-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #65748 üzenetére
Mennyire kicsi?
i3 utódnak elmegy?
Vagy azért annál nagyobb?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #65751 üzenetére
Szerintem annak szanjak
I3 most koszont le ez most jott
Bar remelem ujraelesztik a kozeljovoben
I3 60-as akksival nalam azonnali siker lenne, meg kb mindenkinel. -
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #65754 üzenetére
Googleben ott van mm-re pontosan, a youtube linken beül a presenter, mi kell még?!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #65751 üzenetére
Sokkal nagyobb. Nőtt is az előzőhöz képest. Nekem bejön. Kicsi X3. Jól néz ki.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok.
Érdeklődnék, hogy a B47-es motor család az elődhöz képest javult valamit? Gondolok itt a vezérlés problémákra és gyulladásos témára?
-
H.Ezredes
őstag
válasz SzlobiG #65758 üzenetére
Új fajta lánc van bennük már ami jobban bírja ( a régebbiekbe is már ezeket rakjuk évek óta ),de ettől még bizonyos Km felett illik cserélni. 250E Km környékén / felett már érdemes elgondolkodni,hogy cserélni kellene ( ahogy a csapágyakat is ). A turbók ugyan úgy tönkre tudnak menni 150E Km alatt is mint a az N47-en. A szívósor/hengerfej ugyan úgy kokszolódik ( takarítani kell ) És persze a hűtőkazetta is.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kardkovacsi
senior tag
Az új X1 30e margójára.
"Hatékony belső égésű motor 150 LE (110 kW), illetve BMW eDrive hajtóegység 177 LE (130 kW) teljesítménnyel" - ez azért nagyszerű, hogy a villanyos hajtás már erősebb mint a robbanó motoros. A 177 LE villany hajtás a városban nagyon durva tud lenni. Ahogy nézem a hatótávból az akkumulátorból is ilyen 15-18 kWh lehet benne, végleges specifikáció még nincs.
Kár, hogy a hármas szériából majd csak 3 év múlva fognak megjelenni ezek a hibridek, amikor átállnak az új padlólemezre. -
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #65760 üzenetére
Van végleges specifikáció. 16,3 KWh bruttó / 14,2 KWh nettó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #65761 üzenetére
Ez az U széria amúgy hogy van? Itt már az akkumulátor a padló alatt van, nem? A 2-es tourerben is így van. Abba is pont ekkora akkumulátor került, ezért gyanús, hogy ugyanaz mindkettő.
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #65762 üzenetére
voltam Rack-ba budaorson, megnezegettem a verdakat, hat a regi X1 eleg idejetmult az ujhoz kepest
leendo 5-hoz kepest a g30 LCI szinte olyan mint a g30, egy kiallitott m4 volt ami nagyon bejott
jah az apropo az volt, hogy a display key-em bekrepalt, 1 orat voltam ott majd mondtak nem cserelnek benne akksit, kapok uj kulcsot
valoszinuleg ingyen lesz, mert meg garis a verda
workworkwork...
-
KAMELOT
titán
Valakinek egy szép ALPINA B5? [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
i4 M50 teszt [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
Na, ma sikerült valakinek belém tolatnia, oldalról. Halszálkás hely volt és a másik autó kicsit görbén állt be, még figyeltem is, hogy hagyjak neki helyet (a másik parkolóra is rálógtam), erre csak belement a lökösbe. Szerencsére az asszony bent ült az autóban és valamennyire figyelt így kiugrott szólni a maminak, hogy helló a két lökös már egymásban van, meg kéne állni. Tuti leszakította volna az egészet.
Így csak két hüvelykujjnyi területen letépte a festést. Kapok betétlapot (elvileg Waberers a biztosítója).
Hol érdemes megcsináltatni? Vigyem be a Budapest Motorsba (oda járok amúgy) és kész? Egyáltalán az ilyen apró sérüléseknél telibe fújják vagy csak beködölik és kész?Meg pár karc ami a képen nem látszik.
A poén az, hogy szegény öreglány a dokinál volt jogosítványt hosszabbítani.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #65768 üzenetére
Van javító festékes filc, azzal szokták ezeket befesteni.
Karcokra meg polírozás.Márkaszerviz tuti vagyon lesz, maszek fényező nekem egy lökösre mondott 50 rongyot.
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #65768 üzenetére
Egyebkent sztem ami szamit, mit mond a biztosito...
Ha tudod mennyi az annyi, akkor erdemes atgondolni
a lokos fel le szereles bmw-be 50-50 elsore, hatso lehet olcsobb, plussz mondjuk telibe fenyezes igy min 250-300
sajnalom egyebkentworkworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #65771 üzenetére
Jó, de mit csinálnál? Igen, érzem én is egy kis karc, pontosabban felszakította két helyen a festéket (ugye asszony megállította, csak mire kipattant az autóból már benne állt a Suzuki) szóval el kéne nézni, de miért legyen később az autó kisebb értékű csak azért, hogy a biztosítónak meg másnak jót tegyek. De igen, fura helyzet mert tényleg egy kis sérülés.
-
kardkovacsi
senior tag
Amúgy nem értem, hogy nem bírták még megoldani, hogy egy 3-4 mm2-es részt külön le tudjanak fényezni úgy, hogy abból az később ne legyen látható.
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #65772 üzenetére
Jah nem azert mondtam, hogy mit valassz, hanem mennyit aldoznal ra, ha esetleg a biztosito valami potom osszeget ajanl fel
viszont hallottam olyat, hogy kulon igenybejelentesre (nem jar automatikusan) lehet kerni avulas teritest, valszeg nem igy hivjak de nem ugrik be, es lehet csak casco-nal van kotelezonel nincs, ra kene googlezniaz is kerdes megtartod az autot vagy eladod, nyilvan lokoson nem mernek festekreteget, tipikus olyan amin en is dilemmaznek sokat, megkerdeznek jopar embert, pro - kontra
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #65776 üzenetére
Hat nem vagyok biztositos, de azt se tudjak megtenni, hogy egy ugyan olyan szinbol egy bontott hibatlan 3-4 eves lokost leakasztanak a raktarbol, egy biztos a biztosito mindig profitot termel, szoval megnezi mire fizet, egy tobbeves allag viszaallitasa nem feltetlenul egyenlo a gyari ujjal, puhatolozhatsz, egyaltalan milyen tered van, milyen lehetosegekkel
A kep sem adja vissza pontosan mekkora is a kar
azert remelem fogsz tudni aludni, engem bosszantana nagyon, foleg, hogy elovigyazatos voltal, es nem Te hibaztal, talan valamennyire szerencse, hogy meg van a karokozoworkworkwork...
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #65772 üzenetére
Elvettem volna 50-et zsebbe es siman lefenyeztettem volna
Egy normal fenyezo ennyiert megcsinalja
Markaszervizbe mesz lesz 2-300.000 veluk csinalsz csak jot[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Azoknak, akik szeretik az összeszerelős videókat: M3 touring.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #65783 üzenetére
En az ilyen nagy cegeket elkerulom
Korulmenyesek, hosszu idore vallalnak stb. -
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #65768 üzenetére
Vidd el szakszervizbe nyugodtan. Amikor belém tolatott a részeg k...va Pesten fizette a biztosító. Lényeg,hogy legyen meg a jogalap vagy mi a rák. Fényeztesd telibe,hagy fizessen!
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
"Ha tehát e helyett feltesz egy egyébként mérethelyes, de sokkal könnyebb, "nyúlósabb" szerkezettel bíró hagyományos gumit, a jármű instabilabb lesz, kúszik-mászik az úton, pláne nagyobb tempónál, illetve kanyarokban." - én lecseréltem a télit simára a run flat helyett. Amúgy pont ezt tapasztaltam amikor felkerültek a gumik, tényleg kicsit ilyen kúszik-mászik lett. Cserébe meg nem üt a sima akna perem.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #65788 üzenetére
Nekem az F10 LCI M-Sport futóműve alatt volt egy nyári defekttűrő Conti, illetve hagyományos téli Michelin. Semmivel nem érezzem utóbbit komfortosabbnak, ugyanúgy hatalmasakat ütött és kirázta a vesémet. Előtte E92 volt, ott viszont valóban éreztem a komfort-beli különbséget a defekttűrő es a sima gumi között.
-
Navaze 2
tag
Sziasztok.
Kis segítség kéne egy e83 2006 anyós ülés felöli xeon nem világít. Megnéztem a ,biztit, trafót, izzót, és szét füztem a kábeleket majd újra szigeteltem de semmi. Az a vicc hogy nem is jelzi a műszerfal a hibát sem odb2 bár nekem nem gyári software van. Annyi volt hogy leégett a generátor 2 hete kb azóta halott a xeon. Viszont csinált már nekem ilyet többször 1 2 napig nem.világított és megához tért. Jövőhéten mindenképp megy vizsgára, igy szerelőhöz is, de itt a 3 nap gondoltam spórolok egy kicsit. :)
At automata kapcsol úgyhogy nem tudom a villágitás vezérlő ha kukás akkor az lehet-e.
Ha van ötlet azt meg köszönném -
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #65788 üzenetére
En is olvastam a cikket, gondoltam bedobom ide is, kicsit cizellaltabb valaszra szamitottam, bar azon is gondolkodtam "peres" gumiknal nem art az erositett oldalfal, komfort erzet ide vagy oda
egyebkent homologot valasztottam cserekor
gumis amikor emlitette, hogy meg van utve a felni azt mondta az erositett oldafalu gumi miatt volt, kivancsi lettem volna akkor a sima gumi elcsattant volna az esemenytolworkworkwork...
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #65788 üzenetére
Írtam is egy erős kommentet rá a Facebook cikk alatt... Ez nem gumidoki, ez pék.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
chess001
aktív tag
válasz vedini #65792 üzenetére
Nagyon profik a fejlesztők, ha feltudják készíteni a kocsit csak a runflat abroncsokra. Mindössze az abroncs oldalfalának erőssége számít a futóműnek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
SzlobiG
félisten
Egy ilyet megvenni nagy kapufa lehet? Nem volt még vezérlés cserélve rajta, szóval ha jól számolom: vezérlés+turbo+koxosodas pucolas? Váltó?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux kezdőknek
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel