Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz kmisi99 #70001 üzenetére

    Az eBay vásárlói védelme független a fizetés módjától.

    Összefoglaló 2. pont:
    2. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében

    Hogyan működik?
    Az eBay vásárlói védelmet nyújt a regisztrált tagjainak (eBay Buyer Protection).
    Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
    Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák