-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ott valami elrontottak, főleg ha visszakapcsolt benzinre. Ilyet egy jól működő rendszernek nem szabad csinálnia. Valszeg alul volt méretezve pl. a reduktor, vagy a csövek voltak vékonyak, esetleg a befecskendezők kicsik. Ha jó a gázszetted, és - hangsúlyozom - jól van beállítva, akkor a teljes fordulatszám-tartományban jónak kell lennie. 2.8 V6 Sharan (206LE) és 3.0 V6 Lexus volt nekem gázszettel, előtte BMW, Toyota is. A legmagasabb fordulatoknál érezhető volt egy kis visszaesés, de nem vészes. Visszakapcsolni soha nem kapcsolt vissza benzinre azért, mert megnyomtam neki.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
Ha ez egy kockázatos alkatrész, akkor inkább kicserélem. Olajat 15 ezernél cserél aki gondos gazda, EGR-t legalább 10x vagy 15x ennyi km után. Ez nem karbantartás szintű alkatrész.
240 volt a cseréje, a régi itt van a garázsban, látszólag semmi baja egy apró kis koromfolton kívül, ami az egyik saválló anyagból készült csövön van az EGR hűtőn, valszeg mikrorepedés miatt. Ezért cserélte ki a szerelőm, és még azért, mert tudta, hogy kockázatos alkatrész ennyi km-nél.
Sok-sok motorspecifikus alkatrész van, amit ki kell cserélni bizonyos idő után, ha nem akarsz bajt. Aki tojik rá, az bevállalja a kockázatot. Ezredes erről biztos sokat tudna mesélni. Pl. 550D? ott csapágysort kell cserélni, mert behal 100e után. Egy ismerősnek volt, ő mondta. Ez már tényleg durva, de a 3.0 motorból kihozott teljesítmény is.
530-535D fronton vannak ilyen anomáliák? Egy 535D tetszene a 25D után.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
az enyém szinte mindig zárva van, amikor megnézem itthon az udvaron, de majd megnézem egy komolyabb pályás menet után is
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
Pedig indul minden automata klímásnál. Akkor nem indul, ha előtte lekapcsolod, vagy benyomod az ECO, vagy ilyesmi gombot a vezérlőpanelen. Nekem is sok autóm volt már, általában kettő van, de néha három is. Mindegyikben így van, ez nem BMW sajátosság. Vagy valamit félreértünk
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Annál jobb, nem? Minél hamarabb fúj, annál hamarabb lesz jó idő a kocsiban. Start-stopnál is fújja tovább a levegőt, mint minden más autó is. Egyébként melyik kocsi nem fújja a levegőt motorindítás után? Már a gyújtás ráadása után is fúj, ha nem indítod be a motort, akkor is...
na mindegy, ez szerintem nem probléma, inkább örüljünk neki
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
-
veterán
Azért tudni kellene azt is, miért sietett ennyire. Előfordulhat olyan eset, amikor menni kell és kész. Anno a Lexus RX-szel toltam le én is mindenkit 170-180-nal a pályán a péntek délutáni csúcsforgalomban, ahol 100-zal araszolnak végig a belső sávban, és az Istennek se mennének le, ha valaki gyorsabban akar menni. A feleségem szült és hívott, hogy siessek mert lemaradok róla, na ezért mentem úgy ahogy. Ilyenkor nem érdekel senkinek a véleménye. De tudni kell azt is, hogy elengedem az opel astrást is, ha látom, hogy gyorsabban jön, mint én. Nem tartok rá csak azért, mert nekem BMW-m van. Biztos megvan az oka, hogy siet.
Ha pl. baleset érné a feleséged, gyerekedet, és rádszólnának, hogy siess, te nem nyomnád neki ahogy tudod, hogy mielőbb odaérj?
Nem védeni akarom az X5-ös tagot, csak azt mondom, hogy lehet az éremnek másik oldala is.
Más: miért van az, hogy én köcsög BMW-s mindig átengedem a zebrán a gyalogost, beengedem cipzár elvben aki sávot akar váltani, sokan meg nem? És nem BMW-ben ülnek...
Van itt egy nagy igazság, értsétek jól. Az ilyeneken tényleg nem lehet segíteni, de én azt tapasztalom, hogy egyre ritkább a suttyó paraszt BMW-s az utakon, főleg azok között, akik fiatalabb, drágább autóval járnak:
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Ummon
csendes tag
Más a vérmérsékletünk, de ez közel sem volt veszélyeztetés. Gyalogosoknak sem kellett reflexből elugraniuk és másik vészfékezésre kényszerítése sem látszik a felvételen.
Nem arról van szó, hogy szép volt, mert nem volt sem szép sem szabályos és kapja is meg érte a büntit, de ezen az alapon én a fél országtól elvenném a jogsit, mert nem tud autót vezetni.
-
veterán
Valszeg az ide-oda rángatás és a vészfékezés miatt csinálta a kocsi. Bár nem írtad milyen modell, de nekem az F11-ben van pl. ilyen automatika, ami egy hasonló helyzet után stabilizálja a kocsit. Most nem emlékszem mi a neve, a leírásban benne van.
Remélem nem közúton csináltátok, hanem valami parkolóban, ahol nem rongyoltok le másokat...
Van erre egy jó hely itt Visonta mellett, Brezova Tanyának hívják, komoly drifitpálya van. Legközelebb itt csináljátok a huncutkodást
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
Jaja. Nem tudom. Gondolom nem a 3-as és egyéb kicsi kocsik mérvadóak. De ha gondolod megkérdezem. Sok x5, 7, pár db új x3 tulaj volt. Egyik ismim új 5,de volt két külsős Porsche és egy audi ( árulók). Ők valszeg haverok lehettek Kutiéknak.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chrys_
addikt
-
H.Ezredes
őstag
F15 X5 ( 135E Km ) -ön nem jelzett..... minimum alatt volt jóval F11 LCI ( 125E Km ) 535D-n nem jelzett minimum alatt volt jóval. F30 ( 2013 ) 320D-n szintén minimum alatt áll nem jelzett....
Ez most frissen az F30 320D
F15 X5 30D
F10 LCI 535D
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Van benne szenzor de sok esetben ahogy tapasztaltuk sz@rt sem ér mert nem jelzett egyik autóba sem ezekre a szintekre....
Néha a régi vasakat is karban kell tartani. E39 30D komplett hűtőkazetta takarítás ( ami nagyon ráfért már.... ) Szívósor dugózás 2 lapka fel is volt lazulva leszakadás / beszívás előtti állapotba.... Olajcsere összes szűrővel és a szíjhajtásnál is minden görgő feszítő szíj új.
E39 530D Hűtőkazetta takarítás / szívósor dugózás stb...
Ma meg egy újabb F30 vezérlés csere a szokásos módon.... 161E Km !!!! lesz mit csinálni....
A láncfeszítő patron eléggé kint van nagy a lánc nyúlása már....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A szín az árban is szerepet játszik igen...
(#48095) kissusuly
Melyik a jobb????? Miben ????????? Gyorsulásban ????? Kényelemben ????? Helykínálatban ?????? stb stb..... 2 egészén más osztály a 2 autó és a 35D azért egy külön liga....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
veterán
A3 -as az 3-as, kis modell akárhogy is nézzük. Ülj be egy 7-es Individualba, na ott van kényelem.
Más is említette, sőt van aki el is adta az F10-esét, mert kényelmetlennek találta az ülését. Nekem a sima elektromos bőrülések vannak az F11-ben (még állítható gerinctámasz sincs), nem komfort, nem sport, és levezetek vele 1000km-t úgy, hogy semmi gond nincs, sőt ki se akarok szállni. De a feleségem pl. nem szereti, neki kényelmetlen, akárhová állítja.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
Nálunk volt a 330i teszten. Mentem vele én is. Semmi problémám nem volt vele...
Itt írtam már akkor róla : [link]
Én nem tapasztaltam se zörgést se semmit és mindent végignyomkodtam.... Elég sokat ültem benne...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
Nekünk hybrid nél haza is vágta a váltót. Gari lejarata után pár hónappal ráadásul ott ki se lehet kapcsolni.
Hétfőn az elő dolgom lesz kiíratni mert tegnap tolattam ki a parkolóból kb 1 km/h val és megálltam de már léptem is a gázra,na ez a leállítás újraindítás azt hittem eltépi a láncot.Barom egy dolog szerintem is!
-
veterán
A VW-é is ugyanilyen. Télen mínuszban indulva, 2km után a kereszteződésben megállva a stop táblánál, simán leállítja a jéghideg motort. Tartós autópálya menet után a benzinkútnál megállva is. Tűforró minden, izzik a turbó, SOHA nem szabad ilyenkor megállítani az autót.
Minden felhasználói kézikönyvben benne van, hogy ne állítsd le a kocsit nagy terhelés után, várd meg, amíg kicsit lehűl. Mindegy milyen meleg van kint, lehet 40 fok is, a több száz fokos, sokszor vörösen izzó turbó akkor is rengeteget hűl a beszívott hideg levegő által, terhelés nélkül. Ahhoz, hogy ez belássuk, nem kell mérnöknek lenni A propaganda mást mond, de nem szabad elhinni. A gyártónak nem az a célja, hogy 10 évesen, 2-300e km-rel is hibátlan legyen az autó. Neki az a lényeg, hogy újat vegyél.
A start-stop rendszer az autóipar egyik legnagyobb baromsága, amit rálökött a felhasználókra. Én biztos vagyok benne, hogy sokkal többet árt, mint amennyit használ. ÖÖÖ használ? Milyen pozitív tulajdonsága is van ennek a rendszernek? Semmi. Csak drágítja és terheli az autót. Kevesebb lesz a károsanyag-kibocsájtás? Laborban lehet, de a valóságban nem hiszem (maximum ha tényelg 10 percet állsz a dugóban egy helyben). A leállítás, de főleg az indítás a motorok legrosszabb üzemi körülményei, ahol nincs tökéletes égés, nincs szabályozott üzem. Ekkor a legmagasabb a károsanyag-kibocsájtás is. Arról nem is beszélve, hogy a hamarabb tönkremenő alkatrészek miatt a környezeti terhelés is magasabb, hiszen újat kell gyártani helyette, a régiből pedig hulladék lesz. Leállított motorral nem megy a klíma pl, az elektromos fogyasztók is az akkumulátorból táplálkoznak. Indítás után ezt az energiát vissza kell termelni, ergo a motor nagyobb terhelésen jár, ami magasabb kibocsájtást jelent. Az akkumulátorok sokkal hamarabb tönkre mennek, a rossz akksi pedig veszélyes hulladék, az új legyártása nagyban terheli a környezetet. Lehetne még sorolni...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Highend55
tag
Erdekes az en autom mindig patika kivull es belul! Sose szeretnem es varnam el, hogy ma's valaha is takaritsa a sajat automat!
Ezer nem kene sirnod, hanem erot kene venned magadon es ami retket belehordasz magatok utan kitakaritod..Off:
Tegnap volt szerencsem mivel a baratom ittas volt rs6nak uvegelni rs7 ellen😄
V8 biturbo hang meg teljesitmeny nagyon bejon[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hisense LCD és LED TV-k
- Mobil flották
- DIGI internet
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Frissült az IQOO tabletkínálata
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen