-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
senior tag
NG+-ok-on többször nekifutottam végigvinni katanával(DS1), de volt egy kimaxolt Shotel-em, és nehezebb szitukban mindig elcsábultam. Szűk helyeken, a katana eltalálta az oszlopot, tőr és sarló elegánsabb volt, mindig mániáztam valamin ami, ami miatt eltettem. Vagy balban sarló jobban katana, de akkormeg főleg a ballal aprítottam, a jobbkézben a fegyver erejét elszámoltam és meghagyott a manusnak egy parányi csíkkot azzal meg lelökött a búsba. Tetszik, csak az idegeim nem engedték használni
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Kai_Rong
senior tag
Kicsit elkalandoztam a kitaposott ösvényről, eltévedtem Darkroot Gardenben, és pikkpakk egy bossroom előtt találtam magam xD Nem volt vészes ez a Moonlight Butterfly, jó volt egy kicsit íjat használni a szokásos melee fightok helyett.
Illetve teljesen random megtaláltam az Uchigatanát. A merchantnál vásároltam Undead Burgban, aztán megpróbáltam inni az előttem lévő vizesflakonból. Sajnos mindig megfeledkezem arról, hogy a menüben sincs pause, és ahogy leraktam a kontrollert, az R2 benyomódott az ölemben, megcsipkedve a merchantot... Ha már hostile lett, akkor gondoltam, ki kell nyírni. Dobott egy katanát Fel is húztam +9-re, egyelőre nagyon bejövős a fegyver, jó a sebzése, a durability-re meg külön figyelek.
Firelink Shrine-nál az óriás varjúhoz hogy lehet odamenni (gondolom, ő a fast travel opció)? Az Undead Parish liftnél láttam, hogy egy szinttel feljebb ki lehet szállni, ami egy platformra visz, de a platformról nem tudok átugrani a kitüremkedő várfalrészre, mindig leesek a ládákhoz lejjebb... A Firelink Shrine szobornál pedig maximum a varjú alá tudok menni.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
melega
őstag
válasz cyberkind #7750 üzenetére
Te DS sorozat után elkezdtem a Nioh 2 őt, a legnehezebb játék a Sekiro után eddig, az erlső bosst ideáig nyomtram dálután 4 óta mintha a Dncert kaptam volna meg lebutított szinten.
Visszatérek inkább a witcher 3 hoz, és utána A bloodbornhoz hátha a vízválasztóig magamtól eljutok.
-
Kai_Rong
senior tag
Basszus csak siman dodgerollolni kellett szemben a kituremkedo falresszel xD en hulye meg ugraltam mindenfele szogbol es sose jott ossze. Nem szoktam a lenthagyott szovegeket megnezni mert sok a hazudos, de valaki pont ott hagyott egy szoveget azzal, hogy try rolling, es bejott
Lenyomtam a Stray Demont, aztan ellatogattam Blighttownba (nem volt annyira szar, mint a belepeskor gondoltam, bar ezeket a kopocsoves toxic faembereket aki belerakta a jatekba, annak a jo edesanyjat). Lement a pokboszorkany boss is, aztan veletlenul Darkroot Gardenben kilyukadtam a “gisgutya” bossnal, szoval Sif is lement. Itt azert volt nemi mosoly az arcomon, ez gyakorlatilag full ugyanaz a bosd, mint Liurnia Academyn az Elden Ringben, csak ez legalabb a melee brutal utesei melle nem lovoldozott magic projectile szarokat Jott valami sarkanyfej a Firelink Shrine-ba, meg megnyilt Sen’s Fortress, gondolom, az a kovetkezo allomas. Van vagy 100k soulom, nem tudom, mit kezdjek vele. Soul level 49es vagyok, ebbol sztem vagy 6-7 plusz level tuti kijon, ami lehet, hogy jo. A pyromancer botot felhuztam +10re, az is jo cuccnak tunik, es tudnam meg tovabb fejleszteni, bar csak akkor pyrozok inkabb, ha sietek vissza a hullamhoz. Az uchigatanat meg nem tudom tovabb huzni, nincs eleg Large Titanite Shardom, szoval +9nel egyelore megrekedtem.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Úh ez a Sen's Fortress elég idegesítő volt. Ezekben a platform részekben egyik From játék se remekel (na jó, a Sekiro üdítő kivétel), a kamera sokszor vállalhatatlan. Láthatóan nem lógok ki az ajtó keretéből, de mégis eltalál a kőgolyó hitboxa and stuff. Mindegy, elverekedtem magam a végére, az Iron Golemet leolvasztottam némi pyromancyval, szóval most már Anor Londóban vagyok, ami kicsit úgy néz ki, mint az Elden Ring Leyndell Capitalje. A játék továbbra is bejövős, és nem érzem se nehéznek, se nagyon unfairnek, kicsit bánom, hogy anno a PS3 érában ez kimaradt.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
_drk
őstag
válasz Kai_Rong #7756 üzenetére
Azóta sok játék elővette ezt a mechanikát.
Egy testvér játékkal mint például Elden Ring után meg már nem nagy meglepetés.
Guideok alapján meg már tényleg nem is annyira nehéz csak pár rész, de ott meg ugyan úgy el kell fogadni, hogy meghal az ember párszor, de aztán annyi, lehet megint haladni. -
melega
őstag
válasz Kai_Rong #7756 üzenetére
Nekem kedvencem a From Software játékai közül az első és harmadik része.
A másodikat annyira nem szerettem.
Nioh 2 őt egyenlőre félreraktam amúgy sincsenek szerverek pcn.Most a Witcher 3 at játszom, de negyedik végigjátszásra dögunalom.
Majd utána az Elden ringet próbálom újrajátszani.[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7756 üzenetére
Sen's Fortress kevesebb frusztrációt okozna ha pl. a Super Meatboy-ban lenne.
Utólag már hiányolom az ilyen részeket a későbbi DS-ekből.
Anor Londo*? Nem nehéz?
insert röhögős Tidus mém*Nézd meg hogy néz ki a Westminster székesegyház. Döbb.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Kai_Rong
senior tag
Nekem sokszor a kamera volt a legnagyobb ellenségem. A mozgó pengéknél pl. tökre nem látni, hogy mennyire vagy közel hozzájuk, könnyű beleszaladni egy-egy ütésbe.
Anor Londónak még csak az elején vagyok, a komment inkább csak annak szólt, hogy tartottam tőle, hogy a játékban tényleg instant halálok lesznek kétpercenként Valószínűleg a sok száz óra Nioh, Nioh 2, Sekiro, Elden Ring és Ninja Gaiden segített abban, hogy skillben javuljak, ha az első ilyen játékom lenne, akkor valószínűleg többször pislognék a You Died feliratra. Anor Londóban lesz valami csúnyaság, amitől kellene tartanom?Anor Londo egyébként inkább a milánói dómra hajaz. Miyazaki láthatóan szereti a túlcsipkézett gótikus épületeket, mert mindenhol ezek köszönnek szembe.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7760 üzenetére
Külföldi fórumokban is az íjászok Anor Londoban blablabla...Énmeg úgy átmentem rajtuk elsőre, hogy folyamatosan lesegettem hogy majd hol lesznek azok a híres íjászok akiktől mindenki fél. A tábortűz után is vártam lesegettem, egész a bossig, ott adtam fel hogy akkor már biztos voltak. Nem szabad megtorpanni, a villámos sáskáktól folyamatosan menni kell, vagy futni, és akkor mindig a hátad mögé lőnek, aztán jobbrafordulás, egy parry és kész. Azóta többedszeri végigjátszásra már volt hogy egypárszor meghalok, mondjuk 2- max7, pedig akkora tehetség vagyok hogy valamelyik NG+-on hogy megszerezzem a villámdárdát, 2 délelőtt 2 délután meg valamennyi este verekedtem a sárkányos dagi párossal.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7765 üzenetére
Szerintem általában túlparázzák, és amiatt rontják el, más magyarázat nincsen. Asszem a jobbrafordulást is úgy csinálod hogy nem torpansz meg akkor szembemenve is a hátad mögé lő, és nem sprintelve szaladni csak sima galopp, de pontosan nem emlékszem, mert közben gyakorlotabb lettem, és már nem tartom magam a recepthez és jobbrafordulás után olykor bukfencezek előre ha fontosnak látom, onnantól meg ha ragaszkodsz hogy nincs pajzsod akkor koncentrálni kell a parryra, de a pajzsnál ha kicsit hátrébb csúszol, lehet előveszi az íjat, és akkor a pajzsolás miatt lelök a nyíl(vagynem), szóval ott már bevariálódhat, úgyhogy jó közel kell lenni hozzá, de csak kardjuk van , azokat könnyű parryzni. De ki is lehet csalni, hogy a hátad mögött egyenes legyen a párkány, ne a fordulóban, akkor tuti nem lök le, de azt már csalásnak éreztem, mert akkor pláne pajzzsal bármeddig lehet ott a párkányon sütkérezni. Erős fegyverrel egy parry meg 1-2 csapást besózok valahogy, de a két parry az nagyjából tuti.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tasunkó #7766 üzenetére
Ugyanazt tudom mondani, leírva nagyon szép, csak közben vagy bejön vagy nem. Nekem is sikerült már így, de ha nem gyakorlod orrvérzésig, akkor nem 100%-os taktika, arról meg ne is beszéljünk, hogy közben a másik sem fog popcornt majszolni, legalább kétszer eltalálhat, míg végzel a jobboldalival.
Egy dolog működik 100%-ban, a poison cheese.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7767 üzenetére
Nem tudom hibás-e a játék, de a másik nekem sose szól be(csak amikor megyek felfele, akkor lő), szerintem azért mert nem torpanok meg(folyamatosan haladok végig, és)miközben megyek a jobboldalihoz. Akkor lőtt a másik ha a jobboldalival sokáig cseszekedtem és hátráltam közben, ha valameddig hátrálok attól a pozíciótól ahol dekkol a jobboldali akkor kezd el spekulálni a másik, amúgy az teljesen passzív nekem.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Kai_Rong
senior tag
Anor Londóból tegnap valami teljesen más helyre keveredtem el, interaktáltam egy festménnyel. Priscilla volt a boss a végén, talán az első boss volt, akivel szenvedtem, ez a láthatatlanná váló képessége elég idegesítő. Lekaszabolt vagy ötször, mire észrevettem, hogy a lábnyoma ott marad a hóban, szóval lehet látni, hogy hova fog jönni. Az Elden Ringben jókat nevettem azon, hogy a batár nagy nyílvesszők még percekig merednek ki a testedből, szóval out of the box megpróbáltam nyílvesszővel lövöldözni, és láss csodát, a belé fúródott nyílvessző nem válik láthatatlanná Onnantól kezdve relatíve könnyű volt trackelni, hogy mit csinál, plusz a fireballt se nagyon szerette.
Szerintem túl vagyok a hírhedt íjász gerendán is - a 2 szárnyas démon után van egy gerenda, ahol két íjász lövöldöz, de relatíve védve vagy a korlát miatt, aztán oszlop, utána pedig még egy gerenda ahol két íjász lövöldöz, jobbra pedig az egyiket közelharcba is kell kapnod, hogy tovább tudj menni. Kicsit vicces, hogy ilyen siege weapon szintű szigonyokat lövöldöznek abból az íjból Kellett egy-két próbálkozás, meg egy szintnyi soul megint ment a levesbe, de most már egy másik bonfire-nél chillelek Solaire-rel.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7772 üzenetére
Nem, vissza kell menni Undead Asylumba, össze kell szedni a babát az egyik cellából és azzal tudsz csak átlépni a festménybe.
Gyakorlatilag a játékosok legnagyobb része része azt se tudja, hogy vissza lehet menni a kezdőhelyre. Aztán felszedni a szükséges lootot ott, összekapcsolni fejben egy totálisan más helyszín jelentéktelennek tűnő festményével nagyjából 1 a millióból lehetőség.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #7773 üzenetére
Ja, Undead Asylumba visszamentem már egyszer, ott volt egy bossfight, a weapon upgrade materialért megsütöttem a Black Knightot meg esett valami shield is, és kilootoltam a helyet. Azt hittem, hogy Firelinkben a varjú olyan fast travel, hogy bármelyik szabadtéri meggyújtott bonfire-höz el tudok vele menni, aztán kiderült, hogy csak az Asylumba visz vissza... Kicsit csalódást keltő volt, de hát én voltam naiv, bilibe lóg a kezem, hogy egy 2011-es játékban van fast travel opció. Azóta minden új területet tüzetesen átnézek, hogy legyenek shortcutok.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Jaja, most már működik az igazi fast travel Délután jártam a boss duónál... Eddig ez volt a legundorítóbb bossfight a játékban, ócska unfair szar volt. Első három próbálkozás alkalmával egyikbe se tudtam még csak beleütni sem, mert már a ködfal után egyből belémállította a lándzsáját Ondóstein vagy rámküldte a villámszarját. Bár a kedvencem az volt, amikor közrefogtak, staggerelt az egyik, mire felálltam és véget ért az i-frame, a másik hitboxa is eltalált, stagger megint. Két ilyen után ezzel nehéz mit kezdeni. Végül felvettem Havel armorját, hogy nehezebben legyek staggered, a dagit kivéreztettem az uchigatanával, a másik jómadarat meg előpörköltem pyróval, aztán fast attack / block / fast attack / block looppal sikerült lekeverni.
Most kicsit úgy érzem, elakadtam New Londo Ruinsnál még a játék elején nyitottam valami shortcutot, ott még nem jártam, de OP helyszínnek tűnik, szellemboszorkányokkal találkoztam, de nem sebez rájuk a katana, WTF. Darkroot Gardensben / Basinben megint szétnéztem, de szerintem ez már ki lett pucolva (Sif, Hydra leölve). Az egyik várban találtam egy kövér macskát, de az csak covenantba vett be, questet nem adott. Van még a katakomba, ahol nem jártam, de ott meg a csontvázak újraélednek. Futok még egy kört az eddigi helyszíneken, hátha kimaradt valami.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7776 üzenetére
Elvileg Frampt-tel (a nagyfogú kígyó) kellene beszélned. A szellemeket csak spéci fegyverrel lehet sebezni, vagy ha átkozott vagy.
Ezt elvileg egy NPC mondja el, vagy tárgyleírást elolvasva is rá lehet jönni. De szerintem ez nagyon nem várható el a játékostól - Gwyn áldja meg aki kitalálta."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7776 üzenetére
Sztem csak nehéz, két bosszal egyszerre, ami a történetükből adódik hogy egyben vannak, de a kövér az lassú, szóval vannak korlátaik, és az oszlopok sem véletlenül vannak ott, szóval átgondoltan nehéz, nem csak összecsapták hogy keresztbetegyenek. Nekem az unfair csak a dlc-nél jutott eszembe, vagy a Four Kings-nél éreztem még úgy hogy nem kontrollálom a helyzetet, még azt se ha nyerek.
Kérek egy számot a jútútú
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Tasunkó #7778 üzenetére
Na ja, a Four Kings egy ritka elcseszett koncepció volt (mekkora szerencse, hogy az Elden Ringben vissza is tértek hozzá és ugyanolyan szaros maradt ).
Ornstein és Smough szerintem se vészes, én nagyon élveztem mindig azt a harcot, annak ellenére, hogy a játékmenet egyértelműen nem többszereplős boss harcokhoz van kitalálva.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Tasunkó
senior tag
válasz Bad Pritt #7779 üzenetére
Dicséretes hogy a játékalkotók mindig próbálkoznak ezzel a nincs fönt meg lent koncepcióval, más játékokban is aztán mindig az lesz belőle hogy csapkodok meg hadonászok összevissza csak legyen már vége, drukkolok hogy egyszer sikerüljön jól megcsinálni, akkor talán megnyugszanak, és továbbléphetünk.
Kérek egy számot a jútútú
-
gorgo
őstag
Warrior után milyen builddel mennétek neki másodszor a DS1-nek?
Filózok, high dex v caster legyen. Asszem caster lesz."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Kai_Rong
senior tag
Ma harcoltam Artoriasszal, fu de jo kis bossfight volt, abszolut kedvenc a jatekban Vegre nemegy slowpoke ellenfel, mar mar a Nioht idezte Nem ment konnyen, mindig akkor nyirt ki, amikor az elete utolso 5%-a volt hatra, es rosszkor healeltem / nem tudtam leshieldelni valamelyik cuccat. Igazabol a legnagyobb hiba az volt, hogy shielddel mentem. A staminamat igyis ugyis leverte, szoval ugy voltam vele, hogy nem bohockodom, ketkezes katana meg dodgeolas, meg is lett azonnal
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Éééés tegnap este a stáblista is lepörgött Nagyon jó élmény volt, és tényleg sajnálom, hogy anno megjelenéskor a Demon's Souls annyira elvette a kedvemet a sorozattól, hogy utána nem is nagyon foglalkoztam vele. Mondjuk az is igaz, hogy így egy valószínűleg jóval smoothabb élmény volt a sok egyéb Soulslike játék után, nem itt kellett megtanulni az alapokat.
Őszintén, a DLC volt szerintem a játék legjobb része, kár, hogy csak három új nagy terület van benne, és limitált új ellenféltípussal. A bossfightok viszont mindenért kárpótoltak, mindegyik tök jó volt. Manus egy kicsit idegesítő volt ezzel az elkaplak, megharaplak, megszorongatlak, földhöz b.szlak, rádugrok kombó támadásával (fél HP csík / attack), de azért egyszámjegyű próbálkozásból teljesíthető volt. Artorias továbbra is a kedvenc bossom, az összes eddigi Soulslike játékból ezt a harcot élveztem a legjobban.
Gwyn cserébe nagyon semmilyen volt, bár valószínűleg az volt az oka, hogy nem 100-as szinten, maxolt equipmenttel kellett volna hozzá menni. És még good bro Solaire-t is beidéztem, ha már a questline-ját végigvittem
Cserébe a lord bossfightok nagyon... furcsák voltak. Nito teljesen oké volt, a Four Kings nekem annyira nem volt rossz (egy gearcheck bossnak tűnik), Seathnál már húztam a számat, de tette be a kaput. Egyszerűen nem tudtam rájönni, hogy hol lehet megütni, miután a két oldaláról az a szar leesett. Egy órányi próbálkozás után végül videót kellett néznem, aztán fogtam a fejemet, hogy jaa, ez csak ennyi?! Ezeket a puzzle bossokat egyik játékban sem szerettem, remélem, ezt az irányt nem erőltetik a későbbi részek.Bed of Chaos
Gwyn előtt azért megnéztem, hogy miket hagytam el, meglepően sok mindent sikerült megcsinálni magamtól (az Elden Ringből átragadt ez a "fedezzünk fel mindent is" érzés), de azért nekiülök a következő végigjátszásnak is, ha már ennyire közel a platina.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7786 üzenetére
A Bed of Chaos azért ilyen, mert az az egész terület félkész állapotban került a játékba, maga a boss gyakorlatilag egy placeholder.
Seath akkor nehéz (vagy inkább idegesítő), ha acsira hajtasz és kell a farka, mert azt egyedül rohadt problémás lehet levágni, sok próbálkozás kellhet hozzá.
Gwyn volt az első igazán idegesítő gondolatolvasó boss szerintem a From játékaiban, csak eszedbe jutott, hogy inni kéne, az ujjad épp csak rácsusszant a gombra és máris büntetett.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #7790 üzenetére
Ó, vagy úgy. Akkor nem csoda, hogy a játék vége furcsán üres volt. Nagyjából a Tomb of Giantstől kezdve az volt az érzésem, hogy itt kifogyott a csapat a budgetből / időből, össze lettek dobálva az elemek, le lettek rakva az ellenfelek, de ennyi. Izalith ebből a szempontból tényleg a leggyengébb volt, az ellenfeleket is úgy oldották meg, hogy sokat egymás mellé copy-paste-eltek
Gwyn valszeg tényleg ilyen, de 1 parryból és 6 ütésből lement (Solaire is segített valamennyit), szóval nem nagyon volt szerencsém hosszan nála lenni. Lehet, hogy majd NG+ban meg megszívatPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
MageRG
addikt
-
Kai_Rong
senior tag
Ja, az INT-re én is elkezdtem az elején pakolni statokat, aztán rájöttem, hogy felesleges, ugyanannyit sebzett mindegyik pyro.
Dark Souls II-ről mi itt az általános vélekedés? A nemzetközi communityben az a fekete bárány, bár nem tudom, mivel érdemelte ezt ki A Scholar of the First Sin edition a következő célpont, de nagy a kísértés, hogy skippeljem magam egyből a DS3-ra.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7796 üzenetére
B team munka, mert közben Miyazakiék a Bloodborne-t hegesztették.
Rengeteg töltelékboss, hülye pályaátmenetek, átgondolatlan játékmechanika.
De állítólag sokkal jobb is lehetett volna.
Viszont a DS2-nek vannak a leghangulatosabb DLC-i (amik sokkal jobbak mint az alapjáték)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Mans20
addikt
Talán végre lesz újra ds szerver, mióta nincs, el is ment a kedvem a ds szériától. [link]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #7796 üzenetére
Én a DS2-t skipelném a helyedben, minden szempontból gyengébb játék, mint az első, ezer sebből vérzik a mai napig és a SotFS nem is biztos, hogy jobb, mint az alapjáték, inkább máshogy rossz. Tételesen a következők a problémák:
- Snap pointok számát csökkentették forduláskor, tehát ha te mondjuk a kamerához képest 45 fokban akarnál haladni, akkor nem biztos, hogy tudsz, csak 40 vagy 50 fokban mondjuk (egy példa).
- Hitboxok problémásak mind a játékosnál, mind az npc és játékos ellenfeleknél. Nem kicsit, nagyon, a mai napig ezért fikázzák a Fromot, pedig az azóta kiadott játékaik sokkal jobbak ebből a szempontból.
- Ehhez kapcsolódik a backstab, ami vagy működik, vagy nem.
- Nincs iframe csomó olyan esetben, aminél korábban meg a később játékokban van, pl. ha kinyitsz egy ajtót vagy átlépsz egy köd kapun, magyarán van egy megszakíthatatlan animáció, ami közben szarrá tudnak csapni.
- Van egy tök érthetetlen új "feature" és skill azzal, hogy nem állandó az iframe-ek száma roll közben, hanem fejleszthető.
- Az AI retek gyenge és az aggro távolságok nevetségesek, a világ végére is követnek az ellenfelek
- Az új healing rendszert olyan szinten lehet abuzálni, hogy gyakorlatilag halhatatlan lehetsz. Ha erről nem tudsz, akkor viszont frusztrálni fog.
- Túl sok a boss, nincs mind jól kidolgozva, sokszor az az érzése az embernek, hogy azért nehéz és frusztráló, hogy nehéz és frusztráló legyen, mint a fejlesztők tudatosan rájátszottak volna a hírnevükre.
- Mai napig tele van kisebb-nagyobb bugokkal, a PC-s pvp-t pedig tönkrevágták a hackerek.A sztorija amúgy jó, bár nincs köze a másik két részhez, a DLC-k tényleg faszák, de egyszerűen nincs jól összerakva a játék, átgondolatlan, befejezetlen, minden szempontból gyenge folytatás. A vele egyidős Lords of the Fallent inkább elővenném, pedig az is egy erős közepes játék csak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...