Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz molnigee #15522 üzenetére

    A véleményem az hogy a videó privát:DDD

    A pihenéses történetről: ha az akksid nem szolgálja ki a motorokat elég energiával, akkor az ESC-k nem tudják megfelelően tömni árammal a motorokat, esik a fordulatszám, bedadognak a motorok, instabilitás alakulhat ki.

    Nekem ez összecseng azzal, amit eddig meséltél a jelenségről. Az akkumulátor feszültsége elkezd esni terhelés hatására ami lehet egyszerűen az idő előrehaladta vagy plusz súly. A motorok több áramot vesznek fel, ezt nem tudja kiszolgálni. Ennek több oka is lehet, pl. mert a kínaiak átba**tak és ráírtak egy 2x akkora C értéket mint a valós meg mondjuk 20-30%-kal kisebb kapacitást.

    Itt egy példa:
    11.1V 3S 5400mAh (asszem ezzel repül az XK) 20C

    Ez kitol magából 108A-t, ez nagyon sok, mindenre elég kell hogy legyen. Tegyük fel, hogy csak 10C a valós érték és nem 5400, csak 4500mAh a valós kapacitásod. Akkor egyből már csak 45A áll majd rendelkezésre. Ugye hogy nem mindegy? Na most teher nélkül mondjuk ez is elég, de ha megpakolod, sokkal többet erőlködnek a motorok, előjön a bizonytalanság. Akkor is ha egy kicsit lemerül az akksi.

    Mi Marciarttal ezt úgy szoktuk tesztelni a Nighthawon, hogy lehozzuk a gépet szemmagasságba, és nézzük a hátsó 4W-s led csíkot és adunk gyors full gázokat, hogy mennyire pislákol be a ledsor. Ha gyenge az akksi, akkor durván látszik a különbség.

    A Nighthawk elvileg 15A-ig elmegy, ez motoronként kell érteni, vagyis 60 A-t ki tudok szippantani az akksikból. Egy durvább gép akár 120A-t is kiránt, max gázon, pedig azok nem 2 kilós tömegűek, igaz nem is 10.000-et hanem 30.000-et forognak.

    Szóval nekem ez elég akksi gyanús.

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák