-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3264 üzenetére
Valaki aki a listámra válaszolt és a legaljára tette az Eldent, hogy "szerinte oda való". Tehát a DS2 alá.... ezzel vágott egybe az a jó gondolat is Persil amit írt, ehhez kapcsolódóan írtam, , hogy tudom szólászabadság van, meg minden a világon szubjektív és az egyén véleménye lett az isten, de az objektív értékrendet valamilyen szinten próbáljuk már megtartani.
Én hiszek abban, hogy ami jó az mindenki szerint jó kellene legyen "közelítőleg", tehát oké lehet nála nem nagyon jó, de ismerje el, hogy jó. Szintén ami mondjuk nagyon rossz, azt egy nagyon max közepensnél senkinek sem kellene feljebb értékelni.
[ Szerkesztve ]
-
Woodslave
nagyúr
válasz
Bad Pritt #3271 üzenetére
egy haverral aki nem játszik beszélgettünk. Valahogy feljött hogy miért csinálsz valamit ebben a játékban és azt mondtam hogy csak azért mert ott van. (van ez a hegymászós miért mászta meg a hegyet mert ott volt) de egy idő után tényleg elgondolkoztam én is hogy minek megyek be az x-edik katakombába....
Bár mondom én is megváltoztam a játékokhoz való hozzáállásom.
Ds3 és Bb alatt délben hazamentem melóból hogy megpróbáljak egy boss fightot Most itt van Malenia vagy a elden beast két napja el se indítottam a játékot.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3271 üzenetére
"Lehet, hogy számára a DS2 egy fasza játék, a többi még faszább"
Miért érzem úgy, hogy jelen esetben nem erről van szó. Szimplán azt akarta kifejezni, hogy egy hulladék... szerintem. Meg azért tényleg, egy DS2 mögé ne tegyük már.... pont erről beszéltem korábban, objektív értékrend.
A többi kapcsán: persze ha így szétszedünk mindent igen-nem, tetszik-nem tetszik adott design döntés, akkor sok helyen bele lehet kötni, de mindenbe sok helyen bele lehet kötni amit elemezni kezdünk. Mégis valahogy azért csak van egy összkép, ami több mint az egyes kiragadott részek külön külön szemlélve. A zene részt teljesen adom, nem emlékszem Abyss Watchers szintű boss muzsikára, de tegyük hozzá mondjuk a BB-ből sem tudnék most mondani olyan bosst aminek emlékeznék a zenéjére, (biztos van aki igen) szóval nálam ez nem egy meghatározó szempont.
Optimalizáció, lehet valakinél még mindig rossz, elhiszem, hogy 1.3 előtt amúgy is rossz volt, de én most amit tapasztalok, hogy tükörsimán fut a gém, semmi reccenés nincs, abszolút hibátlan. Én már így kezdtem el, eleve 1.3 kint volt mire megvettem. (jó bika gépem is van teszem hozzá, de részemről ez a tapasztalat)
"Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy elég nehéz úgy érvelni, hogy nem tapasztaltad még meg, amit pl. én kifogásolok a játékkal kapcsolatban"
Hát dolgozom az ügyön hidd el
tegynap is haladgattam, voltam már Volcano Manorban is, de megállapítottam, hogy kicsit erős így átmentem Caelidbe. Jelenleg éppen ott tartok, hogy az egyik Caelid dungeon végén a dupla tűzöpő varázsoló macska szobrokat kéne levernem, de baromi nehéz.... legalábbis meeleként mert elképesztő kicsi időablakom van úgy megütni valamelyiket, hogy mindkettő vagy legalább az egyik ne verjen rám egy hatalmasat. Lehet ma átrakom magam mágusra és megnézem úgy, elvileg sokkal könnyebb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz
Bad Pritt #3236 üzenetére
Elvileg az ugrás sem teljesen új, a korábbi futásból ugrás nyomorékoskodás animációja lett átalakítva és külön gombra bindelve.
Ez teljesen igaz, de tegyük hozzá, hogy olyan problémára hoztak vele megoldást, ami a saját, nem túl végiggondolt ötletük eredménye volt, tizenévvel ezelőttről. Azt is meg lehetett éppen tanulni, de más játékok már évtizedek óta úgy működtek, hogy dedikált gombja volt az ugrásnak. Sztem pont a nagyobb közönség felé való nyitás része volt ez is. Egyébként nekem semmi gondom nincs ezzel a módszerrel, nekem működik. (Mind a 4 ds-t bill + egér kombóval toltam végig.)
Most már leginkább a számomra végtelenül körülményes menürendszert kéne kicsit modernizálni, bár sztem a ds3-hoz képest ez inkább romlott.
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3291 üzenetére
A menünél nekem is van gondolom, lehet ugyanaz:
Amikor pl. weapon artot akarok tenni valamire nem tudom megnézni a jobb kezem "össz" sebzését, egész egyszerűen oldalt az a menü ilyenkor nem elérhető, ott kell számolgatnom mindig, hogy most akkor qualityn vagy heavyn vagy magicon van effektíve több sebzésem. A másik, hogy a weapon art leírása, hogy mit csinál elég bonyolultan jö elő amikor már a fegyveren van és rá akarok nézni: megnyitom a fegyverem menüjét, nyomnom kell egy R3 analóg kar gombot és CSAK EZUTÁN ha lenyomom az X-et AKKOR jön fel az a bővített leírás, amiben alul kitér a weapon artra is! Szóval 3 menün kell hozzá keresztülnyomogatni....Szal jah vannak gondok, ezt simán elismerem.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3301 üzenetére
Egyébként viszont ez a könnyen módosíthatóság, hogy mindent a könnyen kipróbálható majd ha nem tetszik cserélhető irányba vittek el nagyon tetszik. Gondolok itt pl. a weapon artokra és ezzel együtt a különböző skálázó statokra, ha épp egy pályarészhez holy sebzés kell csak rakok rá egy holy split dmg-es weapon artot, ha frostot akarok rakok rá frostosat, tök jó hogy nincs kőbe vésve. Ugyanez a karakter módosítással OMG, IMÁDOM!!!!! ezt nagyon hiányoltam eddig az összes részből, hogy nem lehetett változtatni a karakteren, itt MINDENT tudsz rajta még gendert is, ha te mondjuk hirtelen harcos fasziból mágus csaj akarsz lenni megteheted, nagy pacsi ezért a fromnak. A stat újraelosztás lehetne teljesen ingyenes, hogy full szabadon próbálkozhasson az ember a buildekkel, de így is azért adnak elég lehetőséget, szóval annyira nem gáz.
-
vorosmarti
senior tag
válasz
Bad Pritt #3291 üzenetére
A menüvel mi volt a baj?
Egyrészt az eddigi Dark Souls játékok menüjéhez hasonlóan, többször kell gombot nyomni és/vagy egérrel kattintani, mire elindul a játék. A Press any button felirat nálam egyenlő az E gombbal vagy a bal egérgombbal. Ezután meg kell néznem azokat a híreket a játékkal kapcsolatban, amelyeket már rég elolvastam másutt. (Ez pl a DS2 esetében is ugyanúgy megvan, frissítés meg elég rég volt utoljára, így a semmire kell várni.) Aztán kilépéskor ugyanez. Maga a menü felépítése is rossz irányba változott, ráadásul itt több item-et kell tudni elérni mint a DS-ekben.
És mindezek mellett ott van az a fajta elitista felfogás, hogy ugyan PC-re adom el a játékot, nem valódi követelmény a kontroller, beállíthatók a billentyűzethez a hotkey-ek, de PC-n is a kontroller gombjait írja ki. Majd kitalálja az ostoba játékos a súgó megjegyzéseknél, hogy mi az az A, B, X, akármi. Amióta Miyazaki elmondta hogy számára a misztikus történetmesélés tudatos design-döntés volt, azóta persze nem nagyon csodálkozom semmin, de rohadtul messze áll tőlem gondolkodásban.
A koporsós képről amit bedobtál a minap, eszembe jutott hogy 2 nappal előtte kerestem, hogy miként tudom teljesen bejárni a földalatti városokat. Nahát, a Mohgwyn Palace-hoz való eljutás módja kicsit megviselt. Az hogy egy játékot nem lehet érdemben végigjátszani guide nélkül (pláne ha OCD-s valaki), az számomra egyszerűen elfogadhatatlan. DS3-at kimaxoltam, ott egy elnézett quest miatt plusz egy végigjátszásra volt szükség. Itt 20-30 közötti questline van, bele se merek gondolni, hogy mennyit kell olvasgatni a maxoláshoz. (Hozzáteszem a Ring esetében kicsit engedékennyebbek az achi-k tekintetében.)
A fentieken túl (bár látom h nem sokan osztják a véleményemet), számomra az open world is inkább elvett, időt legalábbis mindenképpen. Van jó oldala, nyilván jólesik kalandozni mindenfelé, de amikor visszamegyek egy egykor otthagyott boss-hoz, és 4 ütésre kifekszik, ott érzek egy kis balance-problémát. (Rennala után bementem a fővárosba, feküdt Godfrey és Morgott. Utánaolvasva rájöttem, hogy egy szolid 20-30% kimaradt.)
A flame megelőzése érdekében azért bevallom, hogy a 4 DS kiadással összesen ~1100 órát játszottam, így számomra bőven van erénye is a sorozatnak. A Ring-et is végig fogom tolni, és bár sok minden nem tetszik benne, azért jó játék lett. Nem emlékszem ki írta itt a topic-ban, de a játékmenet elviszi a hátán minden hiányosságával együtt.
-
persil
nagyúr
válasz
Bad Pritt #3324 üzenetére
Ugy ertettem, hogy 20 soros details menu...
Atvaltani egy quality-performance kapcsolot az nalam nem egy komoly options menu.
Szerencsere?! Bar minden jateknal lenne igazi reszletes options. A grafika oke igy, szeretem, hogy a fix hardver miatt csak ennyi, abbol nem kell tobb, de UI, key-bindings es egyebek neha nagyon hianyoznak, mikor a hulye fejleszto valami olyat talal ki, ami rajta kivul a vilagon senkinek nem kenyelmes es nem is tudod atallitani.Mondjuk teny, ahogy olvasgatjuk a kulonbozo forumokat, hamar kiderul, hogy mar ebbe is sokaknak durvan beletorik a fabol keszult mekis bicskaja.
Szrk.: Garsza, utobbit nehogy felreertsetek, nem ratok celzok! 👆 Ez olyan altalanos, ha tobb forumot is olvas az ember.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz
Bad Pritt #3326 üzenetére
Mondjuk a gunplay tenyleg jobb a destiny-ben(12 millio fenyevvel), de egesz mas miatt, nem az opciok miatt.
Amugy teljesen igazad van, a hozzaallas, hogy mindenki be tudja loni megfelelore, nagyon fontos es erre raszokhatna mindenki.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
sp8787
addikt
válasz
Bad Pritt #3337 üzenetére
Amit utoljara lattam ott pl. Amy-nal akkora marhasagokat mondott ,hogy na mondom ,hogy a fr*szba akarja majd ezt a Defiled-ban lenyomni. Utana kiderult a megoldas > sehogy
EDIT
Valojaban amugy tenyleg nincs nagy gond vele.EDIT2
Ha raszanom magam ,hogy nezzek barkit is akkor az igazan jo jatekosokat nezem.
emery,squilla..etc[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz
Bad Pritt #3403 üzenetére
Nézz meg valami RL1 speedrunt, a serpent spearrel olyanokat sebeznek amit nekem a fő karim sem tudott
Tegnap szedtem fel, még kell egy 7-es és 8-as stone és megnézem én is a fire gianten mit tud a kicsikeUpdate: közben jött patch, egy csomó speedrunos cuccot kijavitottak (pl somber +7 volvanoban vagy ordina skip)
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3403 üzenetére
Még a status effektek kapcsán:
Ez tényleg elég egyoldalú így, főleg olyannak mint én, aki eddig minden részben ilyen Claymore és Zweihander fagyverekkel nyomult. Most is azzal terveztem volna, de egész egyszerűen be kell látnom, hogy hatalmas hátrány ha egy fegyver nem rendezkezik semmilyen beépített status effekttel.Erre lehetne mondani, hogy de hát tudok rá tenni olyan ash of wart ami ad frost sebzést vagy bloodot, de az már akkor sem olyan, mert szétcseszi a fegyver skálázódását.
Példa:
Mondjuk ha a Claymorra akarnél bloodot tenni az alap sebzésem sokkal alacsonyabb lenne, ráadásul bejönne az arcane is a képbe mint skálázó tényező a str és dex mellett szóval bonyolult. Ezzel szemben ha megnézünk egy olyan fegyvert, ami alapból tud vérzést okozni, mondjuk az Uchigatanat, ott a fegyver csak str és dex skálázódású, szóval nincs 3. stat, illetve ezek magasabbra is skáláznak emiatt. Ez egy olyan plussz előny, amit nem lehet sehogyan sem kikompenzálni.Mert ha meg azt mondom, mint az eddigi részekben oké nem rakok a Claymorra semmit legalább több lesz a fizikál sebzése, ami kárpótol az extra status effektekért, az sem működik mivel túl hasznos vagy a frostot vagy a bloodot használni. Sokkal erőteljesebben kellene az olyan fegyvereknek skálázódnia, amik semmilyen status effekttel nem rendelkeznek, hogy életképesek legyenek. Ha az Uchi bleedes, akkor legyen max C a dex skálázódása, tehát ne tudjon annyi fizikai sebzést építeni, viszont a Claymore mivel semmi extrát nem tud, legyen A vagy S cserébe, ez talán helyretenné a dolgot. (többi fegyvernél ugyanez)
Szóval inkább egyfajta választássá kellene ezt tenni, hogy oké egy nagy sebzést akarok "proccoltatni" vagy a boss hp-ját folyamat csipegetve inkább konzisztensen akarok sebezni. A végül kiosztott sebzés viszont ugyanannyi lenne.
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
válasz
Bad Pritt #3412 üzenetére
+10es spear axe talizmánnal+charge attackot boostoló löttyel valami 1700 körül sebez, speedrunoknál morgottot, mohgot majdnem 1 cycleben ölik meg, de elden beast is mire ellőné az első kör attackot negyed HP-n van maximum.
Nyilván hátránya hogy baromira be kell tanulni hol van akkora időkeret ahol meg tudod ütni az adott bosst úgy hogy működjön a dolog -
ThySoul
senior tag
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3411 üzenetére
"Kezded érteni, hogy mi a baj a játékkal."
Érdekelt a téma úgyhogy néztem pár kibeszélős videót, amiben azt ecsetelték, hogy mi a baj az endgémmel. Az, hogy spoileres nem érdekelt, a kíváncsiságom erősebb volt. Ha nagyon röviden kellene elmondanom gyakorlatilag a túltolt nehézség a probléma, amit gondoltam is. (minden résznél beleesnek ebbe a hibába szerintem hol jobban hol kevésbé)
Taglalják persze mélyebben, hogy a bossok túl gyorsak, a karakter túl lassú, folyamat ütnek és nincs holtidő, túl nagyot sebeznek, max 2 ütés vagy 60-as vigorral is nehézpáncélban stb. De egy szóval a nehézség a fő probléma, ami mindenki számára probléma. (azért emelem így ki, mert az ilyen boss újrahasznosítás stb. ezek szubjektív problémák csak, valakit tök nem zavarnak) Közben videóbejátszások is voltak, azokat elnézve hát teljesen megértem és igazat adok ebben, nem gondolom én sem, hogy a broken fegyverekhez és buildekhez kellene igazítani az endgémet.
Azt mondom aki valami one-shot builddel megy, mindennek utánanézett, minmaxolta a statjait inkább ő érezze "túl könnyűnek" az endgémet, minthogy az ő számára legyen úgymond "standard" a nehézség és mindenki más aki csak élvezi a szerepjátékot és éppenséggel valami tök alap builddel egy Claymorral felvértezve megy szopjon. Mintha arra alapozott volna a from, hogy a közösség miatt úgyis mindenki tisztában lesz vele mivel kell menni, mi a meta, mi a broken és ahhoz lőtték volna be a nehézséget.
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3431 üzenetére
"lehetetlen tökéletesen balanszolni"
Ezt olyankor nehéz elhinni, amikor ilyen boss félhp-t leverő támadások léteznek, azt hogyan nem szúrták ki tesztelésnél? gondolok itt pl. a sword of night and flame támadására
közelítőleg csak fel kénne tűnnie nekik, hogy jah ez a fegyver 4 számjegyűt sebez miközben a többi 3-at
-
Yodamest
veterán
-
Yodamest
veterán
válasz
Bad Pritt #3458 üzenetére
Hát rossz fegyver tényleg nincs, de jó és még jobb az van
Ez egyfajta beállítottság kérdése is tudom, van aki egy diablot is úgy végigjátszik, hogy egy kasztot kiválaszt, random rakosgatja a stat pontokat, éppen mi tetszik neki és van aki előre megtervezi mire rakjon, megnézi a buildeket stb. Én szeretem tudni melyik fegyverrel mik a lehetőségek, az általános metában kb hol helyezkedik el, mire számíthatok tőle hosszútávon.
És igen ahogy Garsza is írja, az a baj, hogy a nyersanyagok azért korlátozottak (hiába vehető egy idő után) szóval jól át kell gondolni a dolgokat. Lehetne egyébként olyan, mint a monster hunter fejlesztés rendszere. Ott ez úgy működik, hogy ha te mondjuk felhúztál egy fegyvert +4-re, de mást akarsz kipróbálni, akkor a felhúzottat vissza tudod fejteni akár a +0-ás eredeti állapotába is és visszakapod a belefeccölt nyersanyagokat, csak a fejlesztés költségét magát a pénzt nem kapod vissza. Így akkor itt is tök szabadon lehetne tesztelgetni, próbálgatni, nekem adná.
-
DanielLong
senior tag
válasz
Bad Pritt #3462 üzenetére
Lehet ám olyat is, hogy elengedsz egy véleményt a füled mellett és nem mondasz rá semmit
Nem beléd állni akartam, zömében tök jó dolgokat írsz, a saját véleményed is kifejted a játékról, amiben vannak negatívumok is, de ha más nehezményez valamit, akkor az ő véleményét is el lehetne fogadni...
-
sp8787
addikt
válasz
Bad Pritt #3473 üzenetére
Az ugyanugy hulyeseg. De had idezek a szerzotol amibol kiderul ,hogy a dash alatt dodge-t ert ott amikor errol beszel sztem.
"So instead of blocking or rolling you were dash-stepping...."
Mindekozben van dodge-roll a jatekban csak nem kell lock-olni.
EDIT
Jah es amugy blocking is van a BB-ban.[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz
Bad Pritt #3498 üzenetére
Csak azért kérdem a második kérdést, mert ha azokban nem volt, akkor ez itt megint felveti azt a kérdést, hogy nem annyira egyöntetű ez a játék pozitív irányba, bár nekem ezután még inkább nem.
persil
Gáz ha csak egy bug, de akkor is ha direkt lett ilyen.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Elektromos cigaretta 🔞
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable