Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz Imy #10030 üzenetére

    Szerintem jó lesz. AZ a baj, hogy nekem ebben a méretben csak a WLtoys V686-om van, de annak meg nagyon jók a fényei, szóval lehet az azért látszik. Viszont pl. ha megnézed, a racereken rohadt erősek a ledek (pl. az Eachine 250 hátulja egy komplett fényhíd), szóval sosem árt ráerősíteni valamivel:D

    Az hogy egy gép erős, az viszonylagos, te azt mondtad a V686-ra hogy gyenge. Ez az érzés, olyan mint hogy milyen egy autóval autózni. Attól hogy jó, nem biztos, hogy az autó is erős, pont így van ez a drónoknál is. Ha majd lesz nagyobb géped (brushless) és hozzá egy faja távirányítód, akkor majd látni fogod, hogy konfigurálhatsz throttle karakterisztikát, ahol a karakterisztika görbe fogja meghatározni, hogy a gép hogyan viselkedjen. Pl. lehet hogy a táv 5%-os mozdítására ad majd 20%- gázt és wov hú de erős, míg egy kamerás kopter lineárisan adja le, mert ott sokkal fontosabb, hogy stabil legyen.

    A brushed világban nincsenek igazán erős gépek, amik gyorsak is, maximum az van, hogy realitve nagy motor (8.5x20) nagyon kicsi súllyal (100 gramm vagy alatta) és nagyobb cellaszámú akksival (tehát nem 1S:D) van társítva. Persze ha ez igaz lenne, a Nihui nak lassúnak kéne lennie, még sem az. Ebből én a következőre következtetek:
    - mivel nem tudjuk mérni az erőt és a sebességét a gépeknek, ezért a dőlésszögből és az irányváltásból (pitch és a yaw) következtetünk arra, hogy sportosak
    - magyarán ami nem dől, az nem sportos
    - a kérdés viszont az, hogy akkor JJRC hogy lehet olyan rohadt erős és sportos egy 2S akksival mint mások 3-mal? Pont ugyan ez a helyzet, kb. 45 fokban engedi az elektronika dőlni a gépet. ettől az "kihúzza magát" a kanyarokban és az egyenesekben

    Sajna az MJX X101/Tarantula/Syma X8 gépek motorját még nem láttam élőben, szóval nem tudom hogy azok mekkorák (azok a legnagyobb nem brushless motorok), de olyan nagy csoda abban sem lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák