-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
KraX
őstag
válasz cyberkind #3209 üzenetére
En nem vagyok souls jatekos, soha nem fogott meg az “onszap@tas” ezen szintje, legalabbis ami kivulrol nekem latszott a gameplayekbol. Az elden ring pont ezert is tetszett meg iszonyatosan mert nyitott es nem egy csojatek es valami mesterien ossze van rakva a vilag a stilus, rettentoen egyben van szamomra a hibai ellenere is.
For the God Emperor!
-
Woodslave
nagyúr
-
MikeWazowski
addikt
válasz MikeWazowski #3244 üzenetére
Ezt senki nem tudja?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #3254 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani, rég volt már, de rohadt sok idő kellett, mire kiderült, mi is a gáz és akkor is egy csávó a játék fájljaiban turkálva találta meg, hogy amúgy az iframe-ek számát is befolyásolja az ADP.
Csak akkor a kérdés az, hogy a bossok movesetjét és a timingot milyen ADP értékhez lőtték be? Mert ha minimum, akkor kínszenvedés a játék, ha maximum, akkor meg kvázi szellemként gurulgatsz a legtöbb boss körül.A turning snap pointok csökkentését is így vették észre, az elején a játékosok csak azt érzékelték, hogy nem fordul olyan pontosan a karakter, PS1 érát idézően cikkcakkban kell szaladni néha.
A kieget én végig se vittem, Sir Alonne grab hitboxa kikészített lelkileg, ott elengedtem végleg, azóta se nyúltam a játékhoz. Órákig lehetne elemezni, technikai értelemben egy CP2077 szintű selejt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz MikeWazowski #3255 üzenetére
Mind a kettő olyan, ami eltűnik, ha eleget sebzed és egy másik ponton lehet velük megütközni újra.
A Three Sistersnél lévő (Adula) Ranni questjéhez kapcsolódik lazán és a liurniai magaslaton jelenik meg újra, az Altus Plateau-n eltűnő (Lansseax) Leyndell külső fala körül lesz valahol.
Amúgy Lansseax egy baromi jó incantationt ad, azért érdemes legyakni, ha valaki faith karit játszik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz MikeWazowski #3255 üzenetére
Elmenekul. Kesobb, egy masik helyen ujra megtalalva leverheted.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
addikt
"En eddig is ezt mondtam, gyakorlatilag. De a "szerintem a legjobb jatek a sorozatban" sokkal inkabb elfogadhato, mint a "legrosszabb jatek a sorozatban". Erzitek a kulonbseget."
Jó hogy írod ezt így, engem valami megfoghatatlan ámulattal tud eltölteni sokszor, hogy mennyire szélsőségesen más véleményeken tudnak lenni bizonyos emberek. Én sem mindig látom jól a dolgokat, lehet valamit alul vagy túlértékelek, de azért egy valamennyire objektív skálán akkor is eltudok helyezni egy produktumot, legyen az egy játék vagy film. Tehát látom azt hogy oké, tegyük fel itt az Elden elhiszem, hogy valakinek nem 10/10 hanem mondjuk 10/8 oké, vagy ott az Avatár mint film, vagy egy Terminátor 2, valaki azt mondja nem 10/10 hanem 10/8, ha megmagyarázza megértem mi hiányzott neki belőle.
Viszont vannak ezek a nagyon durva szélsőségek időnként, amit szerintem képtelenség megmagyarázni, amikor valaki egy T2-re vag Avatárra vagy jelen esetben Elden Ringre mondjuk azt mondja élete egyik legrosszabb élménye, vagy egy abszolút közepes valami... na az ilyet egész egyszerűen objektív felfogásban nem tudom értelmezni. Én hiszek a beletett munkában és az igényességben, ha valami egy igényes mű, amivel látszik hogy sokat foglalkoztak, azt egész egyszerűen nem lehet átlagosnak meg hulladéknak nevezni.
Az elvonatkoztatás kedvéért megint egy egyszerű filmes példa itt a végére, tehát senki ne mondja nekem semmilyen értékrend alapján, hogy mondjuk egy Jurassic Park rosszabb film, mint mondjuk egy Halálos iramban vagy Transformers. (most hagyjuk a más közönség, más igények meg hasonló blablát, az igényességet és a beletett munkát nézzük) -
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #3256 üzenetére
17-ben kezdtem el, 3 alkalommal is félbehagytam (egyszer fél évre). Rengeteg dolog kiidegelt benne, de mikor valami random YouTube videóban láttam hogy konkrétan külön kell pakolnom pontot a hitbox miatt azt hittem letörlöm a francba.
Ráadásul ahogy írtam a második dlc végén tudtam meg ezt az információt, ott meg már nem volt szívem otthagyni, megöltem minden bosst és letöröltem, azóta se mentem a közelébe sem. Legrosszabb from játék valaha, top5 legrosszabb játék élményem fixen ehhez kötődik
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz MikeWazowski #3247 üzenetére
Ahogy persil is írja, ez gyakorlatilag egy hibajavító patch volt eladva teljes áron. De legalább tényleg javítottak a játékon sok helyen, nem úgy mint a DS2-höz a Scholar of the First Sin, amiről megoszlanak a vélemények, hogy jobb vagy rosszabb lett tőle a játék.
Egy abszolút tapasztalatlan kis lengyel fejlesztőcsapatra bízták, pletykák szerint nem is volt közvetlen kontaktjuk a Frommal. Shadereket, effekteket cseréltek, optimalizáltak a kódon és kiadta a Bandai. A Ninja Gaiden Black Xbox One X patch-e több változást hozott, mint a DS Remastered.
Az lett volna ütős, ha a DS3 motorjára átültetik az egészet, csak hát az sok erőforrás, ez a Remastered viszont kijött egy mekis menü árából...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Woodslave
nagyúr
Furlcalling Finger Remedy: Use this item to reveal the summon signs of other players, which will often be placed around sites of grace, in front of summoning pools, or near boss doors. Consumable, but easily crafted.
Én így hivtam be embereket. Használod a fenti tárgyat és akkor láthatod a jelzéseket. Mondjuk főleg nyilván boss kapu előtt van.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #3264 üzenetére
Valaki aki a listámra válaszolt és a legaljára tette az Eldent, hogy "szerinte oda való". Tehát a DS2 alá.... ezzel vágott egybe az a jó gondolat is Persil amit írt, ehhez kapcsolódóan írtam, , hogy tudom szólászabadság van, meg minden a világon szubjektív és az egyén véleménye lett az isten, de az objektív értékrendet valamilyen szinten próbáljuk már megtartani. Én hiszek abban, hogy ami jó az mindenki szerint jó kellene legyen "közelítőleg", tehát oké lehet nála nem nagyon jó, de ismerje el, hogy jó. Szintén ami mondjuk nagyon rossz, azt egy nagyon max közepensnél senkinek sem kellene feljebb értékelni.
[ Szerkesztve ]
-
DanielLong
senior tag
Megosztom szenvedéseim Rennálával:
Ugye mage kari vagyok, megyek a bossfightra, P2-ben egyszerűen alig bírtam megsebezni. Rögtön átálltam a Rapierre, de még csak közel maradni sem egyszerű hozzá, mert mindig mozog. Próbáltam mindenféle asht hívni, de a Lone Wolf sem segített, a Marionette íjászokat meg volt, hogy egy varázslattal eltűntette... Hát eléggé el voltam keseredve, lvl 57 és ennyit tudok, most mi legyen? Hát próbáljuk meg fejleszteni a Lone Wolfot, mert egyébként minden ash alap szinten volt. Gyorsan néztem térképet és elmentem két katakombába, valahogy pont kimaradtak addig. Mindkettőben a végén a boss asht dob, Liurniában valami Sir Nagykard esett, látom, hogy 88 FP kell hozzá, na mondom talán majd ez segít! Feltoltam lvl 3-ra, majd első próbálkozásnál az az érzés, amikor pont egyszerre kezdem a Rock Slinget kasztolni, Rennala meg a Comet Azurt vagy melyiket, hát persze, hogy meghaltam. (egyébként meg lehet valahogy szakítani a castolást?)
Aztán másodikra csak néztem, hogy a Sir Nagykard folyamat stunnolta és knockolta Rennálát, fel sem bírt kelni, így még idézni sem volt esélye, fél perc alatt legyaktuk. Természetesen éjfélkor akartam lefeküdni, az eset meg fél 2-kor történt, ilyen ez a popszakma. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3269 üzenetére
Szóval ha van egy lista 6 címmel és abból valami az utolsó helyre kerül az azt jelenti, hogy szar? Lehet, hogy számára a DS2 egy fasza játék, a többi még faszább, az Elden Ring meg szimplán csak jó. Az objektív értékrend addig ér valamit, amíg a játékélmény felül nem írja.
Hogy elemzed objektívan a bossokat, pláne összevetve más játékok bossaival? Mégiscsak egy központi, fontos eleme a játéknak.
Hogyan fogod fel a tucatszor újrahasznosított mobokat meg bossokat? A játék kétharmadát követően asszem 6, azaz hat darab új ellenféltípus lesz, amikkel korábban még nem találkozhattál. Persilnek pl. belefér, nekem nem, melyikünknek van igaza?
Hogyan osztályozod a repetitív open world dizájnt? Minden dungeon ugyanolyan, mindben ugyanazt csinálod és van belőlük vagy 50. Neked lehet belefér, de objektíven ez egy jó open world? A felfedezés etalon, tanítani való, viszont ez csak egy része egy nyílt világnak, a mit fedezel fel legalább ennyire fontos lenne.
Hogyan értékeled a zenéjét? 5 év múlva emlékszel-e belőle valamire? A főmenü tuti megmarad, hisz milliószor hallhatjuk és tényleg jó, de a többi? Ha most azt mondom, Abyss Watchers, akkor szerintem sokaknak a fejében el fog indulni egy bizonyos dallam és nem ez az egyetlen.Persze, valamit lehet objektívan szemlélni, grafika (jó), effektek (nagyon jó, a tűz kifejezetten), UI (folyamatos fejlődés látszik DS1 óta, letisztult, könnyen használható, az inventory osztályozása külön plusz pont), meg az optimalizáció milyen (na ez szar, még konzolon is megröccen sokszor), de minden más felfogás kérdése.
(Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy elég nehéz úgy érvelni, hogy nem tapasztaltad még meg, amit pl. én kifogásolok a játékkal kapcsolatban és ami miatt én gyengébbnek éltem meg, mint a DS1, DS3, BB kombót. Emlékszem, a sorozatos topikban te is szóltál valakinek, mikor beírta, hogy két rész után kukázná az Arcane-t, hogy ne tegye, mert utána indul be igazán. Na most ugyanez zajlik le, csak fordítva, később fog beindulni a lejtmenet és az az igazi problem. )
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Woodslave
nagyúr
válasz Bad Pritt #3271 üzenetére
egy haverral aki nem játszik beszélgettünk. Valahogy feljött hogy miért csinálsz valamit ebben a játékban és azt mondtam hogy csak azért mert ott van. (van ez a hegymászós miért mászta meg a hegyet mert ott volt) de egy idő után tényleg elgondolkoztam én is hogy minek megyek be az x-edik katakombába....
Bár mondom én is megváltoztam a játékokhoz való hozzáállásom.
Ds3 és Bb alatt délben hazamentem melóból hogy megpróbáljak egy boss fightot Most itt van Malenia vagy a elden beast két napja el se indítottam a játékot.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #3272 üzenetére
Mind a kettőről kilométereket lehetne írni, hogy miért rosszak dizájn szempontból és ellentétesek a korábbi From filozófiával.
(Mielőtt valaki nekem esne: korábbi játékokban is voltak rossz bossok.)
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
S e t h
nagyúr
válasz Woodslave #3272 üzenetére
Malenia miatt több napot pihent nálam is, sőt, miután olvastam guideokat a weben, utánuk sem éreztem késztetést, hogy próbálkozzak.
Aztán tegnap este mégis beléptem, csináltam egy kis átalakítást a karakteren és 4-5 próbálkozás után meglett, igazából még meg is lepődtem, mert kb. semmi hp volt már mindkettőnknek.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
S e t h
nagyúr
válasz ImpersonatoR #3152 üzenetére
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #3271 üzenetére
"Lehet, hogy számára a DS2 egy fasza játék, a többi még faszább"
Miért érzem úgy, hogy jelen esetben nem erről van szó. Szimplán azt akarta kifejezni, hogy egy hulladék... szerintem. Meg azért tényleg, egy DS2 mögé ne tegyük már.... pont erről beszéltem korábban, objektív értékrend.
A többi kapcsán: persze ha így szétszedünk mindent igen-nem, tetszik-nem tetszik adott design döntés, akkor sok helyen bele lehet kötni, de mindenbe sok helyen bele lehet kötni amit elemezni kezdünk. Mégis valahogy azért csak van egy összkép, ami több mint az egyes kiragadott részek külön külön szemlélve. A zene részt teljesen adom, nem emlékszem Abyss Watchers szintű boss muzsikára, de tegyük hozzá mondjuk a BB-ből sem tudnék most mondani olyan bosst aminek emlékeznék a zenéjére, (biztos van aki igen) szóval nálam ez nem egy meghatározó szempont.
Optimalizáció, lehet valakinél még mindig rossz, elhiszem, hogy 1.3 előtt amúgy is rossz volt, de én most amit tapasztalok, hogy tükörsimán fut a gém, semmi reccenés nincs, abszolút hibátlan. Én már így kezdtem el, eleve 1.3 kint volt mire megvettem. (jó bika gépem is van teszem hozzá, de részemről ez a tapasztalat)
"Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy elég nehéz úgy érvelni, hogy nem tapasztaltad még meg, amit pl. én kifogásolok a játékkal kapcsolatban"
Hát dolgozom az ügyön hidd el tegynap is haladgattam, voltam már Volcano Manorban is, de megállapítottam, hogy kicsit erős így átmentem Caelidbe. Jelenleg éppen ott tartok, hogy az egyik Caelid dungeon végén a dupla tűzöpő varázsoló macska szobrokat kéne levernem, de baromi nehéz.... legalábbis meeleként mert elképesztő kicsi időablakom van úgy megütni valamelyiket, hogy mindkettő vagy legalább az egyik ne verjen rám egy hatalmasat. Lehet ma átrakom magam mágusra és megnézem úgy, elvileg sokkal könnyebb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
válasz MikeWazowski #3277 üzenetére
Azzal a talizmánnal, ami agrózza az ellenfelet.
Magamra raktam, megidéztem a mimicet, aztán gyorsan levettem magamról a talizmánt és onnantól fogva gyakorlatilag alig foglalkozott velem.
Arra kellett figyelni, hogy azért ne malmozzak sokat, mert a mimicet is elég gyorsan ledarálja.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3278 üzenetére
Mégis valahogy azért csak van egy összkép, ami több mint az egyes kiragadott részek külön külön szemlélve.
Na, én ez alapján teszem kicsit lemaradva a másik négy mögé, de kilométerekkel a DS2 elé.Jelenleg éppen ott tartok, hogy az egyik Caelid dungeon végén a dupla tűzöpő varázsoló macska szobrokat kéne levernem...
Rohadt jó, hogy mindenki (velem együtt) macskának nézi őket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha Radahnnal gondja lenne még valakinek, itt egy vicces cheese.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
Közben meglett aranyifju godfrey RL1-en, hát a Hailberd nem mindig a legjobb fegyver maradjunk annyiban és akkor szépen fogalmaztam
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz MikeWazowski #3284 üzenetére
Rune Level 1. Nem lép szintet.
Más: ezen besírtam. Malenia pls...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MikeWazowski
addikt
Segítsetek pls. Egy fórumtárs lenne olyan kedves kidobna nekem egy rivers of bloodot, de nem tudunk egymáshoz csatlakozni. Nyilván egy helyen vagyunk, optionsba minden jól be van állítva, rajzolok egy sárga jelet a TARNISHED'S FURLED FINGER-rel és várok. Neki nem jelenik meg. Rajzol Ő is egyet és nyomok egy Finger remedy-t, hogy lássak minden sárgát, de mégse látom. Mit rontunk el? Mi a menete a máshoz joinoláshoz?
[ Szerkesztve ]
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #3236 üzenetére
Elvileg az ugrás sem teljesen új, a korábbi futásból ugrás nyomorékoskodás animációja lett átalakítva és külön gombra bindelve.
Ez teljesen igaz, de tegyük hozzá, hogy olyan problémára hoztak vele megoldást, ami a saját, nem túl végiggondolt ötletük eredménye volt, tizenévvel ezelőttről. Azt is meg lehetett éppen tanulni, de más játékok már évtizedek óta úgy működtek, hogy dedikált gombja volt az ugrásnak. Sztem pont a nagyobb közönség felé való nyitás része volt ez is. Egyébként nekem semmi gondom nincs ezzel a módszerrel, nekem működik. (Mind a 4 ds-t bill + egér kombóval toltam végig.)
Most már leginkább a számomra végtelenül körülményes menürendszert kéne kicsit modernizálni, bár sztem a ds3-hoz képest ez inkább romlott.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz vorosmarti #3290 üzenetére
Teljesen igazad van, igazából csak arra gondoltam, hogy nem történt forradalom azzal, hogy dedikált gombot kapott az ugrás.
A menüvel mi volt a baj?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MikeWazowski
addikt
válasz MikeWazowski #3289 üzenetére
Végül sikerült
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
sith7
nagyúr
válasz MikeWazowski #3292 üzenetére
Mi volt a gond ?
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #3291 üzenetére
A menünél nekem is van gondolom, lehet ugyanaz:
Amikor pl. weapon artot akarok tenni valamire nem tudom megnézni a jobb kezem "össz" sebzését, egész egyszerűen oldalt az a menü ilyenkor nem elérhető, ott kell számolgatnom mindig, hogy most akkor qualityn vagy heavyn vagy magicon van effektíve több sebzésem. A másik, hogy a weapon art leírása, hogy mit csinál elég bonyolultan jö elő amikor már a fegyveren van és rá akarok nézni: megnyitom a fegyverem menüjét, nyomnom kell egy R3 analóg kar gombot és CSAK EZUTÁN ha lenyomom az X-et AKKOR jön fel az a bővített leírás, amiben alul kitér a weapon artra is! Szóval 3 menün kell hozzá keresztülnyomogatni....Szal jah vannak gondok, ezt simán elismerem.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #3294 üzenetére
Az elsonel egyetlen egy alkalom van, amikor nem latod egyertelmuen(most nincs elottem a jatek, nem emlekszem, hogy pontosan hol).
A masik meg 2 darab gomb. Ha ez bonyolult meg "3 menun kell keresztulnyomogatni"...
Baromi jo a ui a jatekban, szabalyosan nehezkesnek tunik utana a ds3.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
addikt
Persze jó attól még, meg nem mondtam hogy rosszabb mint a DS3, mindenben előrelépett a játék szerintem. Ez a rész szokott zavarni csak, most lehet mondani, hogy 2 gomb, de megnyitom a fegyveremet akkor már látnom kéne igazság szerint, hogy mi az ash funkciója rajta, de nem, nyomni kell egy R3-at, miért is? a bővített megjelenítéshez és akkor még mindig nem látom, ezután nyomni kell egy X-et a bővített megjelenítés részletezéséhez (WTF?) és hoppá ott látszik már! Szerintem ez sok, akárhogy nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
Garsza
veterán
válasz MikeWazowski #3292 üzenetére
Az RoB csak akkor erős ha Skiljét spameled. Sima támadása az átlagos.
-
ThySoul
senior tag
Na el is érkeztem az első igazán nehéz bosshoz az RL1 run folyamán. Morgott, te nyomorult, de utállak
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen