Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz szasza0802 #271 üzenetére

    Nem publikus a video!

    A motorok újak? Ha nem és van bennük legalább 20 repülés akkor csak simán elgyengültek, és már nem bírják felemelni a gépet. Akkor szokott az egyik oldala lemaradni, és a gyro nem engedi felszállni a többit sem, hogy nehogy átforduljon. A gyengülő motor már nem forgatható annyira könnyen kézzel, mint a többit!

    A propellerek forgási irányát így lehet megérteni:

    Idézet a cikkből:
    A propellerek felhelyezésénél is nagyon figyeljünk. A csomagoláson általában jelzik hogy CW(óramutató járásával megegyező) vagy CCW(óramutató járásával ellenkező) irányba forog. (viszont ezt van hogy félrecímkézik mint esetemben) Tehát célszerűbb megérteni merre kell forogjanak és így biztos nem tévedünk. (hibás felhelyezés esetén a gép fejre áll, vagy egyéb sérülést szenved, legyünk figyelmesek)Ha megvizsgáljuk a propellert, láthatjuk hogy ívelt a felülete, van egy oldala ami leejt és értelem szerűen egy másik ami felfele mutat. Na most ha ezt a kezünkben vagy akár a motor tetejére rakva elkezdjük forgatni akkor látszik merre fele tolja a levegőt. Ha arra forgatjuk amerre a leejt, akkor értelem szerűen alávág a levegőnek és felfele tolja azt, ez pedig a földhöz nyomja a gépünket, de mi épp az ellenkezőjét szeretnénk. tehát arra kell forogjon amerre a lapátok felfele ívelő része van, hogy az lefele tolja a levegőt, és elemelje a gépet a földtől. Mivel a motorok csak egy irányba forognak, nézzük meg melyik propeller melyik motorra passzol rá úgy hogy az a felfele ívelő oldal felé forgassa. Ha nem lenne világos az alábbi ábra remélhetőleg segít.

    A teljes cikk itt olvasható.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák