-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
sberci
tag
válasz Gomez86 #1735 üzenetére
"This is a known issue when you load into a race with that specific camera. We've found a temporary work around where if you change camera view, the sound should come back. You can then cycle back to the camera view you started in and the sound should be there still. We're working on fixing it. "
1.9 ota nekem is elmegy
-
sberci
tag
Egy dirt 4, dirt rally 1 ota elo hibat vegre javitotta egy lelkes amator, hiaba van telehanyva evek ota a cm, steam forum vele, nem tud mit kezdeni vele a tokeletlen CM.
Ami az usb eszkozok folyamatos ellenorzese miatt jelentkezik, van megkerulo modszer ra, leginkabb az huzd ki a kormanyod, valtod stb. Vagy epp tiltsd le sorba az eszkozeid, egyszer csak jo lesz.
A vr verzio ota meg fajdalmasabb ez a hiba, mivel meg tobb embert erint es jatszhatatlanna teszi a jatekot a 2 masodpercenkenti megakadasa.
Egy hackelt dinput dll es lon csoda.
Akit erdekel a srac leirta pontosan mit csinalt.
https://github.com/simonowen/dirtfix/releases/tag/v1.3 -
sberci
tag
Meg nagyon az ut elejen jarhatsz, ha ilyen kerdeseket teszel fel, "profi" meg ugysem jatszik ezekkel, csak ha fizetnek erte, vagy kikapcsoladast keres es nem hasonlitgatja a semmit a valamivel
a dirt 2-t, mint ahogy az egyet is elvezet vezetni murvan es konnyu is, mert tudod mire szamithatsz, mire mit fog reagalni.A wrc 8 meg minden evben fejlodik, de kicsit iden tultoltak ezt a lepattog az utrol padlo gazon egy egyenes szakaszon is temat, vagyis dirt 2 utan nagyon nehez az uton maradni es nem azert mert jo. (szerintem)
De par kor utan atall arra is az ember agya, megszokja mire mi tortenik es ezzel is lehet szaguldozni, csak nem olyan jo moka. A hatso kerekes, meg elso keres autok mintha nem is leteznenek, az is sokat elarul mi doboghat a "motor" alatt.ui: az autot wrc8-ban is lehet tuningolni termeszetesen.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz Zoolee1976 #1753 üzenetére
ilyesmi lesz iden ev vegen ugye a dirt rally2-ben is. "World championship".
Mondjuk wrc7-ben mar az elso heten is varni kellett jo sokat, mire inditott valaki egy multis szervert, annyira kevesen jatszottak vele.
Grat a sracnak, hogy volt turelme ennyit szoszolni vele, de milyen gaz mar 13. percnel atesik a palyan az egyik srac[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz Zoolee1976 #1753 üzenetére
Harmadik lett a magyar srac ahogy nezem, o versenyzik Ladaval is, ha mar "igazi" versenyzoket kerestetek elobb.
De nem nagyon reklamozza ezt, hoyg a wrc-vel kockult.
A rendes neve:
Péter Suboritshttps://www.facebook.com/subee203/timeline?lst=100000084573650%3A100001201384568%3A1570305923
-
sberci
tag
Ugye ezeknel a custom versenyeknel be lehet allitani, hogy ne legyen ejszaka? Szerintem teljesen feleslegesen van benne, amig a nep nappal is tori zuzza a gepet, arrol nem beszelve, a legkisebb kocc utan, betorik a lampa az elso szakaszon aztan beteszi harmadiknak, amikor garantalt, hogy nem sok embernek van vilagitasa az auton, az meg nem nagy moka vegig botorkasznia a sotetben, lasd mostani new zealand 3. szakasz.
pont mentem par kort ausztralian a world c-re group b -vel, igy gyorsan letoltam az itteni versenyt is 32 perc volt cakum pakk, mertem
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
harom belso nezet van a legutolso patch ota, es azota tunik el a hang, ha pont az egyiket hasznalod a harom kozul.
-
sberci
tag
Nem tudom vr-ben jatszok, de, ha te nem emlkeszel, akkor igazabol nem is hianyozhatott neked Na meg a numpaddal elvileg barhova tologathatod a kamerat, bar sosem probaltam.
A codi hozza a formajat, a world championship szeriaban jol eltunt az idom, azt irja nem fejeztem be a szakaszt, pedig igen elokelo helyen voltam, amit meg is mutatott, de mostanra "elfelejtette" nullazta az idom.A masik vicces, hogy be van kapcsolva az automata ablaktorlo, meg a kulso nezet valaszthatosaga, (ha a gyerkoccel jatszanek) es azt irja a eventeknel, hogy segitsegekkel vezetek
-
sberci
tag
El sem hiszem annyi ev pofazas utan vegre javitottak!
MA jott ki a patch, bar meg nem teszteltem es kozben kiszakadt a kezifekem kabele isHardware:
Resolved issues where game would periodically stutter when USB input devices are connected, in some specific scenarios. -
-
sberci
tag
Ezt a hardcore damage-t is kikapcsolnam a club eventeknel.
Ugratok, a semmitol(ut szelere erkeztem, kilyukad a kerek, azt nem mondja, vagy nem figyeltem, hogy az elso vagy hatso. Persze, hogy az elso amit meg is tapasztalok par kanyarral arrebb, mert keresztbe fordul az auto.. kicsit megutom. Kerekcsere, mert anelkul ugysem erne vegig az ember...persze a viz is elfolyik, es utana vegigmesz hibatlanul, majd mesz meg egy hibatlan szakaszt, de a motor csak forr majd a harmadikra elromlik aztan vegig docoghetsz a szakaszon. ertelme nem sok. -
sberci
tag
-
sberci
tag
tatter idokkel nem nehez elsonek lenni, ha mindenkinek szetesik az autoja, ha kell ha nem Illetve arra jatszani/varni, ugyis beut a mennyko a masik autojaba
Nem kikapcsolni gondoltam hanem normal-ra allitani a tores-t, mert most nem azon volt/van. Na meg ha ismered annyira a szakaszt ahol total rossz az itiner ne repulj el, akkor is jobban nezni ki a helyzet. Az a vicc, ahol az auto defektet kapott, az pont a codi-s bajnoksag szakasza volt, szoval meg csukott szemmel is vegigmentem volna rajta, mert elotte egy hettel vagy 8x vegig mentem rajta.Atmoeec, nem is az a baj, hogy elbukod a szakaszt, hanem, hogy kettovel utana szivsz miatta es nem tudsz tenni ellene semmit, csak varod a vilagveget, mikor megy el az ero a motorbol. Nem hasonlitgatnam az elo dolgokhoz, jatek, szorakozni akar az ember, de annak mi ertelme, hogy gyak ketten mentunk vegig ezen a 6 szakaszon, ahogy nezem neked sem sikerult. Igazabol pont eleg buntetes, egy palyara visszamaszas, netan egy visszateleportalas keres, buksz azzal annyi idot, hogy eselyed ne legyen a szakaszon, de kozben nem azt nezed, hogy egy 2x perces ausztral verseny utan, hoyg 1 ora 45 perc alatt vegeztel rajta. Teljesen elveszi a kompetitiv elmenyt, reszet. Normalon is egy masodperc alatt is teljesen le lehet zuzni a az autot teljesen.
Na mindegy mondjuk ilyen keves indulo mellett kb felesleges az egesz, de ezt csak en gondolom igy
Most nezem a vsr is csinalt anno a dirt 1 ala egy groupot, a mai napig 291 tagja van, csak mar annyira lesz*rjak, hogy nem is inditottak el bajnoksagot. Bar ha szolnank nekik biztos inditananak, max mar onnan se jatszatanank 10-nel tobben vele.[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
ui: ha itt is mukodne annyi jatekon belul, hogy lehetne szurni nezmetisegre mint az elso reszenel, illetve a time trial-os idokhoz hozzairna a mas tipusu versenyen szerzett idoket is, hogy minel tobb legyen, nekem eleg lenne annyi mint ott, hogy katt a vegen a leaderboard-ra, szures magyarokra es maris ott a "hazi" bajnoksag, es akkor mindentol fuggetlen is es a legnagyobb magyar mezon szerepelne es meg csak nem si idokorlatosan.
-
sberci
tag
De akkor nincs adrenalin, csak varosnezos autokazas, akkor elunja az ember, legalabbis en
Amugy a time trial-ois dolog nagyon jo, akar csak gyakorolni, fejlodni, vagy mindenki ki tudja valasztani maganak meg azt az idot (masik ember ghostjat) amit realisnak tart elerni, utolerni, legyozni. Mindez lehet a top10 idoert, vagy az ezredikert, ki milyen gyors es erzett ra az egeszre. Sot ha bepakolsz 4 idot, latod mind a 4 autot, tiszta palyaverseny erzes, sok atlatszo autoval es altalad kivalasztott erossegu ellenfelekkel, ilyet egy a.i.s autos jatek sem tud, hiszen emberek vezetnek, emberek hibaznak, a legjobb moka szerintem.
Ezt mar csak a wrc sorozat multiplayere multa felul, hogy x-en egyszerre es ugyanugy a ghost-jat latod, nincs konktakt, ez mondjuk haveri tarsasaggal jo moka. -
sberci
tag
nem kell belelatni ami nem volt benne
Ahohogy kiveszem mindenkinek keves ideje van mennni ezzel, es senki nem ismeri fejbol a szakaszokat es miert kellene buntetni azokat, akik nem mennek minden szakasz elott par "probakort" mert ugye elore latjuk mi kovetkezik, vagyis annyit gyakorlhatna ra az ember amennyit nem szegyel, igy aki kicsit rakeszulne, nagyon elverne a bandat. De mindenki a gyors szorakozast szereti, akkor meg miert kell buntetni a jonepet azzal, hogy az indulok 70%-a nem er celba es nem csak azert mert szaguld, hanem mert hulyesegeket mond a mellettem ulo csoka, vagy nagyon pontatlanul mondja, netan epp az egyik kezevel a soret tolti a poharba. Es annal nincs lehangolobb latni szerintem, hogy kiestel. Biztos koze van a keves indulok szamahoz is ehhez.
Nekem igazabol mindegy mint irtam, a wrc-s toresmodell sem zavarna, csak akkor ugy indulnek neki a szakasznak. (na meg mindenki mas is). es ez a keves indulo, biztos vagyok benne megjobban csokkenne.es ugyanez igaz az ejszakai szakaszokra is, na meg a kitorik a lampa az elson es a harmadikra tegyunk be egy ejszakai reszt megoldassal is.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
ySzerintem minel tobb club, vagy szeria annal jobban megosztja a jatekos bazist, nem szokott jo irany lenni.
A fenyerovel a jatek eleje ota problema van, vr-ben kieg a szemed megha atirod a post procces-t is kozel az ini file-ban.nullara. Vr nelkul az argentin szakaszon en sem lattam az utat, rohadt bosszanto volt. Ossze vissza allitgattak a patchekkel ezt is, jelenleg 0 fenyerovel megyek a jatekon belul, de egy ausztral palyan meg igy is csukva van a szemem ugy vilagit, hala PP-nek. Par patchhel ezelott ez jol mukodott..
Az olyan aprosagokrol nem is beszelve, hogy ezt a sok post process effektet, fenyek,feny viszonyok leginkabb csak eled rendereli le a jatek. Vagyis, ha kinezl oldalra, mondjuk nappali vilagossag van egy naplementes szakaszon, vagy eltunik a kod stb.. ez is jo bena. De mar letettem az almodozasrol, hogy valaha rendbe teszik. Mindenestre a hulyet, meg az ertetlent jol tudjak jatszani a codi foruman az ezert feloles emberek. A dirt1-ben pont ezek az effektek, feny es arnyek viszonyok nem voltak, sokkal atlathatobb volt a palya es szembaratibb. A sotet erdobol kimegyek, vagy erdobe bemegyek effekt a legbosszantobb, megha valoban hasonlo is az eletben.[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
ez a spanyol verseny, az utolso szakaszaval jol feltette az i-re a pontot. meg van 4 nap hajra fiatalok/idosek en vegig ovatoskodtam a bolcsek hatasara es a siker erdekeben kevesebb mint 30 perc szabadido csak van mindenkinek egy heteben!
ui: igy is elrepultem parszor bar mar illene azt a par reszt ahol rossz az itiner megjegyezni, de hat aszfalton ritkan megy az ember. Na meg itt a bizonyitek, hogy az itiner szar, nem a vezeto, mert mindig pont ugyanott repulok le az utrol. Persze amikor mar lementem felismerem a helyszint, de akkor mar keso
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
A jatek erzesre kb olyan szinten kezeli ezt a gumi temat, mint az nfs,vagyis sehogy Sose tunt fel a harmadik szakasznal sem, hogy barmi hatranyom szarmazna a teljesen elkopott abroncsbol.Meg aszfalton se, ott amugy sem eros a jatek. Persze ha hagynam 6 szakaszra kivancsi lennek erzem e, lehet csak defektet kapnek a semmitol. Szoval nem ezen mulik a boldogsag az biztos. Amit figyel, legalabbis erezheto, hogy mennyire "hasznalt" a palya, illetve a vizes utat. UTobbit is olyan szinten mint amikor valamelyik nagyon regi dirt-ben, atirtam az ini file-ban a tapadas erteket 1-rol 0,6-ra, hogy legyen valami elmeny vezetni, de kb ennyi.
Ami viszont pont tegnap tunt fel eloszor, hogy az elso szakasz elott egy heti versenyen volt felkialto jel a gumi elott, mondom, hogyan ha nem is mentem, majd jobban megnezve irta, hogy a szakaszokon lesz esos ido is, szoval dontsek. Termeszetsen a vizes gumit vittem, aszfalton kb megint semmi hatrany, a vizen meg fogta az autot rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Mentem egyet gyorsan, ha mar lattam melyiken mentel, bezzeg arrol nem tettel be kepernyo mentest
Spanyolra visszaterve, kozepmezony, sajnos olyan nincs, ha harom kerekkel begurulsz a celba, mar garantalt a dobogos helyezesAtomeec se tudom mit csinalt, hogy a 6-bol ketton ert vegig a results szerint.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz atomeec #1860 üzenetére
ja, hogy ez mar a spanyol volt, en meg mashol jartam.
Viszont jobban megnezve a kepet, ket kereked is kitort, kilyukadt igy legalabb nem kell kuzdenem azzal, hogy kiprobaljam, lehetseges-e, mert meg nem volt ilyenem
Kivancsi lennek akkor milyen vezetni, szoval lehet megis ki kell probalnom.ui: a group b-t iskivennem az autok kozul a club-ban, mondjuk betennem a 2000-es kategoriat, az megy is, konnyu is, nem is tul lassu, mindenki meg tud birkozni vele.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz Sub-ZeRo #1851 üzenetére
Hat ha pontositod mi az a bubu, akkor konnyebb dolga van az embernek
de az r5 meg a 2000-es kategoriaban boven 6:45 alatt lehet menni, abbol a par idobol, ami most latszik. De ezt ugye te is meg tudod nezni (ha csak nem codex a user neved)
Amugy van egy ket hely, ahol en is ezt erzem, hogy berantja az autot az ausztralon, spanyolon stb, rohadtul zavart, de aztan beletorodtem ott valami nagyon nem stimmel a grafikaval, meg a valodi utviszonnyal, marmint nincs szinkronban, oda nagy godroket kell kepzelni ilyenkorKozben jott egy patch ma, mindjart megnezem javult e az usb stuttering. na meg letoltott 4,6 Gb-ot is...
Aki sose rallycrossozik mint en, az siman torolheti azokat a palyakat a jatekbol ~ 10 GIB.[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
válasz Sub-ZeRo #1866 üzenetére
ott semmi furcsat nem ereztem, ha beteszed az arokba berant, ha az ut jobb szelen mesz, kozepetol picit jobbrabb, ott meg nagyon leejt kifele, kisodrodsz.
wollnerd: Bar mar reg neztem ossze, de pont egy hete gyorsult a jatek, legalabbis, nem nyekken meg olyan surun mint eddig, de mivel kozben patch, plus steamvr patch, plus grafkartya driver update is volt nehez kitalalni melyik okozta, bar papiron a jatek javult
Inditsd el esoben ejszakaban, egy sok reflektoros autoval, maris nem fog szaguldani
A regi palyak joval gyorsabban mennek amugy mint az ujak, nez meg egy lengyel erdos reszt pl.
ndlx: kuldd ata steam-es loginod felveszlek baratok koze es akkor egy gombnyomassal latod a baratok idejet mindig.2 nap group b utan mentem egy r5-os ausztraliat, olyan mintha lassitott felvetelben jatszotam volna, annyira nem megy az auto azokhoz kepest, ausztral elso szakaszon amit feldob, mentem egy eleg jo idot, pedig rengeteg hiba volt benne.
Az elso reszben Col Bratt Shaw-val rohadt jokat csatazunk, de ket eve nem volt online a steam szerint.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
bar nem tolem kerdezted, de szerintem embere valogatja, en pl dirt-onb belul ugyanugy megyek mint 50 oraval ezelott, vagy, akar egeszen visszanyulva az elso reszeig, szoval biztos nem gyakorlas kerdese, ha egyszer raerzel akkor mesz. Aztan utana nem art, ha a szivatos reszek rogzulnek es meg is van az ember. Sot, ha tobbet mesz egy szakaszon 3-4-5-dikre jobban feszited a hatart, tuti a vegere felborulsz, igy jellemzoen a napi 2. proba sikerul a legjobban, es igy bele is fer az ember 20 percbe
Amugy mar 1x eve is ket reszre osztottam a "vezetoket" aki idegbeteg modjara rangatja a kormanyt, gyakorlatilag egy szakaszon csinal 1000+ mozdulatot, vagy aki tervez es erez es kb 100-bol megussza az egeszet. Magamat az utobbiba sorolnam, mint pl ez a csajszi.
idore pont ennyit mentem az elobb, nem sikerult lenyomni masodik probara a csajt. sot az idejet sem latom valahogy.https://www.youtube.com/watch?v=GRzJ5totF4Q
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
nem a sajat idodnel kell allitgatni (leadearboardon belul, hanem alatta van egy ghost select menupont, ha van idod azon a szakaszon/csoporttal. ott tudod ki be kapcsolgatni,
Eselyes, hogy csak online menti el, egy codex-es meg tud cafolni, ha nem igy van, szoval meg a racenetnek is mukodnie kell akkor.
@ Gomez86 vagy csak egy finom jelzes az egiektol ideje atadni a fiatalsagnak a stafeta botot Aztan jon a gokart, majd feljebb, amig el nem arverezik az ember feje folul a hazat -
sberci
tag
hat ennek az emberkenek sem latom az idejet a jatekban. Majdnem irtam, hogy biztos nullaztak valamikor, de most hirtelen elkezdett remleni, hogy 1-2-3 honapig nem is mukodott ez a feature. szoval azert nem lelem valoszinu. Bar kivetelesen keves ido van itt ezzel a komboval elmentve, de a leggyorsabb is 3:47-en all. De legalabb lesz mit megdonteni mostansag, bar amig nem volt benne ez a bmw a gt kategoriaban, addig eleg fos volt a porscheval menni
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
uhh ezt beneztem tul sok ablak van nyitva, valoban group b es meg is van a srac. A masodik ido 13 masodperccel lassabb, bar osszesen csak 30 van . Minek felvenni, amikor a srac mar felvette a jelenlegi leggyorsabb idot
-
sberci
tag
válasz Gomez86 #1880 üzenetére
ja en sem veszem magamra, de pl a "vilag bajnoksagon" is, fix default setuppal kell menni, es igy is eg es fold idok vannak az elso hely meg a masodik kozt. Azon a szinten ahol mi toljtuk, kb majdnem mindegy a setup, nem azon mulik, persze a valtoval erdemes jatszani, az tud hozni sokat, ha olyan a szakasz, meg felfuggesztessel, hogy ne pattogjon ugy az auto, marmint le az utrol.(a regi kis konnyu autok) meg a csavarodast rolling, tologatni, ha zavar, hogy mindig keresztbe all az auto. szoval inkabb kezesebbe tudja allitani az ember a sajat izlesenek megfeleloen, mint sok-sok masodpercet nyerni vele.
ui: szoval az elso mondatomban van a lenyeg, ne a setuptol varja barki is a megvaltast
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
basic leiras, ha mar masik csatornan szoba kerult meg az assettoban is van, amikor allitod az autot pl chamber ratolod a kurzort es irja valoszinu mit fog eredmenyezni, persze minden midennel osszefugg. Amugy szeirntem tele van a net ilyenekkel (leiras), meg a megfelelo forumban, (na meg ahol valoban szamit is a tized masodperc a jatekban) ott kapsz bovebb infot. De az elobb emlitett jatekban is nagyon sok fix setupos versenyt inditanak, netan nem is lehet csak minimalisan allitani az auton (auto fuggo) es amig ott nem er el az ember kompetitiv idoket, addig kar a setupra fogni barmit is szerintem Illetve harmadjara emlitve az assettot, ott is vannak kulon oldalak, meg alkalmazas is ra, hogy mas setupjat megkapd. Ha jol emlekszem pl a project carsban, meg minden ghost. mellett meg az illeto setupjat is le lehet tolteni, szoval tobben nem ertenek hozza (koztuk en sem igazbol) mint akik igen. Na mig valaki pont az "ideges" autokat szereti, mert gyorsabban tud reagalni bizonyos dolgokra, ezert olyan a setupja is, valoszinu te hamar elengeded azt, mert nem a te stilusod, mitn ahogy fent is irtad.
-
sberci
tag
Nem megyek szembe az arral, de a jelek szerint mindenki szeret tokonszurva autokazni, mert ebben leli oromet, lasd elottem levo hozzaszolas Gondolok itt a hardcore damage-ra
Ha lehet annyira varialni, meg mindig nem neztem meg, hogy ne legyen ejszaka harmadik szakasz, meg az autora is kellene egy kozeput, amit mindenki el tud vezetni kisebb nagyobb sikerrel (2000) es nem orszagonkent cserelgetni.De igazabol azt kellene kideriteni a "csendes" induloktol, hogy miert nem indultak pl ezen es azokat az okokat megszuntetni, ha lehet.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Most olvastam egy forumon szerintem igen talalo a wrc8-ra, hogy ott nekem is folyamatosan olyan erzesem van, mintha egy centire lennek a halaltol, semmi magabiztossag, meg egy egyenes szakaszon se. Ezert nem is olyan jo moka elsore.
Na mindegy felteszem megint futok vele egy kort. Hatha atbillenek arra, hogy ez jo es nehez, a nehez, mert szarrol[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Most toltam egy fel orat, az utolso javitassal, lehet szembepisalni a szellel csak minek
Szoval mondhatjak, hogy ilyen meg olyan jo, de egyszeruen szar, a tobbi jatekohoz (rbr, dirt) hasonlitva, sot meg az elozo verziojahoz kepest is. Mivel a masik ket jatekot sokan istenitik, (elmenyre nem csoda) ezt nem lehet, es ahol el kellene kezdenie mukodnie a "fizikanak" pl powerslide es tarsai, egyszeruen fel se fogja az ember, miert igy mukodik a jatek. Ez az osszedrotozott nvidia fizika a bena grafk engine-ukkel, lehet szog a koporsora, mert ez sem javult semmit az utobbi 3 verzio ota. Pedig 3 eve biztam jo iranyba viszik, ami meg is tortent a szakaszok kulsejeben, fantaziajaban, de ennyiben ki is merult szamomra. -
sberci
tag
ha olyan vagy mint en, pl a kocsibuzi ellentete, ami itt a kisebbseg, akkor telejsen felesleges a season passok megvetele, minden kategoriaban kapsz gyarilag is autot, vagyis barhol tudsz indulni (amit direkt nem season passhoz kotnek) igy megveszed a ket season passbol a 6 orszag szakaszait 24 euro es maris megvan az osszes rally szakasz. Ha jol szamoltam.
ui: lementem ausztraliat, hat nem lesz nehez lekorozni, ido elotti start, porgres forgas, bar az auto nem esett szet
Vagy megveszed a season 1-2-t, ahol kapsz 4 orszagot plusz autok, es a season 3-4-bol csak a ket szakaszt veszed meg 8 euroert. Persze a fentiek akkor igazak ha nem erdekel a rallycross, ami ket percig izgalmas csak szamomra.
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Gondolom az a masik prohardveres club-ban van, oda nem leptem be, bar semmibol nem tart
@ Gomez86: lehet, hogy megfogtal, de ha igy lenne, akkor a fenti 4 kepen valahol nyoma lenne. Vagy van is, csak nekem nem szur szemet De egyalap jatekot birtoklo meg tudja erositeni, cafolni egy pillanat alatt. -
sberci
tag
Valaki aki mar ult ilyenben, vagy van infoja rola, arulja mar el, miert nem indul ez egyik auto sem, amig teljesen le nem veszem a labam a kuplungrol a rajtnal?
Olyan mintha egy nem letezo rajtautomatikat nyomnek meg, olyankor,hogy elinduljon.
Az egy dolog, hogy bosszant, de hogy most assettoban bebuktam a rajtot, mert hasonloan akartam ott is indulni, mehettem is buntibol a pit-es athajtasra, mert termeszetsen ott lehet csusztatni a kuplungot, aztan meglodultam. -
sberci
tag
ahh, sorry kicsit osszevissza irtam, mert elszakadt a kezifekem, a kormany gombjan nincs jo helyen, igy attettem ideiglenesen a kuplungra, az legalabb mindig keznel (labnal) van
Szoval a kerdes ugy hangzik helyesen, hogy miert csak 100%-osan kiengedett kezifeknel indul el az auto. -
sberci
tag
hatso kerekes iskola
na ilyet nem lehet a wrc8-ban....https://youtu.be/n3pTTy7gFJo
-
sberci
tag
na de jol ertette Gala mit akartam kerdezni, szoval az osszes auto olyan, mintha rajtautomatika (ha egyaltalan igy mukodik) lenne benne es amig nincs 100%-osan kiengedve a kezifek, meg sem moccan, semekkora gazra.
Na most hirtelen mar nem si tudom mi a helyzet, ha kuplunggal jatszik az ember, azert erre elegge erzeketlen az egesz jatek... -
sberci
tag
Nekem messze nem ez a tapasztalatom vele, marmint a wrc8-cal, de akkor vegre van a jelek szerint egy elegedett vasarlo is (na es pont a ket lanciat neztem epp ossze tobbek kozott)
Marmint melyik valosagban, milyen kezifekkel? Egy sima bovdenes auto elindul mar, ha nem fogja annyira a hatso feket a tarcsa, mint amennyire akarna menni az auto, legalabbis az enyem igy mukodott anno, gondolom a fele rally kocsinal sincs maskepp.
Hiszen a regi szepidokben, pont igy tanitottak a kezifekes indulast is emelkedonel.(marmint megtalalni azt a pontot, ahol meg fog a kezifek, de mar menne elore az auto, vagyis nem gurulsz hatra kicsit sem. Bar ez a te verzodnal is kivitelezheto, de eskuszom kimegyek a garazsba es kiprobalom, hoyg ez mar a korral jar e nalam
Vagy masra gondolsz?[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Mar par eve fix 540-el jatszok, mert van amikor 5 percenkent mas autoval megyek (foleg assetto) es az izomreflex-et megsem lehet egyik pillanatrol a masikra megvaltoztatni. Igy az osszes rallysban is ennyivel megyek. a wrc8-ban amikor kijott keptelen voltam beallitani a kormanyt, linearis sem akart lenni, egyszoval borzaszto volt.
Amugy pont jo, hogy emlitette ndlx az aszfaltot, mar a wr7-ben is elvezetesebb volt menni aszfalton joval mint a dirt 1-ben. Biztos ezt a hullamot ultek meg a fiuk az uj reszben, mert most meg ugy mukodnek az autok murvan, mintha aszfalton mennenek, szerintem tovabbra is egyszeruen szar. De mig pl egy dirt2, vagy az egy, azert nagy kulonbseg nincs elegge rbr kompatibilis ertsd, jatszol dirt-tel elinditod az rbr-t, 5 perc es mar hibatlanul csapatod, na ez total nincs meg a wrc 8 eseteben szamomra, vagyis vagy a wrc8 a kiraly es az osszes tobbi szar, vagy forditvaAmugy en egymagam elegge hangoztattam milyen jo lett a wrc 6 vagy melyik is kerult az uj emberkek kezebe, de gyakorlatilag azon a szinten maradtak kulcsinre mindenkepp, belul valtozott, de total nincs olyan erzesem, hogy autot vezetnek mar. Na mindegy, ez is csak egy jatek mint a tobbi.
UI: na ugy otodjere majd adok egy utolso utana eselyt ennek a wrc-nek jobb pillanatomban 420-as kormanyszoggel, de pont par napja probaltam es igazai csalodas volt megint.
@ n3m3r3 : a tobbi kategoriahoz kepest sinauto, tenyleg mintha egy magnes szivna az utra, nem pattog mint egy kecske es reagal mindenre egybol. Az eletben is allitolag igazi kezesbaranyok, szoval ilyen is kell. Mondjuk eleg gyorsak ami megkoveteli a jobb palyaismeretet, de ennyi egy hatsokerekes , netan egy group b utan, olyan, mintha matchboxot tologatnal nem hasznalok segitseget, (ami szeirntem nem is segit amugy) max az automata ablaktorlot
-
sberci
tag
válasz Gomez86 #1957 üzenetére
csak azert kerdeztem, mert mig pl jatekon belul egy sima time trialnal lehet kapcsolagatni kinek az idejet mutassa (steam, vagy mindenkiet ugye) addig ennel a nyamvadt klubnal, legalabbis a webes feluleten nem engedi. Ami kulon vicc a webes feluleten meg engedi szurni, segitsegekre (amit multkor irtam, nem jol mukodik) meg kormanyra vagy kontrollerre, azt meg jatekon belul nem engedi. Szoval most a klubnal nem tudom megnezni van e konzolos ido vagy sem.
-
sberci
tag
vauu, nem is tudtam idaig, hogy letezik kormany fétis szep gyujtemeny, latszik nem ma kezdted.
Bar hasznalhatosag, minoseg szempontjabol az egyik legjobb darabodat adod elNekem ennyi "egyforma" dolgom egyszerre max a tesomtol orokolt sorozdoboz gyujtemeny volt eletemben
-
sberci
tag
Igen a v2-rol szolt az egesz mondokam
De mivel a hirdetesben azt irod, alacsony eron hasznaltad (hany szazalekon is?) igy a dd-s kormany sem az ero miatt kellett. Azon felul, hogy kitepii a kezedbol ha akarod, netan gyorsabban is forog, precizitas atadott ero sokfelesege szempontjabol erzel kulonbseget?
Ha igen eg es fold kulonbseget, vagy csak eppenhogy?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...