-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
válasz #10186752 #108706 üzenetére
Szia!
Jó szórakozást!
A Diablo-féle játékok izometrikus nézetű akció-rpg-k. Megvan a rajongó tábora ennek a stílusnak is, semmivel sem rosszabb, mint a többi műfaj. Vagy szereti az ember, vagy nem.
Vagyis ebben a műfajban nem fogsz látni 3D-s alkotást, pl. mert ennek a stílusnak benne van a nevében a nézet is. Mint pl. a TPS esetében.
Persze van sok akció RPG, ami nem izometrikus nézetű, épp azért nem Diablo stílusúak."Úgyhogy lehet, hogy majd jövök, és kérdezek hülyéket. "
Gondolom hülyeségeket akartál írni.[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
válasz #10186752 #108718 üzenetére
Én kijátszottam jó pénzért elkadtam, jó volt a játék, azt hiszem egy ilyen könnyed kikapcsoldóás a nehéz Sekiro, meg Dark souls játékok után ráfér az emberre
A másik a Diablo 3-nak még élhető a rendszere van egy játék amit tudok neked javasolni ami átmenet a Diablo 3 és a Path of Exile között, egy rossz mozdulat és halott vagy a játék neve [link] Gream Dawn szerintem ma is vállalható.
[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
válasz #10186752 #108720 üzenetére
Nekem meg jön holnap vagy szerdán a Days gone a surge 2-vel ps4-re.
Aztán jövőre a Cyberpunk 2077 április 16-án normál fokozaton fogom tolni.
az Avangers május 15-én normál fokozaton fogom tolni
az Elden ring legjobb esetben jövő ősszel.A Nioh 2-őt akkor rendelem meg ha lesz pcre letölthető digitális, és a Dying light ami még érdekel
Te beszerzed valamelyiket? Na befejeztem mert személyeskedés
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz #10186752 #108720 üzenetére
A rossz mozdulat és halott vagy dolgot azért eltúlozta, de valóban a Grim Dawn valahol a Diablo 3 és a PoE között helyezkedhet el.
Vannak akik a két fenti szezon/liga szünetében a GD-t tolják.
"szerintem ma is vállalható" = az egyik legjobb ebben a műfajban.
Tovább vitte a Diablo 2 de még inkább Titan Quest hagyományokat, de nem rendelkezik PoE szintű bonyolultsággal (kereskedelem, a buildeket kb. betű szerint kell követni, stb. szinten). -
reelc
veterán
válasz #10186752 #108724 üzenetére
Írtad, hogy PS4, így még biztatni sem tudlak semmivel. Csak X-Box One átirat lesz valamikor.
(#108725) Daelion: áh, nekem ez jó így.
Ha nincs a Crismon szet és az új nyakékek, már az általam kötelezőnek érzett Season Journey teljesítése után le is raktam volna a játékot.
Így a váratlan beerősödés miatt, egy halom 80-as követ elég jó időkkel feltornáztam 100-ra, augmentálni. Plussz minden kőből 1-et, ha bármivel akarnék menni, mainnek jók.
A Paragon grind nekem sem jön be. A cuccokat se erőltetem. De NS-ben van P1900-am, + elég jó cuccok, és most már 100-as augmentációval... nem érné meg továbbra is szezonoznom. Igen hosszú játékidő gyümölcse ez. Persze, ha azt nézem jóval több Paragonomnak kellene lennie, ha csapatban nyomulnék mindig, stb. de nem érdekel.
Amúgy is a játékidőm szinte teljes részét szólóban töltöm, néha 1-1 friend listessel. Nekem így jó.Diablo 1: íjásszal végigvertem a játékot.
Diablo 2: alacsony szinten próbálgattam a kasztokat, aztán íjász és csapdalerakó lettem. Gondoltam pár év alatt (nem folyamatos játékkal, csak pár havonta, mert nagyon hamar meguntam) elhúzom max. szintre. Nem jött össze. Sosem farmoltam a végtelenségig a bossokat + azt az 1-2 helyet. Halálra untam volna. A kaput az tette be, hogy akkor még nem lehetett pontokat visszavonni, rossz irányba fejlesztettem, és semmit sem ért a legfelső fokozaton a karim. Akkoriban nem nagyon volt netem, buildekről nem tudtam. Később meg már nem érdekelt, mert képbe jött a:
Titan Quest: íjászt raktam össze leírás alapján, és a legnehezebb fokozatot farmoltam a sztori végigvitele után. Szerettem.
Diablo 3: Crusival kezdtem, de a munkatársak nagyon meggyőzőek voltak a DH Marával, így átálltam. Korábban próbálgattam mindenfélét, de a DH-nál kötöttem ki mindig.
Grim Dawn: ez tetszik a legjobban. A legjobb, farmolós karim egy 2 pisztolyos lett.
Persze egyéb ARPG-ket is próbálgattam, de ezek voltak számomra a jelentősebbek, mondjuk amibe 60+ órát öltem.[ Szerkesztve ]
-
krokk
senior tag
válasz #10186752 #108741 üzenetére
Hát majd a Torment szinteken kezdesz el halni, de ez felszerelés függő elég rendesen. A normal és hard kb a very easy és easy kategóriának számít más játékoknál. De ha nem esik semmi jó felszerlés csak szinteket lépsz, akkor azért esetleg itt is lehet halni, de az nagyoooon ritka. Mondjuk én mostanában főleg Hardcore karakterrel megyek, így nem sokat halok
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
reelc
veterán
válasz #10186752 #108740 üzenetére
Nincs pet, én gondolkodom másképp.
(#108746) Ulthanito: én inkább úgy fogalmaznék, hogy a "balansz" azt jelenti, hogy 2x, 3x akkora legyen a szetbónusz, mint az előző. Több patch erre épült.
Ezt ugye korrigálni kellett a nehézségekkel.
De persze nem úgy, hogy a meglévőket nehezítjük, esetleg csökkentjük a mennyiségét, hanem úgy, hogy létrehoztak újakat.
Az első pár szint még a vanilla játék öröksége, mindenki túlesik rajta (ha mást nem húzzák) karinként egyszer, és utána csak egyre fentebb megy. -
krokk
senior tag
válasz #10186752 #108748 üzenetére
Baj
Amúgy igen a magasabb fogokzatok lockolva vannak az elején még. Magasabb szinten illetve ha a korábbiakat teljesítetted, akkor fognak megnyílni. (Elvileg írja, hogy mikor lesz elérhető minden lockoltnál)
Nincs elrontva ez a nehézsét. Nézd meg mennyi Torment szint van. Inkább csak vannak nagyon könnyű szintek jobban tudod skálázni. De hidd el Hardcoreban kell az a normal is...
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
Daelion
őstag
válasz #10186752 #108746 üzenetére
Játék a megjelenése óta többször is átesett teljes nehézségi rendszer átalakításon.
Volt ez ennél rosszabb is,mostani még egész tűrhető csak szerintem már túl sok közül lehet választani.Sztori mód az meg olyan amilyen,igazából a játék utána kezdődik meg magasabb fokozatokon.
-
-
krokk
senior tag
válasz #10186752 #108750 üzenetére
Mármint a sztory módot végigjátszani
Utána jön majd a móka Adventure módban.
Hát ha ilyen céljadi vannak, akkor ajánlom a hardcore karaktert ott biztos nem haltál meg egyszer sem ha már a sztoryt végigvittedthe funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
krokk
senior tag
válasz #10186752 #108754 üzenetére
Hát pedig mondhatni a sztori után kezdődik a játék De ok persze megértem, ha csak az érdekel, csak meglepődtem. Sok dologról fogsz lemaradni lehet. Pl: set bónuszok
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
krokk
senior tag
válasz #10186752 #108758 üzenetére
Értem.
Hát meglátjuk, attól függ milyen nehézségen csinálod, lehet meglesz a 70 vagy lehet az is hogy nem.
Set bonus: vannak olyan zöld felszerelések amik bónuszt adnak. Nem is akarok bővebben belemenni mert ennek 70. szinttől van jelentősége.the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
akva
tag
válasz #10186752 #108758 üzenetére
Én is úgy toltam "végig" pár éve egy wizard-al, hogy story mód, aztán kalap-kabát.
A második kattanás az volt, mikor elkezdtük couch coop módban játszani a barátnőmmel (mármint a diablo-t ), és egyszercsak publicon megjelent egy paragon 500+-os karakter... annyit láttunk, hogy hirtelen mindenki megdöglik, a szintjeink elkezdenek durván felfelé kúszni, a karakter pedig egész hordákat one-shot-ol... ez nagyon megfogott, tudni akartam, hogy lehetek én is ilyen.
Plusz, a couch mód kifejezetten élvezetes (még mindig diablo).
Innen csúsztam le odáig, hogy rájöttem, ebben a játékban nem a sztori a lényeg (számomra), hanem a karakterek különbözősége, a lehetőségeik kimaxolása. Teljesen más harcmodort, játékstílust követel egy barbár karakter, mint egy witch doctor, gyakorlatilag mintha másik játékkal játszana az ember.
Most meg seasonal HC witch doctort nyomok, paragon 200 közelében, két set már megvan, a teljes build-ek is alakulgatnak... és nagyon jó, hogy van a játékban normal nehézségi szint, mert az eleje nem egyszerű HC-ben, ha rögtön rift-ekkel kezd az ember.
Az első HC karim haverrel multiban néhány percig bírta, dicső helyett szörnyen megalázó halált halva.
Usbridge -> iFi Nano -> Tabla -> Metrum Octave DAC / Chord Mojo -> Pointe 672SE / tmp Ant -> Vandersteen 2ci / Amiron Home / RHA T20 / AudioQuest kábelek, iFi tápok
-
Peppo
őstag
válasz #10186752 #108746 üzenetére
Nem cseszték el. Elég sok fokozat van, mindenki megtalálhatja a neki neki még éppen teljesíthetőt, vagy azt, amelyiken kényelmesen is tud haladni. Magasabb szinten persze sokkal (nagyságrendekkel) erősebbek a dögök, de ott jobb cuccok is esnek. Illetve inkább úgy mondom, hogy magasabb szinten nagyobb az esélye, hogy jobb cuccok essenek.
[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
válasz #10186752 #108763 üzenetére
Régen csak 4 fokozat volt de ha át akartál menni nehezebb fokozatra be kellett fejezni a könnyebb fokozaton a sztorit viszont akkor nem is volt csak sztori mód a játékban.
Akkor se volt hú de nehéz az első pár fokozat viszont Inferno Act II az kifektette a legtöbb embert amíg nem gyengítették.Normal/Nightmare/Hell/Inferno 'Diablo 1 és 2-be az első 3 volt'
Most meg már ott tart a játék,hogy a sztori csak mellékesen van és nem a köré van 'balanszolva' a játék hanem Adventure módhoz inkább.
[ Szerkesztve ]
-
mpierre
veterán
válasz #10186752 #108763 üzenetére
A régebbi dio-k egyszerűbbek voltak - normal; nightmare, hell,
inferno (Nem a hell mod hozta be ezt? a D1-be )- nehézségi szintekkel, de a 3-at tényleg elszúrták ezen a téren. Gyak reelc #108747 hozzászólása tartalmazza lényeget.Lassan gépelek..
[ Szerkesztve ]
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
Peppo
őstag
-
reelc
veterán
válasz #10186752 #108769 üzenetére
Nem vagyunk egyformák.
Szerintem sok 6e Ft. egy kb. 10 órás (csak mondtam valamit) végigjátszásért, ami a sztori lehet nagyjából. Már nem emlékszem, mennyi volt.
Az, hogy más játékok mit kínálnak - nem fair egy új 18e Ft-os játékkal összehasonlítani. A maga idejében nagyon drága volt a Diablo 3 és ugye később a kieget is meg kellett venni, mert annyit változtatott rajta.
(Csak nagy akcióban ill. bundlekat vásárolok, nálam így működik.)
Ez pont egy olyan stílus, amivel elég sokáig ellehet lenni.
A játék korát a nehézségi fokozatok miatt említettem, mert az nem tetszett neked.
Próbáltam kicsit tisztába tenni a dolgokat, ahogy a többiek is.
Egy sztorit akarsz a játéktól, megkapod. Jó szórakozást! -
-
persil
nagyúr
válasz #10186752 #108799 üzenetére
Ahhoz rengeteget kell farmolnod. Azert mondtam, ha csak a sztorit vegignyomod, akkor nem lesz meg. Ha 70en akarod befejezni, akkor "feleslegesen" fogsz farmolni. And that means ennyi erovel sztori utan tolhatod az adventure modot, ami a jatek sava-borsa.
Adcenture-ben random feladatok vannak(annyira azert nem random, mert van x fele, azok ismetlodnek). A "palyak" viszont random generaltak, tehat a helyezin adott de a layout valtozik. Aztan ott a kocka, a bounty-ert kapott ladak, a riftek, stb. Megnyilik a vilag. Felreertes ne essek, en imadtam a sztori modot, amikor megjelent a jatek, de ha diablozni akarsz, akkor utana adventure.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
DjDanee87
addikt
válasz #10186752 #108801 üzenetére
A "gond" szerintem abból adódik, hogy a Blizzard által később hozzátoldott nehézségi fokozatok rosszul lettek elnevezve. Vagyis nem azok, hanem az első fokozatok nem lettek átnevezve amikor hozzáadtak egy csomó újat. Te OPnak érzed a skillt, de csak azért mert valójában 20 nehézségi fokozat van és abból te a legelsőn vagy. Valami ultra easy nevet kéne valójában adni neki és a hard kéne hogy very easy legyen és így tovább.
Itt egy link a jelenlegi nehézségi fokozatokról: [link] nyilván ennek nagy részét nem érted, mert a legtöbb dolog ami itt szerepel az endgame cucc lvl70en adventure módban, de a monster health azért érthető.
Torment 16on, a legnehezebb nehézségi fokon majdnem 14000-szer annyi HPja van a dögöknek, mint normalon. Mindjárt nem olyan OP az a Ray of Frost önmagában. Azt, hogy ilyen milliárdos nagyságrendű sebzéseket lehessen csinálni pedig javarészt a class setekkel érhetőek el. Azokon van bizonyos skillekre többezres szorzó, és ezek a class setek alakítják át a játékstílust különböző irányokba kiegészítve persze extra legendary itemekkel.
És akkor ez a nehézség nem is vonatkozik a Greater riftekre, mert azoknak a magassága határozza meg a nehézséget. Egy GR100-asban a dögöknek többszöröse az élete, mint T16on.Én megértelek amúgy. Nem kell belefolyni a karakterépítgetésbe ha neked bőven elég a sztorit végigjátszani. Tényleg annyi jó játék létezik, hogy én is kicsit bánom, hogy egybe ölöm a legtöbb időmet, ahelyett hogy többet kipróbálnék sokkal felületesebben.
(Így néz ki például a wiznek a legerősebb solo buildje jelenleg)
-
reelc
veterán
válasz #10186752 #108803 üzenetére
DjDanee87 jól leírta, és korábban én is.
Újra leírom: a játék nem így indult, pár nehézség volt iszonyatos különbséggel, nehéz volt, vacak loottal, amit eladhattál pénzért. Ezt az egészet megreformálták.
Amúgy: egy videót se néztél a játékról vásárlás előtt? Úgy gondolom ez a minimum manapság. A korabeli kritikákat kilehet hagyni, mert sokat változott a játék. De videókból pár naposak is vannak.
Az, hogy nem biztos, hogy lvl70-et eléred majd sztoriból (számít a nehézség is), puszta matek, ahogy egyre magasabb lvl-e van a karidnak, 1 ölés egyre kevesebb XP-t ér. Ezt lehet majd ellensúlyozni jobb cuccok révén ölési sebességgel, ill. nehézség fentebb rakásával.Régen minden játékban volt sztori mód, vagy kampány, ahogy tetszik.
Ezt a műfajt az endgame tartalom adja el. A műfajt, nem csak ezt a játékot. A sztori utáni dolgok. A sztori kell, megfogja az embert, élményt okozhat, kalauzol. De változott annyit a világ, hogy egy ilyen játéknál már nem az az "endgame", hogy a végtelenségig farmolod a legnagyobb nehézséget - hanem új játékmódok vannak, esetleg új pályák. A játékok fejlődtek.
Mindig az a cél, hogy egyre magasabb szinted legyen, egyre jobb cuccokat keríts be. Ezáltal jobb eredményeid lesznek.Csak próbáld elfogadni amit írunk, mert tévesen ítéled meg a játékot.
Tapasztald meg inkább.(#108805) Ulthanito:
SZERK. (A fentieket a hsz-ed előtt írtam).
a kihívás miatt. Az, hogy egyre nagyobbra jutsz.
Teljesen olyan, mint pl. autós játékban jobb idő alatt akarod teljesíteni a köröket.
Igen, sok száz, sok ezer órát bele lehet ölni, csak gondolj bele, mennyi más játék árát is meg lehet spórolni ennyi idő alatt. Nem lesz rájuk időd, majd nagy akcióban megveszed, nem 0-day, meg -20%-kal, stb. Ez persze valakinek jelent valami, valakinek nem.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz #10186752 #108799 üzenetére
Az el fog tartani egy ideig, főleg normal szinten. Nem úgy van belőve a kampány, hogy a végére 70-es legyél. Szóval vagy újrafarmolsz bizonyos helyeket, ami szerintem kampányban értelmetlen, vagy emelsz a nehézségi szinten, és akkor meglehet a 70 a végére.
Arról nem is beszélve, hogy kampány módban az xp lassabban jön.Adventure módban egyrész az eredeti helyszíneken is járkálhatsz, ahol mindenféle feladatokat kell megoldani jutalomért. Ezt hívják bountynak. Ill. vannak speciális helyszínek, amelyeken végighaladva ki kell irtani minél több dögöt, majd a végén egy bosst is, és azért is jár jutalom. Ez a rift. Ennek egy speciális verziója a great rift, ahol kb. ugyanez a feladat, csak ott más a jutalom, és jobban jön az xp. Ebből minél magasabb szintűt tudsz megcsinálni, annál előbbre kerülsz a ranglistán. Vannak, akik erre mennek rá leginkább.
Ezen kívül van még néhány fajta különleges helyszín, amelyeken megint lehet érdekes dolgokat csinálni. Adventure módban nincs végcélja a játéknak, ezt addig csinálja az ember, amíg tetszik neki. -
krokk
senior tag
válasz #10186752 #108805 üzenetére
A 100-as riftre: Szerintem ugyanazért amiért te végigjátszod a story-t. Miért játszod végig? Érdekel mi van a végén (meg persze közben) gondolom.
Egy célt tűztél ki amit el akarsz érni, ez egy másik cél amit az illető el akar érni.
No offense, de úgy érzem kicsit kezd rossz irányba menni az általad indított beszélgetés a játékról.... Bocs, ha rosszul érzem.the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
Balesz1899
aktív tag
válasz #10186752 #108805 üzenetére
"Hardon nyomom."
Ahogy mások is írták, max elnevezésben. Hidd el, easyn nyomod."És azzal szembesül, hogy a játék egy egygombos faék egyszerű harcrendszerrel megáldott darab. Hiába van benne csillió képesség, nem kell használnod, semmi szükség rá."
Ez olyan, mintha a DOOM-ra panaszkodnál, hogy az IDDQD beírása után túl könnyű lett a játék, mert csak mész és darálsz."az élet túl rövid ahhoz, hogy valaki egy ilyenbe beleássa magát, és túl sok jó játék is van ahhoz, hogy ilyen szinten mélyedjek el ebben."
Ez annak fényében vicces, hogy épp Te írtad, hogy a Bloodborne-t 11x játszottad végig"miért jó az valakinek, ha mondjuk megcsinál egy 100-as riftet? Jobb kedve lesz tőle?"
Igen, jobb kedve. Tűztél már ki célt magad elé akár csak videojátékban? Jó kedved lett tőle, amikor meg tudtad csinálni? Ha igen, akkor meg is kaptad a választ. Ha nem, akkor pedig hiába magyarázom."értékesebb emberré válik szerinte, vagy mi?"
Ne haragudj, de ez komoly kérdés? Szerinted itt a topicban bárki is értékesebbnek tartaná magát másnál egy ilyen miatt? Ez egy JÁTÉK (és még mindig nem társasjáték. Az a Gazdálkodj okosan, pl.), ami szórakoztat, sikerélményt ad, amikor fejlődsz, meg tudsz csinálni valamit gyorsabban/jobban, amit azelőtt nem. Ennyi és nem több.[ Szerkesztve ]
-
válasz #10186752 #108805 üzenetére
a jatek eredetileg ugy nezett ki, hogy negyszer vegigmentel az egesz sztorin Act1-4ig. Act5 a kieggel jott es ott kapott a jatek egy reformot. eredetileg a jatekban csak 60 szint volt.
negyszer vegigmenni a sztorin idegorlo volt. Volt normal, az kb olyan lvl30 korul lett meg. nightmarere kb 45 korul lett vege, hell olyan 55 korul de infernora szigoruan tilos volt atmenni 60 alatt es az utolso 5 szint kifarmolasa kb egy delutannyi idegorles volt. plusz nem volt teljesen biztonsagos, nekem pl halt le 59es HC karim azmodannal, mert 1hitelt az egyik tamadasaval.
inferno [link] igy nezett ki. ez itt a varos volt. Act1ben farmolt az ember egy hetet, aztan act2ben farmolt az ember ket hetet, aztan act3 legelejen az ember farmolt megint egy hetet, aztan Act3 kozepen a kulso reszeken megint farmolt az ember egy hetet aztan act3 vegen igazabol a javitasi koltseg tobb volt mint ami penz bejott es gyakorlatilag minden masodik elitet skippelve at lehetett jutni A4be. demon hunterrel A4 rakanoth infernon egyedul legyozhetetlen volt, nem lehetett annyi vedelmet a karira rakni, hogy ne 1hiteljen es 10 perc volt a csata. A4 kb A3 vegi szinten volt, szoval itt megint kellett meg egy hetet farmolni. A4 diablonal az elso killem talan 25 percig tartott es nem dobott semmit, mert leesett a nephalem buff a karirol. szoval volt egy ilyen cucc az elejen, hogy ha 5 quest teljesitese / elit leolese / elit cache kinyitasa elott kb feher-kek itemekbol allt max a drop, es ez a bonusz talan 10 vagy 20 perc alatt leesett.
a kieg utan a blizzardnal vegiggondoltak a jatekot es a vegeredmeny egy sokkal modernebb es elvezetesebb jatek lett. a sztori mod lehet igy kicsit tul lett konnyitve, de alapvetoen a sztorit erdemes vegigtolni mostanaban egyszer (es nem negyszer minden egyes karakterrel), az endgame pedig az adventure mode.
btw 100 mostanaban elso hetvegere SCben realis ha az elejen van egy negyfos party aki egymast tudja segiteni az elejen gearelesben az elso 400 paragorn szinten (meg 70 alatt is).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TeeBee73
addikt
válasz #10186752 #108815 üzenetére
"... a játék lényege a szórakozás."
Ez így igaz. Nálam is fent terpeszkedik ~ 800GB játék a vinyón, van amire egy éve már rá se néztem, de ha arra szottyan kedvem, ne kelljen keresgélni.
De.
(Nem propagandaszöveg akar lenni.)
A D3 Story mód tényleg csak az alja az egésznek. (Mondjuk, egyszer kötelező végigvinni.)
Úgy kell elképzelni, mint egy pogácsát.
Story módban nem biztos, hogy HARD-on meglesz a lvl.70.
Ami itt esetünkben, a pogi alja.
A sajt a tetején, pedig mikor lehozod a GR130-at szénnégemezett cuccokban 14:50 alatt, halál nélkül, az csap egyet a boldogsághoz.
Mondjuk, ehhez farm kell orrvérzésig. De megéri.
(Alig van időm játszani, de már ~2500 órám benne van.)"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Daelion
őstag
válasz #10186752 #108815 üzenetére
Ezt én meg tudom érteni csak Diablo meg ez a stílus pont az amire rá tud kattanni az ember 'mint ahogy te is fogalmaztál' és sokan pont ezt keresik ezekben a játékokban.
Én alapvetően 'mindenevő' vagyok játékok terén max az ilyen netes PvP/Moba/Battle royale izéket nem szeretem,vagyis már vagy ~10+ éve nem érdekel semmi amiben mások ellen kell játszani.
Meg nálam befigyelt egy MMO majdnem 7 évig és még mindig sok több éves játék van a listámon amivel játszani kéne valamikor,Diablo már csak 2-3 hetekre foglal le 3-4 havonta amikor új Season van.
Így is bele raktam már játékba ~2300+ órát a megjelenés óta tehát mindenképp behozta az árát.Az mondjuk szép,hogy annyiszor végig vitted a Bloodbornet,nekem valszeg meg 1x se lenne türelmem/idegzetem hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
AnginaP
aktív tag
válasz #10186752 #108815 üzenetére
Én még annyit tennék hozzá, hogy a játék a karakter szintjével együtt IS nehezedik. Ha megnézed jobb felül, akkor nálad kb azt írja, hogy Hard (40). Vagyis hard fokozaton vagy 40-es karakter erősséggel. Na most a kiegészítővel + 5. act-tal jött a 60-70-es szintek, és ha meghaladod a 60-as karakter szintet, akkor annyira durván elkezd benehezedni a játék még hard-on is, hogy ha nincsenek jó cuccaid nagyon átmegy torkosba a játék. Emlékszem anno mikor legelőször toltam, már normálon szenvedtem a legvégét, és tényleg szenvedés volt. Kb 66-67 karakter szintig lehet eljutni amúgy, mire vége a kampánynak. Bár függ attól, hogy mennyit farmolsz csak úgy, de a 60-70 szintekhez meg már (aránytalanul) sokkal több XP is kell, mint 60 alatt.
Indítok egy Skyrim szervert.
-
reelc
veterán
válasz #10186752 #108848 üzenetére
Ezért írtam korábban, hogy a sztori fontos része ezeknek a játékoknak. Kalauzol, megismered a világot, a pályákat, a játék egyéb dolgait, a karaktered... de nem kell díjat nyernie a sztorinak. Az ember letudja (a játék felépítésétől függ, hányszor), és eljut az endgame tartalomig. Ami igazából eladja a játékot. Amiből kiderül, hogy 10 vagy jóval több órát ölsz bele. Persze fontos a hangulat, megfog-e a grafika stb. Szóval ha úgy tetszik a sztori vége a vízválasztó.
Vannak még ebben a műfajban jó játékok, de azok nem annyira kezdő barátok, mint ez.
-
-
Daelion
őstag
válasz #10186752 #108852 üzenetére
Divine Divinity azért nem éppen egy Diablo vagy hasonló ARPG de ezek szerint már rájöttél.
Van első része is,azzal célszerű kezdeni szerintem de tény,hogy ez nem az a beleugrok oszt megyünk játék.
Grafika szerintem jobb mint Diablo 3,külső tereken legalábbis szép színes/fantazy érzést kelt.
Én se vittem még ezt a 2 részt végig de a DD világát szeretem,régi Divine Divinity-t végig vittem meg a Divinity 2-t.
Ja meg az Adventure mód D3-ba nem merül ki a bounty dologba,én pl nagyon nem szeretem azokat és amolyan szükséges gonoszként tekintek rá és csak annyit megyek amennyire tényleg szükségem van.
Legtöbbet Rift meg Greater Rift-et csinálok,szokták is néha Riftablo-nak is nevezni játékot ez miatt.[ Szerkesztve ]
-
-
Pahli
tag
válasz #10186752 #108852 üzenetére
Amit Daelion is írt:’’ tény,hogy ez nem az a beleugrok oszt megyünk játék’’ a komplexebb játékok problémái, érdemes nyitni egy wiki-t mert, annyira brutális, annyi féleképpen lehet 1-1 küldetést megcsinálni, hogy az eszméletlen.
Van, hogy arrébb kell vinnem Sebillet, a partitót mert az NPC-ket állandóan meg akarja ölni, nem spojler, konkrétan így kezdődik a játék, meg ezt is mondja a 3. monológban, hogy ez a küldetése.
Nem is mind1 kivel játszol, vagy melyik 4 tagot választod. Első kijátszásra őket mindenképpen ajánlom a partiba, Fane, Loshe, Sebille, (de ne loshet válaszd fő karakternek, mert lesz egy olyan jelenet, amit csak akkor kapsz meg, ha nem fő karakterként játszod).
Ez a játék akkor élvezetes, ha már kb. mindent tudsz és kinyomtad párszor. A játék különlegessége a harcrendszere, annyi féleképpen lehet benne harcolni, fejlesztők is nagyon jó arcok.
-
Pahli
tag
válasz #10186752 #108856 üzenetére
Az a probléma, hogy túl komplex, mint pl. egy civ 5. Annál élvezetesebb, minél többet tudsz a játékról. Story-módban érdemes elkezdeni. Mind1 hogy az adott karakteredet milyen kasztra állítod, történetet nem fogja befolyásolni.
Amikor a csáp odacsap a tagra, mérgező pocsolya marad utána, azt próbáld felgyújtani valahogy, asszem a melletted lévő hullánál szokott lenni molotov de nem 100%. Vagy Ifan Ben-Mezd melletti ágyon van egy kulcs, amivel bemehetsz a mögötte lévő konyhába. Talán ott tálász molotovot.
A játéknak nagy részét képezi, hogy ''kombózni'' lehet. Pl. Geomancer képességet használsz, van amelyik hagy maga után olajfoltokat, azt be tudod gyújtani, robbantani, és az szépen ott fog égni egy darabig, vagy amíg el nem oltod.
Vagy idézel esőt, majd a pocsolyát elpárologtatod, marad a pára, amit villámmal elekromos felhővé alakítasz, ami aoe cc, dmg, blokkolja a láthatóságot stb.Kb mindent mindennel, lehet így kombózni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- További aktív témák...