-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #66194 üzenetére
Van lehetőség a teljes vételár kifizetésére, vagy csak előleg szerződés?
Ha egyben csengeted, szerintem nem drágulhat.
Valószínűleg ezért alkalmazzák az előleg szerződést, mert marad mozgástér.Lakással szerencséd volt.
Mai világban simán rá emelnek az árra.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #66199 üzenetére
Nem, meg lett rendelve szept vegen, de nem tudtak vallalni a gyartast (gondolom kifutottak az idobol, a gyartosorokat meg at kellett allitani), mert ujabb szeria jon
es el lehetett donteni, hogy storno, vagy ujbol indul, de az mar ujabb szerias igy plusz 1 gurigaworkworkwork...
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66191 üzenetére
Mondtam, megszunt mar az,hogy kapkodnak erted es dobaljak a kedvezmenyt.
Amikor keszleten voltak az autok akkor persze ment ez,mert sok olyan volt ami be volt ragadva.
Volt olyan modell amibol kapasbol kaptunk akar 40 szazalekot.En amit megrendeltem eloszor ,azt a kereskedes megtartotta, mondvan semmi gond ha nem kell, 1 nap alatt adjak el majd
Mikor rendeltem akkor mar megmondtak juliusban mar csak 1,5-evre vesznek majd fel rendelest
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #66205 üzenetére
Nem vagyok annyira benne a temaban, nem tudom pontosan miket valtoztatnak, lehet marginalis, mindazonaltal effajta lehuzast azert jobban benyel az ember, mintha ugyan azt kapnad csak dragabban 1.5 ev mulva.
workworkwork...
-
Ck.
addikt
Simán bele lehet kötni, semmit nem ért a villanypápa “tesztje”.
Igazándiból nem egy nagy kunszt ismert töltőhálózattal ellátott útvonal mentén akár több országot is átautózni. Ellenben külföldi, ismeretlen szolgáltatókon keresztül tölteni, ahol adott esetben akár nincs közös nyelv az ügyfélszolgálattal (a franciák például 100 felkínált habos crepes ellenére sem szívesen szólaltak meg angolul), minden különösebb tervezés nélkül elindulni továbbra is szopóka még sajnos. Rendszeresen megtesszük az Anglia-Magyarország utat, az általunk bevált, leggyorsabb utakon továbbra sem megoldott, erős többlet kitérőt és sok extra órát jelentene. Pedig hidd el, mi lennénk a legboldogabbak, ha minél tisztábban és költséghatékonyabban meg lehetne oldani. De amikor egy etapban max 2-3 hét szabadságra tud elmenni az ember, akkor az aszfalt mentén tölteni plusz 1-2 napot…ki van csukva…az utóbbi 2 évben céltudatosan nézegettem az útba eső töltési lehetőségeket és jelenleg továbbra is szívást jelentene. Tudom, rétegigény, de attól még valós probléma. Bármilyen egyéb szomszédos országokat átszelve is hasonló problémákba simán belefuthat az ember.[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
itt is felteszem a kérdést. E38/E39 hátsó H lengőkarban szokás szilentet cserélni? Be van rohadva az állító csavar, és az egyik az pont ennek a H karnak az egyik végében csücsül. Netet túrva szinte alig találok képet arról, hogy bárki cserélné, inkább csavart kicserélik és kész. Holnap viszem futóművet állítani, és mondták, hogy nem cserélik szilent nélkül a csavart, mert az nem szakmai megoldás.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #66211 üzenetére
Totalcar. Felesleges velük foglalkozni. Ha szeretnéd évente cserélni az olajat akkor tedd meg. Én vegyesen megyek 5-6.000-et egy évben és évente cseréltetem az olajat. A gyári előírást eléggé sokallom, pedig most is gyári olajat kapott az autó, nem valami vackot.
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #66211 üzenetére
amennyi infót megadott a tulaj, a gépjármű állapotáról, ennél egyértelműbb választ nem lehet szerintem adni, kompakt és kimerítő (pl odaírhatta volna, hogy sportosan vezet, vagy nyugger, eszi az olajat a motor vagy nem stb.)
lehet benne mondjuk 25.000km, legyen inkább 40.000, mire eljut a csapágyazáshoz ha kell egyáltalán az 30 év , sztem előbb lesz minden más baja mint a 2 év/per olajcsere, nyilván frissen cserélt olaj jobb, 15 év múlva is lesz benne vagy 100e km, 20 évesen, más 3 évente megy 100-at.
workworkwork...
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #66211 üzenetére
Vannak rendesen defektes emberek.
Olajcsere 10.000 után aztán hello!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #66216 üzenetére
10.000 vagy evente
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #66216 üzenetére
Nem evente kell, vagy x e km?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
FIREBLADE78
addikt
Na,akkor már el vagyok késve próbálok időpontot szerezni nyaralás előtt. Új fékbetétek, olajok,szűrők. 300k
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #66220 üzenetére
Nekem megvolt.
Komplett első fékek Brembo 200€
Új gyertyák 40€
Olaj + szűrők 100€
Munkadíj 20€V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
Nem olyan régen voltam a szerelőműhelyben ahol az autómat 2013 óta ismerik és szervizelik.
A mesternek dolgozó srácnak egy facelift előtti E39 520i-je van: M52-es motor, 150 lóerő, szimpla VANOS, bowdenes gázpedál. Az én facelift utáni E39 520i-m: M54-es motor, 170 lóerő, dupla VANOS, potméteres gázpedál.
Megkérdeztem a srácot, hogy mi a véleménye az árstoppos 480-as 95-ös benzinről.
Mondja, hogy próbálta 2 hónapig. A tapasztalata az az volt, hogy nem való ebbe a motorba a 95-ös benzin, mert az átlag fogyasztása 2 literrel megugrott és érezhetően gyengébb lett az autó. Vissza tért a 100-ashoz és úgy megy az autó és úgy fogyaszt ahogy az elvárható.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Puma K
veterán
Az autóm előző tulajának és egy szerelőnek a tapasztalatát írtam le. Te azt írtad, hogy urizálás egy E39 M54-es és ezen elv szerint az M52-es motorjába 100-as üzemanyagot tankolni. A gyakorlati tapasztalat meg azt mutatja hogy nem, nem az.
Most azon mit nem értesz hogy ehhez a motorhoz-motor vezérlőhöz nem jó a 95-ös? Ha csak nem az a cél hogy erőtlen legyen az autó és megnövekedjen a fogyasztása. Mint a gyakorlati példa mutatja.
Ez nem zárja ki azt, hogy attól még más motorokhoz és motor vezérlőkhöz jó a 100-as helyett a 95-ös mert azokban az esetekben adaptálja az ECU a megváltozott üzemanyagot. Ebben az esetben úgy tűnik hogy nem.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Most azon mit nem értesz hogy ehhez a motorhoz-motor vezérlőhöz nem jó a 95-ös? Ha csak nem az a cél hogy erőtlen legyen az autó és megnövekedjen a fogyasztása.
Javaslom csapd fel a kézikönyvet, sehol nem ír ilyet.
Még mielőtt félreérted, a lényeg annyi, hogy a főnöködet továbbra sem kell érdekelje, hogy 100-as tankolsz, adjon/kérj jobb indok miatt fizuemelést
Az, hogy mit tankolsz a tiédbe, nem én fogom megmondani. Szíved joga hozzá.
ps.: Volt M54-em, egyszer tankoltam bele 100-ast.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
Ha nem érdekli és nem érti meg miért kértem azt amit, akkor munkahelyet váltok.
Jeleztem neki egy beszélgetés keretén belül, hogy a megélhetés ebben az évben eléggé megváltozott és ez azt jelenti, hogy a fizetéssel is szükséges ezt a változást lekövetni.Ha vissza nézed az eredeti egymást követő hozzászólásokat, amire te urizálást írtál akkor láthatod hogy eredetileg az autó fenntartására vonatkozott a fizu emeléses hozzászólásom amiben benne van az autó tankolása is a kötelező szervizeken, biztosításokon stb-n felül.
Az egy dolog hogy mit ír a kézikönyve amit több mint 20 éve írtak az meg egy másik dolog, hogy most a jelenben mi a helyzet.
Még leírhatjuk ugyan azt hússzor de már nekem unalmas.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
A Valeo az OEM a bmw-nel, vagy mi az OEM fek? Hogy csinaltam az elejet, elegge hulladek fekbetetek vannak benne es a tarcsa is lassan cseres. Valeot neztem ki ami nem a legolcsobb, de nem is egy furt-mart brembo.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
negro
őstag
válasz Puma K #66236 üzenetére
En mondjuk 80%-ban adalekos 95-ot tankoltam mindig is. Maradek 100-as. De most csak nagyon neha. 480 huf vs ~900?
-Maradhat? -Hat nem... Azert az ugy mar, csak varosban pl. nekem 10.000 forint / 100km. Nevetseges.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
válasz tasiadam #66240 üzenetére
Volt tfsi széria, ahol a 98 a minimum ajánlott, ezt később elhagyták, mehet a 95, az enyém is szereti. Régi FSI motorok mondjuk amúgy is problémásak, az E10-et sem szeretik a korai közvetlen befecskendezésesek. Egy M54 magas kompressziójúnak számít egyébként? Kérdezem, nem tudom. Az enyém szépen elvolt 95-tel, városban 10-11, pályán 7.8-9 között. (25i)
-
KAMELOT
titán
1 ember csinálta. Fel lett emelve előtte kerekek le, utána olajat leengedte közben fékcsere. Addig kicseréltem a szűrőt. Utána a többi.
Gyertya csere nem nagy művelet.
Aki rutinos az nem szórakozik. Volt még aznap neki jó pár autó, nem lehet ott xarakodni.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
Én mindig a legolcsóbb dízelt tankolom. Tehát sóher vagyok?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #66246 üzenetére
B7 gang Sok különbséget nem érezk, csak a téli és nyári között hangot
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
FIREBLADE78
addikt
Defekttűrő helyett lehet nem defekttűrőt felrakni? Jók a gumik,mert alig van bennük km,de kezdenek öregedni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #66248 üzenetére
Én azt tettem fel, bárki bármit mond, kényelemben azért javult a dolog.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #66248 üzenetére
Pl. németeknél lehet, és még a defektjavító szett sem kötelező. Persze ajánlott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Renault, Dacia topik
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Háztartási gépek
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...