-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
DanielK
addikt
A két csavart kicseréled oldalt és ennyi, amire mehet a gumi. Nem kell megbontanina váltót hozzá.
Ez a legegyszerűbb megoldás szerintem. Sajnos nem analóg, tehàt olyan mintha egy gombot nyomnál meg, de működik és kézreállóbb. Ha elengeded vissza megy középre és így érzékeli egy gombnyomásnak. Amíg ott tartod, addkg mintha egy gombot lenyomnál. Elengeded és visszaugrik.[ Szerkesztve ]
-
ndlx
aktív tag
válasz DanielK #1003 üzenetére
Perfekt. Pont ez kell
Szaladok és veszek egyet. ha elakadok, majd írok privátot.
nagyon kösziAmúgy nagyon állat a G29 a DFGT után, elképesztően nagy ugrás minden szempontból, emellett persze az is igaz, hogy az eddigi beállításokkal egyelőre többet vagyok az árokban mint az úton, szóval még valami nem kerek.
Mintha a kormány ugyanarra a mozdulatra többet mozdulna. Nagyobbakat kanyarodok, vagy valami ilyesmi. Pedig a fordulat szöge meg elvileg minden ugyanaz, de gyakorlatban mégsem. -
snecy20
veterán
A Steering Linearity, Steering Deadzone és Steering Saturation az érdekes ebből a szempontból, Logitech Software-ben 900°-ra állított kormány esetén ez sorrendben 0-0-100-as értéken ha áll, akkor az már egy jó kiindulópont, lényegében a Saturation-nel lehet az érzékenységgel játszani.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
fagy53
nagyúr
A Saturation 100% a 900°-os kormánynál 900°-os elfordulási szöget jelent. Ez a rallyhoz sok, a jobb kiindulási alap ebben az esetben a 60% ami 900 x 0.6=540°os elfordulási szöget eredményez, a 20% meg a kartokhoz jó.
A Linearity mutatja meg, hogy a kormány elfordulását milyen mértékben követi a kerekek elfordulása, ez nem a kormányzárszög ami a valóságban a kormányelfordulás és a kerekek elfordulásának a viszonyát adja meg. A játékban a Linearity 0 értéke egy lineáris kapcsolat, egyenes arányosság van a két elford között. Pozitív irányban változtatva ezt az értéket exponenciális, idegesebb, rögtön reagáló kormányzást kapsz, negativ irányba logaritmikus, lassabban forduló, nyugodtabb lesz a vezetés.
Nálam a 0-0-60 vált be, bár ha a tizedmásodpercekért kell küzdeni az autó beállítások mellett ezeket a beállítási opciókat is kell változtatni szinte pályánként... -
ndlx
aktív tag
Nekem a logitech szoftverben fix 500 van beállítva (460 és 500 között kellemes), ennél több nekem nem jó, mert akkor egy nagy kanyar kombónál fogást kell váltani, de olyankor elvesztem a közép irányzékot plusz a váltófüleket. Szóval ez a max szög, amivel kormány elengedés nélkül tudok még kormányozni és váltani.
Eddig is így volt DFGT-vel, csak most egy ugyanolyan kanyar ráhúzásra mint eddig, már nem irányba áll, hanem túlfordulok.
És eddig a régivel minden default értéken volt, semmit nem állítottam. Ahogy most is minden default-on van.De ha jól értem az eddigi tanácsokat, akkor ezen a linearity és/vagy a saturation piszkálás (gondolom csökkentés) tud segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
Tulajdonképpen mindegy, de ha különböző autós játékokkal játszol akkor nem.
A logi profil beállítás nem lenne rossz ha együttműködne a steam-mel, a TH300RS GT-nél meg nem is lehet profilokat létrehozni, vagy játékonként kell állítani a driverben, vagy az illető játékban... ez utóbbi számomra a nyerő. -
nagyúr
A G25-ét esetleg tudnánd, de mivel a 29-en már nincs szekvenciális váltó állítás, esélytelen.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
PuMbA
titán
A játék egyre idegesítőbb, főként éjszaka, ahogy egyre gyorsabb autókkal megyek. A pálya végén járok és már 12db 4-es kanyart vettem be perfektül, erre mondja: 4 left tightens 3. Bemegyek a kanyarba, ahogy eddig tettem 4-es kanyaroknál és már az elején kirepülök az útról..... DR 1-hez képest tényleg rosszabbak és inkonzisztensebbek az itenerek és emiatt szívok nagyon sokat mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
Nekem a nagy gondom ezzel hogy túl hamar mondja/mutatja a kanyarokat, így simán összezavar. Tudom nem túl életszerű, de inkább pár lazább futás alkalmával betanulom az egész pályát, a rövideknél ez egyébként sem gond, de a hosszabbakat is be lehet így tanulni hogy ne kelljen segítségre hagyatkozni.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
GalaHU
őstag
válasz snecy20 #1020 üzenetére
Ez is egy megoldás, de nekem ez már nem rally, hanem hegyiversenyzés... Ráadásul kettesével kellene bemagolni, folyton ki-be lépegetni, hagyjuk.
El is engedtem a karriert, mert csak felidegesített, inkább egy-egy szakaszon megyek más-más autóval, ha már hegyi...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
ndlx
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #1017 üzenetére
Ez fura, mert DanielK írta, hogy neki is a G29 H váltó van szekvenciális módban(csak épp kézifékre), illetve az internet is tele van ilyen moddal.
Elsőre én is furcsálltam, mert egy H váltót ha csak egy kicsit húzol vagy nyomsz(de nem tolod be rendesen valamelyik fokozatba), elvileg nem kéne semminek történnie. Ergo kell benne lenni szekvenciális érzékelőnek is, egyébként nem tudna működni. Sztem.[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
válasz LeventeV #1027 üzenetére
A soft lock automatikusan állítja a kormányzárszöget az egyes autókhoz. Mit jelent ez?
Amikor a kormányt x fokkal elforgatod akkor az autó kormányzott kerekei y fokkal fordulnak el, a kettő aránya a zárszög ami autónként különbözhet. A játék a beállított kormányelford szögedhez pl 540° autónként automatikusan beállítja hogy ehhez mekkora kerékelfordulási szög tartozik. Megfigyelhető, hogy régebbi pl Mini ugyanazon kanyar bevételéhez nagyobb kormányelfordulást kér, mint egy pl R2 kategóriájú autó, azt érzed, hogy lassabban fordul az öreg ikon. -
ndlx
aktív tag
Ejha, hol tart már a kínai tudomány.
Szóval. Ha veszek egy ilyet, akkor ezt csak úgy bedugom és megy és felismeri meg minden? Tényleg?https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F303162427197
(Bocs telóról írok és nem tudom linkként beilleszteni)
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Egy buhera van vele, a kart meg kell fordítani, ami 2 csavar fogja. Amúgy csak bedug az usb portba és kész is.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Ilyenem van pirosban, csak annyiban különbözött, hogy fektetve volta a kar "gyárilag". Szóval csak fel kellett állítani a kart.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Tőléletesen teszi dolgát. A játékvezérlőben megjelenik és már használhatod is.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
PuMbA
titán
v1.5 javítások:
Club support added to Freeplay.
Visual improvements made to rain effects.
Service Areas will appear correctly in Weekly and Monthly Challenges.
Monthly Challenge Leaderboards adjusted to show total Event times instead of individual Stage times.
Elite and Master AI difficulty adjusted in My Team Rally Events to provide a fairer transition upwards from Pro.
Start-line AI behaviour adjusted at Lohéac Bretagne circuit.
AI cars will now be washed after Rallycross races.
Notification added for when a player completes research on a car’s final engine upgrade in My Team.
Chase cameras adjusted to reduce camera clipping into roadside objects.
Non-English language co-driver volume increased.
Corrections to some non-English language co-driver calls.
General stability improvements and minor bug fixes. -
fagy53
nagyúr
Igen, bekapcsolva szimulálja a valós beállításokat, 100%-ra érdemes tenni.
LeventeV: kikapcsolhatod nem gond, ilyenkor minden autó azonosan reagál a kormányelfordításra. Előnye ennek, hogy nem kell ebben is átkódolni magad ha autót váltasz, legfeljebb nem autentikus a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Nincs 100%, csak on meg off van, de még be sem kalibráltad a kormányt a játékban ezek szerint, mert kiírta A Windowsban a kormány programja mellett a játékokban is be kell kalibrálni külön mindig a kormányokat, de ezt már leírtam egyszer egy hozzászólásban múltkor. Ez fontos! Ezek szerint átcsúsztál felette.
[ Szerkesztve ]
-
LeventeV
senior tag
Kijott az uj Fiesta R5.
Hatha bekerul a jatekba is egy kesobbi szezonban.
https://performance.ford.com/content/fordracing/home/series/rally/news/articles/rally/2019/06/the-all-new-ford-fiesta-r5/_jcr_content/fr-contentItem/image.img.jpg/1559918958577.jpg -
PuMbA
titán
Nekem kalibrálás után eltűnt az a felirat, szóval semmit. Ha az a felirat ott van, akkor az azt jelenti, hogy nem fog működni a soft lock, hiába kapcsolod be. Érdekes. Lehet hogy ki kéne húzni, törölni a bemeneti eszközöket és újracsinálnod a játékon belüli kontroller beállításokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Aliexpress tapasztalatok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W