- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
sberci
tag
Egy dirt 4, dirt rally 1 ota elo hibat vegre javitotta egy lelkes amator, hiaba van telehanyva evek ota a cm, steam forum vele, nem tud mit kezdeni vele a tokeletlen CM.
Ami az usb eszkozok folyamatos ellenorzese miatt jelentkezik, van megkerulo modszer ra, leginkabb az huzd ki a kormanyod, valtod stb. Vagy epp tiltsd le sorba az eszkozeid, egyszer csak jo lesz.
A vr verzio ota meg fajdalmasabb ez a hiba, mivel meg tobb embert erint es jatszhatatlanna teszi a jatekot a 2 masodpercenkenti megakadasa.
Egy hackelt dinput dll es lon csoda.
Akit erdekel a srac leirta pontosan mit csinalt.
https://github.com/simonowen/dirtfix/releases/tag/v1.3 -
Zoolee1976
aktív tag
Off:Most megy a "eSports WRC World Final 2019 " finálé,egy Magyar csávó is résztvesz,valami Szubotics Péter.Ha valakit érdekel utólag is,itt a link! https://www.youtube.com/watch?v=XHpLLCXfsLY&feature=push-lsb&attr_tag=IqSgeJ7X4M7xa-oR%3A6
Zoolee
-
SirRasor
őstag
Üdv mindenkinek!
WRC 8 megjelent. Eddig Dirt-eztem és hát...
Itt az én noob tapasztalatom.
Érdekelne a Ti véleményetek is.
Ami engem érdekel, az nem a grafika és hang, hanem az, hogy melyik áll közelebb a valósághoz. Direkt nem azt kérdeztem, hogy melyik a realisztikus, mert nyilván ezek csak játékok, de akkor is naMake Love not war!
-
sberci
tag
Meg nagyon az ut elejen jarhatsz, ha ilyen kerdeseket teszel fel, "profi" meg ugysem jatszik ezekkel, csak ha fizetnek erte, vagy kikapcsoladast keres es nem hasonlitgatja a semmit a valamivel
a dirt 2-t, mint ahogy az egyet is elvezet vezetni murvan es konnyu is, mert tudod mire szamithatsz, mire mit fog reagalni.A wrc 8 meg minden evben fejlodik, de kicsit iden tultoltak ezt a lepattog az utrol padlo gazon egy egyenes szakaszon is temat, vagyis dirt 2 utan nagyon nehez az uton maradni es nem azert mert jo. (szerintem)
De par kor utan atall arra is az ember agya, megszokja mire mi tortenik es ezzel is lehet szaguldozni, csak nem olyan jo moka. A hatso kerekes, meg elso keres autok mintha nem is leteznenek, az is sokat elarul mi doboghat a "motor" alatt.ui: az autot wrc8-ban is lehet tuningolni termeszetesen.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz Zoolee1976 #1753 üzenetére
ilyesmi lesz iden ev vegen ugye a dirt rally2-ben is. "World championship".
Mondjuk wrc7-ben mar az elso heten is varni kellett jo sokat, mire inditott valaki egy multis szervert, annyira kevesen jatszottak vele.
Grat a sracnak, hogy volt turelme ennyit szoszolni vele, de milyen gaz mar 13. percnel atesik a palyan az egyik srac[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
Saját véleményem szerint: bárhol bármikor bármilyen körülmények között lepattog az útról, néha egy k***rva kavicstól is.
Ráadásul az előbb 5ből 5szor kaptam defektet mert hozzáértem a szalagkorláthoz egy szűk részen, bármilyen szögben érek hozzá, elég súrolni, defekt.
Ki is léptem mert felidegesített.Amúgy nem rossz game, elfér a DR2 mellett, vannak benne egészen jó dolgok, amellett persze, ahogy írod is, a 4WD-n kívül a többi felejtős, RWD teljesen kuka, látszik, hogy max alibiből csinálták.
Az aszfalt egészen jól sikerült. Murván túl sokat repked a kocsi, mintha szárnya nőtt volna.
De a pályák jók. Még ha nem is szépek
Ja és nekem az autók között semmi különbséget nem érezni, tök mindegy mivel megyek, max a hangja más, bár az is csak minimálisan.De az egész szubjektív...
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz Zoolee1976 #1753 üzenetére
Harmadik lett a magyar srac ahogy nezem, o versenyzik Ladaval is, ha mar "igazi" versenyzoket kerestetek elobb.
De nem nagyon reklamozza ezt, hoyg a wrc-vel kockult.
A rendes neve:
Péter Suboritshttps://www.facebook.com/subee203/timeline?lst=100000084573650%3A100001201384568%3A1570305923
-
Gigi01
őstag
Szerintem nem ezzel.
Bár linkeltem itt már egy csajt,aki rallypilóta,és ezzel ment.Meg a videói szerint RBR-el.Mondjuk,hogy mivel gyakorolnak,szerintem passz.Ő sem ezzel,szerintem.
Mivel,és milyen hardverrel.(több kijelző,egy,vr)[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
...ezt ismerjük, és igen, ezt mondja mindenki, de a válaszhoz ettől még nem kerültem közelebb.
Kíváncsian várom, hol bújik egy profi rally játék, amit eddig még nem sikerült megtalálnom.
Az iRacing és többi hasonló csoda-igazi szimulátor biztos remek, nem kétlem, de ez az ilyen-olyan körbe ring, 1000 egyforma kör, rázókő miegymás nekem sajnos piszok unalmas, meghát nem is rally, szóval azokat kihagyhatjuk az összehasonlításból.[ Szerkesztve ]
-
-
GalaHU
őstag
Hogy ki mennyire profi az jó kérdés, itthon szerintem senki, mert nem kap pénzt a versenyzésért (más kérdés hogy azért valahogy csak megélnek belőle páran ) de jónéhányan szórakozgatunk efféle játékokkal.
Anno az RBR volt a sztár, Gyarmati Ariel, Ranga Peti is komolyan tolta. Legutóbb Kispetővel beszéltünk a Dirt4-beli tapasztalatairól...
De hogy bárki komoly edzésként tekintene rá arról nem tudok. Jó móka, csiszolja a reflexeket, de erre jó volna más is. Annyira távol van a valóságtól, hogy értelmetlen az összehasonlítás.
Én egyszer próbáltam meg egy Lyukóbánya-Parasznya szakaszra felkészülni egy rFactor moddal és pimpelt Ladával de többet ártott mint használt. Egyszerűen semmi nem ott volt mint a játékban, a gumik totál máshogy működtek, annyit ért hogy végigtudtunk botorkálni a pàlyabejáráson...
Részemről komolyan felkészülésre használható rallyszim nincs jelenleg a piacon...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
ndlx
aktív tag
Nem is profizmus a lényeg, hanem a választék. Ami szerintem nincs, rally témában.
Arról lehet beszélgetni, hogy a meglévők (DR/WRC) mennyire valószerűek, de arról, hogy lenne egyéb profi rally sim program, felesleges, jelen tudásom szerint legalábbis. Ami akár hiányos is lehet, csak nem valószínű.A jelenlegi rally kínálat valószerűsége pedig biztos elmarad a most divatos realistic sim cuccok mögött, de még így is sokkal inkább szimulátor, mint árkád.
Szerintem egy kitartó basic játékosnak eljutni oda, hogy pl a DR2-vel igazán jól menjen, komoly munka, és nem fogunk tudni ettől még igazából ralizni (nem mintha fenyegetne a veszély ), de azért az sem mondanám, hogy amit itt megtanul az ember, az haszontalan vagy teljesen másként működne a valóságban, egyszerűen csak sokkal kevesebb a valóságnál.
Talán úgy tudnám ezt jól összefoglalni, hogy ha DR időszak előtt beültem volna egy rally gépbe kicsit próbálkozni valami veszélytelen pályán, valszeg csak pislogtam volna fogalmatlanul, így meg lehet élvezném és pár dolgot el is találnék, mikor mit kell csinálni. Nem lennék tőle sem versenyző sem profi, de mégis azt gondolom, valós haszna lenne a sok órának amit ezekkel eljátszottam.
Kb ez a szubjektív véleményem, és itt erősen érdekelne a tiéd, ami ezek szerint már valós tapasztalaton alapszik.
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
Persze, nyilván nem lehet haszontalannak nevezni, de attól hogy virtuálisan nagy penge valaki, még simán elvérzik valós pályákon! (akár szó szerint is...)
Éppen ellentétes ok-okozati összefüggés van a szimezés és a valóságban jól hajtó sofőrök között. Gyakran szoktam a Guitar Hero-hoz hasonlítani a dolgot: Megadja a tevékenység élményét, de csak távolról nézve, nagy hunyorgatással ugyanaz. Egy olyan zenész aki valóban tud gitározni, jó eséllyel hamar belejön a GH-zásba, mert nem idegenek tőle azokat a mikromotoros mozgások ami kellenek hozzá, és ráadásul valószínűleg hallása is van hozzá.
Én egész gyerekkorom óta autószimekkel (a kor mércéjéhez mérten) gyakoroltam, hogy majd versenyző lehessek (gyermeki naivitás) aztán amikor az első szlalomversenyre odaálltam egy szakadt Ladával hirtelen más kávéház lett az egész.
Az a baj, hogy a jelenlegi rendszerek nem tudják átadni azokat az erőhatásokat amik az autókban érnek, és ezek nélkül nem lehet jól irányítani. A kormányon keresztül várjuk és kapjuk az összes információt, pedig a valóságban csak egy része jön onnan. Még a kidől-bedől rázkódó cockpitek is csak kommentálják az eseményeket, azokra épülve nem lehet vezetni, ellenben kiváló hangulatfokozók. A NextLevelRacing-nek készült mostanában egy olyan cockpitje ami oldalirányban is tud csúszni, talán abban lesz fantázia, de azt még nem próbáltam.
Zsigerből kell éreznek az autó megcsúszását, vagy a megcsúszás mértékének változását hogy határon tudj menni, de ezt kereskedelmi forgalomban kapható rendszerek jelenleg nem tudják.
A másik tényező a gyakorlás kérdése. Pályaversenyhez van értelme gyakorloni, mert memorizálod a pályát, kicsit szokod a milliőt. De Rally-ban? Nincsenek olyan pályák amik megfelelnek a valóságnak (A DR-ben igen, de VB-futamra kijutni indulóként szinte lehetetlen), ergo csak az autót tudnád szokni...
A másik dolog, hogy elnézegetve a TOP időket, vagy akár a hétvégi WRC-döntőt, a szimezés a játék fizikia motorjának a határainak kereséséből, adott esetben a glitch-ek kihasználásából áll(t). Hogy meddig lehet levágni, melyik padka nem csinál defektet, vagy átfér-e az adott kombináció 5 km/h-val gyorsabban. A valóságban ezeket nem tudod lepróbálni, mert az első túltolt akció jobb esetben jelentős anyagi kárral jár, és esetleg te is már csak nyakig gipszben nézed vissza a belsőkamerát... Aztán ekkor már nem csak 2 kattintás az újraindítás, hanem adott esetben hetekbe-hónapokba kerül mire összefércelik újra az autót, ha ugyan nem lett TK. A költségről már nem is beszélve...
Ezzel a tudattal már csak kevesek merik mindenütt áttolni. Anno amikor 2015-ben Országos Bajnoki címért voltunk csatában Lada Kupában, nagyon sokszor voltunk olyan szituban hogy tudtuk hogy át kéne küldeni elemelés nélkül, és volt is lábremegés a célban rendesen mert csak a Szentlélek tartott meg az úton... Erre hosszútávon kevesek képesek (mi sem).
Persze ezzel együtt a mai szimek már elég jól megtanítják veled hogy mi a különbség az FWD és RWD autók között, hogy kb miként viselkedik egy 4WD, mikor lehet és illik fékezni. Vagy hogy a mellett ülő pasasra kell figyelned. Egyszóval jó alapot adnak az elinduláshoz, de egy évadni DR-és sem ér fel 2 havas éjszakával a Bükkben...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
PuMbA
titán
Alap dolgokra jó a DR. Reddit-en a DR folyamon írták páran, hogy a valóságban megcsúszott vizes úton az autójuk és a DR-es reflexekkel megfogták az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Zoolee1976
aktív tag
Én itt hasznát vettem a szimulátoros múltnak már párszor!(Tirol Achensee)Télen jó párszor akadtak el 4 kerekes autók a szerpentinen ott ahol én "vígan" feljöttem az első kerekes Seat Cordobámmal! (persze kizárólag lendületből,de akanyarokban lefelé akár lehetett kicsit kézifékezni is)Kétszer is volt olyan helyzet mióta vezetek hogy a bukkanó után olyan 90-100 as tempónál jött szembe az én sávomban valaki,de mindkétszer sikerült reflexből elkerülni az ütközést.Igaz utána meg is kellett állnom olyan adrenalin löket volt hogy majd kiugrott a szívem.Lehet hogy ez csupán a jó reflexeimnek köszönhető,de kb olyan volt mint a DR2.0 ban vagy az Automobilistaban megfogni egy hátsó kerekes kocsit az aszfalton.Elindul a hátulja lebeg tekered jobbra ballra aztán csak össze szeded.Szerintem aszfalton a SLRE nek is nagyon jól sikerült fizikája van,de persze az Rallysimfans pluginnak egyik sem ver oda!
Zoolee
-
Zoolee1976
aktív tag
Mindkét első versenyt elcsesztem.A másodikon a Porschéval túlcsúsztam a bálákon fékezés közben,senkit nem ütöttem el mégis kaptam 1 perc büntetést,be is fejeztem.Az első versenyen meg egyszerűen nem találtam a Peugeot 208 R2 nek a fékbeállítását!Nagy tempónál bármennyire is nyomtam vagy csak pumpálltam,gyengén erősen bárhogyan a féket mindig keresztbe állt az autó.Teljesen a hátsó kerékre raktam a féket és az erőt is vissza vettem de semmi változás,aztán megpróbáltam még vagy 4 fajta beállítást de a vége ugyan az,100 kmh fölött folyamatosan keresztbe állt fékezésnél.Valakinek esetleg van ötlete erre a Peugeot 208 R2 ra milyen fék beállítás kellene amitől fékezésnél nem dobja így magát?
Zoolee
-
PuMbA
titán
válasz Zoolee1976 #1768 üzenetére
Akkor megint arról fog szólni az első 3 versenyem, hogy hozzászokjak az autókhoz Rally GT osztállyal se szoktam játszani.
[ Szerkesztve ]
-
Zoolee1976
aktív tag
Az a baj hogy nem akarok annyi időt rászánni hogy végigmenjek előre a szakaszokon és közben beállítsam a kocsit.Pedig ha egy versenyen végig akarok érni lehet ezt kellene csinálni.Csak az a baj hogy így negyven felett hamar elfáradok a nagy koncentrációban,aztán a versenyre tuti nem tudom már azt amit a "szabadedzésen"! Viszont ez a Peugeot 208 R2 a bögyömben van,akkor is kitalálom hogy milyen fékerőt állítsak be.Gondoltam arra is hogy a pedálszett nincs jól beállítva,de a Project Cars 2 ban és az Automobilistában is faszán tudom adagolni a fékerőt,de ez itt most irreális volt nagyon.A GT osztályban nekem jobban ment a Atonnal mint a Porscheval,a Prosche szerintem több időt kíván,legalább is tőlem!
Zoolee
-
DanielK
addikt
Nem vagyok versenyző, sőt, de imádom a rallyt. Amikor tudok, megyek versenyekre.
Nagy álmom, hogy navigátorként legalább egy versenyhétvégére beülhessek egyszer valaki mellé. De sanda gyanúm, hogy ez nagyobb pénzmag nélkül itthon esélytelen.
Miért navigátor? Pont azért, amit írsz. Egy ilyen versenyautó vezetése óriási felelősség is, nem csak anyagilag, de azért rajtad kívül még egy emberért is felelsz. És hiába vannak a bukócsövek, azért csúnyán lehet sérülni.
Amúgy imádok apósommal járni rallyra. Az erc-re is megyünk.
Amúgy Bükk, apósomék a 80-as években rendeztek rallykat Szilvásváradon, meg versenyzett is trabanttal. -
szente
addikt
válasz DanielK #1771 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ha elnézed (pl elcsúszik egy sorral a neved) navigátorként az itinert, akkor miattad fogtok esetleg meghalni?
Szerintem a navigátor se olyan, hogy beülök sétakocsikázni.
[link]
Itt is csak azért vállalták be, mert kívülről ismerték az amúgy sem bonyolult pályát.[ Szerkesztve ]
-
DanielK
addikt
Ja, persze. Ez természetes.
Nem amiatt ülnék be a navigátori ülésbe, mert könnyebb vagy kevesebb a dolga, felelőssége.
Egyszerűen nem érzem magamban azt, hogy képes lennék elvezetni egy versenyautót.
A rally kétemberes verseny. Navigátor nélkül nem lenne rally.[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
válasz DanielK #1773 üzenetére
Én is navigátorként kezdtem, óriási mázlival. Nagyon jó iskola, hogy fogalmad legyen a dologról, és rágyere hogy ez nem 2 ember sportja... Inkább 8-10 emberé, mert a szerelők, autó és motorépítők, logisztikai segítők nélkül nem megy! Még a vajaskenyeret kenő barátnők/feleségek is nélkülözhetetlenek...
De nem akarom szétoffolni a topicot.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
DanielK
addikt
A szakaszon 2 emberes, vagy több ha nézőknek kell segíteni.
Azon kívül sokkal több emberes, ,ezt is aláírom.
De tényleg ne offoljuk szét.Na amúgy jövő héten vége lesz az egyik sulimnak (remélem ), utána talán fogok tudni 1-2x jönni. Kell a sereghajtó is... Milyen versenyek vannak most? Mivel kell menni?
-
Gomez86
őstag
Na mai nap elgyengültem és vettem egy G29-et
(BTW MM-ban egy tizessel olcsóbban dobják most mint úgy általában máshol)Mentem gyorsan a PH2-ben, és nagyon boldog lettem hogy milyen jól megy. Az első két szakaszt megnyertem amitől annyira felbátorodtam hogy a 3-ban 3x borultam fel és az időm értékelhetetlen
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Zoolee1976
aktív tag
Off:Ha már a kormányoknál tartunk akkor nekem is lenne egy teljesen új szerű Driving Force GT.Sajnos a két rögzítő füle letört alul,de persze megvannak azok a kis műanyag darabok,de ha valaki tudja fixre rögzíteni király kormány!Kb 30 óra van összesen benne.Olcsón adom mert csak foglalja a helyet.Részletekért priviben légyszi!On
Zoolee
-
Gomez86
őstag
Van egy 12 éves G25-öm, de sajnos az tönkre ment, és úgy voltam vele hogy ennyi idő után megérdemlek egy másikat. Dirt2.0-t amúgy eddig X1 kontrollerrel játszottam a tönkrement kormány helyett, szóval most kicsit olyan mintha kontrollerről váltanék, de persze azért nem teljesen hiszen nem idegen a hasonló tudású kormány.
64 most, olyan 74 szokott lenni másol. (PH-s cikkben is annyival promózták)
Most hogy tegnap este nyomtam vele pár kört elkezdek keresni váltót meg kéziféket hozzá
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
ndlx
aktív tag
Sajtoltam ki némi időt, gondoltam behozom kicsit a bajnokságot.
Az első borzalmas volt, azon felül, hogy nem voltam formában, ha egy gyerek rángatja a kezed kormányzás közben, az tud kicsit nehezíteni
A svédre itt maradtam egyedül, gondoltam hú, na most... de pár pálya és egy aktuális 2.hely után a racenet hulladék azt gondolta, legyen elég...Nehéz ezt szavakkal. Még csak nem is online játszunk, csak lokálban, mindössze az eredmények meg pár adat mennek online. Oly sok cég megoldotta már ezt sokkal durvább verzióban, real time online játékok és stb.
Ez itt konkrétan siralom.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Nem tudom, hogy hogy lehet ezt összehozni, de az első szakaszon, ami hosszú szakasz 1 tized másodperc különbség Szoros...
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ilyet még nem láttam (hallottam). A 3. szakaszon volt navigátor meg ütközés és hóropogás hang, de motorhangom nem volt Nem olyan egyszerű nélküle menni...
[ Szerkesztve ]
-
Zoolee1976
aktív tag
A Svéden csak én mentem 4 sör után? Kaptam is vagy egy percet három szakasz után,ma meg józanul csak tartottam a hátrányom!Az Argentínnál még a szöges léccel recskázás is kellemesebb,de így is volt 8 másodperc előnyöm az utolsó időmérő után de persze túlcsúsztam egy kanyarban,aztán gondoltam visszavergődök az útra,ezután simán becsúszott a szakadékba.Terminal damage,és mint a második szakasz után láttam kaptam is érte 30 perc büntit!Szóval a maradék Argentín szakasz helyett inkább alt F4 és recskázom a szögesléceimmel!
Zoolee
-
atomeec
senior tag
válasz Zoolee1976 #1796 üzenetére
Remélem van még elég idő, hogy befejezzem őket a hétvégén.
-
Solesz84
aktív tag
Sziasztok. Miota Amd-re valtottam proci teren azota most probaltam ki a jatekot es olyan mintha mikro akadasok lennenek. Az FPS megvan es a Vsync is ki van kapcsolva a monitor Freesync-es. Intelnel nem volt ilyen jelenseg. Vkinek otlete esetleg?
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen autót vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hálózati / IP kamera
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- T Phone Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CAT B30, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitedesk 800 G3 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 500GB SSD Intel HD Graphic
- BESZÁMÍTÁS! Optiplex 7080 Micro asztali számítógép - i5 10500T 16GB RAM 256GB SSD 630 IGP Win 11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest