Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Bozso68 #712 üzenetére

    Jó írás, csak pár megjegyzés:
    "Havi 55-60ezer km-t vezetek le" gondolom évi akart lenni

    "- Csak nagyon indokolt esetben töltöm 80% fölé. De inkább 70."
    Ennek semmi értelme, eleve nem 100% a 100% (bruttó/nettó kapacitás) és a 70% irreálisan alacsony. jó lesz az 85-90%-nak is

    "- Hiába 455 km a gyári hatótáv, úgy számolom a megtehető utat, ha sztrádán közlekedünk rossz időjárási körülmények között, pláne az akkukímélés miatt nem töltjük fullra, így az lemehet a felére is. Így is kellett már kamion mögött vitorláznom, mert nem betervezett kerülő lett a napban."
    Így kellene mindenkinek hozzáállni, hogy a saját vezetési szokásai szerint mennyi, mert a 130 pályán télen az 290km hatótáv lesz.

    "- Igyekszem elkerülni a villámtöltést, eddig sikerült."
    Ennek nem sok értelme van, lévén a niro és a kona "villám" töltése nem villám. kb 1,1C a max ionity-n, az 50kW villámon elér 44kW az nem villám, az 0,6C és a li-ion technika az 2-3C-nél lesz valóban villám. Ezt csak a tesla tudja.

    "- Mekkora lesz az értéktelenedés, mikor lesz érdemes kiszállni a kocsiból, én mindenesetre hosszú távon gondolkodom, máshogy nem tudom, kijöhet-e a matek.
    - Nem tudom, mit hoz a használtautó-piac, amikor megjelennek majd a most 55% kedvezménnyel taxinak megvett nagy akkus e-Nirok."
    Hát őszintén, eladáskor senkinek semmi köze ahhoz, ki mennyiért vette. Ha nagyon kevés olyan eladó lesz, aki szabadulni akar, ezért olcsón adja, akkor drága lesz az ár a piacon. Ez az egy fogja befolyásolni. Az hogy 55% támogatással vette, az az ő dolga. Most a konák 1,5-2 évesen a listaár 90-95%-án mennek hahun.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák