Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz #10186752 #108803 üzenetére

    DjDanee87 jól leírta, és korábban én is.
    Újra leírom: a játék nem így indult, pár nehézség volt iszonyatos különbséggel, nehéz volt, vacak loottal, amit eladhattál pénzért. Ezt az egészet megreformálták.
    Amúgy: egy videót se néztél a játékról vásárlás előtt? Úgy gondolom ez a minimum manapság. A korabeli kritikákat kilehet hagyni, mert sokat változott a játék. De videókból pár naposak is vannak.
    Az, hogy nem biztos, hogy lvl70-et eléred majd sztoriból (számít a nehézség is), puszta matek, ahogy egyre magasabb lvl-e van a karidnak, 1 ölés egyre kevesebb XP-t ér. Ezt lehet majd ellensúlyozni jobb cuccok révén ölési sebességgel, ill. nehézség fentebb rakásával.

    Régen minden játékban volt sztori mód, vagy kampány, ahogy tetszik.
    Ezt a műfajt az endgame tartalom adja el. A műfajt, nem csak ezt a játékot. A sztori utáni dolgok. A sztori kell, megfogja az embert, élményt okozhat, kalauzol. De változott annyit a világ, hogy egy ilyen játéknál már nem az az "endgame", hogy a végtelenségig farmolod a legnagyobb nehézséget - hanem új játékmódok vannak, esetleg új pályák. A játékok fejlődtek.
    Mindig az a cél, hogy egyre magasabb szinted legyen, egyre jobb cuccokat keríts be. Ezáltal jobb eredményeid lesznek.

    Csak próbáld elfogadni amit írunk, mert tévesen ítéled meg a játékot.
    Tapasztald meg inkább.

    (#108805) Ulthanito:
    SZERK. (A fentieket a hsz-ed előtt írtam).
    a kihívás miatt. Az, hogy egyre nagyobbra jutsz.
    Teljesen olyan, mint pl. autós játékban jobb idő alatt akarod teljesíteni a köröket.
    Igen, sok száz, sok ezer órát bele lehet ölni, csak gondolj bele, mennyi más játék árát is meg lehet spórolni ennyi idő alatt. :DD Nem lesz rájuk időd, majd nagy akcióban megveszed, nem 0-day, meg -20%-kal, stb. Ez persze valakinek jelent valami, valakinek nem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák