Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacccca87
őstag
válasz MagicKnight #7300 üzenetére
Az ~520e már a 32 csapat esetén visszaosztott tényleges KP nyeremény (teljes nevezési díj 35e*32=1120e).
16 csapatnál ~280e lenne visszaosztva + HW ugyebár.
Hw ből eléggé sokrétű amiket szoktak adni a támogatók volt hogy már 5 db Benq monitor is kaptunk (db-ja kb 70e-80e volt) , de gyakoribb a perifária egér/egérpad/bill/füles (pl SS siberia V2 25e db-ja) illetve egyéb HW (avermedias stream kártyák, memóriák, alaplap is volt már).
Persze a HW mennyiség és értéke nagyban függ a befizetett csapatok létszámától is. (nagyobb rendezvényre több/értékesebb dolgot kapunk).Nyeremény elosztás mindig is problémás, kb 24 csapatig nem érdemes/nincs sok értelme elaprózni így csak angyon max top 4 ig lehet jutalmazni. 24-32 között akár top 6 is már lehetséges és még mindig ugy érzi ka dobogósok hogy elegendő a nyeremény. 32 fölött van értelme top 8 at díjazni, de ekkora nevezési díj mellet én még inkább hajlanék a top 6-ra és csak 40 csapaton felül lenne értelme a top 8 nak.
Szervezés terén mindenképpen szükség lehet a hozzáértőkre, mivel a szervezők nincsenek benne úgy a dota szabályvilágában amit megkövetel egy ilyen rendezvény. Persze ez esetben mindenbe rendelkezésükre állnánk, és ha a helyszínre is lelátogatnának levezényelni akkor minden szükséges eszközt bizosítva lenne illetve szállás/étkezés is nekik.
Viszont ezek emberek többségének olyan hozááálása van, h ha papirforma esetén nem érnenek el, olyan helyezést ami megtérítené a nevezésüket(utazási költséget?), akkor inkább nem is mennének.
Ezt a hozzáállást nagyon rühhelem egyébként. Sajnos volt már rá példa hogy emiatt nem jelentek meg csapatok mert ugy voltak vele hogy nincs reális esélyük kijutni a csoportból (többek között ezért sem hírdetjük ki előre a csoportokat max a kiemelteket). Amivel nem csak a rendezvényt károsítják meg (mivel a nevezési díjból csak előleget kell előre utalni azaz 5K-t) hanem a megérkező csapatokat is mert így csökken a nyeremény alapjuk.
-
MagicKnight
csendes tag
válasz Lacccca87 #7301 üzenetére
Szerintem se szimpatikus hozzállás de sajnos nem minden csapat teheti meg,h beleöl ennyi pénzt anélkül, h komoly esélyt látnának rá ,h vmilyen szinten megtérül.
A közösség meg még nem olyan nagy, hogy ha ezeket a csapatokat nem tudjuk megmozgatni, akkor is érdemlegeset lehessen alkotni.(de lehet rosszul látom).Minden esetre első lépésként reálisan felkell mérni az igényt és ha azt látjuk,h legalább 24 csapatosra meglehet csinálni én szivesen segédkezem,ha az nem zárja ki ,h csapattal is nevezzek a nyeremény elosztást meg akár az érintett csapatokkal is meglehetne szavaztatni.
MK
-
Lacccca87
őstag
válasz MagicKnight #7302 üzenetére
Nem kizáró tényező, amíg vannak dedikált emberek is és nem minden szervező játszik addig megoldható.
Meg más kérdés a szervezés és a lebonyolítás is, szervezésben ugye bárki segíthet ha tud és van affinitása hozzá még ha nem is jelenik meg később a rendezvényen, lebonyolításban viszont kell a 101% os figyelem a helyszínen. -
Pocok256
veterán
Na még mielőtt nagyon beleélitek magatokat
Magyar dota életben helyhez kötött fizetni is kéne pénzdijas verseny SOHA nem volt és egyelőre nem is lesz. Az elite akinek lenne már pénze rá az túlontúl leszarja a csórik akiknek meg tehetségük van azok meg csórik.HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Az is igaz persze, tegnap ott néztem. De lehet ő is olyan helyzetben van mint én mert itt melóba néztem meg a Na'Vi vs DK meccseket. Tegnap már arra nem volt időm otthon.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
MaciG
addikt
Ez a Crystal Maiden jó egyáltalán valamire? Alapjában véve: kevés hp, kevés armor, kicsi dmg, moment speed lassú nagyon és a skilljei se olyan húde jók, mert a 3 sec stun meg a lassítás nem egyedi skill ,mana regenek meg akkor van értelme ha sok olyan hős van aki folyton mana hiánnyal küzd.
BANZAII
-
Lacccca87
őstag
Kb olyan hős aminek a játék első 20. max 30.ik percéig van haszna (feltéve ha normális ellen játszol kiegyenlített erőviszonyok mellett). Ugyebár eljeén gankeléskor kiváló befog lassít. A manna meg mindenkinke jól jön mert ne mcsupán jobb klikk a játék még a carrykel sem.
De amint túlhaladunk az említett időhatáron exponenciálisan csökken az értéke. -
phenomHUN
aktív tag
Ma este 7-re keresünk pár embert (a tízes csapatba), akik jönnének DT Roshanozni.
Egy Rubickra mindenképp szükség lenne.
A megfelelő taktikát és a szükséges karikat (elvileg) már megtaláltuk. TS3 is van.Akit érdekelne, vegyen fel barátként:
http://steamcommunity.com/id/faithlesshun -
ígyvanferi
addikt
Mit vársz egy supporttól: DK armorját a fa str gainjével?
Arról az egészen elhanyagolható apróságról meg mindig megfeledkeztek, hogy mind a Nova, mind az ultija attack speed slow is. Lategame-ben sem olyan elveszett, mert pl. nagyon ügyesen megmentheted a fontos csapattársakat egy forcestaffal, lesz ghost sceptered vagy bkb-d, nem halsz instant. Wardolni pedig végig kell egy meccset, nem csak 20 percig. -
Patrick
addikt
Üdv!
Mivel lehet megölni a saját creepet? Irányításoknál nem találtam. Köszi.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
BoneDragon
veterán
Van egy Bloodstone of the Ancestor a tatyómba, de mire lehet használni? Azt tudom, hogy béta tesztért kaptam...
-
ígyvanferi
addikt
válasz BoneDragon #7325 üzenetére
Semmire. Azért kaptad, hogy számontartsa, hány embert hívtál a bétába.
-
xuldar
őstag
válasz Lacccca87 #7324 üzenetére
Ez igaz, kivéve az invis részt, mert inviben konkrétan rá kell kattintani arra az egységre, amit meg akarsz ütni. Ha viszont erdőben a fák között üldözöl valakit, és látótávon belül van másik támadható egység, akkor sajnos azt fogja megtámadni, mihelyt kiesik a látótérből az eredeti célpont.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ZS3NI
őstag
Ötletem sincs miről beszéltek, vagy fél éve right click denyt használok és soha nem "támadtam" meg random creepet hőst akit nem akartam...
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
D4v3
őstag
Élni nem tudnék már 3 év hon és most dota2 right click deny után.. Kíváncsi lennék, hogy pro-k használják-e, mert szerintem marhára könnyebb vele a játék.
-
la_cc
addikt
Auto-attack = A + bal klikk területre? Vagy mit értetek alatta?
Egyébként, ha esténként kell beugró vegyetek fel nyugodtan. Fejlődésre képes vagyok, olyan 300 óra körüli játékkal, olyan közepesre értékelném magam.
Acc: la_cc
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
goodboy007
senior tag
options --> game--> auto attack
Ha be van kapcsolva, akkor ha látótávolságon belül van egy ellenséges egység, azt elkezdi lőni a herod és ha megnyomod az s betűt, akkor lehet, hogy targetet vált, lehet, hogy ugyanazt fogod újra lőni/ütni, de újra megtámadod aki ott van. Ha állsz inviben és valaki melléd ér, automatikusan megütöd. Ha viszont ki van kapcsolva, akkor addig nem kezdesz lőni, amíg nem rightclickelsz egy targetet. Utána ha több ellenség áll egymás mellett, autómatikusan targetet vált, amíg mind el nem fogy vagy nem nyomsz egy s betűt.
Lasthitelni értelemszerűen utóbbival egyszerűbb, hisz -ha az ellenfél zavarását nem számítjuk- 1 jó lövés kell, ha pedig autoattack on, akkor mozogni kell, hogy ne kezdje el mindig lőni a herod a creepeket/tornyot, stb.
[ Szerkesztve ]
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
ZS3NI
őstag
válasz goodboy007 #7334 üzenetére
a "lehet" hogy targetet vállt annyira nem random, mindig a legközelebbi lesz a célpont.
Én speciel az auto attackot használom mert volt már pár killem úgy, hogy kattintva biztos nem adta volna be.
sok sok juker...
kattintani pedig nem is kell, csak megfelelő időben stoppolni az animációt.
[ Szerkesztve ]
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
-
bookninja
tag
nevetseges a rightclick deny meg az autoattack kikapcsolasa, egy rutinos solo jatekost nem lehet ugy megverni, hogy nem animcancelezel.
-
xuldar
őstag
válasz goodboy007 #7334 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy ha inviben vagy, nem támadsz meg senkit akkor sem, ha be van kapcsolva az autoattack. Akkor viszont azonnal, amikor lejár az invi. A D1-ben így volt, és én az elején nem kapcsoltam ki a D2-ben sem, és határozottan úgy emlékszem.
Ezt az animcancelt magyarázza már el valaki, hogyan működik. Szoktam látni, hogy rángatózik a hős, majd a végén elengedik, hogy üssön. A probléma nálam az, hogy mihelyt megszakítom a támadást, már tetszés szerinti random célpontot kezdene ütni a hősöm. Hogy van az, hogy ugyanarra a célpontra tudnak folyamatosan attackot stoppolni? Van rá valami külön parancs vagy beállítás?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
bookninja
tag
rettento professzionalis technikak :
1.) odaallsz a legkozelebbi creephez (amit be akarsz huzni) es nyomogatod a stop 'S' gombot, aztan lasthitnel elengeded
2.) felvaltva stop gomb es jobbklikk spam egy creepre, lasthitnel egy uccso jobbklikk
3.) stop gomb spam, aztan lasthitnel egy jobbklikk a kivant creepre
en az utolso ket verziora szoktam ra, mikor hogy, mar berogzodott teljesen.
deny eseteben persze meg jatszik az attack gomb is.
szerk.: na meg ha nem egy helyben 'rangatozol', hanem sasszezol jobbra-balra es ugy pozicionalsz, az megint egy uj szituacio. ebbol is latszik, hogy a dota muveszet.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz ígyvanferi #7343 üzenetére
Na akkor most már figyelni fogom
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
BoneDragon
veterán
Ami a diredite (38.) ládába van azok acchoz vannak kötve vagy fel lehet dobni a piacra?
-
lebesgue
tag
Nem is feltétlen a lasthiteket, a skilleket sokszor visszavonják. Például egy fissure vagy RP animációja eléggé látványos, egy profi Puck simán elshiftel előlük, vagy egy Rubick simán ellopja őket - ilyenkor jön jól a cancel.
Persze ez egy másik szint, mikor nem csak a creep hp-ját figyeled, hanem az ellenfelet is. -
ZS3NI
őstag
Kedvencem a naga háló fake puck ellen. :-)
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
ZS3NI
őstag
-
goodboy007
senior tag
válasz bookninja #7337 üzenetére
Pontosan, én inkább a 2-es preferálom a felsoroltak közül, a DoTA1-ben is idegesített az autoattack, én örültem, hogy ki lehetett kapcsolni. A right click deny se olyan dolog, hogy ne lehetne nélküle boldogulni, engem jobban idegesített, mikor kipróbáltam, hogy megáll a hero, ha odaér ahhoz, akire jobbklikkelsz, minthogy A-t kell nyomogatni denyhoz.
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007