Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    addikt

    válasz Bad Pritt #3403 üzenetére

    Még a status effektek kapcsán:
    Ez tényleg elég egyoldalú így, főleg olyannak mint én, aki eddig minden részben ilyen Claymore és Zweihander fagyverekkel nyomult. Most is azzal terveztem volna, de egész egyszerűen be kell látnom, hogy hatalmas hátrány ha egy fegyver nem rendezkezik semmilyen beépített status effekttel.

    Erre lehetne mondani, hogy de hát tudok rá tenni olyan ash of wart ami ad frost sebzést vagy bloodot, de az már akkor sem olyan, mert szétcseszi a fegyver skálázódását.
    Példa:
    Mondjuk ha a Claymorra akarnél bloodot tenni az alap sebzésem sokkal alacsonyabb lenne, ráadásul bejönne az arcane is a képbe mint skálázó tényező a str és dex mellett szóval bonyolult. Ezzel szemben ha megnézünk egy olyan fegyvert, ami alapból tud vérzést okozni, mondjuk az Uchigatanat, ott a fegyver csak str és dex skálázódású, szóval nincs 3. stat, illetve ezek magasabbra is skáláznak emiatt. Ez egy olyan plussz előny, amit nem lehet sehogyan sem kikompenzálni.

    Mert ha meg azt mondom, mint az eddigi részekben oké nem rakok a Claymorra semmit legalább több lesz a fizikál sebzése, ami kárpótol az extra status effektekért, az sem működik mivel túl hasznos vagy a frostot vagy a bloodot használni. Sokkal erőteljesebben kellene az olyan fegyvereknek skálázódnia, amik semmilyen status effekttel nem rendelkeznek, hogy életképesek legyenek. Ha az Uchi bleedes, akkor legyen max C a dex skálázódása, tehát ne tudjon annyi fizikai sebzést építeni, viszont a Claymore mivel semmi extrát nem tud, legyen A vagy S cserébe, ez talán helyretenné a dolgot. (többi fegyvernél ugyanez)

    Szóval inkább egyfajta választássá kellene ezt tenni, hogy oké egy nagy sebzést akarok "proccoltatni" vagy a boss hp-ját folyamat csipegetve inkább konzisztensen akarok sebezni. A végül kiosztott sebzés viszont ugyanannyi lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák