Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz tibaimp #23594 üzenetére
Nem hiszem, eleve csak a játékos közvetlen környezetét tartja bent a memóriában a játék, az AI is oda korlátozódik. Plusz a jelenlegi konzolokban ott van 8 fizikai mag (de legalább is 6 elérhető), így ennek nem kellene megoldhatatlan feladatnak lennie.
Inkább csak manpower kérdése, hogy hány munkaórát tudtak rátenni az AI-re, mikor ezer egyéb sebből vérző játékot ki kellett adni.
tibaimp: a vidiben Jackie átment a csukott liftajtón, a Parker csaj táskája belement a csaj testébe... Ilyeneket én PC-n nem láttam, de a régebbi verziókkal sem.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
tibaimp
nagyúr
válasz CPT.Pirk #23601 üzenetére
Azt hozzá kell tennem, hogy én ugyan megvettem elővételben (soha nem fogok ilyet csinálni, eddig se csináltam, de a W3 miatt beugrottam a csőbe, mondhatni, felültem a hype vonatra ), de ennek ellenére csak az 1.23-as verzióval kezdtem a játékot, majd 1 évvel a vásárlás után. A fentebb írt, általam tapasztalt hibák, ebben a verzióban voltak, a 140 óra végigjátszás alatt
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz tibaimp #23602 üzenetére
Én a legelejétől fogva játszom PC-n, a hype vonatra ez után is fel fogok ülni, ennyi jár.
Egyébként néhány összeomlást tapasztaltam, 1-2 felrobbanó autót is láttam, derékig érő kerítés átlépésétől meghaltam, de olyanokat egyáltalán nem láttam, mint a levegőből becsapódó autó meg hasonlók, amik elárasztották a netet.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
tibaimp
nagyúr
válasz CPT.Pirk #23603 üzenetére
Jogos! Olyat én is láttam, hogy egy autó félig benne volt az aszfaltban! Viszont, amiket írsz, illetve láttam, olyat valóban nem. Nekem, szerencsére, egyszer nem fagyott ki a 140 óra alatt!!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
TOM-202
senior tag
Mintegy 200 óra játékkal a hátam mögött sok kihagyással az elmúlt 8 hónap során ma végignéztem a hatodik ending-et is. (Igen, 6+1 van) Lassan haladtam, kivártam a fontosabb hibajavításokat amikkel egyre jobb lett a játék pc-n. A főszál végére a teljes térképet kipucoltam, semmi nem maradt rajta. Rengeteg idő volt de megérte, mert a játék java ott van azokban a mellék küldetésekben.
Nekem az a zárás tetszett a legjobban amikor egyedül megrohamozom az Arasaka-t majd a végén megtartom a saját testemet, bár a Panam-es zárás is tetszett. A többi sokkal inkább szomorú, lehangoló, hiányérzetet keltett bennem.
Várom a valódi DLC-ket és V újabb kalandjait. Remélem, hogy lesz folytatás!
-
Maelephant
aktív tag
Sziasztok,
tudom, hogy baromi unalmas és idegesítő vagyok ezzel a kérdéssel (de mivel kivárásra, a hibák kijavítására várok, mielőtt újrakezdeném), de a skillek/perkek bugjait javították, különösen az Athletics elcseszett fejleszthetőségét, amit az előző patchben nem javítottak ugyan, de legalább az exploitot (Berserk+levegőcsépelés) kilőtték, amivel egyáltalán fejleszthető volt?
-
tibaimp
nagyúr
válasz Maelephant #23606 üzenetére
Nálam még az 1.23 + 1.3-al is nagyon lassan fejlődött. 140 órával, olyan 7-ig jutottam.
Amit írtál csalást nem ismerem, így nem is próbáltam.[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Maelephant #23606 üzenetére
Athletics fejlesztheto
a berserk + levego megoldas megvan. annyi a trukk, hogy most mar muszaj a berserk aktivalasa elott lejjebb tornaszni a staminad (kulonben maxon marad es nem fejlodik az athletics). cserebe javitottak a berserk cyberwareket, a Biodyne Legendary tenyleg 30secig tart, ami alatt ilyen 2-3000xp bejon. nagyon hamar lehet fejleszteni.
tobbi skill is stabilabbnak tunik, bar mindent nem probaltam.
tibaimp: elvileg uszas is mukodik berserk cyberwarevel, igy nagyon gyorsan fejlesztheto.
masik ami meg problema szokott lenni az az engineering, de ha az magas szintu, akkor eleve hozzaferheto a Comrade's Hammer amivel pillanatok alatt lehet huzni. csak at kell loni a falon, aztan richocetbol ugyis harmasaval szedi le a fal mogott az ellenfeleket.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
noxon
őstag
Hát én pc-n toltam, de megvettem ps5re, mert ott 60fps-el tudom nyomni, pc-n minden maxon csak 30-40fps...
Hát csalódottan tapasztalom, hogy konzolon már nem olyan szép a képi világa :(
Vajon arra lesz egyszer majd patch? Vagy a ps4 miatt marad a butított gtafika?
We live in a simulated world...
-
_ak_
addikt
PS-en szvsz a legrosszabb. Nézve a DF videókat nagyon le van butítva, mert Backwards Compatibility módban fut, hiába a sokkal nagyobb számításikapacitás. Ott tényleg szinte üresek az utcák, pont emiatt, itt a legsabilabb 60fps.
Xbox esetében is BC mód van, de több a részlet, cserébe jobban ingadozik az fps is.Ha tudsz várni, akkor valamikor a közeljövőben jön az ingyenes next-gen frissítés, ami már kihasználja az új konzolokat, remélhetőleg új szintre emelve a grafikát és a stabil futást.
Let's begin, de gozaimasu!
-
pandras83
senior tag
Sajna az van hogy nincs hanga a lépéseimnek egy pár napja. Az 1.3 óta megint fent van vagy 20+ mod és a patch előttről maradt bent egy mod, ami kb 11 gb hanganyagot cserélt a játékban (asszem normalizálta a hangerőt vagy mit csinált, nem sok változást vettem észre)- viszont volt footstep sound. Long story short - ez a hang nélküli osonás megölti az immerziót. Tapasztalta más is ezt a bugot? A gyormentés visszatöltése sajna nem segít, pedig erre esküdtek redditen. Ha ráengedetk egy file ellenőrzést steamen, az tuti hazavágja a modokat, nem?
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
jonnyjoker01
veterán
válasz pandras83 #23613 üzenetére
Én először megpróbálnám modok nélkül, mert nekem van mindig footstep sound 1.3 alatt (kb 10-15 órát játszottam eddig az új patch-el). Egyszer emlékszem arra hogy elment, amikor kimentem a mapról, CET-ben kikapcsoltam a world bordert és az olajmezőkön rohangáltam. De azt nem nevezném normális esetnek
Üdv. Johnny
-
noxon
őstag
Lehet az csak jövőre jön sajna de így muszáj megvárni.
Persze, ha nem figyelem annyira akkor még belefér a látvány része.
Hát igen, benyeltem a 60fps ígéretét és puff.
Amúgy mennyire biztos ez a next gen patch? Mert ps4re készült, azon nem lesz jobb.
Ps5 kedvéért megcsinálnák? Van gondjuk elég.[ Szerkesztve ]
We live in a simulated world...
-
pandras83
senior tag
Lehet hogy megpróbálom modok nélkül, kösz a tippet. Az van, hogy leülnék játszani, de mindig duruzsol bennem valami, hogy javítsak a játékon.
Hát de most tényleg: Hogy nincs elemlámpa a játékban? Hogy nem lehet berakni egy funkciót, amivel ki lehet lépni az adott küldetésből, mielőtt ténylegesen elkezdeném azt? Hogy nem bírtak csúszkákat berakni a menübe, hogy a járművek irányíthatóságát személyre szabhassuk? FPP FOV és CAR FOV? Ezeket természetesen mind megoldják a modok, mielőtt valaki bármit is javasolna .
De a legnagyobb kérdésem: hogy nincs egy vezető fejlesztő, aki beregel Nexusra és megnézi a top modokat és elgondolkozik azon hogy aha...tényleg...ez meg az jó volna bele. Költői kérdések ezek nyílván és gondolom nem csak bennem fogalmazódnak meg. Nem mintha nem lenne lenyűgöző játék és több csilliárd munkaóra benne, csak panaszkodom na. A feleségemet nem érdekli, úgyhogy mondom nektek.
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
_ak_
addikt
Régi konzolokat szerintem lassan elengedik. Nem tudom, hogy mit lehet még butítani rajtuk. Ami a next-gen patchet illeti, az elejétől úgy reklámozzák, hogy később jön a mostani konzolokra ingyenesen. Nem csak a PS miatt dolgoznak rajta, de...meglátjuk amikor kint lesz.
Let's begin, de gozaimasu!
-
shotika
őstag
"Hát igen, benyeltem a 60fps ígéretét és puff."
Na igen, ezzel még az új konzoloknál is óvatosan majd. Jelenleg nagyon erős húzóérv a fix 60 vagy fix 120 fps, olyannyira, hogy minden mást alárendelnek a fejlesztők, csak azért, hogy ki tudják ezt préselni a gépekből.
CP esetén pedig, nemrég újraraktam a játékot, gondoltam megnézem változott e valami január vége óta. Nos változott, az akkori high közeli beállításaim, amivel 50-100 fps-t tudott a cucc, az most össze-vissza droppolt, nem ritkán 20 fps-t alig tudott kinyögni.
Anno végigjátszottam, imádtam, és szemet hunytam a rengeteg technikai probléma felett, amivel 100 óra alatt találkoztam, de az, ami legutóbb fogadott, az kritikán aluli volt. Ebből nem hogy idén, de még 2022-ben sem lesz rendesen összerakott játékShotiii#2629 Gainward RTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
CJ4567
nagyúr
válasz pandras83 #23616 üzenetére
"Hogy nem lehet berakni egy funkciót, amivel ki lehet lépni az adott küldetésből, mielőtt ténylegesen elkezdeném azt?"
Ezzel mire gondolsz? Mert a küldetéseket bármikor otthagyhatod, és később folytathatod, kivéve pár főküldetést. Fogod magad, elsétálsz onnan, később visszatérsz.
FOV slider is van, bár autókra ez nem vonatkozik:
No Sana No Life
-
Alpi.
addikt
válasz shotika #23620 üzenetére
Hát sajna csodák nincsenek. Egy konzol és a benne levő hardver nem fog tudni 60 fpst ott, ahol egy erős pc kínlódik azonos feltételek mellett. Ha tudja a 60 fpst, akkor annak "ára" van.
Ez sosem volt másként. Pont erre (is) lett hajtogatva az egész Fidelity FX csomagocska, hogy minél könnyebben tudják a 60 fpst.https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
pandras83
senior tag
válasz CJ4567 #23621 üzenetére
Az fov-val kapcsolatban igazad lehet, elfelejtettem hogy közben patchelve lett. Van külön car fov mod is, amivel ki is látsz rendesen a járműből belső nézetben. Skálázni ugyan nem lehet, de legalább oldalra is kilátsz és az utat is jobban látod.
A főküldetés elhagyás mod pedig gombnyomásra elhagy bármilyen küldit és békén hagy. Nekem ez fontos. Nem szeretem, ha egy open world játék "siettet".
Cyberfuck Patchrunner
-
proci985
MODERÁTOR
válasz pandras83 #23626 üzenetére
nem hasznalom a slidert se
van auto ami nem mukodik rendesen, de egyebkent meglepoen jo az autok iranyitasa. igaz en szimulatorok felol jottem es nekem normalis, hogy par auto kicsit fifikasabb. a 911/930 jellemzoen szimulatorokban is ilyen haklis (es feneknehez, duh), a Caliburn egyertelmuen a Lexus LFA (mid + 4wd). a Quadra Turbo R meg kb egy Audi S1 Quattro, meg a turboja is stimmel.
van amit kb bottal se piszkalok, de masik oldalrol meg ott a Kusanagi ami fillerekert megy es a jatek egyik leggyorsabb jarmuve.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
pandras83
senior tag
-
proci985
MODERÁTOR
válasz pandras83 #23628 üzenetére
en viszont utalom, amikor minden auto ugyanugy viselkedik.
cyberpunk nekem ilyen szempontbol sokkal jobban bejon: a Caliburn egyertelmuen kozepmotoros, utalja, ha igazitasz az iven kanyarban. a Porsche gonosz, de ha kiismered elmenyauto. a Quadra Turbo haklis, de ha ad neki az ember idot hatalmas moka. mindharom sportkocsi, de mindharom teljesen mas elmeny. aztan ott a Guinevre, az meg kb egy alvazas kamionra helyezett hinto, varosi kozlekedesre alkalmatlan, cserebe egy tank.
aztan ott van a minibusz, ami siman csak szornyu, ha megprobal az ember gyorsan menni vele, nem meglepo modon.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz pandras83 #23630 üzenetére
nekem az immerziohoz ad, hogy az autok elteroen viselkednek.
GTA5el nagyon keveset jatszottam, de ott ahogy emlekszem messze nem volt ilyen kidolgozott a vezetes. Just Cause szeriaval jatszottam tobbet, az viszont biztosan nem volt ennyire jo.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
pandras83
senior tag
válasz proci985 #23631 üzenetére
a gta v-öt kétszer próbáltam végigtolni, de mindkétszer az autók fizikája miatt hagytam abba és mert túl körülményesnek találtam a modolását. btw a #23628-as hsz-ben a gta IV-et említettem, mert az tényleg fasza volt. azt hogy "az autok elteroen viselkednek", továbbra sem vitatom, sőt. külön topik kellene a modolásnak, lehet hogy untatja az idejáró kollégákat a moddingal kapcsolatos derpegésem.
Cyberfuck Patchrunner
-
proci985
MODERÁTOR
válasz pandras83 #23632 üzenetére
ez egy jatek design element. egyebkent ertem, miert moddolod es miert nem jon be.
modoknal meg lehet lepni, hogy apro modositasokat csinalnak, viszont hivatalos fejlesztoi csapatnal egy ilyen dontes bonyolultabb: a teljes jatekosbazisnak mukodnie kell.
egyebkent a helyzet javult, pl a Quadra Rel mar lehet rendesen keresztben csuszni 100 folott, ami talan 1.2 ota lehetseges.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CJ4567
nagyúr
válasz proci985 #23627 üzenetére
Ha a Caliburn az LFA lenne, akkor hátsókerekes lenne.
A GTA 5 egy nagyon árkád játék a felszínen, viszont a felszín alatt sokkal, de sokkal mélyebb, mint azt sokan gondolják. Olyanokra gondolok, mint pl. a neon közelebb hozza az autó súlypontját a földhöz, a különböző felnik másképp viselkednek, stb. És meglepő módon nagyon markáns különbségek vannak autók között.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Evil Snowman
őstag
válasz Maelephant #23606 üzenetére
Nálam most az Athletics azzal fejlődik relatíve gyorsan, hogy kimegyek egy elhagyott területre, monoszál elő és csépelem vele a levegőt. Szerintem egy próbát megér.
-
tibaimp
nagyúr
válasz Evil Snowman #23635 üzenetére
Ahhoz mi kell? Mármint a monoszálhoz, ez a kiber dolog nálam kimaradt.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
tibaimp
nagyúr
válasz Evil Snowman #23637 üzenetére
Már kitoltam, szóval a karakter maxon van, azzal nincs gond, csak a mod-okat annyira nem használtam. Akkor olyan, mint a gorillakar (ez volt, mert kellett a bunyós küldetés sorozathoz).
OK, köszi.A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #23629 üzenetére
Nekem is ez a kicsit szimesebb autós fizika jön be. 1-2 kocsinál mondjuk tényleg nem találták el a beállításokat, de többségében nincs gond, pár kocsit pedig kifejezetten élvezet vezetni. De a legjobb ebben valóban az, hogy mindegyik más, ahogy a valóságban is!
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz pandras83 #23632 üzenetére
"lehet hogy untatja az idejáró kollégákat a moddingal kapcsolatos derpegésem."
Engem biztos nem. Pont 1-2 napja írtam arról, hogy ideje lenne egy hivatalos, normális mod támogatásnak, mert jelenleg sajnos csak berhelés zajlik, pedig iszonyat potenciál van a játékban modding téren is..
A tudomány a valóság költészete!
-
Alpi.
addikt
válasz CPT.Pirk #23603 üzenetére
"Én a legelejétől fogva játszom PC-n, a hype vonatra ez után is fel fogok ülni, ennyi jár."
Most olvastam ezt és komolyan mondom (és tényleg komolyan !! de semmi buzulás ! ), hogy szívem szerint megölelnélek !! Pont erről szól egy kicsit az egész pc-ésdi meg játszósdi !! Számomra nagyon találóan megfogalmaztad azt, amit néha éreztünk / érzünk jópáran !tibaimp : "a 140 óra végigjátszás alatt" Ez itt a lényeg ! Mert valóban, nem lett tökéletes, vannak hibák, de az egészet nézve, azért az a 140 óra, az mégiscsak egy olyan csomag, amit nem kapni (sajnos !! Bárcsak fuldokolnánk a címekbe ! ) lépten, nyomon. Sajna nem csak játékok terén hiánycikk a történet, a 3-4 összetett mondatnál komolyabb storyk, hanem egyre több helyen. Azért mégiscsak volt egy egész jó kis story, egy egész érdekes, az emberre ráülő, nyomasztó érzéssel néha, olyan igazi CDPR-es karakterekkel, amit csak ők tudnak kész, és igen, hibákkal, hiányosságokkal ! De most, így visszatekintve, ha nincs más opció csak, hogy kéred így, a jelen, pepita mivoltában vagy hagyod az egészet, Te hogy döntenél ? Én megvenném megint, mert szvsz ez ér ennyit ! (igazából kis felárat is kérhetnének így, hogy tudom, milyen xD) Nekem persze, de azért innen meg valami Witcher topic-bó' kindulva, sztem Neked is volt ebbe érték. Mondom ezt úgy, hogy én egyáltalán nem is vártam sőt nem is érdekelt a Cyberpunk, mert soha nem kedveltem ezt a műfajt. Még esküszöm egy Cod-dal előbb el tudtam képzelni, hogy játszok, mert azok mégiscsak olyan miféle fajta emberek, de ez, hogy a jövőbe ott ellegyek meg implantátumok meg mittomén'.... Dehogy akartam.
Ki gondolta akkor még, hogy ott van Judy !!https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Vesa
Topikgazda
"Sajna nem csak játékok terén hiánycikk a történet"
Ebben nagy szerepe van annak is, hogy az elmúlt néhány évtizedben iszonyatos média dömping van (film, sorozat, zene, könyv, játék stb.), és tény, hogy ilyen közegben újat mutatni már nem könnyű, szinte lehetetlen. Mindig van egy olyan érzésem, hogy ezt már láttam/olvastam/hallottam valahol, csak talán kicsit másképp. A mai íróknak, szerzőknek, fejlesztőknek, alkotóknak sokkal nehezebb dolga van, mint akár csak 50-70 évvel korábban aktív alkotótársaiknak.
Oda szeretnék kilyukadni, hogy a jelenség mögött nem feltétlen a "húzzunk le minél több bőrt" és a "gonoszmultik" konteók állnak, hanem bizony ez a nagyon is valós folyamat is okozója.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Alpi.
addikt
Igen, ez nagyban közrejátszik ebbe, az tuti ! Nem kell sokat visszamenni az időben, még tán közülünk is emlékeznek páran, hogy 2 darab kézfejre húzott bábbal hogy le lehetett nyűgözni egy oviscsoportot egész hosszan. Manapság ez szinte lehetetlen, de legalábbis rettentő nehéz. Nem csak, hogy mindent láttunk, de egy csomóan már kétszer is. Viszont, ami nekem tetszett a CP-ben, bár ez full "CDPR-ség" az pont az, hogy úgy raknak bele karaktereket és történeteket, ahogy, legalábbis számomra, szinte senki más. Valahogy annyira emberi, annyira "hihető" dolgok, hogy aztán jól el is hiszek (valahol), tudok azonosulni velük és ezáltal beleélem magamat a játékba, így nyomot hagy. Plusz vagy mínusz, az mindegy, 1-2 nap elteltével (amíg tart a sokk, ugye...) ugyan úgy élménnyé válik. Egyik kedvenc jelenetem pl. a Witcher 3 -ban, mikor Kaer Morhen-be nekiállnak inni a csata előtt a Witcherek. Nem egy nagy valami, de annyira "emberi", valós az egész, ami ritka sztem. De mondom, fix., hogy ez teljesen szubjektív dolog, viszont emiatt számomra mégis valami lesz. És ami valami, az meg ugye már nem semmi !
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
tag
Sok tekintetben igazad van, de szerintem még mindig a vizuális interaktív regényben van a jövő, azaz az olyan játékokban, mint a CYBERPUNK, a WITCHER, a MASS MEFFECT, a DRAGON AGE stb. Bátran kell ehhez hozzányúlni az íróknak és fejlesztőknek, nem sajnálva a befektetett időt és pénzt. A lengyelek például megcsinálhatnák a Sienkiewicz Tűzzel Vassal, Özönvíz, Kis lovag trilógiáját is, de sok sok komplex világot megrajzoló regényből lehetne még meríteni. Nem feltétlenül új sztori kell. Ahogy Alpi fórumtárs is írja élettel teli karakterek kellenek, és új értelmezést, több száz óra élményt ad egy ilyen játék. Az élettel teli karakterek terén pedig még messze nem állunk jól. Minden arról szól, hogy megjelenítés (bőr, ruha, haj textúrája) legyen élethű, de a karakter személyiségének természetessége, az egyes játékbeli szituációkban a reakcióinak az emberi életszerűsége még bőven kívánni valót hagy maga után. Ez az amiben a CDPR szerintem is kimagasló, és Őket az egyébként legendás Mass Effect sem közelíti meg.
[ Szerkesztve ]
-
noxon
őstag
Na amíg nincs next gen update, vissztatértem a pc-re. DLSS performance beállítással és az fps is barátibb.
Néztem videókat, én nem látok sok különbséget a DLSS quality és performance között, ti?We live in a simulated world...
-
tibaimp
nagyúr
Egyetértek! Még abban is, hogy ez a cyberpunk világ engem sem vonz, sőt, idegen, de itt megfogott (és nagyon remélem, nem ez lesz az emberiség jövője).
És ez a 140 óra még csak 1 végigjátszás. Érzem, sőt, tudom, lesz még minimum 2 (nem feltétlenül mostanában, mert jönnek itt olyanok, mint W3 next gen, Skyrim Anniversary, GTA5 next gen... baszki, mi lesz itt....)!Én amit kicsit sajnálok, hogy itt nincs NG+ opció, szerintem sokan inkább úgy indítanák egy új végigjátszást, mint előröl kezdeni, és persze unlock 100-as szintig, minimum!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
keneseig
tag
Üdv!
Új vagyok és érdeklődnék. Craftolni lehet Tech fegyvert is? Mert legendből egy sniper rifle és egy assault rifle-t láttam csak Tech-ből, a többi meg pisztoly.
[ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
Ugyanígy érzem én is. Ugyan az én elvárásaim nem voltak magasak - én mondtam megjelenés előtt sokszor, hogy ha csak egy sétáló szimulátor lenne abban a világban amit a demókban, marketingben mutogattak, akkor is megvenném teljes áron, annyira magával ragadott a bemutatott város. A végeredmény pedig rendesen eldobta az agyamat.
Kisebb elképzeléseim nekem is voltak amelyek nem jöttek be - nagyobb ok-okozati összefüggések sztoriban, magas cyberware customization és az immerzív vendor interakció, no meg az életutak fontossága, szerepe. De ezektől eltekintve még mindig egy fantasztikus játékot kaptunk szerintem. Furcsamód a tűzharctól féltem a legjobban, a promo videóktól nem voltam elragadtatva, de meglepett mennyire faszán megcsinálták
Karakterek sokkal maradandóbbak szerintem mint más játékokban, az animáció motor pedig fényévekkel az ipar előtt van. Nemrég néztem az új far cry-ról gameplay trailert, bábúknak tűntek a cyberpunk után a benne lévő karakterek. A sztori elég szubjektív hogy kinek tetszik, kinek nem, én imádtam.Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Asus Vivobook Pro 15.6 4K UHD
- Xfx Quick 308 Dobozos újszerű 3 hó Garancia!!!!!!!!!!!
- Dobozos Xiaomi Pad 5 6GB RAM, 128GB + toll, tokkal, fóliával, közel 1 év garanciával (emag), eladó!
- Eladó egy szép, dobozos, zöld, 8/128 Samsung S23! 2027.02.25-ig garanciás! QuadLock MAG tok!
- BlitzWolf BW-V2 1080P Android projektor eladó!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest