Új hozzászólás Aktív témák

  • DjDanee87

    addikt

    válasz #10186752 #108801 üzenetére

    A "gond" szerintem abból adódik, hogy a Blizzard által később hozzátoldott nehézségi fokozatok rosszul lettek elnevezve. Vagyis nem azok, hanem az első fokozatok nem lettek átnevezve amikor hozzáadtak egy csomó újat. Te OPnak érzed a skillt, de csak azért mert valójában 20 nehézségi fokozat van és abból te a legelsőn vagy. Valami ultra easy nevet kéne valójában adni neki és a hard kéne hogy very easy legyen és így tovább.
    Itt egy link a jelenlegi nehézségi fokozatokról: [link] nyilván ennek nagy részét nem érted, mert a legtöbb dolog ami itt szerepel az endgame cucc lvl70en adventure módban, de a monster health azért érthető.
    Torment 16on, a legnehezebb nehézségi fokon majdnem 14000-szer annyi HPja van a dögöknek, mint normalon. Mindjárt nem olyan OP az a Ray of Frost önmagában. Azt, hogy ilyen milliárdos nagyságrendű sebzéseket lehessen csinálni pedig javarészt a class setekkel érhetőek el. Azokon van bizonyos skillekre többezres szorzó, és ezek a class setek alakítják át a játékstílust különböző irányokba kiegészítve persze extra legendary itemekkel.
    És akkor ez a nehézség nem is vonatkozik a Greater riftekre, mert azoknak a magassága határozza meg a nehézséget. Egy GR100-asban a dögöknek többszöröse az élete, mint T16on.

    Én megértelek amúgy. Nem kell belefolyni a karakterépítgetésbe ha neked bőven elég a sztorit végigjátszani. Tényleg annyi jó játék létezik, hogy én is kicsit bánom, hogy egybe ölöm a legtöbb időmet, ahelyett hogy többet kipróbálnék sokkal felületesebben.

    (Így néz ki például a wiznek a legerősebb solo buildje jelenleg)

Új hozzászólás Aktív témák