Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
senior tag
Köszi!
Az y lenyomva + d-pad irány gyorselérést ismerem, és raktam is be rá dolgokat - igaz, inkább kényelmi szempontból (pl. lámpás, Torrent hívása, volt egy időben fire grease is, hogy ne a lefele iránnyal kelljen keresgélnem) De jó ötlet, hogy a spéci flaskát oda tegyem!Biztosan ismered, de hátha valakinek hasznos lehet: ha a D-padon a lefele irányt kicsit hosszabban nyomva hagyod, akkor rögtön a gyógyitalos flaskára ugrik vissza, és nem kell egyesével ugrálnod/figyelned, hogy oda állj vissza. (Ez különösen jó, ha 6-7 féle cuccot is berakott az ember oda elérésre.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Yodamest
veterán
Igen a Revenant nekem azért egy nagy fekete lyuk, mert mindig is heallel öltem meg, sosem tudtam kitanulni igazán. (mondjuk nem is igen próbálkoztam kitanulni, kell a francnak )
Azt nem értem még, ha te átbindelted L2-re a futást, akkor nálad min van az AoW?
[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
senior tag
A teleportalos csapdat is baromi konnyu kikerulni, ha a nyitas pillanataban hatragurulsz egyet.
Erre véletlenül én is rájöttem már. Apró szépséghiba, hogy ez az Auriza Side Tombban történt, ahol nem tudsz továbbhaladni, ha nem hagyod magad teleportáltatni...
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
Hű, egy Bloodborne remake/remaster PC megjelenésnek tudnék örülni! (Az a játék azóta tetszik/izgatta a fantáziámat, hogy először megláttam valahol a youtube-on. Egy darabig pedig most úgyis souls(like) játékok fognak pörögni nálam. Valószínűleg egész évben, maximum rövidebb pihenőnek kerül majd be esetleg egy kis ez meg az más stílusú alkotásokból.)
Nekem a Lovecrafti (hangulatú) horror amúgy is az egyik gyengém - még kb. 10 éves fejjel (45 vagyok) olvastam először Lovecraftot egy Angolszász rémtörténetek című könyvecskében, majd pár évvel később a Valhalla páholyos Cthulhu hívása és a későbbi kiadványok (pl. háromkötetes életmű) kapcsán lubickolva/boldog (tudatlan) vigyorral süllyedtem nyakig a rideg, időtlen és személytelen, mélyfekete kozmikus borzalmakban.
Szerk: Megadtad a módját! Nekem az éves alkoholfogyasztásom nem tesz ki szerintem fél üveg whiskey-ekvivalens piát. Lehet, be is borulnék annyitól... (Még tízenpár éve, egy kazakisztáni kutatóúton leitattak a házigazdák egy vacsoránál (toast taost után, mindig koccintva) - sajnos nem volt menekvés, miközben soha nem voltam egy kimondott alkohol-rajongó. Aznap este kb. 10 felest ittam meg vodkából (amit amúgy is utálok). Még másnap délután is részeg voltam (nem másnapos, hanem részeg!) (Öröm volt úgy csontokat vizsgálni/méricskélni...)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Woodslave
félisten
+1
Mondjuk talán egy kicsit több infot adhatnának a mi miért kérdésre de valóban nekem is jobban bejön ez mint a térkép x menj oda vedd fel és vidd ide.
De most azért van pár olyan ahol jó lenne tudni miért is történik. Fia tőre pl. Vagy Selius miért akarja
megmérgezniNephelit. (bocs ha a nevekért ha nem jól írom de gondolom ki lehet találni kire gondolok) De lehet csak nem figyelek eléggé.[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
_drk
addikt
-
Gothmog
senior tag
Én még olyan korban szocializálódtam/ismerkedtem meg a cRPG-kel, amikor nem voltak questmarkerek, nagy felkiáltójelek és egyéb mankók (sőt, volt ahol a térképet is neked kellett rajzolni négyzetrácsos papírra)! Bár az is igaz, hogy azóta alaposan elszoktam ettől (ma már az átlagos játék tényleg úgy néz ki, hogy nagy felkiáltójelek mutatnak mindent a térképeken, még gondolkozni sem kell - nem szeretem ezt a fajta túlegyszerűsítést, amikor kezdek elterjedni, nagyon utáltam, de sajnos könnyű megszokni...)
Itt olyan az egész, főként kezdetben, mintha valami nagyon sűrű, tejes ködben úsznál, és ahogy szívod magadba a lore-t, úgy tisztulnak a dolgok valamelyest. Ez egyfelől jó, izgalmas (ahogy megértesz dolgokat - extra élményt ad), másfelől viszont néha tök káosz, hogy kivel mit kellene csinálni. Amikor fejben kellene tartanod, hogy tényleg, 50 órával és négy régióval korábban volt egy karakter, aki valami ilyesmiről motyogott valamit. És ha ez nem ugrik be, nem mész vissza hozzá, akkor lehet, hogy ennyi volt az ő vonala. Viszont abban teljesen igazad van, hogy ezek annyit nem osztanak/nem szoroznak. Csak bosszant, ha találkozom ilyesmivel, mert szeretek mindent felfedezni/nem szeretek lemaradni dolgokról stb.
Endure. In enduring, grow strong.
-
_drk
addikt
Az a durva hogy hiába hosszú játék, kb 3-4 fegyver fér bele egy NG-be.
Legalábbis én így szeretem hogy jó pár Bosst megölök és területet kipucolok. Egy az hogy idő mire megszokom és megtanulom meg még utána élvezni is kéne
Alapból más playstyle is kell sok esetben.
Sokan szerintem ezért nem is váltanak pl katanáról vagy a nagy bunkó fegyverekről, ha már az van megszokva.A másik az hogy végtelen mati nincs is, kb 2-2 fegyvert tudsz húzni párhuzamosan.
Ng+ban meg megint más fullos builddel fegyvereket próbálgatni. Ott ha rá statolsz minden működhet.
-
_drk
addikt
A játék vége felé mikor már szinte tök mindegy, mert Farum Azulába vannak az utolsó upgrade-ek. Addigra már valszeg csak haligtree maradt és Mogh Palace és Farum fele kb. De egyik se nagy terület már.
Max azt variálod, hogy a lategame bossokra mivel mész.Amúgy a páncélokkal is ez a problémám, hogy a játék feléig alig vannak, elején szinte semmi, úgy kell kukázni. Aztán meg úgy ömlik rád, hogy a legtöbbet már meg se nézed hogy néz ki.
-
_drk
addikt
Attól függ mivel kezdesz. Legutóbb a prisoner szakadt set-je azzal a bumszli vas fej fedővel annyira nem jött be...
Előtte meg wretch-et indítottam amin meg semmi nincsA soldier páncélok nekem nem tetszenek amit elején érdemes farmolni. A zsoldos páncél ami elmegy.
Kb Carian knight set az első, majd utána Radahn páncél ahonnan megindul a dolog és mindenhol belebotlasz egy setbe.DS3ban volt jó választás elsőre a knight, ott a páncél+longsword végigkísért tényleg, bár közben felvettem a szaros gatyát
-
Yodamest
veterán
Igen ez ilyen érdekes kettősség, mert technikai értelemben, nyilván az eltelt idő miatt is jobb az ER. Nagy tereket mozgat, maga a karakter is kidolgozottabb, még a páncélok, fegyverek, varázslatok (tehát amikre kimondottan figyeltek, hogy részletesek legyenek) is az új engine miatt egyszerűen jobban, stabilabban néznek ki. De ez a fajta aprólékosság hiányzik belőle a pályák terén, ami a korábbi játékokat jellemezte. Ez egyértelműen az openworld miatt van, egyszerűen nem jutott erőforrás arra, hogy ne ilyen elnagyolt legyen. Hovatovább hiszen a játék utolsó harmada is összecsapott lett kissé, látszik hogy kompromisszumokat kellett húzniuk, mert túlvállalták az egészet, túl grandiózusra akarták.
Most így belegondoltam, hogy PC-n egy Bloodborne remaster milyen jól tudna kinézni, ott is megvolt ez a fajta aprólékosság, csak a konzol iszonyat módon visszafogta a lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Arról nem beszélve, hogy a dungeonok szinte mind egyformák, némi módosításokkal. Az ER bár egy remek játék, sok benne a hanyagság, főleg grafikai és kezelőfelület terén. Vannak olyan részek, ahol a PS3-at idézi, szemet lehet hunyni felette, de na...
Yodamest: Rá lehet fogni az open worldra, de amikor egy külső részen egy kastélyból lekúszó növény nem illik oda (mert PS3-as textúrája van), akkor az már sokkal inkább hanyagság és nemtörődömség.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Yodamest
veterán
Igen, szerintem sincs, meg nem is volt gond a grafikával, anno max az optimalizáltság/pc portok voltak bénácskák, de ezt már a DS3/BB érával maguk mögött hagyták.
Vicces ez is, hogy eddig folyton ment a sav, hogy korához képest gyenge grafika és pont az ER az, ahol mindenki el van ájulva a grafikától. Én legalábbis még rossz szót és hasonló savazást mint korábban, nem hallottam az ER-re ilyen szempontból. A nagy világ valószínű eltereli a figyelmet ebben az esetben. -
MikeWazowski
veterán
-
krokk
senior tag
Szintén és random loottal elég jó móka
Hírtelen sokkal könnyebb lett az ER ahogy visszajöttem.
Mondjuk ott sokkal könnyebben dodge-olni mint ERben...the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
WATERDACA
őstag
Egy lineáris játékmechanikát hogy tudtok összehasonlítani egy ow-vel? Egyik alma, másik narancs. Ez esetben a DS, vagy a Lies of P a jó összehasonlítási alap. Hogy erre a két játékra fényéveket ver-e, hát hagyjuk inkább.
Btw a LotF szerintem is jó játék, de ne ragadtassuk el magunkat azért annyira tőle, bőven van hibája.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
_drk
addikt
Vártam mikor jön elő itt az utolsó boss fight véleményezés.
Nekem felemás. Mondjuk nekem le is spoilerezte az internet szóval meglepetés elmaradt...Újra használni valamit már véleményes. De nekem mindig volt egy hiányérzetem vele kapcsolatban, több helyen meglett említve, hogy Ő a legerősebb, aztán csak olyan állapotban küzdünk meg vele amilyen. Most a fullos, sőt feltápolt verziójával küzdünk meg vele ami jó. Fight első felével nincs is gond. Második fázis túl lett tolva az nem vitás. Kicsit lassabb, több HP-s dolog jobb lett volna. De Lore szempontból nem volt sok előzménye ennek, vagy eddig nagyon jól el volt rejtve. Egy kicsit én is többet vártam volna. Egyébként meg Messmer a fő boss! [ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Ez számomra is a DLC egy nagy negatívuma. Ha a DS3-hoz vagy Bloodborne-hoz mérjük akár játékidő, akár karakterszint arányában akkor jóval később érdemes átmenni, mint az Ashes of Ariandel vagy az Old Hunters esetén. Nekem személy szerint az a mákom, hogy van egy lvl1 meg lvl 140 karakterem Mohg mellett, ezeknek a mentését fellőttem felhőbe és majd mindig velük megyek át respecelve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát én ilyesmit már nem is mernék remélni, tekintve, hogy a saját Sekirójukból se vettek át fejlettebb dolgokat. Gyomlálják ki az ezeréves, 2022-2024-ben méltatlan hibákat, cseréljék le a kamera kódját, ha már ennyi nagydarab bosst zsúfolnak be a játékaikba és kicsit mélyítsék el a játékmechanikákat, amik itt inkább még csak teszt jelleggel vannak bent.
Mondok egy példát, a lopakodás ilyen formában szerintem méltatlan egy többszörös GOTY díjas játékhoz. Fáklya vagy bekapcsolt lámpás van nálad és nem számít? Neki tudsz menni hátulról bárkinek és észre sem veszik? Nincs normális alert rendszer, csak a trombitás katonák néhol? Meg van ez az idle meg hostile közti átmeneti állapot, mikor már észrevesz, megáll, de még nem csinál semmit, szóval csak bámuljátok egymást, na az mi? Az aggro is egy baromi érdekes dolog, ha megmarad a line of sight akkor akár egy fél dungeon-ön keresztül követnek, viszont ha eltűnsz egy sarok mögött és kicsit messzebb vannak akkor meg simán megállnak és visszamennek a helyükre, nincs például searching fázis az AI-ban, mint oly sok más játékban.
Szóval így benne van, meg hasznos is, csak nagyon kezdetleges, a játék hozzá kapcsolódó részei nincsenek frissítve az új játékmechanikához és megrekedtek a DS3 szintjén.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #10009 üzenetére
Ezt még annyival egészíteném ki, hogy amiket én írtam azokat ha számszerűsítem akkor max 10%-ot érnének egy pontozásnál, csak sikerült annyit beszélni róla, hogy nagyobbnak tűnik a téma a kelleténél.
Meg őszintén szólva nkább az dühítő, hogy jó részük hozott anyag és sokat elárul a fejlesztő szarokbele hozzáállásáról, ami nekem személy szerint nem szimpi.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Beretvás
veterán
válasz persil #10009 üzenetére
" Ha mindenki igy allna hozza mindenhez, akkor a mai napig a fakon ugralnank." a te őseid lehet a fákon ugráltak DE az enyémek biztosan nem...
"Az emberiseg legostobabb erve ez a csinalj jobbat."
Kritizálni minden idióta tud.. Hogyan kell jobbat... Kérlek mutasd meg hogyan kell.. Ja hogy nem tudod? Nem vagy rá képes? Nem megy? Akkor hallgassál nagyokat inkább..Az éttermes példád meg nettó hülyeség.... Más fa...val könnyű verni a csalánt..
-
Bad Pritt
félisten
-
Gothmog
senior tag
válasz persil #10114 üzenetére
Az alapfegyverekre biztosan igaz lesz, amit írsz, de az egyedi fegyvereknél szvsz picit bonyolultabb lesz az ennél. Pl. a Grafted Blade Greatsword csak fizikai sebzéssel bír, mégsem tudod zsírozni, viszont a Bloodhound's Fanget lehet. (
Ha csak nem az a megoldás, hogy a GBG az nem unique, hanem legendary, és azokat meg sehogyan sem lehet, tök mindegy, mi az alap felállás...Bár ott a Boody Helice, ami unique, csak fizikai sebzése van, de nem zsírozható... szóval a fene sem érti.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Shadowguard
senior tag
válasz persil #10144 üzenetére
Nem tudom, nekem még játékon belül sem férne bele a Top10-be. Legalábbis mióta a DLC kijött biztosan nem. Lehet kevésbé lennék szigorú, ha nem lenne ott utána a Bálna, de az nekem a mai napig egy hatalmas negatívum az alapjátékban.
Phoen|x: Ebből is látni mennyire szeretem őket Egyébként Godfrey-val nem is lenne bajom, de mikor átmegy pankrátorba (Hulk alatt Hoganra gondoltam) az szánalmas. De a mai napig jót röhögök a WARRIooooRrrr szövegen...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bontatlan! Nintendo Switch OLED! (Fekete-fehér)
- IdeaPad Gaming 3 15IHU6 15.6" FHD IPS i5-11320H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- iPhone 13 128GB Független Fekete /Újszerű/1-3 hónap gar./p3681/
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garancia, üzletből, Magyar Billentyüzet
- MAKULÁTLAN - ASUS ROG Zephyrus G16 - Ryzen AI 9 HX 370, RTX 4060, 16GB DDR5, 1TB, Win11, 3 ÉV GARI
- Csúcs AM3+ lap -- Gigabyte GA-990XA-UD3 - 8+2 fázisú tápellátás az összes FX-8000 procit támogatja
- Új Apple Watch SE 2 44mm GPS Starlight 2év garancia!
- Új Bontatlan! iPhone 16 Pro 512GB Natural Titanium 27%Áfás számla! + Beszámítás
- kezdő GAMING Nitro NVIDIA GTX 860 2gb i7-4710HQ 16gb ram 180gb ssd + 500gb hdd Display FHD
- Hp elitebook p2560
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest