már "elígérkezett" más projektekre.
-
titán
válasz Menthirist #2370 üzenetére
Mert mindenki rájött, hogy annyira azért nem egyszerű a technológia.
Egy most indulni akaró cég végtelen hátrányban van: A tervezett, jövőbeli speckók jóval gyengébbek, mint a rift aktuális állapota, a 300k túl kevés rendes szoftvert fejleszteni, pedig a koncepciónak az a rákfenéje, és késői érkezőként nagyon nehéz (lehetetlen?) lesz elérni, hogy a játékok támogassák ezt a hardvert is.
Halott ügy.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Nosam
aktív tag
Mind ugyan arra épül, nem az oculus találta fel a langyos vizet.
Pl itt pont 20 darab vr szemüveg látható, ami már az oculus előtt létezett, a probléma az volt velük, hogy horror áraik voltak. Van amelyik már 4 éves és már tudja az 1440p felbontást...
-
titán
Mezei 3d szemüveg (mint a linken) és a rendes fejmozgás-érzékelős kütyük között ég és föld a különbség. A sima 3d az csak hardver. A mozgásérzékelősökhöz komoly szoftveres háttér kell, driver és játékszinten egyaránt. Korábban is létezett mozgásérzékelős (egyedi gyártásban), de azt nem használod semmilyen játékkal, csak saját szoftverével.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Nosam
aktív tag
Még nem voltál itt, amikor éppen linkelgettük a csinálj magadnak headtreckert, kb 1000 és 4000 forint között vagy képes saját headtrackert építeni. Több féle lehetőség közül választhatsz, az infra ledest ezer a giroszkópos mozgásérzékelős megoldást 4 rugóból saját magad meg tudod otthon építeni, és van hozzá szoftver is, nem is egy féle...
-
veterán
Persze, ezt magyaráztam anno én is. Az a 350 ezer kanadai dollár a hardver fejlesztésre sem feltétlen lett volna elég, nem még a szoftverére. A gyártási ár is egészen más, ha az ember egy Facebook vagy Sony méretű cég, máshogy állnak hozzá, más kedvezményeket kapnak. Illetve na... nemzetközileg bevezetni egy terméket és lehetővé tenni hogy világszerte elérhető legyen, legyenek raktárkészletek... ezt egyszerűen nem tudja egy kis cég elérni. Oda elosztóközpontok, raktárak, régiónkénti cégközpontok kellenek, a support méretéről nem is beszélve. Nem nehéz két évvel az OR és a Morpheus bejelentése után előállni és jobbat ígérni, de egész más belefektetni azt a szintű kutatómunkáját olyan embereknek mint Abrash és Carmack. Szóval amellett hogy igen, erősen elkéstek, több más szinten is vérzett a projekt. Bár én azt jósoltam, hogy azért a 350k meglesz, mert azért össze szoktak jönni a hasonló projektek, de úgy néz ki még ez sem alakul így...
Nosam: Azért a sima headtrack-kel még nem vagy célnál. Azzal nem kapsz 360 fokot, hisz nem mozog veled a képernyő. A tracking itt is lényeges eleme a vr szemüvegnek, de annyi egyéb dolog is kell, amit igazából most derítenek ki... Az OR is korábbra volt tervezve, de ahogy egyre mélyebben és mélyebben mentek bele a kutatásokba, látszott hogy ezt még alapszinten is jól megcsinálni korán sem olyan könnyű (és nem, másnak sem sikerült még). Illetve elmondták azt is, hogy az OR első consumer verziója ha kijön, az még csak nagyon első lépés, minden területen lehet még fejleszteni majd rajta. Ráadásul ahogy mondtam is, a hardver csak 20-30% a teljes élményben, 70% a szoftver (a program, a driverek, stb)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #2376 üzenetére
A probléma azzal van, hogy egyetlen komoly nagy cégre jellemző feltétel sem áll meg egyenlőre azok közül amit itt felsoroltál oculus javára. Hiszen még ma is hónapokat kell várni ha megrendeled. Nincs komoly gyártó kapacitásuk, gyk bevallottan is az összes alkatrészt Kínában gyártatják a kezdetektől... Nincsenek üzleteik, raktáraik, elosztóhálózataik.
Emellett az oculus jövője sem az oculus és a facebook kezében van igazából hanem a samsungéban, ha nem jutnak hozzá a samsung mérnökeinek köszönhetően létrejött panelekhez, akkor akár le is húzhatnák a rolót...
-
duvi
nagyúr
Ahogy írták, nem kell külön biztosítást kötni. Csak arra figyelj, hogy MINDIG legyen tartalék pénzed félretéve! Ha megsemmisülne a hajód legyen miből kifizetni a biztosítási díjat. Ez Béta1-ben még a hajó+felszerelés árának kb. 10%-a volt. Ezt most lecsökkentették, kb 5%-ra.
-
Nosam
aktív tag
Egy szimpla headtracker van a dk2-ben... Persze nem fogunk vitázni, én nem vagyok hajlandó technológiai csodát belelátni a szimpla 50 dollár/anyagárban összetákolható műszaki dolgokban. Élményben biztos jó, de technológiai értelemben véve nem az övéké a dicsőség hanem a samsung mérnökeié. És ha már a panelt elkunyizták a samsung-tól, akkor igazán elkunyizhatnák a 4 magos procit is pre-distort-hoz ebbe az árba bele kéne férjen... Ugyanis annyiért adnak egy oculust, amennyiért egy s4-telót, a különbség csak annyi, hogy abba a kb fél centis teloba nanotechnológiával előállított proceszort memóriát meg egy komplett szgépet építettek bele azért a pénzért...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Azért ne keverjük össze a dolgokat. Az hogy development kit-et nem lehet százasával rendelni és másnapra az ajtó előtt tudni, az teljesen érthető. Több mint százezer példányt toltak ki eddig (és talán 70%-ban dk2-t talán), tehát az ellátás tempója és stabilitása mindenképp sokat javult, de értelemszerűen nem fognak komplett gyárakat fenntartani a gyártására. A Development Kit nem erre való.
A consumer változatot majd nem kell félni, gyártani fogják ahogy csak kell. Azt mondtam hogy nemzetközi szintű bevezetéshez raktárak, központok kellenek. A DK1-2 szerinted nemzetközi szintű bevezetés?Az hogy a Samsungtól (is) függenek, nem meglepő, az A8-as chip-ig minden (!) Apple telefon is a samutól függött. Ilyen ez, ha van egy olyan cég, ami mobiltól a tévéken át a háztartási eszközökig mindent gyárt. Az A8-at sem biztos hogy fogja bírni a TSMC, pedzegették a pletykák hogy az A9-et ismét a Samu gyártja majd, mert olyan gyártástechnológiája amivel hatékonyan és olcsón lehet gyártani, nekik van. Nekik van beleölve sokszáz milliárd a kutatásba, nekik vannak olyan termelő egységeik, amik ezt lehetővé teszik... Szóval az hogy az OR függ a samsungtól, egy dolog, a top 100 cég szinte mindegyike függ a másiktól.
De ez üzlet... A Samu és az Apple is hiába szidta egymást vérig az elmúlt években, hiába mentek a milliárdos perek, az üzlet az üzlet alapon, amíg az Apple perkálta a szerződésben meghatározott összeget, a Samsung gyártotta a processzorokat. Ez mindkét félnek érdeke ugyanis. Itt is ugyanez a helyzet. A Facebook a megrendelő, a Samsung pedig a megrendelőkből él...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
titán
Ma volt egy gyönyörű desynch bugom: a leszállássegítő megzakkant, és hülyeséget mutatott, én meg az állomás belsejében szinte a kellős közepén, mindentől többszáz méterre egyszer csak egy (nem létző, pontosabban láthatatlan) ütközés miatt felrobbantam, és robbanás közben "végtelennel" repültem keresztbe az állomáson.
Kezdődnek a multiplayer bugok. Pedig én szólóban voltam bent (ami attól még ugyanúgy online).
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
duvi
nagyúr
-
titán
-
duvi
nagyúr
Néha meghülyül a célkereszt is. Két esettel találkoztam eddig. Az egyik, ha nem "szemből" közelítjük meg a platformot, tehát rossz irányból próbálunk leszállni. A másik rosszabb. Helyes a megközelítési irány, de mégis úgy működik mint az első esetben. Ilyenkor úgy látszik, mintha a platform mozogna az irányításunknak megfelelően és nem a hajó. Pedig a hajó mozog, csak ellentétes irányban, mint ahogy a célkereszten látjuk. Azért veszélyes ez a bug, mert ilyenkor könnyű odacsapni pl. az irányítótoronynak vagy egyéb közeli objektumnak a hajót
(#2388) Nosam
Pedig azt is meg kéne tanulniuk, hogy új tartalmaknál megmaradjon a játékosok mentése. Mit csinálnak majd élesben? Amikor kiadnak egy DLC-t, akkor is full wipe lesz A megjelenés előtt nem zavar különösebben, mert erre való a béta. De perpillanat, úgy látom, hogy ez komoly gondot okoz nekik.[ Szerkesztve ]
-
titán
A platform pont a bejárat alatt volt, épp átmentem a zsilipen, még az állomás tengelyében voltam, megálltam körülnézni, és láttam, hogy messze alattam van a platform. Nálam úgy hülyült meg a célkereszt, hogy szépen mutatta a platform és a köztem lévő távolságot, ami úgy nézett ki, hogy a célkereszten ott volt a piros pötty, ami a platform fölötti pozíciómat mutatta, a pöttyből pedig indult felfelé egy függőleges piros vonal. Ez eddig normális is lenne, csakhogy mivel nagyon messze voltam a platformtól, így a vonal egyszerűen kiment fölfelé a képernyőmből, a virtuális kishajóm nem fért be a monitorba. Ahogy orral a platform felé elkezdtem süllyedni szép lassan (normál megközelítéssel), hamarosan a hajóm is fentről bekúszott a képernyőn a piros vonal tetején (csak ekkor értettem meg, hogy mi is az a piros vonal ami keresztülszeli a látóteret, hiszen ilyet még nem láttam). Aztán pár pillanat múlva felrobbant a hajóm. A célkereszt a platformtól még mindig rengeteg távolságot mutatott, amikor a robbanás megtörtént. Olyan sokat, amilyet normálisan nem szabadott volna mutatnia, hiszen akkor még nem is szabadna egyáltalán bekapcsolnia ennek a leszállássegédnek.
A szerver azt hitte, hogy sokkal közelebb vagyok a platformhoz, ezért kaptam már meg a leszállássegédet. Nálam viszont nem így látszott, ezért nézett ki értelmetlenül a segéd grafikája, és láttam magam messze a platformtól. Sima desynch hiba. MMO-k rákfenéje. Csak míg mondjuk egy WoW-nál nincs jelentősége, hogy minek mész neki egy desynch során, itt bizony robban a hajó.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Malachi
addikt
-
tikshow
addikt
Egyszerre több hajóm lehet? Ha igen hol és hogyan férhetek hozzá a maradékhoz?
-
titán
válasz Malachi #2391 üzenetére
Az történt hogy a desynch miatt gyakorlatilag belefúródtam az állomás falába. Egyáltalán nem közelítettem gyorsan, többszáz dokkolást csináltam végig, ha gyorsan közelítek, az tudom, hogy milyen. Azért robbantam fel, mert a kliens és a szerver együtt és egymás mellett ellenőrzik a pozíciót. A kliens folyamatosan számol, szerver azonban a terhelés csökkentése érdekében csak bizonyos időközönként végez számításokat (1-2-5 mp, nem tudom). A kliens rendben találta, ezért engedte a megközelítést, leadta a mozgási adatokat a szervernek. Mivel a kliensen és a szerveren lévő pozícióm nem volt szinkronban, ezért amikor a szerveren elérkezett a tick, és a mozgási adatokból kiszámolta az új pozíciómat, akkor az jött ki nála, hogy már az állomás falában vagyok, ezért utasította a klienst a robbantásra, és robbanás közben vágott át az egész állomáson "végtelen" sebességgel.
(#2392) tikshow
Egyelőre egy.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
duvi
nagyúr
válasz tikshow #2392 üzenetére
Jelenleg még nem lehet több hajód. Majd a véglegesben lehet. Akkor már lesz saját hangárod, ahova leparkolhatod a használaton kívüli hajódat.
(#2393) Viper26
Persze! Ezért is írtam, hogy a mentést is meg kéne tanulniuk frissíteni. Ezt is most kéne a béta alatt gyakorolniuk...[ Szerkesztve ]
-
titán
Úgy vannak vele, hogy a kiegészítőkre lesz még egy csomó idejük, majd akkor megoldják az adatbázis frissítés metódusát, most viszont lóhalálában kell kiadni a játékot, nem szarakodnak ilyennel. És szerintem jól teszik.
Én még mindig nem hiszem el, hogy ezt a játékot normálisan meg lehet csinálni időre. Már 5 durva bugot jelentettem be, olyanokat, amiket nagyon nehéz lesz kijavítani. A mai desynch ezek közül a legdurvább.
Amikor a játékosok betódulnak, és kezdik túlterhelik a szervert, akkor marad lehetőségként a tickidő növelése, ami cheatre ad lehetőséget, és desynch problémákat okoz. Aggódom.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest