-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#82860288
törölt tag
Hagyma fura volt, mert azon agyalt a torony aljában, hogy a lift mindig csak lefelé megy, amikor meg én beleálltam, akkor felfelé ment.
Utána nem láttam, viszont amikor lefelé mentem a toronyból, akkor félúton hallottam a hümmögését.
De amikor kiugrottam félúton, akkor meg nem találtam.
De ezek szerint akkor majd később még találkozom majd vele csak máshol.Ezen meg behaltam, de gondolom láttátok már: [link]
És ebből van egy teljes sorozat.Ha a Mimic ládát kinyitottam, akkor utána az még mindig Mimic vagy már rendes láda?
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7401 üzenetére
A mimic addig mimic, amíg meg nem ölöd. Olyan mint egy miniboss.
Mellesleg a pajzsos ellenfeleket meg tudod szivatni ha közel mész és megrúgod őket (előre+R1).
Sir Hagymát keresd meg, mert sokszor visszatér a sztoriban és jó cuccokat ad ha segítesz neki."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
persil
nagyúr
válasz #82860288 #7401 üzenetére
Onion bro ott hummog a toronyban, csak az egy trukkos lift(bar, ha jol ertem, mar rajottel). Ha nem: kuldd fel, de ugy, hogy te nem vagy benne. Feluton meg keresd meg ezt a joembert.
Ott egyebkent lesz egy boss is, akinel segit a hagymasrac, onnan gorog tovabb a sztorija.
A mimic leverese utan azt a targyat kapod meg, ami alapvetoen a ladaban lett volna. De amig nem halott, addig mindig mimic lesz, ha ujra visszamesz.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
_drk
őstag
válasz #82860288 #7401 üzenetére
Az csak Mimic, de az is dob mindig valamit. Általában jobbat mint egy sima láda.
De amúgy én azt tanácsolom, hogy rendesen fedezzél fel mindent. 1-1 helyre menj el sokszor és nézegess körbe. Mindig lehet találni valami újat, főleg le vagy fel járatokat.
Én anno úgy csináltam, hogy mikor már rommá keresgéltem magam, akkor vagy a fextralife-on(darksouls wiki) elolvastam mi van még az adott pályán. Ez azért jó, mert szöveg alapon kevésbe spoileres. Néha csak ránéztem a szövegre és láttam milyen cuccok vannak még ott és el se olvastam merre van, csak tovább keresgéltem.
Kevésbe ajánlatos, de sokkal célravezetőbb youtube-on valakit nézni. Nagyon részletes végigjátszások vannak.
Én személy szerint Fightningcowboy-t tudom ajánlani.
De ezt csak óvatosan, mert elveheti az élményt. -
ldave
félisten
Hasonlóképpen játszottam én is. Az adott pályákat bejártam amennyire tudtam, megöltem a boss-t a végén, majd csak utána néztem fel a wiki-re, hogy kihagytam-e valamit. Így a felfedezés érzése is megmaradt, meg a játékra szánt időm sem ment el végtelen bolyongással. Bloodborne-t is így játszottam végig.
A Slime draws near! Command?
-
#82860288
törölt tag
Hmm, akkor ezt meg kell néznem, mert az RB az a light attack, az RT meg a heavy.
Vagy számít a közelség? Mert eddig csak ütögetni tudtam őket, bármilyen közel is voltam. Bár lehet közben nem nyomtam az L-t.Igen, már az első felmenetelnél láttam, hogy ott van valami félúton. Meg is néztem, de ott nem tudtam nagyon mászkálni, elég keskeny volt az a fapadlós rész. Vagy ha ott ki kell ugranom a párkányra, hát akkor lesz pár újratöltésem, az tuti.
Eszerint ott félúton elég sok minden van, még egy pale tounge is, ami nagyon kellene, mert borzasztóan csúnya a karakterem.Egyelőre felfedezek mindent, még a fűszálak alá is benézek.
Nem szeretnék kihagyni semmit és a spoilereket én is kerülöm. Fextra oldalát szoktam böngészni, vagy nála vagy a fandom oldalon elég sok infó van.
De próbálok én is inkább szövegeset képekkel, mert nem akarok elspoilerezni vagy tudni előre semmit, igaz néha nem tudok kikerülni dolgokat.
Lothric részt is úgy csináltam, hogy megpróbáltam menni mindenfelé, és amikor megvolt Vordt akkor még kerültem pár kört, nehogy kihagyjak valamit.
Egyedül a sárkány előtti kapun nem tudtam átmenni, így ott kimaradt párt soul meg a binoculars. -
#82860288
törölt tag
-
persil
nagyúr
válasz #82860288 #7409 üzenetére
Is. Meg lefele is tudsz vele menni(marmint lejjebb, mint a foldszint).
A sarkannyal szembe nem tudsz bemenni, ott nincs semmi, csak alatta az ajton tovabb(a mimichez).
De ijjal el tudod zavarni azt a rohadtat.HA a lothric castle elejen levore gondolsz.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
#82860288
törölt tag
Huuh, a rúgás nem egyszerű a stick holt tere miatt.
De gyakoroltam, de vagy sikerül vagy nem, teljesen random.
Viszont egy jól irányzott parry is segít, ott is ugyanúgy hátrahőköl a lovag és akkor mehet a heavy.
Még gyakorlok majd, mert ahogy látom agresszíven támad, és ha kiszurkálta magát, akkor után megpihen és körbe-körbe járkál, aztán ismétel.
De ez az ellen mögé kerülés és hátba szúrás nem nagyon megy nekem, nem tudom milyen szögben kell lennem ahhoz, hogy ez jól működjön.Más kérdés: közben megszereztem a fire gem-et, így a kérdés most fennáll, hogy ez fejlesztés lenne-e? Mert ha jól értem bár a fizikai sebzés csökken, lesz + ugyanannyi fire és akkor valójában 144-re emelkedik a totál?
Igen, rájöttem közben, hogy az elején, ahol lemegyek, ott felfelé is van egy lépcső, csak soha nem figyeltem, mert ott mindig jöttek az élőholtak és támadtak és valamiért kimaradt. Csak simán fel kellett mennem, és a sárkány melletti toronyban volt.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz #82860288 #7412 üzenetére
Ha parry utan osszecsuklik(megtorik a stance-e), akkor meg veletlenul se uss heavy-t! Egy sima light attack olyankor un. critical, mas animacioval(ilyen kivegzes szeru) es bitang nagy sebzes, a gyengebb ellen bele is pusztul gyakran.
Backstab: tokeletesen a hata mogott, de nem a fegyvered, ahogy a jozan esz diktalna(ebbol adodik a "benazas" mindenkinel), hanem a karaktered legyen a hata mogott. Mar majdnem ugy nez ki, mintha melledofnel.
De egyszerubb, ha stance break utan szembol baszol oda critical-t, ott kevesbe szamit a tamadas szoge.
Fire gem: most lehet tobbnek tunik, de arra figyelj, hogy leveszi a skalazodast! A mostani E es D helyett zero lesz, tehat ha kesobb tobb lesz a str/dex erteked, akkor a plusz sebzesed is tobb lesz a skalazodas miatt.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
#82860288
törölt tag
A magic weapon hogyan működik, amit Yoeltől lehet venni?
Leírásban az van, hogy Reinforces right weapon with magic, de Andrénál nem lehet reinforce-ra használni.
Be tudom tenni spellek közé, de inaktív marad.
Vettem egy short sword-ot és úgy sem történik semmi.
Mit csinálok rosszul?Van olyan mod, amivel lehet egy kicsit kontrasztosabb és színesebb képet kapni? Találtam egy ilyen modot, de ez nekem túl sárgás néhány jelenetben.
Az sem ártana, ha mondjuk a zöld területek kicsit színesebbek lennének.[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz #82860288 #7414 üzenetére
Az egy varazslat. Amikor benyomod, akkor a jobb kezben levo fegyver kap extra magic sebzest(egyreszt tobb lesz a sebzesed, masreszt, aki mondjuk ellenallobb a fizikalis sebzesre, arra igy mar van egy kis segitseged).
A sorcery tipusu varazslatokhoz bot kell(ebben az esetben a bal kezbe, duh), a szukseges statokkal(foleg int ugye) es elegseges mennyisegu fp-vel.
Pc-s modokra nem tudok mit mondani, de en imadom ezt a sotet/szintelen art design-t, szerintem ettol (is) dark souls a dark souls.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
#82860288
törölt tag
Oh, hülye vagyok megint. Ki is próbáltam, köszi az infót.
Ez a Road to Sacrifice meg mi a fene? Te jó ég én ehhez nagyon gyenge és béna vagyok még.
Sorcerer armorra miért írják sokan azt, hogy It's all about fashion?
Még mindig a kezdéskor kapott armor van rajtam, ami nem sokat véd ám. De a többi medium meg heavy súlyban sok és rontják a statjaim nagy részét.
Kihagytam valamit menet közben vagy tudok jobbat venni? Mert a Handmaidennél egyelőre nincs sok választás és az sem jó.
Tele vagyok nagy kardokkal meg baltákkal meg heavy armorral, de ezek nem tűnnek jónak.
Még a Cleric szerkó is ront a statokon. -
persil
nagyúr
válasz #82860288 #7416 üzenetére
A pancel ezekben a jatekokban szart sem er. Nyilvan egy nehez pancel tobbet ved, mint valami rongy, de a cel inkabb az legyen, hogy ne ussenek meg. Ha azt kell szamolgatni, hogy mennyi hp-val elsz tul egy utest, az mar regen rossz.
Ezert, ha magabiztosan tudsz jatszani, akkor sokkal tobbet szamit, hogy jol jezzen ki a karakter -> fashion souls/elden bling.
Egyebkent jatek vegere annyi pancelod lesz, hogy nem gyozol valogatni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7416 üzenetére
A Road of Sacrificies arra való, hogy a madárembereken gyakorolhatod a hátbaszúrás + charged R2 kombót.
A páncél nem ront a statjaidon, max. lomhább leszel tőle.
A vitality mondja meg mennyi cuccot pakolhatsz magadra. Egyébként ilyen kategóriák vannak:
* 30% equip load alatt "fast roll" - ilyenkor messzebbre gurulsz is, kicsit mintha gyorsabb lenne futás
* <70%< mid roll, ez a normál
* 70% fölött fat roll, na ekkor lelassul a stamina regenerációd, kisebbet gurulsz és kevesebb az iframe-ed is ilyenkor. 100% fölött meg csak sétálsz és bukfencezni sem tudsz.
Van felszerelés ami növeli az kapacitásodat, szóval nem kell túl sok pontot pakolni a VIT-re.
Nyugodtan vedd fel a legerősebb páncélt amivel még megy a mid roll.
Van olyan felszerelés ami erősíti a varázslatokat, de nagyon ritka."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Ezzel vitáznék, szerintem elég sokat jelent a jó páncél, különösen ha sokat raksz a VIT-re is (növeli a sebzéselnyelést).
Abban igazad van hogy a játék végén már akkora pofonokat oszt mindenki, hogy nem nagyon látszik a különbség. A DLC-kben meg főleg."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
persil
nagyúr
Nyilvan sokat szamit a jo pancel a rosszhoz kepest, de inkabb ne ussenek meg. Egy ringed city-ben olyan sellereket lehet beszopni, hogy orulet.
A legfontosabb, hogy LEGYEN valamilyen pancel, a milyen mar majdnem mindegy, ha nem vagy nagyon kezdo. De nagypancelba, meg pajzs moge bujni kb a legrosszabb dontes, megszokja az ember, aztan mikor valamit nem lehet blokkolni, akkor csak pislog, ha nem tanult meg dodge-olni.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
#82860288
törölt tag
Ilyen hogy lehetséges? [link]
1:52:13-nál kezdődik a lényeg.
Amikor eljön az oszloptól a játékos, akkor odaugrik az egyik ellenfél, aki utána már szinte félig szemben féloldalasan áll vele, mégis megkapja azt az animációt, ami hátba szúráskor van.
Hogy tudta hátba szúrni, amikor majdnem szembeállt vele? Meg az az érdekes "visszarendeződés", hogy háttal álljon az ellenfél.
De találtam még pár ilyen hasonló anomáliát, pl. a karós élőholtak engem simán felnyársalnak, őt meg hagyták simán harcolni, vagy nagyon kicsivel mellészúrtak.
Én meg erőlködök itt órák óta, hogy megtanuljam a parryt rendesen meg a hátba szúrást. -
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7421 üzenetére
A játék nem igazán úgy számolja, ahogy te gondolod.
Sok animáció eltúlzott, így amikor te úgy látod hogy a muki bal oldalát bökné (a kicsavarodott felsőtest miatt), addigra a karakter már a hátában van. Nézd a csuhás muki csípőjét.
A visszarendeződés meg fix animációk miatt van. Nincs külön leanimálva hogy a kari arrébb lép. Csak akkor működik szépen ha a modellek adott helyzetben vannak, ezért a játék kicsit odébb tolja őket.
Ugyanezt kipróbálhatod egy létrával ha nem pont előtte vagy, de már kiírja hogy felmászhatsz.
A karós muksókat kicselezheted ha átgurulsz a támadásaikon kb.11 v. 1 óránál, aztán gyorsan megfordulsz és hátbaszúrod őket. Persze ha sokan vannak akkor ez bonyolult.
A parry szerintem sokkal könnyebb a DS1-ben. Itt sokkal hamarabb kell reagálni. Egyébként pajzstól függ hogy mennyi "parry frame"-ed van."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
Hmm, de ott nem csak a felsőteste volt kicsavarodva, a lábai is a játékos felé néztek.
Az egész játék arra épül, hogy az ellenfél akciójára mit reagálsz és mikor és nem jó az animáció?
Ennél a jelenetnél eszembe sem jut, hogy ez az ellenfél hátulja, hiszen majdnem szembeáll a játékossal.
Mert amikor odaugrik az ellenfél, akkor max abból sejthetném, hogy háttal van, hogy milyen irányba indult. De az ellenfelek egyébként is gyorsak és sokszor hirtelen utánam fordulnak.
Itt is az ellenfél támadott volna, csak félbe lett szakítva, de hogy ezt lássam 10x kellett visszatekernem a videót.
Játék közben hogy ismerem fel az ilyen helyzeteket? A reflexeim sem olyan gyorsak már, mint 20 éve, de ez azért fura. -
persil
nagyúr
válasz #82860288 #7423 üzenetére
"Játék közben hogy ismerem fel az ilyen helyzeteket?"
Sehogy, ez ilyen ezerbol egy. Nem kell minden netes videot kielemezni, tok felesleges.Ugyanugy, ahogy minden letezo jatekban, itt is elofordulnak a kodban furcsasagok. Ne torodj vele, jatszani kell, neg elvezn.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7423 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy a játék abban a pillanatban úgy tartja számon, hogy a csuhás előre néz, a lovag meg a hátában van, és elég közel hogy beadja a backstabet.
Ez az esetek 90%-ában passzol is az animációhoz.
Itt vizuálisan nem annyira egyértelmű, mert a csuhás teljesen ki van csavarodva, a lovag meg a test középvonalától 30 centire balra áll.
Erre a helyzetre nem készítettek külön animációt, ezért néz ki ilyen hülyén hogy mindenkit a "helyére húz" a játék, mint egy buzgómócsing koreográfus.
Mondom, próbáld ki a létramászást, ott ugyanez van."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
+MageRG
Jaj nem akarok én szőrszálat hasogatni vagy kifogásokat keresni én miért vagyok béna.
Az ő videóját eddig megnéztem és sokszor vontam fel a szemöldököm, hogy azt hogy a francba csinálta?
Az animációs részt értem, csak baromi félrevezető ez így.
Létra meg a kötél más játékokban is ugyanúgy működik, legalábbis nagy részükben, azt értem.
A Road of Sacrifice-ba egyelőre nagyon beletört a bicskám / botom és nem értem mit csinálok rosszul.
Amellett hogy lassú vagyok és sokszor olyan gyors az ellenség, hogy fel sem fogom mit csinált. De lehet csak túl lassú vagyok ehhez a játékhoz, de ha már idáig eljutottam, akkor csak nem.
A fire demont meg a négykézlábas lovagot is az egyszerű módszerrel sikerült legyőznöm, de nem biztos, hogy az jó ötlet volt, bár úgy tűnik, mindig van egy könnyebb megoldás.
De értem, ne sírjon a szám, hanem menjek és haljak meg még ezerszer és tanuljam meg. -
persil
nagyúr
-
#82860288
törölt tag
Közben visszamentem gyakorolni mindegyik fajta ellenféllel, szóval nem csak a szám jár, hanem a kezem is.
Most Crystal Sage van hátra, de a RoS most eléggé rövid területnek tűnt, elég hamar végigértem rajta még a szenvedésemmel is.Covenant ha jól értem csak online módban működik, ami most tiltva van és nem játékon belüli NPC guildhez csatlakoznék?
Ha működne, akkor ilyenkor mindenképpen muszáj a PvP / Co-op módot használni, az csak offlineban tiltható? -
#82860288
törölt tag
Eygont nem tudom megidézni Crystal Sage előtt. Még mindig ott ücsörög Undead Settlement-ben és azt ismételgeti, hogy a szolgálatomban áll, amíg védem Irinát.
Irina meg a Shrine-ban van, szóval elvileg működnie kellene, de nem találom a jelet. Legalábbis nincs ott, ahol a netes infók szerint lennie kellene. -
#82860288
törölt tag
válasz #82860288 #7431 üzenetére
Közben tárgytalan, mert legyőztem a nénit.
Az Ashen Estus Flask mit csinál?
Szürke színű az üveg, de ezt írja: Ashen Estus Flask+1
És a sima is Estus Flask+1.
De ha elmegyek Andréhoz, akkor nem történik semmi, nem tudom növelni a flaska számát.
Talán eddig még egyszer volt ilyen, de nem tudom mit csináltam vele. -
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7432 üzenetére
Az ashen estus az FP-t tölti vissza (kék csík).
Andrénál be tudod állítani hogy mennyi legyen nálad, mert az meg sima estus töltet rovására megy.
Ha szürke, az azt jelenti hogy az összes "korty" a sima estus flaskádban van. De ha van pl. 7 tölteted, beállíthatod 5 sárga-2 kék arányban is."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7434 üzenetére
Az estus shard az össz töltetek számát növeli. Ezt váltod be Andrénál ("reinforce estus...").
Az undead bone shard meg a "pluszt" (mennyit tölt vissza egy korty). Ezt meg a Firelink Shrine máglyánál tudod elégetni.
Ezek közösek a két flaskánál.
Andrénál meg azt állítod be hány töltet legyen az egyik flaskában és hány a másikban.
Remélem így világos."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
Dancer of the Boreal Valley-hoz lehet NPC-t idézni ha a sztori szerint haladtam?
Tehát Emmát nem öltem meg, hanem a Yhorm és Aldrich utáni harc után halt meg.Anrival beszéltem a Yorshka templomban, de az assassint nem öltem meg. Viszont közben Anri megidézett a saját világába, mert megtámadták, és együtt megöltük a támadót.
Mégsem találom sehol Anrit ezután. Mégis megölték és elvesztettem? -
-
#82860288
törölt tag
Nem emlékszem, hogy Anri támadója ki volt, de mivel a templomban nem öltem meg az assasint, így valószínűleg a bad endinget kapom.
És Aldrichnél sem láttam a jelet.
Most az ég sárgás-vöröses és mintha napfogyatkozás lenne.
Irithyll hídon lévő szörnyét nem öltem meg és visszamentem a hídra, hogy végezzek vele. Viszont már nem volt ott, mert ilyenkor a lenti mocsaras részben van a vízben.
Viszont a híd elején balra ott volt egy summon sign, és amikor rányomtam, akkor kerültem Anri világába, ugyanoda vissza arra a hídra.Dancernél 2 opció van: Sword Master, de még Vordt előtt tud segíteni. Ilyenkor Lion Knight Albert ad valami fekete követ, mert megölted Emmát és nem idézheted meg többet.
De ez nem történt meg és a Sword Mastert sem használtam, szóval elvileg még mindkettőt meg tudnám idézni, mégsem látom egyik jelet sem. Albertet meg elvileg még látom később is.Előzőleg ugyanez volt a gondom Eygonnal, nem jelent meg a jele Crystal Sage előtt, pedig elvileg minden feltétel teljesített volt.
Hagyma Úr meg minden gond nélkül megjelent, pedig a küldijét utólag csináltam meg még éppen időben Yhorm előtt, mert elmulasztottam a kútban és vissza kellett mennem.
És most nagyon kellene segítség, mert itt megállt a tudomány. Aldrichtot is kb. 15x kezdtem el, mire le tudtam gyűrni.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7440 üzenetére
Akkor nem Anrinek segítettél, hanem Sirrisnek.
Ha nem ölted meg az orgyilkost mielőtt Aldritchhoz érsz, akkor Anri kampó. Ettől még teljesítheted a "jó" befejezést, csak Yuria questjét bukod.
Idézni csak akkor tudsz ha "embered" állapotban vagy."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
Igen, azt tudom, hogy kell ember hozzá.
Anrit megnéztem a Dark Moon tomb-ban és ott sincs, és Ludlethnél sincs a fegyvere, a katakombákban a helyén a függőhídnál meg egy csillogó fény van. De akkor kampec neki én meg küzdök majd egyedül.
Yuria nem jelent meg nálam. Yoel ott volt a Shrineban, de nem lettem Hollow. -
Mans20
addikt
válasz #82860288 #7440 üzenetére
A templomban Pilgrim volt, ha nem ölöd meg megöli Anrit, így Aldrich-hoz nem tudod őt beidézni. Így Yuria küldetése megy tovább, Ahol van a forgólépcső Anor londo előtt, van egy rejtett fal, ott van Pilgrim és arra lesz vége Yuria küldetésének.
Dancernél nincs segítség ha jól tudom, ha később mész oda. Én egyedül öltem le, keringtünk az oszlop körül, mondjuk képes átütni rajta. Kár, hogy nincs online mód most mennék segíteni.
Ja úgy akkor Yuria küldetése sem él.
[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
Tyűűű, akkor ez egy nagyon nehéz szülés lesz. Néztem pár videót a Dancerről és sokan csinálták az oszlopos megoldást, kipróbálom majd én is.
Azt sajnálom, hogy nincs online mód, bár az invade dolog nem hiányzik. De tuti érdekesebb lenne úgy a játék, a sok kommenttel.
Így meg nem használok embert, még néha boss fight előtt is elfelejtem. Bár most Aldrich lezúzta a készletemet. -
#82860288
törölt tag
Ritkán jutok odáig.
Közben meg nézem az olyan videókat, hogy all bosses - no damage.
Találtam pár videót, volt köztük ng+7-es is, ahol simán lezúzták spellekkel meg midnen mással az ellent.
Na de amikor kezdőkaraktered sorcerer, akkor borzasztó nehéz szinteződni, pláne hogy az estus flaskát meg kell osztanod FP és HP között.
De fura egyébként, hogy amikor nézek videókat, akkor minden gyorsabbnak tűnik, de így is látom mikor mire készül a boss, vagy mennyire rövid a casting time. De amikor én játszom, akkor meg minden lassú és még így is meghalok és mindig staggered vagyok. -
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7446 üzenetére
A Sage ringet keresd meg, ha még nincs meg. Azzal gyorsabb a castolás.
Van asszem olyan catalyst is, amivel lehet poise-castolni. Bár bosszok ellen nem egy életbiztosítás.
Egyszerűen meg kell tanulni melyek azok a támadások amik után marad elég idő biztonságosan visszatámadni.
Ja, és a Dancer magic resistant, szóval az is szívás."What is bravery, without a dash of recklessness!"
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya